Van welk geld?quote:
En de RAF dan?quote:Daar zouden we nauwelijks het doelwit van zijn aangezien we geen legers naar andere landen zouden sturen.
Altijd achteraf.quote:Mocht het toch gebeuren dan zullen waarschijnlijk de meeste mensen hun politie-verzekering ophogen met een terrorisme-premie. Dat geeft je financiele zekerheid mocht je er het slachtoffer van worden en de politie de opdracht de daders op te sporen en voor het gerecht te brengen.
Maar als iemand lid is van een ander politiebedrijf en zijn kind stelselmatig verkracht en prositueert? Wie beschermt dan dat kind?quote:[..]
Onaanvaardbare inbreuk op de integriteit van het menselijk lichaam, het politie-bedrijf waar ik lid van word zou veel aandacht schenken aan het opsporen van de makers ervan.
[..]
Maar de delicten die eruit voortvloeien meestal niet. Wat doe je met die junkies?quote:Drugsgebruik zou legaal zijn.
[..]
Nee, maar wel opiniemakers als Theo van Gogh, niet?quote:Er zijn geen politici.
Natuurlijk wel... een nachtwakerstaat kan niet zonder politici.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:47 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Er zijn geen politici.
Het idee an sich is vernieuwend, ik zal er eens over nadenken.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:47 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Een leger ingehuurd.
[..]
Daar zouden we nauwelijks het doelwit van zijn aangezien we geen legers naar andere landen zouden sturen. Mocht het toch gebeuren dan zullen waarschijnlijk de meeste mensen hun politie-verzekering ophogen met een terrorisme-premie. Dat geeft je financiele zekerheid mocht je er het slachtoffer van worden en de politie de opdracht de daders op te sporen en voor het gerecht te brengen.
[..]
Onaanvaardbare inbreuk op de integriteit van het menselijk lichaam, het politie-bedrijf waar ik lid van word zou veel aandacht schenken aan het opsporen van de makers ervan.
[..]
Onaanvaardbare inbreuk op de integriteit van het menselijk lichaam, naar je politie-bedrijf stappen dus.
[..]
Drugsgebruik zou legaal zijn.
[..]
Er zijn geen politici.
Tja dat is een van de bijkomstigheden die we zullen moeten accepterenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:50 schreef gelly het volgende:
Een geprivatiseerd politieapparaat zal enkel de hoogste bieder dienen en niet het algemeen belang. Waarom zijn libertariers zo kinderlijk naïef..
Nee hoor, dit heeft zelfs bestaan. In Nederland.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:53 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Het idee an sich is vernieuwend, ik zal er eens over nadenken.
Wacht even:quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:51 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
"Maar dan gaan die arme mensen hun stinkende best doen om ook een goeie politie te kunnen betalen, gevolg: geen gezeik, iedereen rijk"....
Wat een domme doos is dat zeg.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:49 schreef Tafkahs het volgende:
Jan M heeft van Sita gewonnen. Sita was zo'n pre-idols figuur, starmaker ofzoiets
Maar dan huren de rijken weer een legertje in en dan...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:55 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wacht even:
De kapitalisten hebben hun eigen politieleger en de armen mensen moeten dan ook een politieleger maken die de politie van de kapitalisten uitschakelt..
Heet dat niet burgeroorlog? Of klassenstrijd? Of fucking chaos?
volgens mij gaat dat over iets anders, maar ik weet het niet zeker..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat was meer van het Interbellum volgens mij. In een stukje niemandsland tussen Nederland en België was nog een tijd lang een soort van Esperanto staatje geloof ik.
edit nog wat eerder zelfs http://members.home.nl/pushkar/wetenswaardigheden.html#Moresnet
Collectegelden...quote:
Het anarcho-kapitalistische antwoord zal iets zijn als "je kan je laten beveiligen door bedrijven of jezelf verzekeren", denk je niet?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:55 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wacht even:
De kapitalisten hebben hun eigen politieleger en de armen mensen moeten dan ook een politieleger maken die de politie van de kapitalisten uitschakelt..
Heet dat niet burgeroorlog? Of klassenstrijd? Of fucking chaos?
Knevel zou de underground gabbercultuur onder Gristenen eens moeten peilen, maar dat doet ie natuurlijk niet..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:53 schreef RichardQuest het volgende:
LOL @ Knevel die zeurt over vrouwonvriendelijke videoclips. Kijk eerst eens naar je eigen bijbeltje, vrind.
Maffiabescherming. "Ja, als je niet betaalt kan er natuurlijk iets gebeuren...".quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:57 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Collectegelden...
Vrijwillig doen mensen een duitje in het zakje..
Vooral niet verplicht... want dan is het belasting en zijn de afpersers een soort staat.
Ze wordt niet voor niets ingezet voor klusjes die ze alleen maar kan verklotenquote:
Uiteraard geldt dit ook bij het niet betalen van belasting.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:59 schreef gelly het volgende:
[..]
Maffiabescherming. "Ja, als je niet betaalt kan er natuurlijk iets gebeuren...".
D'r is tegenwoordig zo'n busje bij hardcorefeesten hè, om de zedenlozen te evangeliseren of zo...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:58 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Knevel zou de underground gabbercultuur onder Gristenen eens moeten peilen, maar dat doet ie natuurlijk niet..
Ja, dàg.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Uiteraard geldt dit ook bij het niet betalen van belasting.
Sorensen staat achter hem.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:00 schreef gelly het volgende:
De EO is lekker op de rechtse toer vandaag, eerst Wilders en nu Pastors bij Knevel.
Ik pak vast de nootjes. Biertje?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:00 schreef gelly het volgende:
De EO is lekker op de rechtse toer vandaag, eerst Wilders en nu Pastors bij Knevel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |