Havo en certificaten voor rechtsgeleerdheid? Dan zou Meki ernstig rekening moeten houden met een hersenbloeding sinds die tijd, gezien de achteruitgang.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:14 schreef Steijn het volgende:
[..]
Op hetzelfde niveau als Wilders denk ik.![]()

Ik dacht dat Wilders ook Mavo had, maar ik kan het mis hebben. Het is al weer een tijd geleden dat ik over hem heb gelezen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:18 schreef Evil_Jur het volgende:
Havo en certificaten voor rechtsgeleerdheid? Dan zou Meki ernstig rekening moeten houden met een hersenbloeding sinds die tijd, gezien de achteruitgang.

http://www.leren.nl/rubriek/talen/nederlands/cursus/quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:16 schreef Meki het volgende:
[..]
nee Wilders is voor
Hij wilt Joodse staat van Nederland maken

Vrijheid van meningsuiting is het hoogste goed! Maar dat betekent niet dat Meki zomaar alles moet kunnen zeggenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting is het hoogste goed! Maar dat betekent niet dat die moslims zomaar alles kunnen zeggen
Zoiets?

Ja, en de Christelijke. Wat ik me afvraag is waarom je dus alleen de Joodse eruit haalt en net doet alsof Wilders een Israelische staat wil stichten.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Wilders heeft duidelijk gezegd dat hij de Joodse cultuur etc. wil gebruiken in Nederland

Dat mag nu ook al hoorquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:17 schreef Floripas het volgende:
...en zeggen dat homo's het verdienen om van een flat te vallen?

Nederland is christelijk geen Joodsquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:22 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ja, en de Christelijke. Wat ik me afvraag is waarom je dus alleen de Joodse eruit haalt en net doet alsof Wilders een Israelische staat wil stichten.

waarom ?? omdat ik jou mening niet deelquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:19 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
http://www.leren.nl/rubriek/talen/nederlands/cursus/
Of sla het over vertrek naar het buitenland, en als je nooit meer terugkomt overweeg ik je ticket te betalen.

Dus als je in Israel geboren bent dan wil je per definitie een Israelische staat oprichten?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Nederland is christelijk geen Joods
natuurlijk wilt Wilders dat .- hij is ook in Israel geboren![]()

Ne, omdat je irritant bent.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:25 schreef Meki het volgende:
waarom ?? omdat ik jou mening niet deel

Ik heb zijn posts in dit topic ergens gemist geloof ik.quote:

Grens moet liggen bij de oproep tot geweld. Of bovenstaande voorbeelden daaronder vallen is afhankelijk van de context.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:17 schreef Floripas het volgende:
[..]
Artikel 1 moest toch worden afgeschaft om de vrijheid van meningsuiting?
...mogen doodsverwensingen dan ook?
...en zeggen dat homo's het verdienen om van een flat te vallen?

Sssst.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:26 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ik heb zijn posts in dit topic ergens gemist geloof ik.

Geert? Boefje dat je bent!quote:

Ik beledig niemand in zijn waarden.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:26 schreef Seneca het volgende:
[..]
Dus als je in Israel geboren bent dan wil je per definitie een Israelische staat oprichten?
Meki, je hebt hier geen onderbouwingen voor. Dit is laster. Dit is generalisatie. Dit is polarisatie tegenover de Joodse bevolking. Je doet in dit topic ALLES waar je Wilders van beschuldigt. Heb je nu zelf niet door hoe hypocriet je bezig bent?

en dan moet ik weggaan omdat ik mijn posts hierdeel in fokquote:

Omdat je mening in combinatie met zwakbegaafdheid gevaarlijk is. Gezien jij het terecht vind om mensen met een andere mening met de dood te bedreigen moet je mijn visie toch zeker kunnen respecteren?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:25 schreef Meki het volgende:
[..]
waarom ?? omdat ik jou mening niet deel

maar dat doet Geert Wilders toch ookquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:29 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Omdat je mening in combinatie met zwakbegaafdheid gevaarlijk is. Gezien jij het terecht vind om mensen met een andere mening met de dood te bedreigen moet je mijn visie toch zeker kunnen respecteren?

Het is niet eerlijk he.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:30 schreef Meki het volgende:
maar jij steunt hem wel maar mij niet

Je beledigt MIJ in mijn waarden, Meki. Je valt mijn christelijke waarden aan door het kruis een symbool van onderdrukking te noemen. Je valt mijn democratische waarden aan door bedreiging goed te keuren.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik beledig niemand in zijn waarden.
Wilders is daar elke minuut mee bezig
Ik zeg niks anders wat Wilders heeft gezegd en graag wilt
Wilders wilt graag een Joodse cultuur starten in Nederland
dat zei ie.

Veno is Israel? Wow, ik woon tien kilometer van het midden oosten!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Nederland is christelijk geen Joods
natuurlijk wilt Wilders dat .- hij is ook in Israel geboren![]()

Haha, wil je zeggen dat Meki ook hier weer uit zijn nek lult? (Ik ben niet op de hoogte verder nl)quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:32 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Veno is Israel? Wow, ik woon tien kilometer van het midden oosten!

dat doen de andere mensen ook met de hoofddoekenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:31 schreef Seneca het volgende:
[..]
Je beledigt MIJ in mijn waarden, Meki. Je valt mijn christelijke waarden aan door het kruis een symbool van onderdrukking te noemen. Je valt mijn democratische waarden aan door bedreiging goed te keuren.

Maar waarom wilt Wilders Joodse tradities invoeren in een vrije Nederland ?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Meki je doet je eigen zaak geen goed. Wilders wil (denk ik) geen tweede Israël in Nederland, maar een samenleving gebaseerd op Joods-Christelijke en Humanistische tradities. Dat is (denk ik) heel wat anders dan een Joodse staat vestigen.
En verder zou het goed zijn als dit topic over Wilders ging en niet over Meki. En laten we het dan vooral over Wilders' programmapunten hebbe, want daar gaat dit topic over.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |