Wat is dit toch ook een matige reeks, zeg. Tut, tut, tut.quote:
Neenee, het is een postlijn.quote:
Pas nou maar op, anders sluit Styofje dit weerquote:
Neah, geef de schuld maar aan SB of PS.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zullen we de reeks killen en Litso de schuld geven?
iemand die nog nooit vernoemd isquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:39 schreef Ynske het volgende:
[..]en dat vind ze erg
wie is t?
Lucille?
Hannelore?
Britt?
Toch Martijn?
of hoe heet dat nieuwe mormel
ow enneh Hoi allemaal
Ik wacht.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:43 schreef NJ het volgende:
[..]
Neenee, het is een postlijn.
Ik trek die lijn in een topic en elke post van jou onder die lijn wordt verwijderd.
Gelukkig zijn jouw hoogstaande posts er altijd om het niveau weer op te krikken.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:42 schreef Onelinedrawing het volgende:
Wat is dit toch ook een matige reeks, zeg. Tut, tut, tut.
Er zijn matigere.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:42 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
Wat is dit toch ook een matige reeks, zeg. Tut, tut, tut.
Neeeeeeeeeeeeeee, laat 'r nouquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:43 schreef NJ het volgende:
[..]
Neenee, het is een postlijn.
Ik trek die lijn in een topic en elke post van jou onder die lijn wordt verwijderd.
[FB] bijvoorbeeld.quote:
Even kijken of ze voor volgend topic opgesodemieterd is.quote:
Stofje moet eens een keer zijn mannelijkheid op de proef stellen, dunkt me zo.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Pas nou maar op, anders sluit Styofje dit weer
Ik heb deze smilie nog nooit toepasselijk gevonden:quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:43 schreef sararaats het volgende:
[..]
iemand die nog nooit vernoemd is
ik ga plofkoppen kloppen met m'n baseballbat
Ik wacht op voorbeelden.quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Gelukkig zijn jouw hoogstaande posts er altijd om het niveau weer op te krikken.
Ik heb gebruik hem nooitquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb deze smilie nog nooit toepasselijk gevonden:
![]()
Dukt? Dúkt?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:44 schreef Onelinedrawing het volgende:
Stofje moet eens een keer zijn mannelijkheid op de proef stellen, dukt me zo.
Okay. TRU telt niet hè.quote:
Dunkt.quote:
Via~.quote:
eeen biertje pas, een zeg ik je!quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:45 schreef sararaats het volgende:
ik ben weg, zie jullie later
bende bezopen kaffers
Mooiquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:45 schreef Onelinedrawing het volgende:
Hoe beneden op de deurmat
de Echo ritselend
en knisperend verpulvert.
*ontroerd isquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:45 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
de Echo ritselend
Ik ook niet, maar nu weet ik waar het voor staat plofkoppen met een basballbat kloppen.quote:
Een Leffe?quote:
Ja, we lazen allemaal per toeval over die N heen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:47 schreef Onelinedrawing het volgende:
Er staat 'dunkt.'
Dat is geen TRU. Dat zijn die postkrikker van GC.quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:47 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat is geen TRU. Dat zijn die postkrikker van GC.
Hoe heet die tyfusreeks tegenwoordig?
Oeh, toffe nieuwe naam voor een reeks!quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:48 schreef NJ het volgende:
The lounge. Dat was 't. Kneuzenkermis.
*gebruik maakt van de situatie.quote:
Naja!quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:48 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
*gebruik maakt van de situatie.
"Hey Misstique, misschien is jouw bips wel een puddingbroodje."
Hapje?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:48 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
*stil isquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:45 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
de Echo ritselend
Ja, kutlul, ik heb het er over dat ik je gelijk gaf met die GCSC, én dat ik wil zeggen dat TRU niet telt. Net zoals je gehandicapten niet meetelt bij de wereldbevolking.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:47 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat is geen TRU. Dat zijn die postkrikker van GC.
Hoe heet die tyfusreeks tegenwoordig?
Ik ben monogaam. Ik heb al een puddingbroodje.quote:
Kum ba yah, MY Lord, Kum ba yah, Kum ba yah, MY Lord, Kum ba yah Kum ba yahquote:
Uiteraard!quote:
Dubbel/Tripel.quote:
Test doorstaan. 10 punten.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:50 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
Ik ben monogaam. Ik heb al een puddingbroodje.
Zoals een echte heer en de nieuwe messias betaamt.quote:
En 1 punt voor de spelling.quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:51 schreef sararaats het volgende:
doe wat jullie niet laten kunnen
fuck you
Juist mijn waarde.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:53 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
Zoals een echte heer en de nieuwe messias betaamt.
Nice save.quote:
Vandaag een tripelquote:
Say the word and you'll be free.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:55 schreef Chowi het volgende:
Met gele room. En poedersuiker.
quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:57 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
Say the word and you'll be free.
Say the word and be like me.
You know mequote:
Tot 10 uur mag dat dacht ik.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:58 schreef Onelinedrawing het volgende:
Is het verboden om heel hard Shostakovich te luisteren met het raam open?
U heeft mijn permissie.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:58 schreef Onelinedrawing het volgende:
U doet maar!quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:58 schreef Onelinedrawing het volgende:
Tubgirlquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:48 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
Jij denkt aan tubgirl bij puddingbroodjes? Must've been awful.quote:
Die associatie is totaal niet passend!!quote:
Nee, gatverdamme.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die associatie is totaal niet passend!!!
Ik dacht aan tubgirl bij de vergelijking van Misstiques billen met een puddingbroodje. Gele pudding tussen je billen. Tubgirl.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij denkt aan tubgirl bij puddingbroodjes? Must've been awful.
Lief.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:04 schreef sararaats het volgende:
ik ben absoluut GEEN KLOON
godverde
jullie mogen nog steeds doodvallen en verbranden
Ik vind jou echt zo'n type die 's nachts droomt over Fok!quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:04 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik dacht aan tubgirl bij de vergelijking van Misstiques billen met een puddingbroodje. Gele pudding tussen je billen. Tubgirl.
Banwaardig bijna!quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die associatie is totaal niet passend!!!
EN JIJ DENKT DAT DAT HET BETER MAAKT???!?!?!?!!!??quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:04 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik dacht aan tubgirl bij de vergelijking van Misstiques billen met een puddingbroodje. Gele pudding tussen je billen. Tubgirl.
Ik heb toch laatst verteld dat ik over jou had gedroomdquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vind jou echt zo'n type die 's nachts droomt over Fok!
*Arm omheen slaat.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
EN JIJ DENKT DAT DAT HET BETER MAAKT???!?!?!?!!!??![]()
![]()
STERF JIJ VLERK!!![]()
Argh, niet tússen je billen. Het is geen creampie.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:04 schreef Litso het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:04 schreef sararaats het volgende:
ik ben absoluut GEEN KLOON
godverde
jullie mogen nog steeds doodvallen en verbranden
OMG ik moest hier echt om lachenquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
EN JIJ DENKT DAT DAT HET BETER MAAKT???!?!?!?!!!??![]()
![]()
STERF JIJ VLERK!!![]()
"Achterste".quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:07 schreef Onelinedrawing het volgende:
En daarbij is het "bips", niet: "billen".
Idd! Pak em!quote:
quote:
Je neemt me niet serieus.quote:
Mijn kleine neefje zei eens van zijn zusje dat ze een "doorlopende kontspleet" had, toen ze samen in bad gingen.quote:
"zij".quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:10 schreef Chowi het volgende:
Mijn kleine neefje zij eens van zijn zusje.
Doe weg! Dago! Ban!quote:
Is die helemaal links ongesteld ofzo?quote:
Ik was overenthousiast.quote:
Whehe.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:11 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
Is die helemaal links ongesteld ofzo?
Zo kijkt ze wel idd.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:11 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
Is die helemaal links ongesteld ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |