Ah, ons favoriete lid van de Republikeinse Garde is ook gearriveerd.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:44 schreef Johan_de_With het volgende:
Mijn bloed, mijn ziel voor The Artist formerly known as X-Ray.
Dat gaat over de discussie die gaande was aan het einde van slowchat 903, met HenriOsewoudt.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:46 schreef Johan_de_With het volgende:
Zulke titels heb ik zelfs nooit verzonnen.
nee hoor, de mijne was echt een reaktie op tafkaxquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:48 schreef RichardQuest het volgende:
.
(zo, iedereen z'n TVP'tje gezet.)
Is dat tegenwoordig ook al fascistisch? Zijn er ook nog niet-fascistische onwelgevalligheden?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Eerder fascisme. Bedrijfsleven en overheid, hand in hand.
Wat kost een atolletje vandaag de dag? Of zijn er soms wachtlijsten voor?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:48 schreef Floripas het volgende:
Dat gaat over de discussie die gaande was aan het einde van slowchat 903, met HenriOsewoudt.
Dat weet ik niet, maar ik wil graag asiel aanvragen, want ik word hier vervolgd door ene X-ray.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:51 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Wat kost een atolletje vandaag de dag? Of zijn er soms wachtlijsten voor?
Auto-erotiek is je aftrekken, Bluesdude.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:52 schreef Bluesdude het volgende:
Ik vind 'auto-erotiek op de tolweg' ook wel sterk.
Past beter in de libertaire dromen.
Trein-erotiek is natuurlijk leuker he?
Meer ruimte enzo... de kadans is beter...
Ik zou graag een klopjacht op jouw soort openen ja.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:52 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ik wil graag asiel aanvragen, want ik word hier vervolgd door ene X-ray.![]()
Dat hoeft niet, we voeren een vrij immigratiebeleidquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:52 schreef Floripas het volgende:
Dat weet ik niet, maar ik wil graag asiel aanvragen, want ik word hier vervolgd door ene X-ray.![]()
Jeetje. Ik dacht dat je bij je vriendin fokte.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:51 schreef Floripas het volgende:
Zo, straks wandelen met het meneertje. Hij denkt dat het warm genoeg is voor een terrasje.
Ik krijg hem die boekenwinkel wel in, denk ik.
Tenzij je een Yoga-cursusje hebt gevolgdquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Auto-erotiek is je aftrekken, Bluesdude.
Daar was een hele mooie sita voor, met droomeilanden.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:51 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Wat kost een atolletje vandaag de dag? Of zijn er soms wachtlijsten voor?
Welk deel van be-drijfs-le-ven begrijp jij niet?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:54 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Ik zou graag een klopjacht op jouw soort openen ja.
En dan een roze koffiebeker-patch opspelden ter herkenning.
[afbeelding]
Hij is dan ook verzonnen door een commissie-kutje.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:46 schreef Johan_de_With het volgende:
Zulke titels heb ik zelfs nooit verzonnen.
Ik zie vrede.quote:Morocco working out consensual position on Sahara autonomy
MAP 3/22/2006 | 1:03 pm
Morocco is working to come out with a consensual position on the southern provinces autonomy as part of the process of modernising national institutions, said Tuesday the Minister of Communication and Spokesperson of the Government, Nabil Benabdallah.
The autonomy of Morocco's Southern provinces is the "maximal solution that Morocco can accept" and this is the "only credible option," he stressed at a press briefing with national and international press covering the royal visit to the southern provinces.
The Sahara issue has been opposing, since 1976, Morocco to the Algeria-backed Polisario separatist movement that lays claims to the Moroccan southern provinces, called the the Sahara.
The autonomy, the minister noted, is the "only feasible option that could end the deadlock," underlining that no "other option can bring about stability to the region's population."
He underlined that Morocco has developed an approach that could bring together all the Moroccan people, including those in Tindouf camps (southwestern Algeria).
Evoking the current discussions in Morocco about the option of autonomy, he deemed “natural that this process includes southern provinces' populations, political parties and all society components” who show a “strong will to take part in these discussions.”
In an interview with the Qatari satellite channel “Al Jazeera” aired on Tuesday, Benabdallah said that Morocco has suggested a comprehensive approach to settle the issue through autonomy within Moroccan sovereignty and territorial integrity.
He also affirmed that HM King Mohammed VI's visit to the Southern provinces, which concurred with the latest development in the Sahara issue, is part of the process of reform, development, modernisation and democratisation that Morocco is undertaking.
Dat deel vd koffie, juffrouw Jannie.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:55 schreef Floripas het volgende:
[..]
Welk deel van be-drijfs-le-ven begrijp jij niet?
Ohhhh... ik heb jullie erotische gesprekken gemist.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:53 schreef Floripas het volgende:
Auto-erotiek is je aftrekken, Bluesdude.
Mutilatie -> automutilatie, zeg maar.
Vanavond ongetwijfeld wel weer.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:54 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Jeetje. Ik dacht dat je bij je vriendin fokte.
Check.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:48 schreef RichardQuest het volgende:
.
(zo, iedereen z'n TVP'tje gezet.)
Papegaaienkutje kende ik al wel, maar commissiekutje?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:55 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Hij is dan ook verzonnen door een commissie-kutje.
Ga toch eens weg met die irritante marokko nieuwsdumps van je.quote:
Euro of Dollars? Ik zie wel wat in een eigen atolquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:54 schreef sigme het volgende:
Een lullige atolletje deed meen ik een miljoen. Maar dan heb je wel beter weer dan op die Schotse rots.
Als twee allochtonen elkaar de pan uit flamen, maar er is geen autochtoon bij om de hitte te voelen, is die hitte er dan wel?quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:59 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ga toch eens weg met die irritante marokko nieuwsdumps van je.![]()
Marokko ligt in Afrika en Afrika boeit niemand.
"An old man was sitting on a park bench, where he was joined by a youth who had spiked hair in all different colours: green, red, orange, blue, and yellow.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:56 schreef Floripas het volgende:
Papegaaienkutje kende ik al wel, maar commissiekutje?
Zal wel niet hè, maar ik zie dat ik het wel eens ben met R@B (!) op dit onderwerp. Voorlichting door NIBUD of zo...quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:57 schreef Chewie het volgende:
Nog even over Leen van Frisia
Als die reclame nu misleidend is dan hoeft er toch geen apparte wet voor te komen, daar is toch de RCC voor?
Is daar een vrije concurrentie van schimmels, dan?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:05 schreef pberends het volgende:
Vrije markt, mijn penis.
Hij lijkt niet echt op ban-pad. Vorige keer koste het hem nog geen twee uur geloof ik.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:05 schreef Floripas het volgende:
De ouwe zeurt, tot later.
X-ray, niet verbannen worden, hoor. Ik wil je nog afbekken.
Zie je die hak?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:05 schreef Floripas het volgende:
X-ray, niet verbannen worden, hoor. Ik wil je nog afbekken.
Van kinderen wordt je een beetje gay schijnt. X-Ray is lang niet meer de brombeer die hij was.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Hij lijkt niet echt op ban-pad. Vorige keer koste het hem nog geen twee uur geloof ik.
quote:Rijkswaterstaat gaat bermhomo's aanpakken
Rijkswaterstaat kapt deze week een groot deel van de bosjes bij de parkeerplaatsen De Kraaienberg en De Haere langs de snelweg A28 (Utrecht-Zwolle). De dienst doet dat in overleg met politie en marechaussee om een einde te maken aan de grote overlast die homoseksuelen op die rustplaatsen veroorzaken, aldus een woordvoerder van Rijkswaterstaat. De dienst kreeg steeds meer klachten over openlijke seksuele activiteiten op de parkeerplaatsen en hinderlijk gedrag van mannen die op zoek zijn naar een partner. Ook ruimden de mannen Rijkswaterstaat maakt de bosranden langs de rustplaatsen nu helemaal doorzichtig. Met politie en marechaussee is afgesproken dat er tevens streng zal worden gecontroleerd op onzedelijk gedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |