quote:
Een makaay in vorm was al geen meer waarde voor Ned. Elftal niet in vorm loopt ie al helemaal in de weg.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:34 schreef jojomen4 het volgende:
Betekend dat nou dat Makaay zoiezo niet mee gaat?
Volgens VI: http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=78922/sc=36d65fquote:
Van Bommel afvallen? Die anderen zijn zeker beter?quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:51 schreef Mangoworks2002 het volgende:
elke linie 3 en 1 keeper afvallen:
Henk Timmer
Bouma Opdam en de Cler
Bommel, de Jong, Sneijder
Babel, VofH en Meerdink
is een keuze tussen boateng en van bommel.... moeilijke keuze ja...quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:56 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Van Bommel afvallen? Die anderen zijn zeker beter?![]()
Van Bommel zou ik meenemen, hoe groot mijn hekel ook aan hem is. Laat Boateng maar thuis.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:51 schreef Mangoworks2002 het volgende:
elke linie 3 en 1 keeper afvallen:
Henk Timmer
Bouma Opdam en de Cler
Bommel, de Jong, Sneijder
Babel, VofH en Meerdink
Het zijn verschillende type spelers en het kwaliteitsverschil is verschrikkelijk groot. Boateng is echt een hele matige speler. Voor die positie zijn Davids en Maduro veel beter. Voor rechtshalf is Van Bommel natuurlijk de beste optie voor Oranje.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:57 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
is een keuze tussen boateng en van bommel.... moeilijke keuze ja...
Kom op zeg, dat is als kiezen tussen Cruijff en Rene van Rijswijk. Van Bommel is 10 klasse beter.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:57 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
is een keuze tussen boateng en van bommel.... moeilijke keuze ja...
Die 10 mogen van mij thuisblijven.quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:08 schreef SocialDisorder het volgende:
Doel (4 spelers): Patrick Lodewijks (Feyenoord), Edwin van der Sar (Manchester United), Maarten Stekelenburg (Ajax) en Henk Timmer (AZ).
Verdediging (11 spelers): Khalid Boulahrouz (HSV Hamburg), Wilfred Bouma (Aston Villa), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Tim de Cler (AZ), Urby Emanuelson (Ajax), Kew Jaliens (AZ), Jan Kromkamp (Liverpool), Joris Mathijsen (AZ), André Ooijer (PSV), Barry Opdam (AZ) en Ron Vlaar (Feyenoord).
Middenveld (9 spelers): George Boateng (Middlesbrough), Mark van Bommel (Barcelona), Phillip Cocu (PSV), Edgar Davids (Tottenham Hotspur), Nigel de Jong (HSV Hamburg), Denny Landzaat (AZ), Hedwiges Maduro (Ajax), Wesley Sneijder (Ajax) en Rafael van der Vaart (HSV Hamburg).
Aanval (9 spelers): Ryan Babel (Ajax),Romeo Castelen (Feyenoord), Klaas-Jan Huntelaar (Ajax), Dirk Kuijt (Feyenoord), Martijn Meerdink (AZ), Ruud van Nistelrooij (Manchester United), Robin van Persie (Arsenal), Arjen Robben (Chelsea) en Jan Vennegoor of Hesselink (PSV).
denk ik hoor.
wel opdam en geen vlaar?quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die 10 mogen van mij thuisblijven..
Daarom neem je Sneijder, bouma, opdam vlaar en Boateng ook mee...quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:27 schreef mr.vulcano het volgende:
Van Basten moet wel oppassen dat het geen tienertour naar Duitsland wordt. Spelers die al enkele jaar goed meedraaien heb ik veel meer vertrouwen in dan een speler die het een (gedeelte van een) seizoen goed voetbalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |