Ik vind jou echt zo'n type die 's nachts droomt over Fok!quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:04 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik dacht aan tubgirl bij de vergelijking van Misstiques billen met een puddingbroodje. Gele pudding tussen je billen. Tubgirl.
Banwaardig bijna!quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die associatie is totaal niet passend!!!
EN JIJ DENKT DAT DAT HET BETER MAAKT???!?!?!?!!!??quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:04 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik dacht aan tubgirl bij de vergelijking van Misstiques billen met een puddingbroodje. Gele pudding tussen je billen. Tubgirl.
Ik heb toch laatst verteld dat ik over jou had gedroomdquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vind jou echt zo'n type die 's nachts droomt over Fok!
*Arm omheen slaat.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
EN JIJ DENKT DAT DAT HET BETER MAAKT???!?!?!?!!!??![]()
![]()
STERF JIJ VLERK!!![]()
Argh, niet tússen je billen. Het is geen creampie.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:04 schreef Litso het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:04 schreef sararaats het volgende:
ik ben absoluut GEEN KLOON
godverde
jullie mogen nog steeds doodvallen en verbranden
OMG ik moest hier echt om lachenquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
EN JIJ DENKT DAT DAT HET BETER MAAKT???!?!?!?!!!??![]()
![]()
STERF JIJ VLERK!!![]()
"Achterste".quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:07 schreef Onelinedrawing het volgende:
En daarbij is het "bips", niet: "billen".
Idd! Pak em!quote:
quote:
Je neemt me niet serieus.quote:
Mijn kleine neefje zei eens van zijn zusje dat ze een "doorlopende kontspleet" had, toen ze samen in bad gingen.quote:
"zij".quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:10 schreef Chowi het volgende:
Mijn kleine neefje zij eens van zijn zusje.
Doe weg! Dago! Ban!quote:
Is die helemaal links ongesteld ofzo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |