Meneer,quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:15 schreef Dagonet het volgende:
Ik kan ook niet éven naar m'n werk verkassen he.

Misschien wordt het tijd dat mevrouw es gaat afkoelen dan? Het verbaast me dat ze altijd aan het zieken is en er nooit eens actie op ondernomen wordt. En ik kan best veel hebben maar ben haar meer dan beu.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:13 schreef Litso het volgende:
Ja sorry hoor, maar dit schiet echt niet op zo.

Die wortelen aan het schrapen isquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:15 schreef Litso het volgende:
Ik ben geen meneer, ik ben een meisje met lipgloss en een zonnetje op haar wang!

Echt wat gemist ja.quote:

Beuquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Misschien wordt het tijd dat mevrouw es gaat afkoelen dan? Het verbaast me dat ze altijd aan het zieken is en er nooit eens actie op ondernomen wordt. En ik kan best veel hebben maar ben haar meer dan beu.

Ik heb je net twee staartjes in gedaan, vergeet die niet!quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:15 schreef Litso het volgende:
Ik ben geen meneer, ik ben een meisje met lipgloss en een zonnetje op haar wang!

insgelijksquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Misschien wordt het tijd dat mevrouw es gaat afkoelen dan? Het verbaast me dat ze altijd aan het zieken is en er nooit eens actie op ondernomen wordt. En ik kan best veel hebben maar ben haar meer dan beu.

Ik ben het helemaal met je eens, maar daarvoor moet je niet bij mij zijn.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:16 schreef Misstique het volgende:
[..]

Sara komt langsquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:58 schreef sararaats het volgende:
ik hoop dat jullie penissen verschrompelen tot schroot en jullie kutten tot spijs
anders zal ik er persoonlijk voor zorgen dat jullie bloeden

Staartjesquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb je net twee staartjes in gedaan, vergeet die niet!

Krulletjes!quote:

quote:

Ik heb je net al gezegd te kappen met topics verkloten. Waarom ga je dan toch door?quote:

Je hebt gelijk, ik zal dit melden in het daarvoor bestemde topic.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:17 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens, maar daarvoor moet je niet bij mij zijn.
Ik kan me zelfs nog inleven in de reactie van Cerror, maar ik heb ook geen zin dat BeF weer dichtgegooid wordt of er koppen gaat rollen omdat sara gaat lopen kutten en reacties uitlokt

Das ook iemand blij maken met een dode musquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:20 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee hoor, ik ga geen benzine verstoken voor kutkindjes

quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:09 schreef sararaats het volgende:
[..]
doe maar
ik hou je niet tegen, het is gewoon mijn ware aard
[afbeelding]
voor mijn part valt iedereen dood

Zeg kan je nou asjeblieft kappen met dat getroll?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:20 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee hoor, ik ga geen benzine verstoken voor kutkindjes

Ach... zo erg is et niet.... en ze gaat vanzelf weg of dood een keerquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:21 schreef Litso het volgende:
[..]
Zeg kan je nou asjeblieft kappen met dat getroll?

ik troll?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:21 schreef Litso het volgende:
[..]
Zeg kan je nou asjeblieft kappen met dat getroll?

Ik betwijfel het, maar het valt te proberen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:23 schreef Chowi het volgende:
Wat moet ik doen om deze chaos te stoppen? M'n tieten posten?

Dat maakt de chaos alleen maar groterquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:23 schreef Chowi het volgende:

Ik denk steeds weer dat ik er rede in kan praten maar het wil maar nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach... zo erg is et niet.... en ze gaat vanzelf weg of dood een keer

Dat wilde ik net zeggen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik betwijfel het, maar het valt te proberen.

Heeft ze tenminste nog 1 goede reactie uitgelokt.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:23 schreef Chowi het volgende:

Weet je wat, jij rot hier op. Hebben wij geen last van jou en jij geen last van ons.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:23 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik troll?
ik doe net hetzelfde wat jullie met mij deden

NMTAquote:

Het is ook lastigquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:24 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik denk steeds weer dat ik er rede in kan praten maar het wil maar niet

Ik denk dat sommige mensen nog moeten bijkomen van die bever, dus beter van niet.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:23 schreef Chowi het volgende:

Give it a shot!quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:23 schreef Chowi het volgende:

Daar komt bij... we zeuren wel dat we Ch's d'r tieten willen zien. maar iedereen die even nadenkt snapt dat het niet zo isquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik denk dat sommige mensen nog moeten bijkomen van die bever, dus beter van niet.

Fijn, een reactie die ik kan gebruiken als smoes om ze niet te posten.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik denk dat sommige mensen nog moeten bijkomen van die bever, dus beter van niet.

Shit. Weer niet geluktquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Fijn, een reactie die ik kan gebruiken als smoes om ze niet te posten.

JD is nou niet iemand waar je iets van aan zou nemen he.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Fijn, een reactie die ik kan gebruiken als smoes om ze niet te posten.

Ch. wel hoorquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:29 schreef pc-fr34k het volgende:
JD is nou niet iemand waar je iets van aan zou nemen he..

Gezellig hier joh.quote:

Vertel haar eens haar tieten te posten.quote:

Sara eindelijk in de puberteit?quote:

Ze leven nogquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hey!!
Hoe is het met Reet en Iteejer??

Begin je weerquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:30 schreef yvonne het volgende:
Zullen we eens een andere titel nemen?
BEF is soooooooooooooooooooooooooooooo havoc

quote:

A whole different ballgame?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:30 schreef yvonne het volgende:
Zullen we eens een andere titel nemen?
BEF is soooooooooooooooooooooooooooooo havoc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |