Correctie! Je bedoelt: "Ik herken een Belg enkel als hij in z'n achterlijke dialect typt of als hij z'n nationaliteit in z'n gebruikersnaam vermeldt."quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:38 schreef TC03 het volgende:
Wat een grafmongolen zijn dat altijd! Ik ben maar één iemand tegengekomen uit België die gewoon normaals Nederlands typt (Den_Superieuren_Vlaminck, hier op Fok). Voor de rest is het niet meer dan "He allé ze ne geen kope zalt patatte doei nie". Wat een paupers!Limburgers typen toch ook niet in hun achterlijke dialect? Waarom doen die Vlaampjes dat dan wel?
* TC03 voegt mensen toe aan zijn Tweede Holocaust lijstje
En zo is het!quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:47 schreef JackHerrer het volgende:
Maar ze hebben wel lekker bier.
Fuck dt.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:31 schreef Gauge het volgende:
De dt-fouten die de gemiddelde Fok!er maakt... Daar gaan je haren van overeind staan!
Alleen met caravans.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:38 schreef whispers het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je kan er trouwens leuk kamperen. Maar doen jullie Hollanders dat wel?
Idd, lijkt me wel grappig om een keer met een Vlaamse te hebben.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:51 schreef Tommeke het volgende:
Vlaams klinkt bij meisjes vaak zo schattig
Verder is het wel een sympathiek volk, aardige mensen, en mooie koersen daar
Dit is nu net een chauvinistische reactie.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:14 schreef Tref het volgende:
[..]
Chauvinistisch, Hollanders ?
Belgen moeten hun frustraties jegens hollanders eens een keer laten vieren. Jullie zijn nou eenmaal aan ons ondergeschikt, jullie haven is alleen bereikbaar als wij de schelde uitbaggeren en ooit waren jullie zelfs een (achterlijke) provincie van ons land.
ze neuken best lekker. alleen zodra ze hun bakkes open doen is het mis. wat een zeikerds.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:22 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Idd, lijkt me wel grappig om een keer met een Vlaamse te hebben.
Er zijn ook eerlijke Turken, hardwerkende Marokkanen en vredelievende Antilianen natuurlijk....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:30 schreef Yozzz het volgende:
Er zijn bijvoorbeeld heus wel symphatieke Fransen en lekker ruikende Duitsers. Gulle Nederlanders en Slimme Belgen zijn er ook meer dan genoeg![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:38 schreef TC03 het volgende:
Wat een grafmongolen zijn dat altijd! Ik ben maar één iemand tegengekomen uit België die gewoon normaals Nederlands typt (Den_Superieuren_Vlaminck, hier op Fok). Voor de rest is het niet meer dan "He allé ze ne geen kope zalt patatte doei nie". Wat een paupers!
Daar kan ik me soms ook aan ergeren. En dan kunnen ze beter Nl dan ik Frans kanquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:02 schreef SHE het volgende:
Belgjes
Als ik het echt gezellig wil hebben ben ik eerder bij hen te vinden, dan hier.
Enigen waar ik de pleuris van krijg zijn de walloniers....wat een onflexibel volk is dat. Ze spreken best vlaams, maar vertikken het gewoon.
quote:RIJSWIJK - Nederlanders zijn het slimst van alle Europeanen. We moeten de eerste plaats echter wel delen met de Duitsers. Gemiddeld hebben inwoners van beide landen een IQ van 107, zo staat in een onderzoek van de Universiteit van Ulster in Noord-Ierland, waaruit de Britse krant de Times maandag publiceerde.
Uit onderzoek blijkt tevens dat moppen over Belgen geoorloofd zijn: onze zuiderburen hebben een gemiddeld IQ van 99. Daarmee laten ze wel de Spanjaarden (98) en de Fransen (94) achter zich. De 'domste' mensen wonen volgens de onderzoekers in Servië. Het gemiddelde IQ reikt daar niet verder dan 89.
In inzicht en talen waren we wel nog beter dan de Nederlanders hoorquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:36 schreef Kizim het volgende:
wat een leuk topic weer![]()
Zelf ben ik van belgie, maar werk in Nederland. Heb zowel vlaamse als nederlandse vrienden ... moet zeggen dat ik het verschil nog amper merk![]()
maar zouden de teleurgestelde nederlanders (want ben overtuigd dat het echt een minderheid is die de belgen hier weg wil vh forum) zich dan beter voelen als ik de volgende quote laat zien:
[..]
![]()
I know, maar dan zou ik mijn eigen post ontkrachten.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:45 schreef Doderok het volgende:
[..]
Correctie! Je bedoelt: "Ik herken een Belg enkel als hij in z'n achterlijke dialect typt of als hij z'n nationaliteit in z'n gebruikersnaam vermeldt."
En in Nederland, krijg je er een halve kilogram suiker over gestrooid. En ik zal maar niet beginnen over de Nederlandse frieten, die zijn pas bagger!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:02 schreef Repeat het volgende:
die mayonaise in belgie
Bestel je patat met, krijg je fritten met van die ranzige zure gore rotzooi erop
Suiker op patatquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:58 schreef Chiwakka het volgende:
[..]
En in Nederland, krijg je er een halve kilogram suiker over gestrooid. En ik zal maar niet beginnen over de Nederlandse frieten, die zijn pas bagger!
Ik ken geen Heinquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:55 schreef Frederic het volgende:
[..]
Si vous voulez on peut discuter en français aussi, hein!
![]()
Het heet patat en je krijgt er nergens suiker overheen hoorquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:58 schreef Chiwakka het volgende:
[..]
En in Nederland, krijg je er een halve kilogram suiker over gestrooid. En ik zal maar niet beginnen over de Nederlandse frieten, die zijn pas bagger!
Nederlands accentjequote:
Je bent meer dan welkom.quote:Als ik het echt gezellig wil hebben ben ik eerder bij hen te vinden, dan hier.
Walen die Vlaams spreken?quote:Enigen waar ik de pleuris van krijg zijn de walloniers....wat een onflexibel volk is dat. Ze spreken best vlaams, maar vertikken het gewoon.
huh?quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:31 schreef PatjeDoN het volgende:
heb vandaag van mijn grote vriend de Frysk een nieuw woord frys geleerd: PICKNICKEN!!
oftewel: Leeg bai de Grond Eejte ofzo
Wêr hest it oer, grafmongoal?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:20 schreef placebeau het volgende:
me zie wieder vrèè goe te verstaon, e kleinen effort, tis al da me vraogen
Aardappels zijn patatten. Op plaatje zijn frietenquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:29 schreef Merkie het volgende:
Dat zijn aardappels.
Dit is patat:
[afbeelding]
Eh....?quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:28 schreef Jump het volgende:
[..]
Aardappels zijn patatten. Op plaatje zijn frieten
Hij heeft gelijk, aardappels zijn patatten, dat prentje was van een hoopje frieten.quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Eh....?![]()
Edit: laat me raden? Je bent een belg of gewoon stoned?
Belgquote:Op zaterdag 8 april 2006 16:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Eh....?![]()
Edit: laat me raden? Je bent een belg of gewoon stoned?
Aardappels zijn helemaal geen patatten.... patat=friet, net zoals toilet=wc isquote:Op zaterdag 8 april 2006 16:59 schreef Chiwakka het volgende:
Hij heeft gelijk, aardappels zijn patatten, dat prentje was van een hoopje frieten.
Kijk, dat verklaart veel.quote:
weer zin voor overdrijving hoor ... Ik ben ook Belg en denk dat ik vrij normale zinnen typ op dit forum (ook op andere forums trouwens). Dus als je Belgen niet kunt uitstaan zeg het dan gewoon zo hé ! Van een grafmongool heb ik trouwens ook nog nooit gehoord ...quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:38 schreef TC03 het volgende:
Wat een grafmongolen zijn dat altijd! Ik ben maar één iemand tegengekomen uit België die gewoon normaals Nederlands typt (Den_Superieuren_Vlaminck, hier op Fok). Voor de rest is het niet meer dan "He allé ze ne geen kope zalt patatte doei nie". Wat een paupers!Limburgers typen toch ook niet in hun achterlijke dialect? Waarom doen die Vlaampjes dat dan wel?
Zolang je '80% worden' typt ben ik geneigd om te zeggen 'de Vlamingen'.quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:01 schreef buzzer het volgende:
presoonlijk vind ik het Vlaamse dialect erg prettig in het gehoor liggen, en over het algmeen vind ik de taal ook kleurrijker. En over Taalgebruik: 80% van de uitzendingen van Tien voor Taal worden gewonnen door de Vlamingen. Dus wie hebben er nu meer taalgevoel ?
Denk het niet, heb het aanbod een tijdje geleden bekeken, chello biedt de mogelijkheid aan voor 65¤/maand, maar die zitten enkel in Leuven en Brussel. Heb zelf chello en ben naar die formule overgestapt. Daarvoor had ik een limiet van 40GB/maand, wat ik momenteel in twee dagen opgebruik. Was me de 25¤ extra wel waard.quote:Op woensdag 12 april 2006 01:26 schreef maartena het volgende:
Zeg eens vlamingen.... Ik ken iemand die momenteel in Antwerpen zit voor een jaartje of wat (Nederlander) en die zit zich groen en geel te ergeren aan de data limieten van zijn kabelmodem. Weet iemand of er providers bestaan in Antwerpen die GEEN datalimiet heffen?
Tele2quote:Op woensdag 12 april 2006 01:26 schreef maartena het volgende:
Zeg eens vlamingen.... Ik ken iemand die momenteel in Antwerpen zit voor een jaartje of wat (Nederlander) en die zit zich groen en geel te ergeren aan de data limieten van zijn kabelmodem. Weet iemand of er providers bestaan in Antwerpen die GEEN datalimiet heffen?
Heeft iemand hier een vertaling van ?quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:38 schreef TC03 het volgende:
"He allé ze ne geen kope zalt patatte doei nie".
ik ga ook eens pogen:quote:Op donderdag 13 april 2006 10:29 schreef MaximusF1 het volgende:
[..]
Heeft iemand hier een vertaling van ?
Een poging: "Doei asjemenou Kees gadverdamme, kroket patat."![]()
Ten eerste zijn het Walen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:02 schreef SHE het volgende:
Belgjes
Als ik het echt gezellig wil hebben ben ik eerder bij hen te vinden, dan hier.
Enigen waar ik de pleuris van krijg zijn de walloniers....wat een onflexibel volk is dat. Ze spreken best vlaams, maar vertikken het gewoon.
Ik ben een Vlaming, heb je mij ooit zo'n Nederlands zien gebruiken soms?quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:38 schreef TC03 het volgende:
Domme kick. Vlamingen die geen Frans spreken? Onzin.quote:Op maandag 31 juli 2006 00:26 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Ten eerste zijn het Walen.
Ten tweede waarom Nederlands spreken als de Vlamingen niet Frans spreken?
Baarle Hertog/Baarle Nassau?quote:Op maandag 31 juli 2006 07:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ach...
Ik zit er precies tussenin. Als Nederlander zijnde en dan tussen de Nederlanders en de Belgen tegelijk wonen is best leuk. Maar ja, dat kan slechts in 1 klein dorpje juist aan de Nederlandse grens.
En ik heb ook last van die achterlijke datalimieten. Data in België schijnt fysiek van goud te zijn heb ik vernomen. Geen probleem; dan zetten we gewoon een PC'tje bij m'n vader neer, die heeft glasvezel in Nederland. Leechen we daar de lijn wel dicht.
Verder valt het op dat ik, sinds ik de beschikking heb over zowel de Nederlandse als de Belgische commerciële omroepen, nog slechts zelden naar de bagger van de RTL-groep en consorten kijk. In Nederland moeten ze schijnbaar nog uitvinden dat er al jaren breedbeeldtoestellen zijn - en dan te bedenken dat Philips in Nederland is gevestigd - maar er bijna geen breedbeelduitzending is te vinden op de Nederlandse TV.
Yups. Klavertje Vier ken ik niet. Dolfijn ook niet. En Zena zit hier recht tegenover. In december kun je hier je auto niet eens meer voor de deur zetten. Maar dat geeft niet; ik heb lekker een grote auto die in Nederland schofterig duur in de wegenbelasting zou liggen.quote:Op maandag 31 juli 2006 07:20 schreef Camplo het volgende:
[..]
Baarle Hertog/Baarle Nassau?
Klavertje Vier![]()
Dolfijn![]()
Zena![]()
Valt wel mee (afhankelijk van provider). Betaal 65¤ en verbruik zo'n 400GB per maand.quote:Op maandag 31 juli 2006 07:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En ik heb ook last van die achterlijke datalimieten. Data in België schijnt fysiek van goud te zijn heb ik vernomen.
[..]
Dan moet je wel bij die provider een abonnement kunnen nemen. En ik las ergens iets over Chello? Die zitten toch enkel maar in Brussel en Leuven?quote:Op maandag 31 juli 2006 07:28 schreef Doderok het volgende:
[..]
Valt wel mee (afhankelijk van provider). Betaal 65¤ en verbruik zo'n 400GB per maand.
datalimiet?quote:Op maandag 31 juli 2006 03:24 schreef maartena het volgende:
* maartena lacht die belgen nog steeds uit met hun DATA-LIMIET!
Via iTunes nu trouwens te downloaden: de geniale cd "Kamiel in België" van Van het Groenewoud. (En natuurlijk via een heleboel illegale kanalen ook ...quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:27 schreef Onderbroek het volgende:
belgen zijn cool, vooral Vlamingen zijn goede mensen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |