Dat valt idd niet te ontkennen.quote:
Ik denk niet dat jij spiegels in huis hebt... is het wel ?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:58 schreef sararaats het volgende:
ik hoop dat jullie penissen verschrompelen tot schroot en jullie kutten tot spijs
anders zal ik er persoonlijk voor zorgen dat jullie bloeden
Sterf.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:58 schreef sararaats het volgende:
ik hoop dat jullie penissen verschrompelen tot schroot en jullie kutten tot spijs
anders zal ik er persoonlijk voor zorgen dat jullie bloeden
Dat zal niet lukken met bier denkquote:
val dood en neem je vriendjes meequote:Op woensdag 22 maart 2006 14:59 schreef Chowi het volgende:
Sara, ik hou van je. Als je ook van mij houdt, sterf je zo snel mogelijk.
Groetjes, Chowi.
dat heb ik in iemands gat gestokenquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:00 schreef JDude het volgende:
Waar is dat "De volgende ban - place your bets"-topic gebleven?![]()
Ik moet me inhouden anders ben ik ook 2 dagen de lul straksquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:00 schreef JDude het volgende:
Waar is dat "De volgende ban - place your bets"-topic gebleven?![]()
Welke vriendjes?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:00 schreef sararaats het volgende:
[..]
val dood en neem je vriendjes mee
Ik enzoquote:
O. Jij.quote:
Ohja, BS natuurlijk.quote:
Hey! Jij daar met die kots-icoon-ding!quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:03 schreef Litso het volgende:
Mensen, ga dan ook verdomme niet tegen sara zitten kutten, je weet dat het dan alleen maar erger wordt.
Heet jij BSude?!quote:
Als een jonge blom in de bloei.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:05 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Kijk ons dansen. Aanschouw ons.
Wederom voel ik met je mee.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik moet me inhouden anders ben ik ook 2 dagen de lul straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |