Toch.quote:
Ik moet je gelijk geven.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Doorgaande goederentreinen werken beter.
Wat is dit toch ook een matige reeks, zeg. Tut, tut, tut.quote:
Neenee, het is een postlijn.quote:
Pas nou maar op, anders sluit Styofje dit weerquote:
Neah, geef de schuld maar aan SB of PS.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zullen we de reeks killen en Litso de schuld geven?
iemand die nog nooit vernoemd isquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:39 schreef Ynske het volgende:
[..]en dat vind ze erg
wie is t?
Lucille?
Hannelore?
Britt?
Toch Martijn?
of hoe heet dat nieuwe mormel
ow enneh Hoi allemaal
Ik wacht.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:43 schreef NJ het volgende:
[..]
Neenee, het is een postlijn.
Ik trek die lijn in een topic en elke post van jou onder die lijn wordt verwijderd.
Gelukkig zijn jouw hoogstaande posts er altijd om het niveau weer op te krikken.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:42 schreef Onelinedrawing het volgende:
Wat is dit toch ook een matige reeks, zeg. Tut, tut, tut.
Er zijn matigere.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:42 schreef Onelinedrawing het volgende:
[..]
Wat is dit toch ook een matige reeks, zeg. Tut, tut, tut.
Neeeeeeeeeeeeeee, laat 'r nouquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:43 schreef NJ het volgende:
[..]
Neenee, het is een postlijn.
Ik trek die lijn in een topic en elke post van jou onder die lijn wordt verwijderd.
[FB] bijvoorbeeld.quote:
Even kijken of ze voor volgend topic opgesodemieterd is.quote:
Stofje moet eens een keer zijn mannelijkheid op de proef stellen, dunkt me zo.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Pas nou maar op, anders sluit Styofje dit weer
Ik heb deze smilie nog nooit toepasselijk gevonden:quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:43 schreef sararaats het volgende:
[..]
iemand die nog nooit vernoemd is
ik ga plofkoppen kloppen met m'n baseballbat
Ik wacht op voorbeelden.quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Gelukkig zijn jouw hoogstaande posts er altijd om het niveau weer op te krikken.
Ik heb gebruik hem nooitquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb deze smilie nog nooit toepasselijk gevonden:
![]()
Dukt? Dúkt?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:44 schreef Onelinedrawing het volgende:
Stofje moet eens een keer zijn mannelijkheid op de proef stellen, dukt me zo.
Okay. TRU telt niet hè.quote:
Dunkt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |