Knopjes!!!quote:
Mits ruim budget.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:35 schreef Dagonet het volgende:
Filmmerchandise shoppen is best leuk.
Jammer van de prijzen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:35 schreef Dagonet het volgende:
Filmmerchandise shoppen is best leuk.
quote:
Hihi, ik sterf ongenadig maar met een glimlach. En bloemetjes.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:36 schreef Chowi het volgende:
Sterf. Allemaal. Ongenadig. En hihi.
Het is niet de mening die ons tegenstaat Sara, het is de manier waarop. Elke keer kom je BeF binnengeraasd met een lawine van uitroepen en lukrake beledigingen maar je raakt kant noch wal. Dát is waarom we je zo vervelend vinden.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:36 schreef sararaats het volgende:
ik zei alleen m'n mening
ik ben nog lang niet verlept, ik ben geen kasplantje
laat ook maar zitten, jullie snappen er geen kloot van
Ik ben doodmoe.... erg kutquote:
In een lentejurkje?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:37 schreef Litso het volgende:
[..]
Hihi, ik sterf ongenadig maar met een glimlach. En bloemetjes.
En lipgloss!quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:37 schreef Litso het volgende:
[..]
Hihi, ik sterf ongenadig maar met een glimlach. En bloemetjes.
wel, kus m'n tietenquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:38 schreef Litso het volgende:
[..]
Het is niet de mening die ons tegenstaat Sara, het is de manier waarop. Elke keer kom je BeF binnengeraasd met een lawine van uitroepen en lukrake beledigingen maar je raakt kant noch wal. Dát is waarom we je zo vervelend vinden.
www.gator.nlquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:35 schreef Litso het volgende:
[..]
Mits ruim budget.
Maar inderdaad. Ik wil stiekem nog een keer alle Kevin Smith action figures
Uiteraard.quote:
Cherry Blossomquote:
Joh Sara, doe niet zo moeilijk en doe gewoon een stuk rustiger.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:39 schreef sararaats het volgende:
[..]
wel, kus m'n tieten
het is er ingeklopt
Mag ik je opmaken, Litso?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:40 schreef Litso het volgende:
[..]
En een zonnetje van lipstick op mijn wang!
Ga zo door meisje.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:39 schreef sararaats het volgende:
[..]
wel, kus m'n tieten
het is er ingeklopt
quote:
*Naar de beautycase graait.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het nooit zou vragen!
Of gewoon posten!quote:
Moet jij niet met een wortel gaan spelen ofzo?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:51 schreef sararaats het volgende:
hippies
Dit is toevallig... ik krijg net opper smerige foto's binnen.. volgens mij van haar jaquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Moet jij niet met een wortel gaan spelen ofzo?![]()
Ze zeggen dat je goed gaat zien van wortels, misschien ziet ze dan in dat ze hier niet gewenst is.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
steek die wortel waar de zon niet schijnt en hou godverdomme je kop dichtquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Laatst was ik in blijdorp en zag ik een bever een wortel eten.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Dit is toevallig... ik krijg net opper smerige foto's binnen.. volgens mij van haar ja
Dat is toch jouw specialiteit?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:54 schreef sararaats het volgende:
[..]
steek die wortel waar de zon niet schijnt en hou godverdomme je kop dicht
Die heb ik nog nooit gezien, stuur 's doorquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:53 schreef jackson het volgende:
Dit is toevallig... ik krijg net opper smerige foto's binnen.. volgens mij van haar ja
Jongens... ik krijg die beelden niet uit mijn hoofd.....quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Laatst was ik in blijdorp en zag ik een bever een wortel eten.
Dat was jouw afdeling toch?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:54 schreef sararaats het volgende:
[..]
steek die wortel waar de zon niet schijnt en hou godverdomme je kop dicht
een meisje dat ondersteboven in een badkuip ligt en een ranzige gele straal stront uitscheit, die op haar gezicht land?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik krijg ze net gemaild uit een ander topic van iemand.... ik... ik..... GADVERDAMME!quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gezien, stuur 's door
Dat wil je niet.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Geef je mailadres maarquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:55 schreef JDude het volgende:
[..]
I feel your pain brother.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Jongens... ik krijg die beelden niet uit mijn hoofd.....
arghhhhhhhhh
True.... de arme knaapquote:
Je hebt wel ervaring.quote:
*uithuiltquote:
Drink het weg!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |