Deze dus...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Echt allemaal of alleen de bekende? In dat geval:
Gene Simmons
Ace Frehley
Paul Stanley
Peter Criss
Daisy+1quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:45 schreef DaisyDuke het volgende:
Eddie & Alex van Halen
David Lee Roth
Michael Anthony
Altijd een succes op Dynamo Open Airquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:59 schreef Neleos het volgende:
Is dat niet Caught In The Act?
Ja waarom?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Waarom maken jullie een heel dubbel punten topic vol terwijl ik druk bezig ben op kantoor?![]()
![]()
Ha minderjarige meisjesquote:
Mooi hequote:
Sorry, er kwam in 1 keer heel veel tussenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:01 schreef MadMaster het volgende:
The Ants (van Adam)
Ja, beroepsdeformatie.quote:
Ik heb er nog net in kunnen posten... men heeft vandaag een pact gesloten lijkt het welquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:30 schreef bigshadow het volgende:
Jeetje, een heel topic gemistSpammers!!
Dubbele punten, hè...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb er nog net in kunnen posten... men heeft vandaag een pact gesloten lijkt het wel
Cocktail trio?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:37 schreef belsen het volgende:
[..]
Ja, beroepsdeformatie.
[afbeelding]
Deze draai ik ook nog wel eens in de klas. Wie?
Google zegt:quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Bastian?
Neequote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Mag ik nog 3 namen waar Bastian naar luistert?
quote:
quote:
Die was weg toen jij met je ogen knipperdequote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:23 schreef Berkery het volgende:
Hee, waar is dat dubbele punten topic gebleven?
Das 2 inderdaadquote:
En Dubbel B.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:32 schreef GLO het volgende:
En Seymour Bits
Zelfs met smiley ben ik je voorquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:38 schreef peaceman het volgende:
Radiohead
Dat vind jij helemaal niet leuk...quote:
Of je hem en/of zijn muziek nu mag of niet, een prutser kun je 'm toch echt niet noemen.quote:
Tja ik heb een leven buiten F5quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zelfs met smiley ben ik je voor![]()
Knappe jongenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zelfs met smiley ben ik je voor![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:38 schreef GLO het volgende:
Welke band staat op 9 en 10 mei a.s. in de Bierhal te spelen?
Dat wordt høken!quote:
De vraag was waar hij naar luistert, niet wat ik er van vindquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:39 schreef GLO het volgende:
Of je hem en/of zijn muziek nu mag of niet, een prutser kun je 'm toch echt niet noemen.
Twee bands omwisselen en je bent erquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:05 schreef GLO het volgende:
Action in DC – AC/DC
Black Dog – Led Zeppelin
Black & Blue – Rolling Stones
Electric Co – U2
Endless – Nameless- Nirvana
The Foolz – Bon Jovi
Hot Leggs – Tina Turner
LA Connection - Frank Zappa
Miracle - Queen
Once – Pearl Jam
Whiplash - Metallica
Wild Honey Pie - Beatles
4 verkeerde combo'squote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:07 schreef dolle_hond het volgende:
Action in DC ---->AC/DC
Black Dog ---->Nirvana
Black & Blue ---->Rolling Stones
Electric Co ---->U2
Endless - Nameless ---->Queen
The Foolz ---->Frank Zappa
Hot Leggs ---->Tina Turner
LA Connection ---->Bon Jovi
Miracle ---->Beatles
Once ---->Pearl Jam
Whiplash ---->Metallica
Wild Honey Pie ---->Led Zeppelin
3 verkeerde combinatiesquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:08 schreef ranja het volgende:
Action in DC - AC/DC
Black Dog - Led Zeppelin
Black & Blue - Metallica
Electric Co - U2
Endless - Nameless - Nirvana
The Foolz - Beatles
Hot Leggs - Tina Turner
Miracle - Queen
Once - Pearl Jam
Whiplash - Rolling Stones
Wild Honey Pie - Bon Jovi
1 van die 2 is was anders wel goedquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:09 schreef GLO het volgende:
Oh, nou dan wissel ik Bon Jovi en Nirvana om, want daar was ik niet zeker over..
3 verkeerde combinatiesquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Action in DC – AC/DC
Black Dog – Led Zeppelin
Black & Blue – Rolling Stones
Electric Co – U2
The Foolz- Nirvana
Endless – Nameless– Bon Jovi
Hot Leggs – Tina Turner
Miracle - Queen
Once – Pearl Jam
Whiplash - Metallica
Wild Honey Pie - Beatles
Ik zou Hot Leggs lekker laten staan zoquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:13 schreef bartrid het volgende:
was Hot Leggs niet van Zappa?
4 verkeerde combinatiesquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:14 schreef ranja het volgende:
Action in DC - AC/DC
Black Dog - Led Zeppelin
Black & Blue - Rolling Stones
Electric Co - U2
The Foolz - Beatles
Hot Leggs - Tina Turner
Miracle - Queen
Once - Pearl Jam
Whiplash - Bon Jovi
Wild Honey Pie - Metallica
Kan zijn dat ik ergens iets over het hoofd heb gezien en dus verkeerde hints heb gegeven. In je laatste lijstje waren de doorgestreepte fout:quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:16 schreef ranja het volgende:
Argh. Ik had glo en mijn eerste lijstje naast elkaar gelegd en destilleerde toen dit.
Dan weet ik het niet meer
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Action in DC - AC/DC
Black Dog - Led Zeppelin
Black & Blue - Rolling Stones
Electric Co - U2
The Foolz - Frank Zappa
Hot Leggs - Tina Turner
LA Connection - Bon Jovi
Miracle - Queen
Once - Pearl Jam
Whiplash - Metallica
Wild Honey Pie - Beatles
quote:There’s Motor City that gave us the motown tunes
They laid the foundation lord
And made Detroit some thing new
Yeah we’re talking about Marvin Gaye
(What’s going on)
Little Stevie ( For once in my life)
Smokey ( Tears of a Clown)
Supremes ( Baby love)
Sorry, ik zal een bril gaan kopen morgenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:25 schreef ranja het volgende:
Ah, Dan had ik de 1e keer 1 fout
Nee, 4 fout de 1e keer. Jij zei 3![]()
Right on!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:26 schreef bartrid het volgende:
pasadenas - tribute
Met Alex, de presentator van de nationale Popquizquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:30 schreef ranja het volgende:
en nu ga ik Mes op Tafel kijken.
Ook niet.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:37 schreef dolle_hond het volgende:
salt n peppa
die wel natuurlijk. newbiedoobiedoo +1quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wee papa girl rappers
"Wie denk ik dat binnenkort een ontdekking van mij is"quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:03 schreef ranja het volgende:
Binnenkort een nieuwe ontdekking van mij denk ik, wie?
Namens Belsen:quote:
dit wordt een ohjaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:57 schreef bartrid het volgende:
komt me wel vaag bekend voor.....
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:12 schreef timbob het volgende:
Ik ken die laatste foto wel.
maar kan er niet opkomen
quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:07 schreef bigshadow het volgende:
Broadcast?
ik wilde gaanquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:18 schreef GLO het volgende:
Kings Of Convenience
Good night and good luckquote:
Bij niet weten rustig parkeren, want ik kom vandaag pas laat weer onlinequote:Op woensdag 22 maart 2006 00:28 schreef GLO het volgende:
Neil Young had slechts één eis aan regisseur Jonathan Demme toen deze eind vorig jaar de live-registratie Neil Young: Heart Of Gold maakte. En zo geschiedde. De film ging deze week in première tijdens het South By South West Festival in Austin, Texas.
Welke eis was dat?
Dat klopt.quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:43 schreef iggy_in_the_house het volgende:
lijkt heel erg op josh homme...
Op straat in Austin tijdens SXSW, dat lijkt me echt een fantastisch festival ...quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:47 schreef Berkery het volgende:
Josh Homme en die andere knakker van de Eagles of death metal?
Luckyquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:05 schreef MadMaster het volgende:
Het zijn niet echt VIP-plaatsen (maar ik kwam anders niet op TVP), maar via een Amerikaan waar ik via internet al een tijdje contact mee had en die ik gisterenavond in real life heb leren kennen in Amsterdam (hij is hier speciaal vanwege de 3 TBC-concerten) ben ik op de guestlist geplaatst.
Daardoor mogen we waarschijnlijk eerder naar binnen om opname-apparatuur te plaatsen, aangezien TBC een 'tapers-friendly' band is en dus amateur-opname's toelaat.
Mijn eigen kaart heb ik inmiddels verkocht en misschien kan ik dat na vanavond met die voor het concert morgen ook doen...
Complimenten, hoor!quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:45 schreef MadMaster het volgende:
Correct, zat ondertussen te ploeteren op de volgende rebus, die ik dus voor niets heb zitten maken (en hem daarom toch maar hier plaats)...
Welke band isquote:In maart 2006 zal de uit Noorwegen afkomstige bandopnieuw gaan optreden. De band bestaande uit onder andere Thomas Dybdahl en bandleden van Jaga Jazzist is het afgelopen jaar zeer succesvol geweest in Noorwegen. Ook zijn er geruchten dat de band hierna zal beginnen aan een heuse Europese tour en hierbij zal de naamloze cd ook worden uitgebracht in Europa.
Hee hoo! Ehm, als je een kaart over hebt voor morgen: kan je dan mailen? ... Doc apestaart fok punt nl !!!quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:05 schreef MadMaster het volgende:
Het zijn niet echt VIP-plaatsen (maar ik kwam anders niet op TVP), maar via een Amerikaan waar ik via internet al een tijdje contact mee had en die ik gisterenavond in real life heb leren kennen in Amsterdam (hij is hier speciaal vanwege de 3 TBC-concerten) ben ik op de guestlist geplaatst.
Daardoor mogen we waarschijnlijk eerder naar binnen om opname-apparatuur te plaatsen, aangezien TBC een 'tapers-friendly' band is en dus amateur-opname's toelaat.
Mijn eigen kaart heb ik inmiddels verkocht en misschien kan ik dat na vanavond met die voor het concert morgen ook doen...
De bandaam heeft te maken met de voormalige functie van deze dead bankerquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:35 schreef Berkery het volgende:
Dead Banker?
Warm.....maar denk lokaler.quote:
If...quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:58 schreef Doc het volgende:
Hee hoo! Ehm, als je een kaart over hebt voor morgen: kan je dan mailen? ... Doc apestaart fok punt nl !!!
quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:01 schreef peaceman het volgende:
MM is er vanavond ook in Paradiso?
Nee joh! Amerikanen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:36 schreef methodmich het volgende:
Intwine?
Als ik het goed begrijp:quote:
We have a winner, fijne rappert mijn inziens.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:03 schreef GLO het volgende:
The Gift Of Gab?
En weer een geweldige laatste Blackalicious-cd (The Craft), beetje ondergesneeuwd vorig jaar...quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:19 schreef bigshadow het volgende:
[..]
We have a winner, fijne rappert mijn inziens.
Dat is alvast niet goed.quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:39 schreef bukgeit het volgende:
Demme moest zo ver mogelijk uit z'n buurt blijven?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:45 schreef Z het volgende:
Alle Harvest Moon nummers verwijderen oid?
Warm. Interpreteer de hint letterlijk, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:49 schreef cafca het volgende:
Hij mocht alleen 's-avonds filmen, als het donker was?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:55 schreef Z het volgende:
Of niet bij volle maan filmen?
Bizar, nietwaar? Die hersenbloeding heeft blijkbaar toch zo zijn sporen nagelaten...quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:57 schreef cafca het volgende:
Of alleen bij volle maan?
met dank aan Z, en de "halve" hint
quote:Flag, rags, ferry boats,
Scimitars and scarves,
Every precious dream and vision
Underneath the stars
You climbed on the ladder
With the wind in your sails
You came like a comet
Blazing your trail
schaap +1quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:06 schreef schaap001 het volgende:
Waterboys - Whole of the Moon
quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:31 schreef cafca het volgende:
You took the words right out of my mind - Meatloaf
on a hot summer night, would you offer you throat to the wolf with the red roses?
Camel - Moonmadnessquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:37 schreef cafca het volgende:
en mind moet natuurlijk mouth zijn
Nog maar een vervolg-vraagje, welk album, van wie:
[afbeelding]
Negerinnen, caf! Maar allaquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:51 schreef cafca het volgende:
De groene negers
zie je wel dat je het wist? GLO +1quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:58 schreef GLO het volgende:
David Jones & The Lower Third
En omdat ik twijfel over de juistheid van de foto: newbie +1quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Mannish boys?
Met Davy Jonesquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:05 schreef peaceman het volgende:
Monkees
quote:Gitarist Status Quo heeft geen keelkanker
--------------------------------------------------------------------------------
LONDEN (ANP) - Gitarist Rick Parfitt van de Britse rockband Status Quo heeft geen keelkanker. Dat hebben artsen die de rocker onderzochten gezegd, berichtte de BBC.
Eerder vorige maand zegde de beroemde formatie alle concerten af, toen artsen een gezwel ontdekten in het strottenhoofd van de 57-jarige Parfitt. De gezwellen bleken echter goedaardig en zijn inmiddels verwijderd, aldus de geneesheren.
Parfitt rookte jarenlang ongeveer vijftig sigaretten per dag. Hij was in 1967 een van de oprichters van de groep die wereldhits scoorde als Rockin' All Over The World, Whatever You Want en In The Army Now.
Status Quo was de eerste rockband die voor de Britse koninklijke familie optrad. Met ruim vijftig hits geldt de band als een van de succesvolste Britse popgroepen.
Oh, OK, dat verandert de zaak.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:21 schreef peaceman het volgende:
Het is een bericht wat vandaag gepost is op de desbetreffende site...
En Kurt Cobain heeft zelfs helemaal geeneens een keel meerquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Er zijn een heleboel muzikanten die geen keelkanker hebben gelukkig. Beetje ongelukkige vraag.
Nou ja, hij heeft het over een kop boven een artikel. Er zijn niet zoveel artiesten (ik weet dus alleen van Parfitt) die valselijk met keelkanker gediagnosticeerd zijn.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Er zijn een heleboel muzikanten die geen keelkanker hebben gelukkig. Beetje ongelukkige vraag.
Van je fans moet je 't hebben...quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:28 schreef peaceman het volgende:
Nou ik geef je het punt wel... GLO+1
(ik moet tenslotte weg), maar het bericht wat ik bedoelde was:
woensdag 22 maart 2006
22-03: Steven Tyler heeft geen keelkanker
Aerosmith-zanger Steven Tyler heeft geruchten dat hij keelkanker zou hebben ontkent. De geruchten kwamen in de wereld nadat hij verschillende data van zijn tour had afgezegd. Volgens hem kwam dat door een keelontsteking en een griepje.
Tyler moest van zijn dokter rust houden wegens stemproblemen, die weer het gevolg waren van zijn keelontsteking. De geruchten kwamen in de wereld toen een fan Tyler tegenkwam in de drogist, waar hij allemaal middelen voor zijn keel kocht. "Hij kon nauwelijks praten", zei de fan. "Het kan bijna niet anders dan dat iemand anders zijn bestelling heeft moeten doen."
AC/Daisy +1quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:37 schreef DaisyDuke het volgende:
Ac Dc
Wie isquote:Guitar godwill bring his "Symphony No.13 (Hallucination City)" to L.A.'s Walt Disney Concert Hall on March 29, and he wants YOU to help. The epic piece calls for 100 guitars-80 regular, 20 bass, with drums as well-and
's still looking for a few more riffers. Best get on it, though, because rehearsals start next Monday, March 27.
Nee, Amerikaan.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:43 schreef GLO het volgende:
Yngwie Malmsteen?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:43 schreef Z het volgende:
Vai?
Nee, deze meneer zie je over het algemeen niet tussen de lijstjes gitaargoden staan. Hoewel hij in bepaalde kringen een levende legende is.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:45 schreef GLO het volgende:
Joe Satriani?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:46 schreef ranja het volgende:
Steve Lukather?
Nee, veel minder 'mainstream'. Hij staat ook minder bekend als gitarist, maar wellicht meer als componist.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:48 schreef ranja het volgende:
Lou Reed?
Da's een Engelsman. Maar je komt al iets meer in de richting.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:48 schreef GLO het volgende:
Fred Frith?
Warm.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:49 schreef ranja het volgende:
Lee Ranaldo?
Maar Glenn Branca niet hoorquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:51 schreef Z het volgende:
Virtuositeit is saai
Dat magquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:56 schreef timbob het volgende:
mag ik alvast ohja neerzetten?
Bij deze dan ook mijn alvast ohjaquote:
Een gokje in de goede richting mag ook hoorquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Bij deze dan ook mijn alvast ohja
oh jaquote:Op woensdag 22 maart 2006 18:03 schreef bartrid het volgende:
einsturzende neubauten
quote:Je suis désolé
Lo siento
Ik ben droevig
Sono spiacente
Perdóname
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |