Knopjes!!!quote:
Mits ruim budget.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:35 schreef Dagonet het volgende:
Filmmerchandise shoppen is best leuk.
Jammer van de prijzen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:35 schreef Dagonet het volgende:
Filmmerchandise shoppen is best leuk.
quote:
Hihi, ik sterf ongenadig maar met een glimlach. En bloemetjes.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:36 schreef Chowi het volgende:
Sterf. Allemaal. Ongenadig. En hihi.
Het is niet de mening die ons tegenstaat Sara, het is de manier waarop. Elke keer kom je BeF binnengeraasd met een lawine van uitroepen en lukrake beledigingen maar je raakt kant noch wal. Dát is waarom we je zo vervelend vinden.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:36 schreef sararaats het volgende:
ik zei alleen m'n mening
ik ben nog lang niet verlept, ik ben geen kasplantje
laat ook maar zitten, jullie snappen er geen kloot van
Ik ben doodmoe.... erg kutquote:
In een lentejurkje?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:37 schreef Litso het volgende:
[..]
Hihi, ik sterf ongenadig maar met een glimlach. En bloemetjes.
En lipgloss!quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:37 schreef Litso het volgende:
[..]
Hihi, ik sterf ongenadig maar met een glimlach. En bloemetjes.
wel, kus m'n tietenquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:38 schreef Litso het volgende:
[..]
Het is niet de mening die ons tegenstaat Sara, het is de manier waarop. Elke keer kom je BeF binnengeraasd met een lawine van uitroepen en lukrake beledigingen maar je raakt kant noch wal. Dát is waarom we je zo vervelend vinden.
www.gator.nlquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:35 schreef Litso het volgende:
[..]
Mits ruim budget.
Maar inderdaad. Ik wil stiekem nog een keer alle Kevin Smith action figures
Uiteraard.quote:
Cherry Blossomquote:
Joh Sara, doe niet zo moeilijk en doe gewoon een stuk rustiger.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:39 schreef sararaats het volgende:
[..]
wel, kus m'n tieten
het is er ingeklopt
Mag ik je opmaken, Litso?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:40 schreef Litso het volgende:
[..]
En een zonnetje van lipstick op mijn wang!
Ga zo door meisje.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:39 schreef sararaats het volgende:
[..]
wel, kus m'n tieten
het is er ingeklopt
quote:
*Naar de beautycase graait.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het nooit zou vragen!
Of gewoon posten!quote:
Moet jij niet met een wortel gaan spelen ofzo?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:51 schreef sararaats het volgende:
hippies
Dit is toevallig... ik krijg net opper smerige foto's binnen.. volgens mij van haar jaquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Moet jij niet met een wortel gaan spelen ofzo?![]()
Ze zeggen dat je goed gaat zien van wortels, misschien ziet ze dan in dat ze hier niet gewenst is.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
steek die wortel waar de zon niet schijnt en hou godverdomme je kop dichtquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Laatst was ik in blijdorp en zag ik een bever een wortel eten.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Dit is toevallig... ik krijg net opper smerige foto's binnen.. volgens mij van haar ja
Dat is toch jouw specialiteit?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:54 schreef sararaats het volgende:
[..]
steek die wortel waar de zon niet schijnt en hou godverdomme je kop dicht
Die heb ik nog nooit gezien, stuur 's doorquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:53 schreef jackson het volgende:
Dit is toevallig... ik krijg net opper smerige foto's binnen.. volgens mij van haar ja
Jongens... ik krijg die beelden niet uit mijn hoofd.....quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Laatst was ik in blijdorp en zag ik een bever een wortel eten.
Dat was jouw afdeling toch?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:54 schreef sararaats het volgende:
[..]
steek die wortel waar de zon niet schijnt en hou godverdomme je kop dicht
een meisje dat ondersteboven in een badkuip ligt en een ranzige gele straal stront uitscheit, die op haar gezicht land?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik krijg ze net gemaild uit een ander topic van iemand.... ik... ik..... GADVERDAMME!quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gezien, stuur 's door
Dat wil je niet.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Geef je mailadres maarquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:55 schreef JDude het volgende:
[..]
I feel your pain brother.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Jongens... ik krijg die beelden niet uit mijn hoofd.....
arghhhhhhhhh
True.... de arme knaapquote:
Je hebt wel ervaring.quote:
*uithuiltquote:
Drink het weg!quote:
Dat valt idd niet te ontkennen.quote:
Ik denk niet dat jij spiegels in huis hebt... is het wel ?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:58 schreef sararaats het volgende:
ik hoop dat jullie penissen verschrompelen tot schroot en jullie kutten tot spijs
anders zal ik er persoonlijk voor zorgen dat jullie bloeden
Sterf.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:58 schreef sararaats het volgende:
ik hoop dat jullie penissen verschrompelen tot schroot en jullie kutten tot spijs
Dat zal niet lukken met bier denkquote:
val dood en neem je vriendjes meequote:Op woensdag 22 maart 2006 14:59 schreef Chowi het volgende:
Sara, ik hou van je. Als je ook van mij houdt, sterf je zo snel mogelijk.
Groetjes, Chowi.
dat heb ik in iemands gat gestokenquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:00 schreef JDude het volgende:
Waar is dat "De volgende ban - place your bets"-topic gebleven?![]()
Ik moet me inhouden anders ben ik ook 2 dagen de lul straksquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:00 schreef JDude het volgende:
Waar is dat "De volgende ban - place your bets"-topic gebleven?![]()
Welke vriendjes?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:00 schreef sararaats het volgende:
[..]
val dood en neem je vriendjes mee
Ik enzoquote:
O. Jij.quote:
Ohja, BS natuurlijk.quote:
Hey! Jij daar met die kots-icoon-ding!quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:03 schreef Litso het volgende:
Mensen, ga dan ook verdomme niet tegen sara zitten kutten, je weet dat het dan alleen maar erger wordt.
En ik dan he?quote:
Heet jij BSude?!quote:
Als een jonge blom in de bloei.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:05 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Kijk ons dansen. Aanschouw ons.
Wederom voel ik met je mee.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik moet me inhouden anders ben ik ook 2 dagen de lul straks
Kop een trein.quote:
Of een driewieler.quote:
Ik krijg nogal wat medeleven van uw kant.... how nicequote:
Zo dan.... Grote mond... nou doen ookquote:
Tôf!quote:
doe maarquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:04 schreef JDude het volgende:
* [MED] F5't.
Dat kan hij niet.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Zo dan.... Grote mond... nou doen ook
-edit-quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:09 schreef sararaats het volgende:
[..]
doe maar
ik hou je niet tegen, het is gewoon mijn ware aard
[afbeelding]
voor mijn part valt iedereen dood
Dan regel je zoiets... Logisch!quote:
Ja, meneer.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:10 schreef Litso het volgende:
Jullie weten wat te doen he?
Iets met een lijn.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:10 schreef Litso het volgende:
Mijn god jongens.... ik ga out zometeen.... astablief zeg...quote:
Bespeur ik daar een bever?quote:
Een TR plaatsen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:10 schreef Litso het volgende:
Plus een wortel.quote:
Ja maar.... meneer.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:13 schreef Litso het volgende:
Ja sorry hoor, maar dit schiet echt niet op zo.
Waar is Dago als je hem nodig hebt?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:13 schreef Litso het volgende:
Sorry meneer.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:13 schreef Litso het volgende:
Nou vooruit dan maarquote:
Oh, die grap was al gemaaktquote:
Meneer,quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:15 schreef Dagonet het volgende:
Ik kan ook niet éven naar m'n werk verkassen he.
Misschien wordt het tijd dat mevrouw es gaat afkoelen dan? Het verbaast me dat ze altijd aan het zieken is en er nooit eens actie op ondernomen wordt. En ik kan best veel hebben maar ben haar meer dan beu.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:13 schreef Litso het volgende:
Die wortelen aan het schrapen isquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:15 schreef Litso het volgende:
Ik ben geen meneer, ik ben een meisje met lipgloss en een zonnetje op haar wang!
Echt wat gemist ja.quote:
Beuquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Misschien wordt het tijd dat mevrouw es gaat afkoelen dan? Het verbaast me dat ze altijd aan het zieken is en er nooit eens actie op ondernomen wordt. En ik kan best veel hebben maar ben haar meer dan beu.
Ik heb je net twee staartjes in gedaan, vergeet die niet!quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:15 schreef Litso het volgende:
Ik ben geen meneer, ik ben een meisje met lipgloss en een zonnetje op haar wang!
insgelijksquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Misschien wordt het tijd dat mevrouw es gaat afkoelen dan? Het verbaast me dat ze altijd aan het zieken is en er nooit eens actie op ondernomen wordt. En ik kan best veel hebben maar ben haar meer dan beu.
Ik ben het helemaal met je eens, maar daarvoor moet je niet bij mij zijn.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sara komt langsquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:58 schreef sararaats het volgende:
Staartjesquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb je net twee staartjes in gedaan, vergeet die niet!
Krulletjes!quote:
quote:
Ik heb je net al gezegd te kappen met topics verkloten. Waarom ga je dan toch door?quote:
Je hebt gelijk, ik zal dit melden in het daarvoor bestemde topic.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:17 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens, maar daarvoor moet je niet bij mij zijn.
Ik kan me zelfs nog inleven in de reactie van Cerror, maar ik heb ook geen zin dat BeF weer dichtgegooid wordt of er koppen gaat rollen omdat sara gaat lopen kutten en reacties uitlokt
Das ook iemand blij maken met een dode musquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:20 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee hoor, ik ga geen benzine verstoken voor kutkindjes
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:09 schreef sararaats het volgende:
[..]
doe maar
ik hou je niet tegen, het is gewoon mijn ware aard
[afbeelding]
voor mijn part valt iedereen dood
Zeg kan je nou asjeblieft kappen met dat getroll?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:20 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee hoor, ik ga geen benzine verstoken voor kutkindjes
Ach... zo erg is et niet.... en ze gaat vanzelf weg of dood een keerquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:21 schreef Litso het volgende:
[..]
Zeg kan je nou asjeblieft kappen met dat getroll?
ik troll?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:21 schreef Litso het volgende:
[..]
Zeg kan je nou asjeblieft kappen met dat getroll?
Ik betwijfel het, maar het valt te proberen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:23 schreef Chowi het volgende:
Wat moet ik doen om deze chaos te stoppen? M'n tieten posten?
Dat maakt de chaos alleen maar groterquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:23 schreef Chowi het volgende:
Ik denk steeds weer dat ik er rede in kan praten maar het wil maar nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach... zo erg is et niet.... en ze gaat vanzelf weg of dood een keer
Dat wilde ik net zeggen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, maar het valt te proberen.
Heeft ze tenminste nog 1 goede reactie uitgelokt.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:23 schreef Chowi het volgende:
Weet je wat, jij rot hier op. Hebben wij geen last van jou en jij geen last van ons.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:23 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik troll?
ik doe net hetzelfde wat jullie met mij deden
NMTAquote:
Het is ook lastigquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:24 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik denk steeds weer dat ik er rede in kan praten maar het wil maar niet
Ik denk dat sommige mensen nog moeten bijkomen van die bever, dus beter van niet.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:23 schreef Chowi het volgende:
Give it a shot!quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:23 schreef Chowi het volgende:
Daar komt bij... we zeuren wel dat we Ch's d'r tieten willen zien. maar iedereen die even nadenkt snapt dat het niet zo isquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik denk dat sommige mensen nog moeten bijkomen van die bever, dus beter van niet.
Fijn, een reactie die ik kan gebruiken als smoes om ze niet te posten.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik denk dat sommige mensen nog moeten bijkomen van die bever, dus beter van niet.
Shit. Weer niet geluktquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Fijn, een reactie die ik kan gebruiken als smoes om ze niet te posten.
JD is nou niet iemand waar je iets van aan zou nemen he.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Fijn, een reactie die ik kan gebruiken als smoes om ze niet te posten.
Ch. wel hoorquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:29 schreef pc-fr34k het volgende:
JD is nou niet iemand waar je iets van aan zou nemen he..
Gezellig hier joh.quote:
Vertel haar eens haar tieten te posten.quote:
Sara eindelijk in de puberteit?quote:
Ze leven nogquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hey!!
Hoe is het met Reet en Iteejer??
Begin je weerquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:30 schreef yvonne het volgende:
Zullen we eens een andere titel nemen?
BEF is soooooooooooooooooooooooooooooo havoc
quote:
A whole different ballgame?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:30 schreef yvonne het volgende:
Volhouden tot deel 500 en dan afzinken, nieuwe naam.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:30 schreef yvonne het volgende:
Nee, nou komt het goed hoor. De tering zeg....quote:
Lipgloss en Staartjes?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Volhouden tot deel 500 en dan afzinken, nieuwe naam.
Ze zit in een wraaaaaaaaaaaah iedereen is tegen mij en moet d00t fase.quote:
quote:
andersomquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze zit in een wraaaaaaaaaaaah iedereen is tegen mij en moet d00t fase.
Dus ja, eigenlijk.
Die fase zit ze al een jaar in.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dus ja, eigenlijk.
Realistisch tijdstip.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:34 schreef pc-fr34k het volgende:
Is je tong lang genoegquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:34 schreef Chowi het volgende:
Yvonnepon.
Weet je dat dat heftiger aankomt na je twintigste?? Na je twintigste is de puberteit drie keer zo erg!quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dus ja, eigenlijk.
Zullen we de reeks killen en Litso de schuld geven?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dus ja, eigenlijk.
Daar is [HEAUMEAU] al voor.quote:
Coke / speed ?!quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:35 schreef NJ het volgende:
Moet ik weer een lijn gaan trekken, maar dan nu voor Sara?
Dan gooi ik een kuiken tegen je oog! Of erger! Een namaaktiet!quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zullen we de reeks killen en Litso de schuld geven?
Gaarne.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:35 schreef NJ het volgende:
Ik was te lui om het aan te passen.quote:
En ik? Nee, ik heb geen rechten en ben dus niet interessant, hm?!quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:36 schreef Onelinedrawing het volgende:
NJ. Yvonne.
trek je lijn en ik trek eraanquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:35 schreef NJ het volgende:
Never!quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:38 schreef Litso het volgende:
Ik moet nu net even weg. Als ik terugkom is 'ie gewoon nog open godverdomme!
Sos.quote:
Meid, het interesseert me werkelijk waar bitter weinig, hoegenaamd niets eigenlijk. Ga je frustraties ergens anders botvieren.quote:
Jij hebt alle rechten over mij.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
En ik? Nee, ik heb geen rechten en ben dus niet interessant, hm?!
Oke... dan weet ik datquote:
Ja toch.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:37 schreef Chowi het volgende:
En ik? Nee, ik heb geen rechten en ben dus niet interessant, hm?!
Je vleit me! Continu!quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:38 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
Jij hebt alle rechten over mij.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:36 schreef sararaats het volgende:
en yvonne, ik hoef je niet meer.
ik heb al iemand anders gevonden
oooooooooooooooooooh, wat erg, m'n wereld stort inquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:36 schreef sararaats het volgende:
en yvonne, ik hoef je niet meer.
ik heb al iemand anders gevonden
zakdoekje?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
oooooooooooooooooooh, wat erg, m'n wereld stort in
Nou is "wereld" relatief bij jouquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Intercity komt aan op perron 1.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nepal.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:36 schreef Onelinedrawing het volgende:
NJ. Yvonne.
Waar ben jij mee bezig?quote:
De vleierij, dat is de wind die je haar verwart; het is de wind waardoor je niet meer gehinderd wilt worden als je haar in de war is.quote:
Oh nee, die anderquote:
Doorgaande goederentreinen werken beter.quote:
Ben je er echt zeker van dat ze geen kloon is?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Spoorboekje.quote:
Kam je het ook weer, dat haar?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:41 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
De vleierij, dat is de wind die je haar verwart; het is de wind waardoor je niet meer gehinderd wilt worden als je haar in de war is.
BS.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:36 schreef Onelinedrawing het volgende:
NJ. Yvonne.
Hey rosse opperheerseres.quote:
Een matige grap maken... laat mequote:
Toch.quote:
Ik moet je gelijk geven.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Doorgaande goederentreinen werken beter.
Wat is dit toch ook een matige reeks, zeg. Tut, tut, tut.quote:
Neenee, het is een postlijn.quote:
Pas nou maar op, anders sluit Styofje dit weerquote:
Neah, geef de schuld maar aan SB of PS.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zullen we de reeks killen en Litso de schuld geven?
iemand die nog nooit vernoemd isquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:39 schreef Ynske het volgende:
[..]en dat vind ze erg
wie is t?
Lucille?
Hannelore?
Britt?
Toch Martijn?
of hoe heet dat nieuwe mormel
ow enneh Hoi allemaal
Ik wacht.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:43 schreef NJ het volgende:
[..]
Neenee, het is een postlijn.
Ik trek die lijn in een topic en elke post van jou onder die lijn wordt verwijderd.
Gelukkig zijn jouw hoogstaande posts er altijd om het niveau weer op te krikken.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:42 schreef Onelinedrawing het volgende:
Wat is dit toch ook een matige reeks, zeg. Tut, tut, tut.
Er zijn matigere.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:42 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
Wat is dit toch ook een matige reeks, zeg. Tut, tut, tut.
Neeeeeeeeeeeeeee, laat 'r nouquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:43 schreef NJ het volgende:
[..]
Neenee, het is een postlijn.
Ik trek die lijn in een topic en elke post van jou onder die lijn wordt verwijderd.
[FB] bijvoorbeeld.quote:
Even kijken of ze voor volgend topic opgesodemieterd is.quote:
Stofje moet eens een keer zijn mannelijkheid op de proef stellen, dunkt me zo.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Pas nou maar op, anders sluit Styofje dit weer
Ik heb deze smilie nog nooit toepasselijk gevonden:quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:43 schreef sararaats het volgende:
[..]
iemand die nog nooit vernoemd is
ik ga plofkoppen kloppen met m'n baseballbat
Ik wacht op voorbeelden.quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Gelukkig zijn jouw hoogstaande posts er altijd om het niveau weer op te krikken.
Ik heb gebruik hem nooitquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb deze smilie nog nooit toepasselijk gevonden:
![]()
Dukt? Dúkt?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:44 schreef Onelinedrawing het volgende:
Stofje moet eens een keer zijn mannelijkheid op de proef stellen, dukt me zo.
Okay. TRU telt niet hè.quote:
Dunkt.quote:
Via~.quote:
eeen biertje pas, een zeg ik je!quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:45 schreef sararaats het volgende:
ik ben weg, zie jullie later
bende bezopen kaffers
Mooiquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:45 schreef Onelinedrawing het volgende:
Hoe beneden op de deurmat
de Echo ritselend
en knisperend verpulvert.
*ontroerd isquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:45 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
de Echo ritselend
Ik ook niet, maar nu weet ik waar het voor staat plofkoppen met een basballbat kloppen.quote:
Of aqua~.quote:
Een Leffe?quote:
Ja, we lazen allemaal per toeval over die N heen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:47 schreef Onelinedrawing het volgende:
Er staat 'dunkt.'
Dat is geen TRU. Dat zijn die postkrikker van GC.quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:47 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat is geen TRU. Dat zijn die postkrikker van GC.
Hoe heet die tyfusreeks tegenwoordig?
Oeh, toffe nieuwe naam voor een reeks!quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:48 schreef NJ het volgende:
The lounge. Dat was 't. Kneuzenkermis.
*gebruik maakt van de situatie.quote:
Naja!quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:48 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
*gebruik maakt van de situatie.
"Hey Misstique, misschien is jouw bips wel een puddingbroodje."
Hapje?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:48 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
*stil isquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:45 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
de Echo ritselend
Ja, kutlul, ik heb het er over dat ik je gelijk gaf met die GCSC, én dat ik wil zeggen dat TRU niet telt. Net zoals je gehandicapten niet meetelt bij de wereldbevolking.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:47 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat is geen TRU. Dat zijn die postkrikker van GC.
Hoe heet die tyfusreeks tegenwoordig?
Ik ben monogaam. Ik heb al een puddingbroodje.quote:
Kum ba yah, MY Lord, Kum ba yah, Kum ba yah, MY Lord, Kum ba yah Kum ba yahquote:
Uiteraard!quote:
Dubbel/Tripel.quote:
Test doorstaan. 10 punten.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:50 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
Ik ben monogaam. Ik heb al een puddingbroodje.
Zoals een echte heer en de nieuwe messias betaamt.quote:
En 1 punt voor de spelling.quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:51 schreef sararaats het volgende:
doe wat jullie niet laten kunnen
fuck you
Juist mijn waarde.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:53 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
Zoals een echte heer en de nieuwe messias betaamt.
Nice save.quote:
Vandaag een tripelquote:
Say the word and you'll be free.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:55 schreef Chowi het volgende:
Met gele room. En poedersuiker.
quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:57 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
Say the word and you'll be free.
Say the word and be like me.
You know mequote:
Tot 10 uur mag dat dacht ik.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:58 schreef Onelinedrawing het volgende:
Is het verboden om heel hard Shostakovich te luisteren met het raam open?
U heeft mijn permissie.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:58 schreef Onelinedrawing het volgende:
U doet maar!quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:58 schreef Onelinedrawing het volgende:
Tubgirlquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:48 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
Jij denkt aan tubgirl bij puddingbroodjes? Must've been awful.quote:
Die associatie is totaal niet passend!!quote:
Nee, gatverdamme.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die associatie is totaal niet passend!!!
Ik dacht aan tubgirl bij de vergelijking van Misstiques billen met een puddingbroodje. Gele pudding tussen je billen. Tubgirl.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij denkt aan tubgirl bij puddingbroodjes? Must've been awful.
Lief.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:04 schreef sararaats het volgende:
ik ben absoluut GEEN KLOON
godverde
jullie mogen nog steeds doodvallen en verbranden
Ik vind jou echt zo'n type die 's nachts droomt over Fok!quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:04 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik dacht aan tubgirl bij de vergelijking van Misstiques billen met een puddingbroodje. Gele pudding tussen je billen. Tubgirl.
Banwaardig bijna!quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die associatie is totaal niet passend!!!
EN JIJ DENKT DAT DAT HET BETER MAAKT???!?!?!?!!!??quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:04 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik dacht aan tubgirl bij de vergelijking van Misstiques billen met een puddingbroodje. Gele pudding tussen je billen. Tubgirl.
Ik heb toch laatst verteld dat ik over jou had gedroomdquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vind jou echt zo'n type die 's nachts droomt over Fok!
*Arm omheen slaat.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
EN JIJ DENKT DAT DAT HET BETER MAAKT???!?!?!?!!!??![]()
![]()
STERF JIJ VLERK!!![]()
Argh, niet tússen je billen. Het is geen creampie.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:04 schreef Litso het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:04 schreef sararaats het volgende:
ik ben absoluut GEEN KLOON
godverde
jullie mogen nog steeds doodvallen en verbranden
OMG ik moest hier echt om lachenquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
EN JIJ DENKT DAT DAT HET BETER MAAKT???!?!?!?!!!??![]()
![]()
STERF JIJ VLERK!!![]()
"Achterste".quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:07 schreef Onelinedrawing het volgende:
En daarbij is het "bips", niet: "billen".
Idd! Pak em!quote:
quote:
Je neemt me niet serieus.quote:
Aars.quote:
Mijn kleine neefje zei eens van zijn zusje dat ze een "doorlopende kontspleet" had, toen ze samen in bad gingen.quote:
"zij".quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:10 schreef Chowi het volgende:
Mijn kleine neefje zij eens van zijn zusje.
Doe weg! Dago! Ban!quote:
Is die helemaal links ongesteld ofzo?quote:
Ik was overenthousiast.quote:
Whehe.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:11 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
Is die helemaal links ongesteld ofzo?
Zo kijkt ze wel idd.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:11 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
Is die helemaal links ongesteld ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |