En waaraan ontleen jij die illusiequote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:54 schreef Overlast het volgende:
Als dit betekent dat Meki voor eens en voor altijd de mond gesnoerd wordt zal ik zeker een stem op Wilders overwegen.
Dat zegt de PvdA. En kneusje van Hulten zou ik niet bepaald objectief willen noemen, een groot deel van de kiezers waar de PvdA zijn overwinning van 7 maart aan te danken heeft zijn namelijk van allochtone afkomst.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:52 schreef Meki het volgende:
kijk hier de bron
http://www.telegraaf.nl/binnenland/35599891/PvdA:_Media_respectloos_jegens_allochtonen.html
Nou, idd.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:54 schreef Overlast het volgende:
Als dit betekent dat Meki voor eens en voor altijd de mond gesnoerd wordt zal ik zeker een stem op Wilders overwegen.
O?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:54 schreef Steijn het volgende:
[..]
een groot deel van de kiezers waar de PvdA zijn overwinning van 7 maart aan te danken heeft zijn namelijk van allochtone afkomst.
De kaalkopjes hun eigen graf laten graven met die belasting verlagingen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Wilders is een gevaarlijke man en heeft ongetwijfeld een verborgen agenda
nou dat gaat moeilijkquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:54 schreef Overlast het volgende:
Vrijheid van meningsuiting is het hoogste goed! Maar dat betekent niet dat die moslims zomaar alles kunnen zeggenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:54 schreef Overlast het volgende:
die doodsbedreigingen heeft ie zelf om gevraagdquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:56 schreef Evil_Jur het volgende:
Als ik elke dag tientallen doodsbedreigingen kreeg van moslims zou ik het ook overwegen...
Neen, niemand mag met de dood worden bedreigd of gedood worden omdat hij zijn mening geeft.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:58 schreef Meki het volgende:
die doodsbedreigingen heeft ie zelf om gevraagd
Dat is natuurlijk net zo fout.quote:als je naar Israel gaat en je beledigt constant Rabijnnen dan krijg je ook doodsbedreigingen
hij heeft wel gelijkquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:54 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dat zegt de PvdA. En kneusje van Hulten zou ik niet bepaald objectief willen noemen, een groot deel van de kiezers waar de PvdA zijn overwinning van 7 maart aan te danken heeft zijn namelijk van allochtone afkomst.
Allereerst: als de Telegraaf zoals jij zegt allochtonen verafschuwt, waarom zouden ze dan een nieuwsbericht in hun eigen krant plaatsen waar ze dat zelf toegeven? Daar gaat je redenering dus al mank.quote:
prcs, en ik denk dat dat ook meespeelt.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:56 schreef Evil_Jur het volgende:
Als ik elke dag tientallen doodsbedreigingen kreeg van moslims zou ik het ook overwegen...
Een, zij doen het ook, dus doen wij het ook, redenatie?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:58 schreef Meki het volgende:
[..]
als je naar Israel gaat en je beledigt constant Rabijnnen dan krijg je ook doodsbedreigingen
dus kan ik alleen zeggen eigen schuld dikke bult .
wat zou je gaan overwegen ?
Kerel je woont in Nederland, hier is het niet normaal om iets subjectiefs als beledigingen met geweld te beantwoorden... Daarnaast is Israel een joodse staat, Nederland geen islamitischequote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:58 schreef Meki het volgende:
[..]
als je naar Israel gaat en je beledigt constant Rabijnnen dan krijg je ook doodsbedreigingen
dus kan ik alleen zeggen eigen schuld dikke bult .
wat zou je gaan overwegen ?
Oh nee? Volgens mij was het grootste aantal stemmers op de PvdA bij de gemeenteraadsverkiezingen van allochtone afkomst, toch?quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:00 schreef Steijn het volgende:
[..]
Neen, niemand mag met de dood worden bedreigd of gedood worden omdat hij zijn mening geeft.
[..]
Dat is natuurlijk net zo fout.
Wie bepaalt dat? Jij?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:02 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee ik vind dat Doodsbedreigingen tegen Geert Wilders eigen schuld is
dit om deze redenen :
Geert Wilders is niet bezig met vrijheid
Geert Wilders provoceert
Geert Wilders valt hele groep aan
Geert Wilders wilt kampen bouwen
Geert Wilders wil de weg van Hitler volgen
dit allemaal zijn terecht voor doodsbedreigingen
Geert Wilders wilt Nederlands een Joodse staat makenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:01 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Kerel je woont in Nederland, hier is het niet normaal om iets subjectiefs als beledigingen met geweld te beantwoorden... Daarnaast is Israel een joodse staat, Nederland geen islamitische![]()
Dan bedreig ik je hierbij met de dood, eigen schuld, moet je maar luisteren.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:02 schreef Meki het volgende:
dit om deze redenen :
Geert Wilders provoceert
de goede mensen -mensen die niet racistisch zijn etc.quote:
Dat rechtvaardigd nog niet om iemand met de dood te bedreigen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:02 schreef Meki het volgende:
[..]
dit om deze redenen :
Geert Wilders provoceert
Laat die man dat lekker vinden. Ik ben het niet met hem eens, ga dus ook niet op hem stemmen, en 90% van de rest van het land ook niet. Dus zal hij zijn ideeen er ook nooit doorkrijgen. Dat is nu het mooie van democratie.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Geert Wilders wilt Nederlands een Joodse staat maken
wat vind jij ervan ?
Ik wou dat ik het in het Arabisch kon uitleggen maar misschien is herhaling voldoende: "joods-christelijke en humanistische traditie en cultuur van Nederland als dominante cultuur"quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Geert Wilders wilt Nederlands een Joodse staat maken
wat vind jij ervan ?
Wilders daarvan af - we leven dus eigenlijk in een Joodse staatquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:04 schreef Seneca het volgende:
[..]
Wie bepaalt dat? Jij?
We leven in een rechtsstaat Meki. Als iemand iets zegt wat niet kan volgens de wet, dan moet hij daarvoor worden gestraft door een daartoe bevoegde rechter. Als mensen eigen rechter gaan spelen dan kunnen we de democratie wel opdoeken.
dus jij bent tegen Joodse Nederland ??? of voorquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:06 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het in het Arabisch kon uitleggen maar misschien is herhaling voldoende: "joods-christelijke en humanistische traditie en cultuur van Nederland als dominante cultuur"
Kloptquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:02 schreef Meki het volgende:
[..]
Kloptquote:Geert Wilders provoceert
kloptquote:Geert Wilders valt hele groep aan
Heropvoedingskampen/werkkampen voor o.a. wat hij nogal populistisch 'straatterroristen' noemt.quote:Geert Wilders wilt kampen bouwen
Dat betwijfel ik. Er zijn overeenkomsten tussen H. en W. maar ik zie vooralsnog veel meer verschillen.quote:Geert Wilders wil de weg van Hitler volgen
Dat ben ik net met je eens. Je kunt je tegenstander beter met woorden dan met wapens het zwijgen proberen op te leggen. Dat hij mensen zo ver tergt dat ze hun zelfbeheersing kunnen verliezen, dat kan ik me wel goed voorstellen.quote:dit allemaal zijn terecht voor doodsbedreigingen
Ze worden steeds doller.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Wilders daarvan af - we leven dus eigenlijk in een Joodse staat![]()
Tot nu toe ben jij anders de enige in dit topic die de doodsbedreigingen aan Wilders adres goedkeurt. Daarnaast heb je natuurlijk weer eens geen bronnen hebt waaruit blijkt dat een meerendeel van de bevolking de doodsbedreigingen wel goedkeurt. Dus is je uitspraak weer nergens op gebaseerd.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:05 schreef Meki het volgende:
[..]
de goede mensen -mensen die niet racistisch zijn etc.
Wilders wilt daarvan af - hij wil artikel 1 verwijderen ?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:05 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Dat rechtvaardigd nog niet om iemand met de dood te bedreigen.
We leven hier in een vrij land, er zijn regels zolang je daar binnen blijft is er niets aan de hand.
Zo mag je dus niet discrimineren, maar ook niet iemand met de dood bedreigen.
Ook niet als die persoon jou discrimineert. oog om oog, tand om tand geld niet in Nederland.
Klopt! En daarom is vrijwel iedereen in dit topic dus ook tegen Wilders!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Wilders wilt daarvan af - hij wil artikel 1 verwijderen ?
dus we leven dan niet in een vrije land dus dan mag alles .
met Wilders erbij mag je iedereen discrimineren
pssst, Mekiquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Wilders wilt daarvan af - hij wil artikel 1 verwijderen ?
dus we leven dan niet in een vrije land dus dan mag alles .
met Wilders erbij mag je iedereen discrimineren
De meeste allochtonen stemmen op de PvdA is niet gelijk aan de meeste stemmers van de PvdA zijn allochtonen. Er hebben (zelfs in de grote steden) nog veel meer autochtonen dan allochtonen op de PvdA gestemd.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:02 schreef Seneca het volgende:
[..]
Oh nee? Volgens mij was het grootste aantal stemmers op de PvdA bij de gemeenteraadsverkiezingen van allochtone afkomst, toch?
Op welk niveau heb jij MAVO afgerond?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:07 schreef Meki het volgende:
[..]
dus jij bent tegen Joodse Nederland ??? of voor
waarom wordt die dan niet opgepakt wegens onrust stoken ?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:09 schreef Seneca het volgende:
[..]
Klopt! En daarom is vrijwel iedereen in dit topic dus ook tegen Wilders!
I stand corrected bij deze danquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:11 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
De meeste allochtonen stemmen op de PvdA is niet gelijk aan de meeste stemmers van de PvdA zijn allochtonen. Er hebben (zelfs in de grote steden) nog veel meer autochtonen dan allochtonen op de PvdA gestemd.
Omdat jij de enige bent die zich laat opfokkenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:12 schreef Meki het volgende:
[..]
waarom wordt die dan niet opgepakt wegens onrust stoken ?
Klaag hem aan, zou ik zeggen! Dat recht heb je!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:12 schreef Meki het volgende:
[..]
waarom wordt die dan niet opgepakt wegens onrust stoken ?
kuchquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:09 schreef Seneca het volgende:
[..]
Klopt! En daarom is vrijwel iedereen in dit topic dus ook tegen Wilders!
dus jij bent tegen de invoering Israelische Nederlandquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:12 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Op welk niveau heb jij MAVO afgerond?
Op hetzelfde niveau als Wilders denk ik.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:12 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Op welk niveau heb jij MAVO afgerond?
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:14 schreef Meki het volgende:
[..]
dus jij bent tegen de invoering Israelische Nederland
Jup, net als Wildersquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Wie is er voor dan?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:14 schreef Meki het volgende:
[..]
ik wacht het in 2007 afquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:10 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
pssst, Meki
Zo ver is het nog lang niet![]()
En zo ver komt het ook niet.
Je reageert op eenzelfde manier als al die Wilders stemmers die er bang voor zijn dat NL een Islamitische staat wordt.
nee Wilders is voorquote:
En ook hier leg je weer iemand woorden in de mond. Dat is echt een heel vervelende gewoonte van je.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Wilders heeft duidelijk gezegd dat hij de Joodse cultuur etc. wil gebruiken in Nederlandquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:16 schreef Seneca het volgende:
[..]
En ook hier leg je weer iemand woorden in de mond. Dat is echt een heel vervelende gewoonte van je.
Ik snap trouwens niet waarom je nu weer alleen het Israelische aspect belicht, terwijl Wilders het duidelijk over een CHRISTELIJK Joodse cultuur had.
Of is dat soms omdat je het leuk vind om tegen Israel aan te trappen? Dat gevoel krijg ik nogal eens bij jou. Negatieve berichten over Moslims bagatelliseer je, maar negatieve berichten over Joden grijp je aan om ze te bashen. En dat is al heel lang een trend in jouw posthistorie.
Artikel 1 moest toch worden afgeschaft om de vrijheid van meningsuiting?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:54 schreef Overlast het volgende:
Kunnen we geen speeltuin voor jou openen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Wilders heeft duidelijk gezegd dat hij de Joodse cultuur etc. wil gebruiken in Nederland
Havo en certificaten voor rechtsgeleerdheid? Dan zou Meki ernstig rekening moeten houden met een hersenbloeding sinds die tijd, gezien de achteruitgang.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:14 schreef Steijn het volgende:
[..]
Op hetzelfde niveau als Wilders denk ik.![]()
Ik dacht dat Wilders ook Mavo had, maar ik kan het mis hebben. Het is al weer een tijd geleden dat ik over hem heb gelezen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:18 schreef Evil_Jur het volgende:
Havo en certificaten voor rechtsgeleerdheid? Dan zou Meki ernstig rekening moeten houden met een hersenbloeding sinds die tijd, gezien de achteruitgang.
http://www.leren.nl/rubriek/talen/nederlands/cursus/quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:16 schreef Meki het volgende:
[..]
nee Wilders is voor
Hij wilt Joodse staat van Nederland maken
Vrijheid van meningsuiting is het hoogste goed! Maar dat betekent niet dat Meki zomaar alles moet kunnen zeggenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting is het hoogste goed! Maar dat betekent niet dat die moslims zomaar alles kunnen zeggen
Zoiets?
Ja, en de Christelijke. Wat ik me afvraag is waarom je dus alleen de Joodse eruit haalt en net doet alsof Wilders een Israelische staat wil stichten.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Wilders heeft duidelijk gezegd dat hij de Joodse cultuur etc. wil gebruiken in Nederland
Dat mag nu ook al hoorquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:17 schreef Floripas het volgende:
...en zeggen dat homo's het verdienen om van een flat te vallen?
Nederland is christelijk geen Joodsquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:22 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ja, en de Christelijke. Wat ik me afvraag is waarom je dus alleen de Joodse eruit haalt en net doet alsof Wilders een Israelische staat wil stichten.
waarom ?? omdat ik jou mening niet deelquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:19 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
http://www.leren.nl/rubriek/talen/nederlands/cursus/
Of sla het over vertrek naar het buitenland, en als je nooit meer terugkomt overweeg ik je ticket te betalen.
Dus als je in Israel geboren bent dan wil je per definitie een Israelische staat oprichten?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Nederland is christelijk geen Joods
natuurlijk wilt Wilders dat .- hij is ook in Israel geboren![]()
Ne, omdat je irritant bent.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:25 schreef Meki het volgende:
waarom ?? omdat ik jou mening niet deel
Ik heb zijn posts in dit topic ergens gemist geloof ik.quote:
Grens moet liggen bij de oproep tot geweld. Of bovenstaande voorbeelden daaronder vallen is afhankelijk van de context.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:17 schreef Floripas het volgende:
[..]
Artikel 1 moest toch worden afgeschaft om de vrijheid van meningsuiting?
...mogen doodsverwensingen dan ook?
...en zeggen dat homo's het verdienen om van een flat te vallen?
Sssst.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:26 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ik heb zijn posts in dit topic ergens gemist geloof ik.
Geert? Boefje dat je bent!quote:
Ik beledig niemand in zijn waarden.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:26 schreef Seneca het volgende:
[..]
Dus als je in Israel geboren bent dan wil je per definitie een Israelische staat oprichten?
Meki, je hebt hier geen onderbouwingen voor. Dit is laster. Dit is generalisatie. Dit is polarisatie tegenover de Joodse bevolking. Je doet in dit topic ALLES waar je Wilders van beschuldigt. Heb je nu zelf niet door hoe hypocriet je bezig bent?
en dan moet ik weggaan omdat ik mijn posts hierdeel in fokquote:
Omdat je mening in combinatie met zwakbegaafdheid gevaarlijk is. Gezien jij het terecht vind om mensen met een andere mening met de dood te bedreigen moet je mijn visie toch zeker kunnen respecteren?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:25 schreef Meki het volgende:
[..]
waarom ?? omdat ik jou mening niet deel
maar dat doet Geert Wilders toch ookquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:29 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Omdat je mening in combinatie met zwakbegaafdheid gevaarlijk is. Gezien jij het terecht vind om mensen met een andere mening met de dood te bedreigen moet je mijn visie toch zeker kunnen respecteren?
Het is niet eerlijk he.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:30 schreef Meki het volgende:
maar jij steunt hem wel maar mij niet
Je beledigt MIJ in mijn waarden, Meki. Je valt mijn christelijke waarden aan door het kruis een symbool van onderdrukking te noemen. Je valt mijn democratische waarden aan door bedreiging goed te keuren.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik beledig niemand in zijn waarden.
Wilders is daar elke minuut mee bezig
Ik zeg niks anders wat Wilders heeft gezegd en graag wilt
Wilders wilt graag een Joodse cultuur starten in Nederland
dat zei ie.
Veno is Israel? Wow, ik woon tien kilometer van het midden oosten!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Nederland is christelijk geen Joods
natuurlijk wilt Wilders dat .- hij is ook in Israel geboren![]()
Haha, wil je zeggen dat Meki ook hier weer uit zijn nek lult? (Ik ben niet op de hoogte verder nl)quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:32 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Veno is Israel? Wow, ik woon tien kilometer van het midden oosten!
dat doen de andere mensen ook met de hoofddoekenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:31 schreef Seneca het volgende:
[..]
Je beledigt MIJ in mijn waarden, Meki. Je valt mijn christelijke waarden aan door het kruis een symbool van onderdrukking te noemen. Je valt mijn democratische waarden aan door bedreiging goed te keuren.
Maar waarom wilt Wilders Joodse tradities invoeren in een vrije Nederland ?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Meki je doet je eigen zaak geen goed. Wilders wil (denk ik) geen tweede Israël in Nederland, maar een samenleving gebaseerd op Joods-Christelijke en Humanistische tradities. Dat is (denk ik) heel wat anders dan een Joodse staat vestigen.
En verder zou het goed zijn als dit topic over Wilders ging en niet over Meki. En laten we het dan vooral over Wilders' programmapunten hebbe, want daar gaat dit topic over.
Meki, hou nu eens op met te zeggen: ja, maar dat doen de anderen toch ook. Dat is namelijk nooit een excuus voor je eigen gedrag.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:32 schreef Meki het volgende:
[..]
dat doen de andere mensen ook met de hoofddoeken
maar je was toch niet christelijk dus ik heb jou niet beledigd .
alleen bedreigingen richting Ayaan en Wilders vind ik goed omdat ze dat hebben gevraagd
Ja hoor, Meki. Alsof men vroeger verplicht naar de kerk moestquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Maar waarom wilt Wilders Joodse tradities invoeren in een vrije Nederland ?
moeten we verplicht naar de Synagoge gaan ?
Mamaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:36 schreef Meki het volgende:
[..]
De opkomst onder allochtonen lag dacht ik in de 30 procent. Van die 30 procent hebbenr rond de 80% pvda gestemd. Dus ongeveer een kwart van de allochtonen hebben pvda gestemd. Er zijn dus meer autochtonen die pvda hebben gestemd dan allochtonen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:02 schreef Seneca het volgende:
[..]
Oh nee? Volgens mij was het grootste aantal stemmers op de PvdA bij de gemeenteraadsverkiezingen van allochtone afkomst, toch?
Zet het van je af, die haat is nergens voor nodig. Dat leeft toch veel plezieriger.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:38 schreef Meki het volgende:
Nee het gaat mij hierom om de radicale extreministische en terroristische uitspraken van Ayaan en Wilders. en natuurlijk is me haat daarin erg groot
Nee dat is niet wat hij bedoelt. Hij wil wel vastleggen dat onze cultuur gevormd is in een joods-christelijke traditie met humanistische invloeden. Hoe je dat verder precies moet uitleggen weet ik niet, maar het gaat er niet om dat we allemaal het joodse geloof moeten aanhangen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Heeft Nederland een 'Joodse-traditie' eigenlijk? Volgens mij bestaat ons land van oudsher vooral uit Protestanten, Gereformeerden en Rooms-Katholieken. Christelijken dus.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Nee dat is niet wat hij bedoelt. Hij wil wel vastleggen dat onze cultuur gevormd is in een joods-christelijke traditie met humanistische invloeden. Hoe je dat verder precies moet uitleggen weet ik niet, maar het gaat er niet om dat we allemaal het joodse geloof moeten aanhangen.
Ik denk dat Wilders daarmee anders bedoeltquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nee dat is niet wat hij bedoelt. Hij wil wel vastleggen dat onze cultuur gevormd is in een joods-christelijke traditie met humanistische invloeden. Hoe je dat verder precies moet uitleggen weet ik niet, maar het gaat er niet om dat we allemaal het joodse geloof moeten aanhangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |