Hoho, ik heb het niet over zijn functioneren als bondscoach, dat is niet zo goed (en mijn held was ie als voetballer).quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:56 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Analyseer eens wat hij doet. Hij is ten eerste áltijd recalcitrant. Geeft korte, quasi gevatte antwoorden. Reageert amper inhoudelijk en neemt nauwelijks de moeite iets uit te leggen aan het volk. Daarnaast hebben de heren een bijzonder respect voor hem als volksheld, wat hem van scherpe kritiek en repliek bespaart.
Basten is eenvoudiger dan iedereen lijkt te denken. Door die bijna excentrieke houding van 'm lijkt het allemaal heel wat. Maar wacht maar tot na het WK, pas dan kunnen we oordelen. En als ik alle wedstrijden onder zijn bewind bekijk, vind ik de perspectieven niet heel veelbelovend. Hij kan wel toveren met z'n selectiebeleid, maar ik betwijfel of het positief uitpakt.
En ja, ik ben het. J_F.
Ik vind dat hij z'n plicht niet nakomt om met het publiek en fans een bepaalde, verplichte interactie te hebben. Dit kan bijvoorbeeld door op een normale manier een tactische uitleg te geven, of een selectiebeleid helder toe te lichten. Dat inconsequente gelul in de rondte met die quasi humor vind ik maar van arrogantie en desinteresse getuigen. Hebben we 't daarmee te doen als fans? Wij fans worden ook niet serieus genomen door kroonprins van Basten, en dat vind ik een kwalijke zaak.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:01 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Hoho, ik heb het niet over zijn functioneren als bondscoach, dat is niet zo goed (en mijn held was ie als voetballer).
Maar zoals hij hier optreedt is hij leuk. Natuurlijk is hij recalcitrant en is het makkelijk wat hij doet, maar het is juist leuk dat hij dat humorloze-trio-dat-net-doet-of-het-serieuze-journalistiek-bedrijft gewoon niet echt serieus neemt. Hij neemt sowieso dat hele mediacircus niet zo serieus, en terecht. Hij staat er boven, want hij weet ook wel dat het geen ruk uitmaakt wat hij zegt. Zouden andere coaches (Van Gaal ofzo) een voorbeeld aan kunnen nemen.
En Heitinga.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Als hij morgen maar niet aankomt met Sneijder
Misschien komt het omdat ik er hetzelfde over denk als hij: al dat eindeloze gelul in interviews, zeker bij dat stel nietsnutten bij BvD, gaat nergens over. Daar kun je dan moeilijk over doen en zeggen dat hij daar als een minister verantwoording af moet leggen, maar ik vind dat eerlijk gezegd flauwekul, het gaat tenslotte puur om wat er op het veld gebeurd. En als het straks misgaat, wie zit er dan eigenlijk echt op uitleg te wachten? Boeit toch niet meer dan?quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:05 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Ik vind dat hij z'n plicht niet nakomt om met het publiek en fans een bepaalde, verplichte interactie te hebben. Dit kan bijvoorbeeld door op een normale manier een tactische uitleg te geven, of een selectiebeleid helder toe te lichten. Dat inconsequente gelul in de rondte met die quasi humor vind ik maar van arrogantie en desinteresse getuigen. Hebben we 't daarmee te doen als fans? Wij fans worden ook niet serieus genomen door kroonprins van Basten, en dat vind ik een kwalijke zaak.
Volgens Barbara Barend wel ja. Babel, Sneijder, Emanuelson, VD Meijde, Heitinga, Kluivert, Musampa, Arnold Scholten.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:10 schreef Suijk het volgende:
Babel wel?
33 spelers die kans maken.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Maakt ie morgen de voorselectie bekend?
Als hij Babel en SNeijder meeneemt dan is hij echt niet meer te geloven.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:11 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Volgens Barbara Barend wel ja. Babel, Sneijder, Emanuelson, VD Meijde, Heitinga, Kluivert, Musampa, Arnold Scholten.
Allemaal.
Dat is z'n plicht ja, net zoals een mininster dat doet. Beide vertegenwoordigen en genieten steun van het volk.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:11 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat ik er hetzelfde over denk als hij: al dat eindeloze gelul in interviews, zeker bij dat stel nietsnutten bij BvD, gaat nergens over. Daar kun je dan moeilijk over doen en zeggen dat hij daar als een minister verantwoording af moet leggen, maar ik vind dat eerlijk gezegd flauwekul, het gaat tenslotte puur om wat er op het veld gebeurd. En als het straks misgaat, wie zit er dan eigenlijk echt op uitleg te wachten? Boeit toch niet meer dan?
Overigens gedraagt hij zich ook zo omdat hij Barend & Van Dorp een beetje minacht, en terecht vind ik want het is een circus daar. In serieuze media is hij ook serieuzer.
Ben er een beetje uit tegenwoordig, maar ik kan me van zijn tijd als speler herinneren dat als je hem serieus benaderde, hij ook serieus reageerde. Zoals in Voetbal International, dat in die tijd nog een goed blad was, daar stonden prima interviews met hem in.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:15 schreef Bombardier het volgende:
Minachten doet hij bij iedere pers heb ik het idee. Dat is zijn kunstje een beetje.
Nee maar daar gaat het ook niet om. Ik ben tot nu toe niet onder de indruk van Van Basten als bondscoach, maar de tijd dat ik daarvoor een uitleg verlangde, ligt goddank achter me (een jaar of tien).quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:21 schreef Bombardier het volgende:
Dat komt omdat ik me niet blind staar op iemands reputatie.
Held! Zo was het dus precies.quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:28 schreef SocialDisorder het volgende:
Dus, we hebben een recalcitrante San Marco gezien met korte gevatte opmerkingen, een klassiek dwarsliggende Jan Mulder, en de tongen van de heren BvD zijn weer ouderwetsch bruin gemaakt. Heb ik het zo redelijk samengevat?
Zou ik zeggen: Stam als vBasten hem over weet te halen, anders Vlaar en sowieso Ooijer.quote:Vlaar, Stam als vBasten hem over weet te halen, anders Ooijer
Je denkt toch niet dat ik je ook maar één seconde serieus neem, met die Heitinga van je.quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:28 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik zit te denken aan:
Keepers: Sar, Waterreus, Stekelenburg
Verdediging: Bronckhorst, Heitinga, Emanuelson, Boularhouz, Vlaar, Stam als vBasten hem over weet te halen, anders Ooijer
Middenveld: Sneijder, vdVaart, vBommel (in vorige topics was ik erg anti-vBommel-in-Oranje, maar de kerel heeft zich bewezen, eerlijk is eerlijk), Landzaat, Maduro, Cocu
Aanval: Robben, Huntelaar, vNistelrooy, vPersie, Kuyt, vHooydonk
Denk je dat me dat ook maar één seconde interesseert, gezien jouw posts?quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:41 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik je ook maar één seconde serieus neem, met die Heitinga van je.![]()
Wat mankeert er aan mijn posts dan?quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Denk je dat me dat ook maar één seconde interesseert, gezien jouw posts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |