"Kuitie" (quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:08 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Ongefundeerd? Wat is dat voor suggestieve onzin. Ik leg toch prima uit waarom ik zo over zaken denk?
Waarom zou ik alternatieven moeten aandragen als die niet nodig zijn?
Dat Kuijt geen schijn van kans maakt tegen Heitinga is niet de klasse van Heitie hoor, dat is meer Kuijt die een off-day had. Heitinga is de afgelopen seizoenen meerde malen flink afgetroefd door HCE-spitsen. Hij is, op de manier dat hij het met name afgelopen seizoen liet zien, veel te licht voor Oranje en dat is tevens de reden waarom hij niet eens in beeld is bij de bondscoach.
Ik vraag me ook af op welke positie je hem dan wilt posteren. Wordt het daar niet veel slechter van nog? En het lijkt me dat 80% van de Oranje-selectie wel op meerdere posities uit de voeten kan- en wil.
ja tog?quote:
Van der Sar, Timmer, Stekelenburgquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
"Kuitie" () heeft al een paar weken een off-day..........
Maar zoals ik al zei, kom eens met jouw ideale selectie.
Ooijer moet natuurlijk sowieso mee; dat is de beste verdediger van Nederland. Wat Van Hooijdonk in de selectie doet, is mij echt een raadsel.quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:28 schreef SocialDisorder het volgende:
Buiten deze hele BvD discussie wil graag even weten welke voorselectie jullie in gedachten hebben.
Ik zit te denken aan:
Keepers: Sar, Waterreus, Stekelenburg
Verdediging: Bronckhorst, Heitinga, Emanuelson, Boularhouz, Vlaar, Stam als vBasten hem over weet te halen, anders Ooijer
Middenveld: Sneijder, vdVaart, vBommel (in vorige topics was ik erg anti-vBommel-in-Oranje, maar de kerel heeft zich bewezen, eerlijk is eerlijk), Landzaat, Maduro, Cocu
Aanval: Robben, Huntelaar, vNistelrooy, vPersie, Kuyt, vHooydonk
Sneijder en Heitinga ook. Maar daar kan ik m'n conclusies wel weer uit trekken.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:27 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Ooijer moet natuurlijk sowieso mee; dat is de beste verdediger van Nederland. Wat Van Hooijdonk in de selectie doet, is mij echt een raadsel.
De Jong heeft het hele seizoen bijna geen wedstrijd gespeeld, en degenen die hij speelde was hij weinig indrukwekkend. En wat doet Boateng in Oranje? Behalve vBommel blesseren op trainingquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:20 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Van der Sar, Timmer, Stekelenburg
Ooijer, Bouhlarouz, Bronckhorst, Mathijsen, de Cler, N. de Jong, Greene
van Bommel, Cocu, van der Vaart, Landzaat, Boateng, Maduro
Kuijt, Huntelaar, van Nistelrooij, Makaay, Robben, van Persie
Vergeet niet dat Sjonny toen wel een strafschop raakte tegen Zweden.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:28 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Sneijder en Heitinga ook. Maar daar kan ik m'n conclusies wel weer uit trekken.![]()
Domme krachten heb je gewoon nodig. Vooral op zulke momentenquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Sjonny toen wel een strafschop raakte tegen Zweden.
Dat zal ik nooit vergeten, misschien omdat ie te dom is om te beseffen hoe hoog de druk was maar toch.
De Jong heeft veel ervaring en is multi-inzetbaar. Daarnaast begint hij z'n oude vorm weer op te pakken, dus nuttig.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
De Jong heeft het hele seizoen bijna geen wedstrijd gespeeld, en degenen die hij speelde was hij weinig indrukwekkend. En wat doet Boateng in Oranje? Behalve vBommel blesseren op trainingVerder kan ik me wel vinden in deze selectie. Alhoewel ik Waterreus iets zekerder vind dan Timmer, maar Timmer is sneller.
We zitten verder dun in de verdedigers die zich op hoog niveau en onder grote druk kunnen handhaven. De Jong heeft dat ooit wel eens bewezen in mijn ogen, vandaag een plaats binnen de selectie.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:44 schreef Nywuob het volgende:
Boateng komt gewoon kwaliteit tekort, wat tegen Ecuador ook weer pijnlijk duidelijk werd. De Jong heeft dit seizoen ook nog niets gepresteerd wat een plaats in de selectie rechtvaardigt.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:47 schreef Bombardier het volgende:
[..]
We zitten verder dun in de verdedigers die zich op hoog niveau en onder grote druk kunnen handhaven. De Jong heeft dat ooit wel eens bewezen in mijn ogen, vandaag een plaats binnen de selectie.
ik bespeur een kleine, doch opvallende contradictie......quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:21 schreef Bombardier het volgende:
Dat komt omdat ik me niet blind staar op iemands reputatie.
Relevante werkervaring is iets anders. Dat is tastbaarder dan reputatie.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
[..]
ik bespeur een kleine, doch opvallende contradictie......
Ja. Opvallend dat 'ie zelfs niet in de voorselectie zit.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:34 schreef jojomen4 het volgende:
Betekend dat nou dat Makaay zoiezo niet mee gaat?
Zit gewoon in de voorselectie hoor.quote:
Yep.quote:
quote:
Een makaay in vorm was al geen meer waarde voor Ned. Elftal niet in vorm loopt ie al helemaal in de weg.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:34 schreef jojomen4 het volgende:
Betekend dat nou dat Makaay zoiezo niet mee gaat?
Volgens VI: http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=78922/sc=36d65fquote:
Van Bommel afvallen? Die anderen zijn zeker beter?quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:51 schreef Mangoworks2002 het volgende:
elke linie 3 en 1 keeper afvallen:
Henk Timmer
Bouma Opdam en de Cler
Bommel, de Jong, Sneijder
Babel, VofH en Meerdink
is een keuze tussen boateng en van bommel.... moeilijke keuze ja...quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:56 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Van Bommel afvallen? Die anderen zijn zeker beter?![]()
Van Bommel zou ik meenemen, hoe groot mijn hekel ook aan hem is. Laat Boateng maar thuis.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:51 schreef Mangoworks2002 het volgende:
elke linie 3 en 1 keeper afvallen:
Henk Timmer
Bouma Opdam en de Cler
Bommel, de Jong, Sneijder
Babel, VofH en Meerdink
Het zijn verschillende type spelers en het kwaliteitsverschil is verschrikkelijk groot. Boateng is echt een hele matige speler. Voor die positie zijn Davids en Maduro veel beter. Voor rechtshalf is Van Bommel natuurlijk de beste optie voor Oranje.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:57 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
is een keuze tussen boateng en van bommel.... moeilijke keuze ja...
Kom op zeg, dat is als kiezen tussen Cruijff en Rene van Rijswijk. Van Bommel is 10 klasse beter.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:57 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
is een keuze tussen boateng en van bommel.... moeilijke keuze ja...
Die 10 mogen van mij thuisblijven.quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:08 schreef SocialDisorder het volgende:
Doel (4 spelers): Patrick Lodewijks (Feyenoord), Edwin van der Sar (Manchester United), Maarten Stekelenburg (Ajax) en Henk Timmer (AZ).
Verdediging (11 spelers): Khalid Boulahrouz (HSV Hamburg), Wilfred Bouma (Aston Villa), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Tim de Cler (AZ), Urby Emanuelson (Ajax), Kew Jaliens (AZ), Jan Kromkamp (Liverpool), Joris Mathijsen (AZ), André Ooijer (PSV), Barry Opdam (AZ) en Ron Vlaar (Feyenoord).
Middenveld (9 spelers): George Boateng (Middlesbrough), Mark van Bommel (Barcelona), Phillip Cocu (PSV), Edgar Davids (Tottenham Hotspur), Nigel de Jong (HSV Hamburg), Denny Landzaat (AZ), Hedwiges Maduro (Ajax), Wesley Sneijder (Ajax) en Rafael van der Vaart (HSV Hamburg).
Aanval (9 spelers): Ryan Babel (Ajax),Romeo Castelen (Feyenoord), Klaas-Jan Huntelaar (Ajax), Dirk Kuijt (Feyenoord), Martijn Meerdink (AZ), Ruud van Nistelrooij (Manchester United), Robin van Persie (Arsenal), Arjen Robben (Chelsea) en Jan Vennegoor of Hesselink (PSV).
denk ik hoor.
wel opdam en geen vlaar?quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die 10 mogen van mij thuisblijven..
Daarom neem je Sneijder, bouma, opdam vlaar en Boateng ook mee...quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:27 schreef mr.vulcano het volgende:
Van Basten moet wel oppassen dat het geen tienertour naar Duitsland wordt. Spelers die al enkele jaar goed meedraaien heb ik veel meer vertrouwen in dan een speler die het een (gedeelte van een) seizoen goed voetbalt.
Ik ben het dus aardig met je eens.quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:21 schreef Nywuob het volgende:
Thuisblijvers:
Lodewijks (te oud, geen toekomst meer)
Het gaat ook niet om de toekomst maar om nu, gelukkig zal van de Sar gewoon het hele WK in het doel staan
Bouma (altijd al een matige speler geweest, nu ook niet bepaald geweldig bezig bijn Aston Villa)
Opdam (overschatte verdediger, geen zekerheidje achterin)
Emanuelson (werd gisteren aan alle kanten voorbijgelopen door Castelen; lekker met Foppe mee)
Jaliens (zoveelste redelijk overschatte AZ-speler)
Boateng (afbreker. Komt voetballend veel te kort, niet in staat het spel te verdelen.
De Jong (weinig tot niets gepresteerd dit seizoen)
Meerdink (behoeft geen uitleg, lijkt me)
Castelen of Babel (op dit moment lood om oud ijzer, voegen beiden weinig toe)
Babel lijkt me toch echt geen serieuze optie, overschatte voetballer
Vennegoor (kwalitatief veel minder dan Huntelaar, dan maar geen pinchhitter)
Zonder pinchhitter naar Duitsland lijkt me niet verstandig. Er zijn al genoeg andere spitsen die voer de kwaliteiten van Huntelaar beschikken
Helaas is er geen andere keus! De rest is nog minder!quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Daarom neem je Sneijder, bouma, opdam vlaar en Boateng ook mee...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |