abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37123190
ESPN is natuurlijk ook wel van origine een Argentina-uitzender qua competitie. Maar idd hebben wij de boeiendste groep voor de neutrale kijkers.

En ik weet zeker dat onder Advocaat niet zulke texten gehoord waren, dan zaten we nu met een klappertanden-coach al in de underdog rol, met gezapige pessimistische texten dat we wel heel veel pech hadden met die loting, en het allemaal erg moeilijk zou worden. Het grote verschil met Marco. Dick roept de problemen altijd over zich af, Marco ontwijkt ze als een spits en is ze zelfs voor, denkt totaal anders, positiever. Dat heeft veel invloed op de denkwijze en de mentaliteit van de jonge groep.
pi_37126031
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:48 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

De enige die in deze hele kwestie zich onvolwassen gedraagt is Derksen hoor, zelfs van Bommel heeft geen problemen meer met Marco.

En Derksen is al sinds het begin bezig om Marco op alle mogelijke manieren onderuit te halen, en steeds verliest ie dus gaat ie er nu maar randzaken er bij halen.

En zelfs daar wint ie het niet mee...
Van Bommel heeft de bondscoach meer nodig dan een hoofdredacteur van een voetbalblad, dat lijkt me duidelijk. Eerst genoemde zal dan ook meer pikken van de bondscoach dan de andere.

Derksen roemt van Basten om zijn voetbalkennis (waarom zou ik niet weten eigenlijk), maar bekritiseert openlijk als een van de weinige autoriteiten diens selectiebeleid, dat steekt Marco.

Nu van Basten ook nog eens verkeerd geciteerd is (en ik weet niet of er meer is voorgevallen) heeft van Basten een stok om mee te slaan en zodoende zijn ego een beetje te redden.

Ik vind het van beide zijden vrij kuinderachtig en men verliest het grote belang uit het oog, Marco het meeste in dit geval.

De betreffende column-na-het-incident heb ik niet gelezen trouwens.
Yeah baby Yeah!
pi_37126301
Derksen in mijn inziens vooral bezig nog ergens z'n gelijk te halen, want meneer had voorspeld dat Feyenoord en Ajax om het kampioenschap zouden strijden, PSV naar de middenmoot zou zakken door de bondscoach-schnabbel van Hiddink en dat Heracles niets te zoeken had in de Eredivisie.

Z'n status als helderziende voetbalkenner/orakel van Nederland heeft hierdoor natuurlijk een flinke deuk opgelopen.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_37126430
quote:
Op donderdag 20 april 2006 14:03 schreef SocialDisorder het volgende:
Derksen in mijn inziens vooral bezig nog ergens z'n gelijk te halen, want meneer had voorspeld dat Feyenoord en Ajax om het kampioenschap zouden strijden, PSV naar de middenmoot zou zakken door de bondscoach-schnabbel van Hiddink en dat Heracles niets te zoeken had in de Eredivisie.

Z'n status als helderziende voetbalkenner/orakel van Nederland heeft hierdoor natuurlijk een flinke deuk opgelopen.
Nu zat 90% van de voetbalkenners op 1 lijn als het gaat om de titelvoorspelling en de kwestie Heracles, maar Johan heeft inderdaad een naar trekje als het gaat om het staven van zijn uitspraken, idem met bijv Wiljan Vloet.
Yeah baby Yeah!
pi_37126731
quote:
Op donderdag 20 april 2006 14:07 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Nu zat 90% van de voetbalkenners op 1 lijn als het gaat om de titelvoorspelling en de kwestie Heracles, maar Johan heeft inderdaad een naar trekje als het gaat om het staven van zijn uitspraken, idem met bijv Wiljan Vloet.
verschil met andere voetbalkenners is dat zij hun fout gewoon toegeven. Borst heeft halverwege het seizoen ook toe moeten geven dat hij er falikant naast zit. Derksen doet dat niet zo gauw.
pi_37126764
quote:
Op donderdag 20 april 2006 14:15 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

verschil met andere voetbalkenners is dat zij hun fout gewoon toegeven. Borst heeft halverwege het seizoen ook toe moeten geven dat hij er falikant naast zit. Derksen doet dat niet zo gauw.
true, hij geeft geen duimbreed toe en dat is een manco.
Yeah baby Yeah!
pi_37126939
quote:
Op donderdag 20 april 2006 14:16 schreef Elgigante het volgende:

[..]

true, hij geeft geen duimbreed toe en dat is een manco.
in het geval van derksen sigaarbreed, hoewel het de laatste tijd wel erg heldere lucht om zijn gelaat is......
pi_37126990
quote:
Op donderdag 20 april 2006 14:22 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

in het geval van derksen sigaarbreed, hoewel het de laatste tijd wel erg heldere lucht om zijn gelaat is......
Zelfs het gelaat wordt steeds breder
Yeah baby Yeah!
  donderdag 20 april 2006 @ 22:40:26 #109
92908 Version1
Jerichoholic
pi_37144668
Bij Barend en van Dorp zo direct!
_O_ Marco van Basten - Jari Litmanen _O_
New York Yankees; #2, #13, #20, #42, #46, #62, #65
We play today. We win today. Dassit.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 20 april 2006 @ 23:08:26 #110
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_37145960
quote:
Op donderdag 20 april 2006 22:40 schreef Version1 het volgende:
NU
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  donderdag 20 april 2006 @ 23:08:34 #111
147235 Bombardier
The artillery man
pi_37145965
quote:
Op donderdag 20 april 2006 22:40 schreef Version1 het volgende:
Uurtje slijmen. Uurtje veren in de kont steken. Vooral die Jood, die kan er wat van.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
  donderdag 20 april 2006 @ 23:09:55 #112
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_37146038
Video draait mee.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_37146169
M<arcooo
  Trouwste user 2022 donderdag 20 april 2006 @ 23:16:03 #114
7889 tong80
Spleenheup
pi_37146317
Van Basten :

'De kansen van van Bommel zijn gestegen die van Seedorf gedaald.'

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_37146398
bommel gaat gewoon mee
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  donderdag 20 april 2006 @ 23:22:26 #116
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_37146618
quote:
Op donderdag 20 april 2006 23:08 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Uurtje slijmen. Uurtje veren in de kont steken. Vooral die Jood, die kan er wat van.
Wat Jan doet is echt geen slijmen.
  donderdag 20 april 2006 @ 23:24:07 #117
147235 Bombardier
The artillery man
pi_37146704
quote:
Op donderdag 20 april 2006 23:22 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Jan niet, dat wist ik ook wel. Ik heb het over de heren Barend en van Dorp.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
pi_37146802
Kijk Jan durft het wel tijdens de uitzending, en Marco is dan ook niet te beroerd om gewoon antwoord te geven/
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  donderdag 20 april 2006 @ 23:38:40 #119
20694 FCDB
The Blue White Dragons!
pi_37147284
quote:
Op donderdag 20 april 2006 23:22 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Klopt... Maar het blijft een irritante gast...

Altijd overal tegenin gaan. Zijn mening is de enige die telt. Andere nooit uit laten praten. Altijd zo aanwezig willen zijn

Marco
Nobody likes us.We Don't Care
pi_37147739
Hij vindt Verdonk wel ok?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  Moderator / Redactie Sport donderdag 20 april 2006 @ 23:54:55 #121
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_37147918
quote:
Op donderdag 20 april 2006 23:49 schreef Suijk het volgende:
Hij vindt Verdonk wel ok?
jep
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_37148106
Haha marcooo
  vrijdag 21 april 2006 @ 00:03:23 #123
20694 FCDB
The Blue White Dragons!
pi_37148225
Hij is echt grappig
Nobody likes us.We Don't Care
pi_37149420
Supertoffe gast is Marco toch! Subliem optreden, hij is zo droog en relaxed. Je ziet zo duidelijk dat hij veel intelligenter is dan de gemiddelde sporter én dat voorspelbare trio tegenover hem. Hij weet gewoon dat hij ze op de kast kan krijgen door Verdonk een tof wijf te noemen

Mijn held was ie, hij zal het altijd blijven
  vrijdag 21 april 2006 @ 00:56:24 #125
147235 Bombardier
The artillery man
pi_37149633
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 00:47 schreef Soul79 het volgende:
Supertoffe gast is Marco toch! Subliem optreden, hij is zo droog en relaxed. Je ziet zo duidelijk dat hij veel intelligenter is dan de gemiddelde sporter én dat voorspelbare trio tegenover hem. Hij weet gewoon dat hij ze op de kast kan krijgen door Verdonk een tof wijf te noemen

Mijn held was ie, hij zal het altijd blijven
Analyseer eens wat hij doet. Hij is ten eerste áltijd recalcitrant. Geeft korte, quasi gevatte antwoorden. Reageert amper inhoudelijk en neemt nauwelijks de moeite iets uit te leggen aan het volk. Daarnaast hebben de heren een bijzonder respect voor hem als volksheld, wat hem van scherpe kritiek en repliek bespaart.
Basten is eenvoudiger dan iedereen lijkt te denken. Door die bijna excentrieke houding van 'm lijkt het allemaal heel wat. Maar wacht maar tot na het WK, pas dan kunnen we oordelen. En als ik alle wedstrijden onder zijn bewind bekijk, vind ik de perspectieven niet heel veelbelovend. Hij kan wel toveren met z'n selectiebeleid, maar ik betwijfel of het positief uitpakt.

En ja, ik ben het. J_F.
pi_37149751
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 00:56 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Analyseer eens wat hij doet. Hij is ten eerste áltijd recalcitrant. Geeft korte, quasi gevatte antwoorden. Reageert amper inhoudelijk en neemt nauwelijks de moeite iets uit te leggen aan het volk. Daarnaast hebben de heren een bijzonder respect voor hem als volksheld, wat hem van scherpe kritiek en repliek bespaart.
Basten is eenvoudiger dan iedereen lijkt te denken. Door die bijna excentrieke houding van 'm lijkt het allemaal heel wat. Maar wacht maar tot na het WK, pas dan kunnen we oordelen. En als ik alle wedstrijden onder zijn bewind bekijk, vind ik de perspectieven niet heel veelbelovend. Hij kan wel toveren met z'n selectiebeleid, maar ik betwijfel of het positief uitpakt.

En ja, ik ben het. J_F.
Hoho, ik heb het niet over zijn functioneren als bondscoach, dat is niet zo goed (en mijn held was ie als voetballer).

Maar zoals hij hier optreedt is hij leuk. Natuurlijk is hij recalcitrant en is het makkelijk wat hij doet, maar het is juist leuk dat hij dat humorloze-trio-dat-net-doet-of-het-serieuze-journalistiek-bedrijft gewoon niet echt serieus neemt. Hij neemt sowieso dat hele mediacircus niet zo serieus, en terecht. Hij staat er boven, want hij weet ook wel dat het geen ruk uitmaakt wat hij zegt. Zouden andere coaches (Van Gaal ofzo ) een voorbeeld aan kunnen nemen.
  vrijdag 21 april 2006 @ 01:05:51 #127
147235 Bombardier
The artillery man
pi_37149812
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 01:01 schreef Soul79 het volgende:

[..]

Hoho, ik heb het niet over zijn functioneren als bondscoach, dat is niet zo goed (en mijn held was ie als voetballer).

Maar zoals hij hier optreedt is hij leuk. Natuurlijk is hij recalcitrant en is het makkelijk wat hij doet, maar het is juist leuk dat hij dat humorloze-trio-dat-net-doet-of-het-serieuze-journalistiek-bedrijft gewoon niet echt serieus neemt. Hij neemt sowieso dat hele mediacircus niet zo serieus, en terecht. Hij staat er boven, want hij weet ook wel dat het geen ruk uitmaakt wat hij zegt. Zouden andere coaches (Van Gaal ofzo ) een voorbeeld aan kunnen nemen.
Ik vind dat hij z'n plicht niet nakomt om met het publiek en fans een bepaalde, verplichte interactie te hebben. Dit kan bijvoorbeeld door op een normale manier een tactische uitleg te geven, of een selectiebeleid helder toe te lichten. Dat inconsequente gelul in de rondte met die quasi humor vind ik maar van arrogantie en desinteresse getuigen. Hebben we 't daarmee te doen als fans? Wij fans worden ook niet serieus genomen door kroonprins van Basten, en dat vind ik een kwalijke zaak.
pi_37149872
Als hij morgen maar niet aankomt met Sneijder
  vrijdag 21 april 2006 @ 01:09:49 #129
147235 Bombardier
The artillery man
pi_37149894
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 01:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Als hij morgen maar niet aankomt met Sneijder
En Heitinga.
pi_37149913
Babel wel?
Klik dan als je durft
pi_37149925
Maakt ie morgen de voorselectie bekend?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_37149928
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 01:09 schreef Bombardier het volgende:

[..]

En Heitinga.
Staat vrij laag op z'n lijstje, maar als je 8 betere verdedigers kun opnoemen...
pi_37149933
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 01:05 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Ik vind dat hij z'n plicht niet nakomt om met het publiek en fans een bepaalde, verplichte interactie te hebben. Dit kan bijvoorbeeld door op een normale manier een tactische uitleg te geven, of een selectiebeleid helder toe te lichten. Dat inconsequente gelul in de rondte met die quasi humor vind ik maar van arrogantie en desinteresse getuigen. Hebben we 't daarmee te doen als fans? Wij fans worden ook niet serieus genomen door kroonprins van Basten, en dat vind ik een kwalijke zaak.
Misschien komt het omdat ik er hetzelfde over denk als hij: al dat eindeloze gelul in interviews, zeker bij dat stel nietsnutten bij BvD, gaat nergens over. Daar kun je dan moeilijk over doen en zeggen dat hij daar als een minister verantwoording af moet leggen, maar ik vind dat eerlijk gezegd flauwekul, het gaat tenslotte puur om wat er op het veld gebeurd. En als het straks misgaat, wie zit er dan eigenlijk echt op uitleg te wachten? Boeit toch niet meer dan?

Overigens gedraagt hij zich ook zo omdat hij Barend & Van Dorp een beetje minacht, en terecht vind ik want het is een circus daar. In serieuze media is hij ook serieuzer.
  vrijdag 21 april 2006 @ 01:11:53 #134
147235 Bombardier
The artillery man
pi_37149935
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 01:10 schreef Suijk het volgende:
Babel wel?
Volgens Barbara Barend wel ja. Babel, Sneijder, Emanuelson, VD Meijde, Heitinga, Kluivert, Musampa, Arnold Scholten.

Allemaal.
pi_37149940
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 01:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Maakt ie morgen de voorselectie bekend?
33 spelers die kans maken.
pi_37149963
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 01:11 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Volgens Barbara Barend wel ja. Babel, Sneijder, Emanuelson, VD Meijde, Heitinga, Kluivert, Musampa, Arnold Scholten.

Allemaal.
Als hij Babel en SNeijder meeneemt dan is hij echt niet meer te geloven.
  vrijdag 21 april 2006 @ 01:15:16 #137
147235 Bombardier
The artillery man
pi_37150000
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 01:11 schreef Soul79 het volgende:

[..]

Misschien komt het omdat ik er hetzelfde over denk als hij: al dat eindeloze gelul in interviews, zeker bij dat stel nietsnutten bij BvD, gaat nergens over. Daar kun je dan moeilijk over doen en zeggen dat hij daar als een minister verantwoording af moet leggen, maar ik vind dat eerlijk gezegd flauwekul, het gaat tenslotte puur om wat er op het veld gebeurd. En als het straks misgaat, wie zit er dan eigenlijk echt op uitleg te wachten? Boeit toch niet meer dan?

Overigens gedraagt hij zich ook zo omdat hij Barend & Van Dorp een beetje minacht, en terecht vind ik want het is een circus daar. In serieuze media is hij ook serieuzer.
Dat is z'n plicht ja, net zoals een mininster dat doet. Beide vertegenwoordigen en genieten steun van het volk.
Het gaat inderdaad om wat er op het veld gebeurd, en laat dat nou eens ondermaats zijn?
Minachten doet hij bij iedere pers heb ik het idee. Dat is zijn kunstje een beetje. Helaas heeft diezelfde hele pers belang bij hem, want ze willen allemaal zijn verhaal voor, tijdens- en na het toernooi. Ze kennen Basten ook als een type dat makkelijk z'n kont tegen de krib gooit, dus wordt hij standaard gespaard.
pi_37150081
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 01:15 schreef Bombardier het volgende:

Minachten doet hij bij iedere pers heb ik het idee. Dat is zijn kunstje een beetje.
Ben er een beetje uit tegenwoordig, maar ik kan me van zijn tijd als speler herinneren dat als je hem serieus benaderde, hij ook serieus reageerde. Zoals in Voetbal International, dat in die tijd nog een goed blad was, daar stonden prima interviews met hem in.

Maar Barend & Van Dorp waren ook destijds al een stel clowns, waardoor je dus onzin-gesprekjes kreeg als dat interview uit 1993 dat ze vanavond uitzonden. Dat hele BvD is een spelletje en hij speelt dat mee, precies zoals het publiek dat wil (behalve jij dan).
  vrijdag 21 april 2006 @ 01:21:34 #139
147235 Bombardier
The artillery man
pi_37150094
Dat komt omdat ik me niet blind staar op iemands reputatie.
pi_37150174
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 01:21 schreef Bombardier het volgende:
Nee maar daar gaat het ook niet om. Ik ben tot nu toe niet onder de indruk van Van Basten als bondscoach, maar de tijd dat ik daarvoor een uitleg verlangde, ligt goddank achter me (een jaar of tien).
pi_37150733
ik kom net uit de ArenA (heerlijke wedstrijd, jammer van de scheids), dus ik heb het bewuste programma niet gezien. Maar laten we eerlijk blijven, zelfs als ik niet naar de ArenA was geweest, had ik geen BvD gezien.

Dus, we hebben een recalcitrante San Marco gezien met korte gevatte opmerkingen, een klassiek dwarsliggende Jan Mulder, en de tongen van de heren BvD zijn weer ouderwetsch bruin gemaakt. Heb ik het zo redelijk samengevat?

Dan is hierrrrrr mijn mening;
Een bondscoach heeft verantwoording af te leggen aan slechts 1 persoon, en dat is zijn baas. In dit geval de voorzitter van de KNVB. Aan het volk MAG hij duidelijk maken wat hij voor ogen heeft, en dat heeft hij ook meerdere malen gedaan. Tot vervelens aan toe zelfs.
Zijn selectiebeleid is dan ook duidelijk gericht op een team te creëeren ipv van 23 vedetten mee te willen hebben die allemaal hun eigen dingetje gaan doen in het veld. En als ik me niet vergis, was de roep van het [i]volk[/b] gigantisch hard om figuren als Seedorf eens die basisplaats te laten verdienen op basis van getoond spel ipv de naam en faam en dat vervolgens niet waar maken in het veld.

Zijn korte replieken zijn ook een noodzakelijk wapen in BvD, een programma dat gekenmerkt wordt door onderbrekingen en dubbelzinnige vragen. Hoe korter je antwoord, hoe minder kans op een onderbreking, en kun je dus je verhaal uiteenzetten.

De prestaties van vBasten dan. Wat heeft vBasten bereikt dat andere bondscoaches maar niet voor elkaar kregen? Ik zou zeggen, kijk eens naar de trainingen. Die gasten lopen te lachen, ze hebben plezier in het spelletje. Dat is de belangrijkste verdienste van vBasten mijn inziens. Ze kunnen allemaal wel voetballen, ze moeten alleen maar met elkaar gaan voetballen. En dan kun je à la Advocaat wel leuk grappig erin gaan stampen "als A gebeurd doe jij B, en als C gebeurd, moet je vooral niet D doen".
De methode vBasten lijkt van wat ik me kan herinneren erg sterk op de trainingsmethodes van Michels. Die ook heilig geloofde in collectief voetbal. Voor collectief voetbal moest je samenspelen, en om samen te spelen moest je lol hebben met elkaar. Dan ga je voor elkaar door het vuur, dan doe je een stapje extra voor elkaar.

Buiten deze hele BvD discussie wil graag even weten welke voorselectie jullie in gedachten hebben.
Ik zit te denken aan:
Keepers: Sar, Waterreus, Stekelenburg
Verdediging: Bronckhorst, Heitinga, Emanuelson, Boularhouz, Vlaar, Stam als vBasten hem over weet te halen, anders Ooijer
Middenveld: Sneijder, vdVaart, vBommel (in vorige topics was ik erg anti-vBommel-in-Oranje, maar de kerel heeft zich bewezen, eerlijk is eerlijk), Landzaat, Maduro, Cocu
Aanval: Robben, Huntelaar, vNistelrooy, vPersie, Kuyt, vHooydonk
pi_37150816
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 02:28 schreef SocialDisorder het volgende:
Dus, we hebben een recalcitrante San Marco gezien met korte gevatte opmerkingen, een klassiek dwarsliggende Jan Mulder, en de tongen van de heren BvD zijn weer ouderwetsch bruin gemaakt. Heb ik het zo redelijk samengevat?
Held! Zo was het dus precies.
quote:
Vlaar, Stam als vBasten hem over weet te halen, anders Ooijer
Zou ik zeggen: Stam als vBasten hem over weet te halen, anders Vlaar en sowieso Ooijer.
Fuck you Jane Austen!
pi_37150967
Keepers: Sar, Timmer, Steek
Verdediging: Kromkamp , Ooijer , Bouhla , Mathijsen , Opdam , Gio , Furby
Middenveld: vdVaart, vBommel, Landzaat, Maduro, Cocu, Davids/Boateng , Seedorf
Aanval: Robben, VoH, vNistelrooy, vPersie, Kuyt, Castelen,

Van Basten kan het niet maken een overschatte speler zoals SNijder mee te nemen en Seedorf thuis te laten.

Babel is geen optie.
Meerdink ook niet.

Huntelaar twijfel dan moet je rechtsbuiten Castelen thuislaten.

VoH heel nuttig voor zijn rol.

Davids of Boateng maakt niet veel uit als back-up.
Maduro en Urby hebben zich bewezen en moeten mee als stand-in.. zeer nuttig !
pi_37151185
Urby.

Speelt net weer 1 wedstrijd mee na zijn zoveelste blessure, en is bij het minste of gerinste al weer geblesseerd. Had in de winterstop nog een totale inzinking omdat ie de druk en het speelritme niet aankon. Stond ie bijna kotsend langs het trainingsveld en moest ie bvs weken aan het infuus. En zoiets moet dan 4 weken keihard meetrainen op het hoogste WK-niveau en tempo, met de grootste druk van het WK. Laat hem eerst eens wat inhoud en ervaring kweken.

Net zoals Sneijder het niet gaat redden, speelt net zoals Kromkamp veel te weinig.
pi_37151203
Urby heeft net als Robben toen had een pech periode.

Die zijn echt niet blessure gevoelig zoals sommige beweren.
pi_37151300
Hij is blessuregevoelig omdat ie al meteen als semi-A-junior al bijna een compleet seizoen heeft gespeeld (totdat ie conditoneel inzakte) en daarvoor een WK-20 toernooi.

Hem naar het WK meenemen is vragen om problemen door nog meer overbelasting, want in de hitte van de zomer wordt nog meer gevraagd van spieren en conditie dan ie nu al moet geven. Dit soort jochie's vallen het eerste af zodra the going get's tough. Moet er niet aan denken dat hij voor Gio moet invallen als die een wedstrijd geschorst is, en Urby in de halve finale tegen Messi moet ballen in 35 graden hitte.

Gio en de Cler's ervaring is toch wel even een stuk belangrijker. Urby gaat er nog wel bijkomen als ie zo doorgaat.
  vrijdag 21 april 2006 @ 10:23:13 #147
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_37153682
Hij was goed gisteren .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  vrijdag 21 april 2006 @ 10:41:58 #148
147235 Bombardier
The artillery man
pi_37154170
quote:
Ik zit te denken aan:
Verdediging: Bronckhorst, Heitinga, Emanuelson, Boularhouz, Vlaar, Stam als vBasten hem over weet te halen, anders Ooijer
Middenveld: Sneijder, vdVaart, vBommel (in vorige topics was ik erg anti-vBommel-in-Oranje, maar de kerel heeft zich bewezen, eerlijk is eerlijk), Landzaat, Maduro, Cocu
Je denkt toch niet dat ik je ook maar één seconde serieus neem, met die Heitinga van je.
pi_37154509
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 10:41 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Je denkt toch niet dat ik je ook maar één seconde serieus neem, met die Heitinga van je.
Denk je dat me dat ook maar één seconde interesseert, gezien jouw posts?
  vrijdag 21 april 2006 @ 10:57:57 #150
147235 Bombardier
The artillery man
pi_37154530
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 10:56 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Denk je dat me dat ook maar één seconde interesseert, gezien jouw posts?
Wat mankeert er aan mijn posts dan?
pi_37154619
ongefundeerd, en weinig aandragen van alternatieven.

Als je gisteren hebt opgelet, Kuijt maakte geen schijn van kans tegen Heitinga. Heitinga is bovendien ook nog eens in aanvallend opzicht bruikbaar, weet wanneer hij wel en niet kan inschuiven. Is dus een goede voor Oranje. Heeft hij al meerdere malen laten zien. En is bovendien niet te beroerd om op een positie te spelen die niet de zijne is.
  vrijdag 21 april 2006 @ 11:05:56 #152
68638 Zwansen
pi_37154711
quote:

Respect!
  vrijdag 21 april 2006 @ 11:08:00 #153
147235 Bombardier
The artillery man
pi_37154771
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 11:01 schreef SocialDisorder het volgende:
ongefundeerd, en weinig aandragen van alternatieven.

Als je gisteren hebt opgelet, Kuijt maakte geen schijn van kans tegen Heitinga. Heitinga is bovendien ook nog eens in aanvallend opzicht bruikbaar, weet wanneer hij wel en niet kan inschuiven. Is dus een goede voor Oranje. Heeft hij al meerdere malen laten zien. En is bovendien niet te beroerd om op een positie te spelen die niet de zijne is.
Ongefundeerd? Wat is dat voor suggestieve onzin. Ik leg toch prima uit waarom ik zo over zaken denk?
Waarom zou ik alternatieven moeten aandragen als die niet nodig zijn?
Dat Kuijt geen schijn van kans maakt tegen Heitinga is niet de klasse van Heitie hoor, dat is meer Kuijt die een off-day had. Heitinga is de afgelopen seizoenen meerde malen flink afgetroefd door HCE-spitsen. Hij is, op de manier dat hij het met name afgelopen seizoen liet zien, veel te licht voor Oranje en dat is tevens de reden waarom hij niet eens in beeld is bij de bondscoach.
Ik vraag me ook af op welke positie je hem dan wilt posteren. Wordt het daar niet veel slechter van nog? En het lijkt me dat 80% van de Oranje-selectie wel op meerdere posities uit de voeten kan- en wil, dus ook dat is geen meerwaarde.
pi_37154831
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 11:08 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Ongefundeerd? Wat is dat voor suggestieve onzin. Ik leg toch prima uit waarom ik zo over zaken denk?
Waarom zou ik alternatieven moeten aandragen als die niet nodig zijn?
Dat Kuijt geen schijn van kans maakt tegen Heitinga is niet de klasse van Heitie hoor, dat is meer Kuijt die een off-day had. Heitinga is de afgelopen seizoenen meerde malen flink afgetroefd door HCE-spitsen. Hij is, op de manier dat hij het met name afgelopen seizoen liet zien, veel te licht voor Oranje en dat is tevens de reden waarom hij niet eens in beeld is bij de bondscoach.
Ik vraag me ook af op welke positie je hem dan wilt posteren. Wordt het daar niet veel slechter van nog? En het lijkt me dat 80% van de Oranje-selectie wel op meerdere posities uit de voeten kan- en wil.
"Kuitie" ( ) heeft al een paar weken een off-day..........

Maar zoals ik al zei, kom eens met jouw ideale selectie.
pi_37154840
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 11:05 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Respect!
ja tog?
  vrijdag 21 april 2006 @ 11:20:58 #156
147235 Bombardier
The artillery man
pi_37155130
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 11:10 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

"Kuitie" ( ) heeft al een paar weken een off-day..........

Maar zoals ik al zei, kom eens met jouw ideale selectie.
Van der Sar, Timmer, Stekelenburg

Ooijer, Bouhlarouz, Bronckhorst, Mathijsen, de Cler, N. de Jong, Greene

van Bommel, Cocu, van der Vaart, Landzaat, Boateng, Maduro

Kuijt, Huntelaar, van Nistelrooij, Makaay, Robben, van Persie
pi_37155325
quote:

Buiten deze hele BvD discussie wil graag even weten welke voorselectie jullie in gedachten hebben.
Ik zit te denken aan:
Ooijer moet natuurlijk sowieso mee; dat is de beste verdediger van Nederland. Wat Van Hooijdonk in de selectie doet, is mij echt een raadsel.
  vrijdag 21 april 2006 @ 11:28:15 #158
147235 Bombardier
The artillery man
pi_37155355
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 11:27 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Ooijer moet natuurlijk sowieso mee; dat is de beste verdediger van Nederland. Wat Van Hooijdonk in de selectie doet, is mij echt een raadsel.
Sneijder en Heitinga ook. Maar daar kan ik m'n conclusies wel weer uit trekken.
pi_37155545
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 11:20 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Van der Sar, Timmer, Stekelenburg

Ooijer, Bouhlarouz, Bronckhorst, Mathijsen, de Cler, N. de Jong, Greene

van Bommel, Cocu, van der Vaart, Landzaat, Boateng, Maduro

Kuijt, Huntelaar, van Nistelrooij, Makaay, Robben, van Persie
De Jong heeft het hele seizoen bijna geen wedstrijd gespeeld, en degenen die hij speelde was hij weinig indrukwekkend. En wat doet Boateng in Oranje? Behalve vBommel blesseren op training Verder kan ik me wel vinden in deze selectie. Alhoewel ik Waterreus iets zekerder vind dan Timmer, maar Timmer is sneller.
  vrijdag 21 april 2006 @ 11:37:32 #160
68638 Zwansen
pi_37155605
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 11:28 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Sneijder en Heitinga ook. Maar daar kan ik m'n conclusies wel weer uit trekken.
Vergeet niet dat Sjonny toen wel een strafschop raakte tegen Zweden.

Dat zal ik nooit vergeten, misschien omdat ie te dom is om te beseffen hoe hoog de druk was maar toch.
pi_37155661
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 11:37 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Vergeet niet dat Sjonny toen wel een strafschop raakte tegen Zweden.

Dat zal ik nooit vergeten, misschien omdat ie te dom is om te beseffen hoe hoog de druk was maar toch.
Domme krachten heb je gewoon nodig. Vooral op zulke momenten
  vrijdag 21 april 2006 @ 11:42:28 #162
147235 Bombardier
The artillery man
pi_37155747
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 11:35 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

De Jong heeft het hele seizoen bijna geen wedstrijd gespeeld, en degenen die hij speelde was hij weinig indrukwekkend. En wat doet Boateng in Oranje? Behalve vBommel blesseren op training Verder kan ik me wel vinden in deze selectie. Alhoewel ik Waterreus iets zekerder vind dan Timmer, maar Timmer is sneller.
De Jong heeft veel ervaring en is multi-inzetbaar. Daarnaast begint hij z'n oude vorm weer op te pakken, dus nuttig.
Boateng als stille kracht. Meester in consolideren, fysieke duels aangaan en ruimtes belopen. Kan wellicht nuttig zijn tegen creatieve middenvelders.
Timmer vind ik altijd uitstekend keepen en kent de selectie goed. Daarom prefereer ik hem boven Waterreus, die met z'n persoonlijkheid misschien ergens een verkeerde snaar raakt. En dat kunnen we ons niet permitteren.
pi_37155835
Boateng komt gewoon kwaliteit tekort, wat tegen Ecuador ook weer pijnlijk duidelijk werd. De Jong heeft dit seizoen ook nog niets gepresteerd wat een plaats in de selectie rechtvaardigt.
  vrijdag 21 april 2006 @ 11:47:12 #164
147235 Bombardier
The artillery man
pi_37155934
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 11:44 schreef Nywuob het volgende:
Boateng komt gewoon kwaliteit tekort, wat tegen Ecuador ook weer pijnlijk duidelijk werd. De Jong heeft dit seizoen ook nog niets gepresteerd wat een plaats in de selectie rechtvaardigt.
We zitten verder dun in de verdedigers die zich op hoog niveau en onder grote druk kunnen handhaven. De Jong heeft dat ooit wel eens bewezen in mijn ogen, vandaag een plaats binnen de selectie.
pi_37156123
De jong heeft al tijden niet meer in de verdediging gespeeld en presteert dit seizoen vrij dramatisch. Dan kun je beter iemand als Greene meenemen.
pi_37156197
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 11:47 schreef Bombardier het volgende:

[..]

We zitten verder dun in de verdedigers die zich op hoog niveau en onder grote druk kunnen handhaven. De Jong heeft dat ooit wel eens bewezen in mijn ogen, vandaag een plaats binnen de selectie.
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 01:21 schreef Bombardier het volgende:
ik bespeur een kleine, doch opvallende contradictie......
  vrijdag 21 april 2006 @ 12:03:33 #167
147235 Bombardier
The artillery man
pi_37156485
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 11:54 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

[..]

ik bespeur een kleine, doch opvallende contradictie......
Relevante werkervaring is iets anders. Dat is tastbaarder dan reputatie.
pi_37157409
Geen Davids dus dit WK.

In Southern Sun
  vrijdag 21 april 2006 @ 12:34:51 #169
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_37157452
Betekend dat nou dat Makaay zoiezo niet mee gaat?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 21 april 2006 @ 12:35:59 #170
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_37157477
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 12:34 schreef jojomen4 het volgende:
Ja. Opvallend dat 'ie zelfs niet in de voorselectie zit.
pi_37157502
Niet iedereen kan in de voorselectie natuurlijk, er zijn teveel opties voorin.
That's all folks!
  vrijdag 21 april 2006 @ 12:37:32 #172
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_37157513
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 12:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Geen Davids dus dit WK.

Zit gewoon in de voorselectie hoor.
pi_37157516
Geen Davids verbaast me toch wel. Ik had echt gedacht dat hij mee zou gaan...
In Southern Sun
  vrijdag 21 april 2006 @ 12:38:05 #174
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_37157527
Davids staat toch gewoon in de lijst?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_37157530
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 12:37 schreef BVO het volgende:

[..]

Yep.
Klik dan als je durft
pi_37157536
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 12:37 schreef BVO het volgende:

[..]

In Southern Sun
  vrijdag 21 april 2006 @ 12:38:26 #177
67174 Dos37
Come on Twente
pi_37157539
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 12:34 schreef jojomen4 het volgende:
Een makaay in vorm was al geen meer waarde voor Ned. Elftal niet in vorm loopt ie al helemaal in de weg.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 21 april 2006 @ 12:38:29 #178
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_37157540
  vrijdag 21 april 2006 @ 12:38:38 #179
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_37157545
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 12:38 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Volgens VI: http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=78922/sc=36d65f
pi_37157558
Ah, teletekst ging even in de fout. Er staat nu "voor Pierre van Hooijdonck en Clarence Seedorf is het doek gevallen". Daar stond eerst Edgar Davids
In Southern Sun
pi_37157808
Geen echte verrassingen verder, hoewel ik nog steeds van mening ben dat De Jong en vooral Boateng niets in Oranje te zoeken hebben. En Seedorf had ook wel een kans mogen krijgen.
pi_37157829
En de 10 afvallers : Babel, Meerdink, Sneijder, de Jong, Davids, Kromkamp, Bouma, Urby, Vlaar, Lodewijks.
pi_37157854
Doel (4 spelers): Patrick Lodewijks (Feyenoord), Edwin van der Sar (Manchester United), Maarten Stekelenburg (Ajax) en Henk Timmer (AZ).

Verdediging (11 spelers): Khalid Boulahrouz (HSV Hamburg), Wilfred Bouma (Aston Villa), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Tim de Cler (AZ), Urby Emanuelson (Ajax), Kew Jaliens (AZ), Jan Kromkamp (Liverpool), Joris Mathijsen (AZ), André Ooijer (PSV), Barry Opdam (AZ) en Ron Vlaar (Feyenoord).

Middenveld (9 spelers): George Boateng (Middlesbrough), Mark van Bommel (Barcelona), Phillip Cocu (PSV), Edgar Davids (Tottenham Hotspur), Nigel de Jong (HSV Hamburg), Denny Landzaat (AZ), Hedwiges Maduro (Ajax), Wesley Sneijder (Ajax) en Rafael van der Vaart (HSV Hamburg).

Aanval (9 spelers): Ryan Babel (Ajax), Romeo Castelen (Feyenoord), Klaas-Jan Huntelaar (Ajax), Dirk Kuijt (Feyenoord), Martijn Meerdink (AZ), Ruud van Nistelrooij (Manchester United), Robin van Persie (Arsenal), Arjen Robben (Chelsea) en Jan Vennegoor of Hesselink (PSV).
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_37157889
elke linie 3 en 1 keeper afvallen:

Henk Timmer
Bouma Opdam en de Cler
Bommel, de Jong, Sneijder
Babel, VofH en Meerdink
pi_37157909
Babel.. Tjah
  vrijdag 21 april 2006 @ 12:56:05 #186
7817 Gstar
JUST THE PRODUCT
pi_37158018
10 afvallers: Vennegoor of Heselink, Meerdink, De Jong, Maduro, Vlaar, Jaliens, de Cler, Emanuelson, Bouma en Lodewijks
pi_37158027
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 12:51 schreef Mangoworks2002 het volgende:

Henk Timmer
Bouma Opdam en de Cler
Babel, VofH en Meerdink
Van Bommel afvallen? Die anderen zijn zeker beter?
pi_37158049
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 12:56 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Van Bommel afvallen? Die anderen zijn zeker beter?
is een keuze tussen boateng en van bommel.... moeilijke keuze ja...
  vrijdag 21 april 2006 @ 12:57:24 #189
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_37158052
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 12:51 schreef Mangoworks2002 het volgende:

Henk Timmer
Bouma Opdam en de Cler
Babel, VofH en Meerdink
Van Bommel zou ik meenemen, hoe groot mijn hekel ook aan hem is. Laat Boateng maar thuis.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_37158147
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 12:57 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Het zijn verschillende type spelers en het kwaliteitsverschil is verschrikkelijk groot. Boateng is echt een hele matige speler. Voor die positie zijn Davids en Maduro veel beter. Voor rechtshalf is Van Bommel natuurlijk de beste optie voor Oranje.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 21 april 2006 @ 13:01:18 #191
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_37158160
Mijn afvallers:

Patrick Lodewijks (Feyenoord)

Wilfred Bouma (Aston Villa)
Ron Vlaar (Feyenoord).
+ nog een ...

George Boateng (Middlesbrough),
Wesley Sneijder (Ajax)
Edgar Davids (Tottenham Hotspur) of Nigel de Jong (HSV)

Ryan Babel (Ajax)
Jan Vennegoor of Hesselink (PSV).
Martijn Meerdink (AZ)
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 21 april 2006 @ 13:02:15 #192
7817 Gstar
JUST THE PRODUCT
pi_37158186
ik mis kluivert
pi_37158370
Doel (4 spelers): Patrick Lodewijks (Feyenoord), Edwin van der Sar (Manchester United), Maarten Stekelenburg (Ajax) en Henk Timmer (AZ).

Verdediging (11 spelers): Khalid Boulahrouz (HSV Hamburg), Wilfred Bouma (Aston Villa), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Tim de Cler (AZ), Urby Emanuelson (Ajax), Kew Jaliens (AZ), Jan Kromkamp (Liverpool), Joris Mathijsen (AZ), André Ooijer (PSV), Barry Opdam (AZ) en Ron Vlaar (Feyenoord).

Middenveld (9 spelers): George Boateng (Middlesbrough), Mark van Bommel (Barcelona), Phillip Cocu (PSV), Edgar Davids (Tottenham Hotspur), Nigel de Jong (HSV Hamburg), Denny Landzaat (AZ), Hedwiges Maduro (Ajax), Wesley Sneijder (Ajax) en Rafael van der Vaart (HSV Hamburg).

Aanval (9 spelers): Ryan Babel (Ajax), Romeo Castelen (Feyenoord), Klaas-Jan Huntelaar (Ajax), Dirk Kuijt (Feyenoord), Martijn Meerdink (AZ), Ruud van Nistelrooij (Manchester United), Robin van Persie (Arsenal), Arjen Robben (Chelsea) en Jan Vennegoor of Hesselink (PSV).

denk ik hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door SocialDisorder op 21-04-2006 13:24:32 ]
pi_37158381
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 12:57 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Kom op zeg, dat is als kiezen tussen Cruijff en Rene van Rijswijk. Van Bommel is 10 klasse beter.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  vrijdag 21 april 2006 @ 13:10:00 #195
7817 Gstar
JUST THE PRODUCT
pi_37158402
dan moet je er nog één, tenzij jij vennegoor of hesselink als 2 spelers rekent
  vrijdag 21 april 2006 @ 13:15:17 #196
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_37158549
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 13:08 schreef SocialDisorder het volgende:

Aanval (9 spelers): Ryan Babel (Ajax),Romeo Castelen (Feyenoord), Klaas-Jan Huntelaar (Ajax), Dirk Kuijt (Feyenoord), Martijn Meerdink (AZ), Ruud van Nistelrooij (Manchester United), Robin van Persie (Arsenal), Arjen Robben (Chelsea) en Jan Vennegoor of Hesselink (PSV).

denk ik hoor.
Die 10 mogen van mij thuisblijven. .
-
pi_37158640
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 13:15 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Die 10 mogen van mij thuisblijven. .
wel opdam en geen vlaar?
pi_37158699
Thuisblijvers:

Lodewijks (te oud, geen toekomst meer)

Bouma (altijd al een matige speler geweest, nu ook niet bepaald geweldig bezig bijn Aston Villa)
Opdam (overschatte verdediger, geen zekerheidje achterin)
Emanuelson (werd gisteren aan alle kanten voorbijgelopen door Castelen; lekker met Foppe mee)
Jaliens (zoveelste redelijk overschatte AZ-speler)

Boateng (afbreker. Komt voetballend veel te kort, niet in staat het spel te verdelen.
De Jong (weinig tot niets gepresteerd dit seizoen)

Meerdink (behoeft geen uitleg, lijkt me)
Castelen of Babel (op dit moment lood om oud ijzer, voegen beiden weinig toe)
Vennegoor (kwalitatief veel minder dan Huntelaar, dan maar geen pinchhitter)
  vrijdag 21 april 2006 @ 13:27:28 #199
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_37158892
De volgende spelers mogen thuisblijven:

Doel: Patrick Lodewijks (Feyenoord), Edwin van der Sar (Manchester United), Maarten Stekelenburg (Ajax) en Henk Timmer (AZ).

Verdediging: Khalid Boulahrouz (HSV), Wilfred Bouma (Aston Villa), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Tim de Cler (AZ), Urby Emanuelson (Ajax), Kew Jaliens (AZ), Jan Kromkamp (Liverpool), Joris Mathijsen (AZ), André Ooijer (PSV), Barry Opdam (AZ) en Ron Vlaar (Feyenoord).

Middenveld: George Boateng (Middlesbrough), Mark van Bommel (Barcelona), Phillip Cocu (PSV), Edgar Davids (Tottenham Hotspur), Nigel de Jong (HSV), Denny Landzaat (AZ), Hedwiges Maduro (Ajax), Wesley Sneijder (Ajax) en Rafael van der Vaart (HSV).

Aanval: Ryan Babel (Ajax), Romeo Castelen (Feyenoord), Klaas-Jan Huntelaar (Ajax), Dirk Kuyt (Feyenoord), Martijn Meerdink (AZ), Ruud van Nistelrooy (Manchester United), Robin van Persie (Arsenal), Arjen Robben (Chelsea) en Jan Vennegoor of Hesselink (PSV).

Van Basten moet wel oppassen dat het geen tienertour naar Duitsland wordt. Spelers die al enkele jaar goed meedraaien heb ik veel meer vertrouwen in dan een speler die het een (gedeelte van een) seizoen goed voetbalt.
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
pi_37159004
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 13:27 schreef mr.vulcano het volgende:

Van Basten moet wel oppassen dat het geen tienertour naar Duitsland wordt. Spelers die al enkele jaar goed meedraaien heb ik veel meer vertrouwen in dan een speler die het een (gedeelte van een) seizoen goed voetbalt.
Daarom neem je Sneijder, bouma, opdam vlaar en Boateng ook mee...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')