de goede mensen -mensen die niet racistisch zijn etc.quote:
Dat rechtvaardigd nog niet om iemand met de dood te bedreigen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:02 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee ik vind dat Doodsbedreigingen tegen Geert Wilders eigen schuld is
dit om deze redenen :
Geert Wilders is niet bezig met vrijheid
Geert Wilders provoceert
Geert Wilders valt hele groep aan
Geert Wilders wilt kampen bouwen
Geert Wilders wil de weg van Hitler volgen
dit allemaal zijn terecht voor doodsbedreigingen
Laat die man dat lekker vinden. Ik ben het niet met hem eens, ga dus ook niet op hem stemmen, en 90% van de rest van het land ook niet. Dus zal hij zijn ideeen er ook nooit doorkrijgen. Dat is nu het mooie van democratie.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Geert Wilders wilt Nederlands een Joodse staat maken
wat vind jij ervan ?
Ik wou dat ik het in het Arabisch kon uitleggen maar misschien is herhaling voldoende: "joods-christelijke en humanistische traditie en cultuur van Nederland als dominante cultuur"quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Geert Wilders wilt Nederlands een Joodse staat maken
wat vind jij ervan ?
Wilders daarvan af - we leven dus eigenlijk in een Joodse staatquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:04 schreef Seneca het volgende:
[..]
Wie bepaalt dat? Jij?
We leven in een rechtsstaat Meki. Als iemand iets zegt wat niet kan volgens de wet, dan moet hij daarvoor worden gestraft door een daartoe bevoegde rechter. Als mensen eigen rechter gaan spelen dan kunnen we de democratie wel opdoeken.
dus jij bent tegen Joodse Nederland ??? of voorquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:06 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het in het Arabisch kon uitleggen maar misschien is herhaling voldoende: "joods-christelijke en humanistische traditie en cultuur van Nederland als dominante cultuur"
Kloptquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:02 schreef Meki het volgende:
[..]
Geert Wilders is niet bezig met vrijheid
Kloptquote:Geert Wilders provoceert
kloptquote:Geert Wilders valt hele groep aan
Heropvoedingskampen/werkkampen voor o.a. wat hij nogal populistisch 'straatterroristen' noemt.quote:Geert Wilders wilt kampen bouwen
Dat betwijfel ik. Er zijn overeenkomsten tussen H. en W. maar ik zie vooralsnog veel meer verschillen.quote:Geert Wilders wil de weg van Hitler volgen
Dat ben ik net met je eens. Je kunt je tegenstander beter met woorden dan met wapens het zwijgen proberen op te leggen. Dat hij mensen zo ver tergt dat ze hun zelfbeheersing kunnen verliezen, dat kan ik me wel goed voorstellen.quote:dit allemaal zijn terecht voor doodsbedreigingen
Ze worden steeds doller.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Wilders daarvan af - we leven dus eigenlijk in een Joodse staat![]()
Tot nu toe ben jij anders de enige in dit topic die de doodsbedreigingen aan Wilders adres goedkeurt. Daarnaast heb je natuurlijk weer eens geen bronnen hebt waaruit blijkt dat een meerendeel van de bevolking de doodsbedreigingen wel goedkeurt. Dus is je uitspraak weer nergens op gebaseerd.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:05 schreef Meki het volgende:
[..]
de goede mensen -mensen die niet racistisch zijn etc.
Wilders wilt daarvan af - hij wil artikel 1 verwijderen ?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:05 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Dat rechtvaardigd nog niet om iemand met de dood te bedreigen.
We leven hier in een vrij land, er zijn regels zolang je daar binnen blijft is er niets aan de hand.
Zo mag je dus niet discrimineren, maar ook niet iemand met de dood bedreigen.
Ook niet als die persoon jou discrimineert. oog om oog, tand om tand geld niet in Nederland.
Klopt! En daarom is vrijwel iedereen in dit topic dus ook tegen Wilders!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Wilders wilt daarvan af - hij wil artikel 1 verwijderen ?
dus we leven dan niet in een vrije land dus dan mag alles .
met Wilders erbij mag je iedereen discrimineren
pssst, Mekiquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Wilders wilt daarvan af - hij wil artikel 1 verwijderen ?
dus we leven dan niet in een vrije land dus dan mag alles .
met Wilders erbij mag je iedereen discrimineren
De meeste allochtonen stemmen op de PvdA is niet gelijk aan de meeste stemmers van de PvdA zijn allochtonen. Er hebben (zelfs in de grote steden) nog veel meer autochtonen dan allochtonen op de PvdA gestemd.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:02 schreef Seneca het volgende:
[..]
Oh nee? Volgens mij was het grootste aantal stemmers op de PvdA bij de gemeenteraadsverkiezingen van allochtone afkomst, toch?
Op welk niveau heb jij MAVO afgerond?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:07 schreef Meki het volgende:
[..]
dus jij bent tegen Joodse Nederland ??? of voor
waarom wordt die dan niet opgepakt wegens onrust stoken ?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:09 schreef Seneca het volgende:
[..]
Klopt! En daarom is vrijwel iedereen in dit topic dus ook tegen Wilders!
I stand corrected bij deze danquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:11 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
De meeste allochtonen stemmen op de PvdA is niet gelijk aan de meeste stemmers van de PvdA zijn allochtonen. Er hebben (zelfs in de grote steden) nog veel meer autochtonen dan allochtonen op de PvdA gestemd.
Omdat jij de enige bent die zich laat opfokkenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:12 schreef Meki het volgende:
[..]
waarom wordt die dan niet opgepakt wegens onrust stoken ?
Klaag hem aan, zou ik zeggen! Dat recht heb je!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:12 schreef Meki het volgende:
[..]
waarom wordt die dan niet opgepakt wegens onrust stoken ?
kuchquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:09 schreef Seneca het volgende:
[..]
Klopt! En daarom is vrijwel iedereen in dit topic dus ook tegen Wilders!
dus jij bent tegen de invoering Israelische Nederlandquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:12 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Op welk niveau heb jij MAVO afgerond?
Op hetzelfde niveau als Wilders denk ik.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:12 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Op welk niveau heb jij MAVO afgerond?
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:14 schreef Meki het volgende:
[..]
dus jij bent tegen de invoering Israelische Nederland
Jup, net als Wildersquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Wie is er voor dan?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:14 schreef Meki het volgende:
[..]
ik wacht het in 2007 afquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:10 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
pssst, Meki
Zo ver is het nog lang niet![]()
En zo ver komt het ook niet.
Je reageert op eenzelfde manier als al die Wilders stemmers die er bang voor zijn dat NL een Islamitische staat wordt.
nee Wilders is voorquote:
En ook hier leg je weer iemand woorden in de mond. Dat is echt een heel vervelende gewoonte van je.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Wilders heeft duidelijk gezegd dat hij de Joodse cultuur etc. wil gebruiken in Nederlandquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:16 schreef Seneca het volgende:
[..]
En ook hier leg je weer iemand woorden in de mond. Dat is echt een heel vervelende gewoonte van je.
Ik snap trouwens niet waarom je nu weer alleen het Israelische aspect belicht, terwijl Wilders het duidelijk over een CHRISTELIJK Joodse cultuur had.
Of is dat soms omdat je het leuk vind om tegen Israel aan te trappen? Dat gevoel krijg ik nogal eens bij jou. Negatieve berichten over Moslims bagatelliseer je, maar negatieve berichten over Joden grijp je aan om ze te bashen. En dat is al heel lang een trend in jouw posthistorie.
Artikel 1 moest toch worden afgeschaft om de vrijheid van meningsuiting?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:54 schreef Overlast het volgende:
Als dit betekent dat Meki voor eens en voor altijd de mond gesnoerd wordt zal ik zeker een stem op Wilders overwegen.
Kunnen we geen speeltuin voor jou openen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Wilders heeft duidelijk gezegd dat hij de Joodse cultuur etc. wil gebruiken in Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |