Op straat in Austin tijdens SXSW, dat lijkt me echt een fantastisch festival ...quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:47 schreef Berkery het volgende:
Josh Homme en die andere knakker van de Eagles of death metal?
Luckyquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:05 schreef MadMaster het volgende:
Het zijn niet echt VIP-plaatsen (maar ik kwam anders niet op TVP), maar via een Amerikaan waar ik via internet al een tijdje contact mee had en die ik gisterenavond in real life heb leren kennen in Amsterdam (hij is hier speciaal vanwege de 3 TBC-concerten) ben ik op de guestlist geplaatst.
Daardoor mogen we waarschijnlijk eerder naar binnen om opname-apparatuur te plaatsen, aangezien TBC een 'tapers-friendly' band is en dus amateur-opname's toelaat.
Mijn eigen kaart heb ik inmiddels verkocht en misschien kan ik dat na vanavond met die voor het concert morgen ook doen...
Complimenten, hoor!quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:45 schreef MadMaster het volgende:
Correct, zat ondertussen te ploeteren op de volgende rebus, die ik dus voor niets heb zitten maken (en hem daarom toch maar hier plaats)...
Welke band isquote:In maart 2006 zal de uit Noorwegen afkomstige bandopnieuw gaan optreden. De band bestaande uit onder andere Thomas Dybdahl en bandleden van Jaga Jazzist is het afgelopen jaar zeer succesvol geweest in Noorwegen. Ook zijn er geruchten dat de band hierna zal beginnen aan een heuse Europese tour en hierbij zal de naamloze cd ook worden uitgebracht in Europa.
Hee hoo! Ehm, als je een kaart over hebt voor morgen: kan je dan mailen? ... Doc apestaart fok punt nl !!!quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:05 schreef MadMaster het volgende:
Het zijn niet echt VIP-plaatsen (maar ik kwam anders niet op TVP), maar via een Amerikaan waar ik via internet al een tijdje contact mee had en die ik gisterenavond in real life heb leren kennen in Amsterdam (hij is hier speciaal vanwege de 3 TBC-concerten) ben ik op de guestlist geplaatst.
Daardoor mogen we waarschijnlijk eerder naar binnen om opname-apparatuur te plaatsen, aangezien TBC een 'tapers-friendly' band is en dus amateur-opname's toelaat.
Mijn eigen kaart heb ik inmiddels verkocht en misschien kan ik dat na vanavond met die voor het concert morgen ook doen...
De bandaam heeft te maken met de voormalige functie van deze dead bankerquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:35 schreef Berkery het volgende:
Dead Banker?
Warm.....maar denk lokaler.quote:
If...quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:58 schreef Doc het volgende:
Hee hoo! Ehm, als je een kaart over hebt voor morgen: kan je dan mailen? ... Doc apestaart fok punt nl !!!
quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:01 schreef peaceman het volgende:
MM is er vanavond ook in Paradiso?
Nee joh! Amerikanen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:36 schreef methodmich het volgende:
Intwine?
Als ik het goed begrijp:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |