quote:Op dinsdag 21 maart 2006 04:20 schreef Bluezz het volgende:
[SC] Bejaardensoos
[SC 2] Bejaardensoos
Van rollators, draadjesvleesch, golfer en Morwen oftewel echte bejaardenseks
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja zeker joh, vaak genoeg mee geknikkerd vroeger.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 04:27 schreef Pony-Lover het volgende:
kennen jullie fred oster nog persoonlijk?
Bah wat ordinair, een onbeschaamde tvpquote:Op dinsdag 21 maart 2006 04:29 schreef golfer het volgende:
Terugvind Vrouwenvlees Plagenpost.
Ga maar zitten, ik kom het wel even brengen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:08 schreef golfer het volgende:
Glaasje advocaat met slagroom komt halen.
Ik zat al.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:15 schreef mazaru het volgende:
Ga maar zitten, ik kom het wel even brengen.
[afbeelding]
Hey, ouwe nachtbraakster.quote:
nee nee, jij hebt die tent ook nooit in de fik gestoken toentertijd zekerquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:32 schreef golfer het volgende:
Ik heb net even de video van Hoge Bomen over Zwarte Joop van Casa Rossa bekeken.
Ook wel jeugdsentiment, howel ik daar natuurlijk nooit ben geweest.![]()
Buiten zitten? Het vroor vandaag!quote:
vertel; het eens aan oom lafferquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:26 schreef Merisse het volgende:
* Merisse komt even mopperen over "de jeugd van tegenwoordig"
Hoi Golfer.quote:
Ik heet geen Han.....quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:38 schreef laffer het volgende:
nee nee, jij hebt die tent ook nooit in de fik gestoken toentertijd zeker![]()
99 jaar wow, met 100 een feestje hèquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Buiten zitten? Het vroor vandaag!
Ik wil graag een glaasje boerenjonges, en een glaceekoek.
Mijn 99 jarige oma is vandaag aan haar ogen geopereerd, nieuwe lenzen gekregen wegens staar. Nou nog zien dat ze iets aan haar dementie doen. Maar kijken kan ze weer
Ergens vind ik het vaag, zo'n oud mens nog nieuwe lenzen geven, maar ja, ze is verder nog heel goed enzo. Dat zal mij wel niet lukken, zo oud worden. Ze is gewoon 56 jaar ouder dan ik!
wim ruska, dat was toch een judoka?quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heet geen Han.....
Maar ik sportte toen wel met wat jongens van de bewaking/beveiliging, zoals Willem Ruska.
Jazeker, ik geloof dat er dan meteen een familiereunie komt. Als ze het nog een beetje volhoudt wordt ze nog over-overgrootmoeder ook.quote:
Yups. Wereld en Olympisch Kampioen. En mijn trainingsmaatje bij de centrale trainingen van de toppers van wat toen nog de Budo-bond heette.quote:
Veel mooier dusquote:
ik vind het wel wat hoor, 100 jaar en wat je dan allemaal mee gemaakt moet hebben, petje afquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jazeker, ik geloof dat er dan meteen een familiereunie komt. Als ze het nog een beetje volhoudt wordt ze nog over-overgrootmoeder ook.
We gingen met een deel van de selectie altijd in het Amsterdamse bos trainen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:47 schreef ElizabethR het volgende:
Veel mooier dusIk vond Wim Ruska niet om aan te zien, mastodont.
ik had vroeger een fotoboek met plaatjes van olympische sporters, en dus kwam die naam me bekend voor, de budo bond komt me ook bekend voor trouwens, ik heb vroeger ook aan gevechtsport gedaan misschien vandaarquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups. Wereld en Olympisch Kampioen. En mijn trainingsmaatje bij de centrale trainingen van de toppers van wat toen nog de Budo-bond heette.
Hij in het zwaargewicht en ik een paar gewichtsklasses lager.
Tja, heel veel inderdaad. Opkomst van menig modern artikel vanaf het begin zeg maar. Het mooiste vind ze internet. Ik had haar tot voor een paar jaar, voor haar ogen heel slecht werden, regelmatig op MSN. Dat duurde ongeveer een kwartier eer ze eenbericht had getypt, maar who cares.quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:47 schreef laffer het volgende:
[..]
ik vind het wel wat hoor, 100 jaar en wat je dan allemaal mee gemaakt moet hebben, petje af![]()
Ik heb t/m 1972 op redelijk hoog niveau aan judo gedaan.quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:50 schreef laffer het volgende:
ik had vroeger een fotoboek met plaatjes van olympische sporters, en dus kwam die naam me bekend voor, de budo bond komt me ook bekend voor trouwens, ik heb vroeger ook aan gevechtsport gedaan misschien vandaar![]()
mijn overgrootmoeder is op 94 jarige leeftijd overleden, maar die verhalen die ze vertelde enzo was echt leuk om te horenquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Tja, heel veel inderdaad. Opkomst van menig modern artikel vanaf het begin zeg maar. Het mooiste vind ze internet. Ik had haar tot voor een paar jaar, voor haar ogen heel slecht werden, regelmatig op MSN. Dat duurde ongeveer een kwartier eer ze eenbericht had getypt, maar who cares.
't Is een krasse, deed nog aan volksdansen en zingen in het bejaardenkoor tot haar 93e, en haar fiets hing ze aan de wilgen toen ze 91 was. Sinds een jaar of twee is ze superdement, heel snel geworden ook.
Ach, misschien heb ik haar genen wel georven en zit ik nog op Fok als ik 93 ben
O ja! Heerlijke verhalen!! Het moosite vind ik nog steeds het verhaal van toen ze hoogzwanger van mijn moeder moest vluchten in de oorlog en met dikke buik en al van Breda naar Antwerpen gelopen is, naar waar mijn opa toen al zat.quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:59 schreef laffer het volgende:
[..]
mijn overgrootmoeder is op 94 jarige leeftijd overleden, maar die verhalen die ze vertelde enzo was echt leuk om te horen![]()
quote:ze gaf ons eens geld om een ijsje te kopen, het was een muntsuk van een halve cent geloof ik (of iedergeval een muntstuk wat al tig jaren niet meer in produktie was)![]()
Prachtig toch. Nog tot haar 97-ste zo bij de tijd zijn?quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Tja, heel veel inderdaad. Opkomst van menig modern artikel vanaf het begin zeg maar. Het mooiste vind ze internet. Ik had haar tot voor een paar jaar, voor haar ogen heel slecht werden, regelmatig op MSN. Dat duurde ongeveer een kwartier eer ze eenbericht had getypt, maar who cares.
't Is een krasse, deed nog aan volksdansen en zingen in het bejaardenkoor tot haar 93e, en haar fiets hing ze aan de wilgen toen ze 91 was. Sinds een jaar of twee is ze superdement, heel snel geworden ook.
Ach, misschien heb ik haar genen wel georven en zit ik nog op Fok als ik 93 ben
best wel jammer eik, ikzelf was behoorlijk bedreven in thaiboksen...quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb t/m 1972 op redelijk hoog niveau aan judo gedaan.
Was zelfs ooit de jongste 1e danner in NL.
Maar ja, die pubertijd, de meisjes.... en het gebrek aan discipline destijds om 3x per week te trainen en dan ook nog daarnaast op zondag (na het stappen de avond ervoor) de nationale selectietraingen, braken mij op.![]()
Sorry mevrouw, dat we u uit uw gebruikelijke ritme halen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:09 schreef Snaptnix het volgende:
Zeg wat een drukte hier, dat ben ik helemaal niet gewend. Raak helemaal van slag nu, wat doen jullie me aan. Straks ga ik zelfs nog vroeg slapen ook
Absoluut, ik teken er ook voor.quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Prachtig toch. Nog tot haar 97-ste zo bij de tijd zijn?
Waren klote 'omstandigheden'.quote:Door 'omstandigheden' heb ik nooit grootouders gekend, maar lijkt mij super altijd als ik die verhalen over Opa's en Oma's lees.
Dat wat er hier voor je edit stond...quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:22 schreef ElizabethR het volgende:
Ja, nu maak je mij nieuwsgierig naar wat er stond.quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:30 schreef nixxx het volgende:
Dat wat er hier voor je edit stond...daar wil ik wel voor zorgen
Dat snap ikquote:Op woensdag 22 maart 2006 01:30 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat wat er hier voor je edit stond...daar wil ik wel voor zorgen
Mijn oudste, ver niet zo bijzonder ofzo hoorquote:Op woensdag 22 maart 2006 01:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, nu maak je mij nieuwsgierig naar wat er stond.![]()
neuhquote:Op woensdag 22 maart 2006 01:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mijn oudste, ver niet zo bijzonder ofzo hoor
Oké. Snap het.quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:38 schreef ElizabethR het volgende:
Mijn oudste, ver niet zo bijzonder ofzo hoor
Idem hier.quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:59 schreef laffer het volgende:
ik ga nog ff in de lurk-modus en dan straks lekker pitten, trustuh voor straks en tot morgen![]()
![]()
volgens mij had boebiedoe deze gemaakt.. en je staat er nogal vaag opquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:29 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gaat aan de afwas, en wil graag de foto's van Nixxx zien van die rockmiet
ik gok golfer en BE rechts van je en ik kan even niet op de username van het blondje linkss van je komen..quote:
*schrikt uit middagdutje wakker*quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:37 schreef mazaru het volgende:
*maakt een hoop herrie zodat de bewoners ontwaken!
[afbeelding]
Hmmmmquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:45 schreef golfer het volgende:
[..]
*schrikt uit middagdutje wakker*
Zet gehoor apparaat af en dommelt weer verder.![]()
Ja, dat is echt verschrikkelijk.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:32 schreef golfer het volgende:
* golfer is even een beetje stil van dat bericht in OUD.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:41 schreef sararaats het volgende:
ik heb er een zooitje van gemaakt
niet hier, in onzinquote:
GODVER!quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:32 schreef golfer het volgende:
* golfer is even een beetje stil van dat bericht in OUD.
heeft je golfclubje gewonnen??quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:49 schreef golfer het volgende:
Als rechtgeaarde Ajacied kom ik toch nog even een overwinningsadvocaatje-met-slagroom hier halen.
hoi sara, wanneer word je 40??quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:08 schreef sararaats het volgende:
hoi laffer
ik kijk om heel eerlijk te zijn uit naar m'n 40ste verjaardag
euhm, in 2019quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:12 schreef laffer het volgende:
[..]
hoi sara, wanneer word je 40??krijgen we binnenkort taart
![]()
Weet je wat, tegen die tijd mag je Bluezz van mij kopen, ze is dan pas 60.quote:
och, jij bent nog in de bloei van je levenquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:13 schreef sararaats het volgende:
[..]
euhm, in 2019
ik word nog maar 27 op 13 april
huh? over 5 jaar toch alquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Weet je wat, tegen die tijd mag je Bluezz van mij kopen, ze is dan pas 60.![]()
tuurlijkquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:19 schreef laffer het volgende:
[..]
och, jij bent nog in de bloei van je leven![]()
misschien neem je alles hier een beetje te serieus, gewoon lekker posten en laat je niet op de kast jagenquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:22 schreef sararaats het volgende:
[..]
tuurlijk
het spijtige is dat ik zo'n driftkikker ben
jaaah, dat past precies in mijn straatjequote:Op donderdag 23 maart 2006 00:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zag wel waar je naar binnen rende
[afbeelding]
Truste ouwe dibbesen![]()
Haal eerst even uw wasje binnen meneer lafferquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:26 schreef laffer het volgende:
[..]
jaaah, dat past precies in mijn straatje![]()
lolquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Haal eerst even uw wasje binnen meneer laffer![]()
[afbeelding]
ben erweerquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:27 schreef ElisaB het volgende:
Iemand laffer nog gezien?
Hij holde naar binnen bij een mevrouw zonder t-shirtje en ik heb hem sindsdien niet weer naar buiten zien komen. Heb wel aan de deur staan luisteren en hoorde hem kreunen. Hij zal toch niet zn heup gebroken hebben of zo
die gebruik ik niet meer, ik kan toch niet meer zwanger wordenquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Haal eerst even uw wasje binnen meneer laffer![]()
[afbeelding]
gek?quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:34 schreef sararaats het volgende:
en ik wou ook even kwijt dat ik me niet zo op m'n gemak voel op FOK!
Kijk maar uit, straks rolt die er af, dan moet je voortaan zittend plassenquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:32 schreef laffer het volgende:
[..]
die gebruik ik niet meer, ik kan toch niet meer zwanger worden![]()
Dan neem je het te serieus.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:34 schreef sararaats het volgende:
en ik wou ook even kwijt dat ik me niet zo op m'n gemak voel op FOK!
Owwwww, daar is ie weerquote:
doe ook maar niet, dat zal ze echt niet waarderenquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:33 schreef sararaats het volgende:
ik wou haar even zeggen dat ik een oogje op haar heb maar dat ik haar niet zal bombarderen
quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owwwww, daar is ie weer
Zal ik je noten inpakken?
* ElisaB is goed met verband en pleisters
begin maar met plakkenquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks rolt die er af, dan moet je voortaan zittend plassen![]()
zal ik niet doen, ik ben eigenlijk op iemand andersquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:36 schreef laffer het volgende:
[..]
doe ook maar niet, dat zal ze echt niet waarderen![]()
ik vertrouw eropquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:38 schreef sararaats het volgende:
[..]
zal ik niet doen, ik ben eigenlijk op iemand anders
maar toch, ze heeft iets wat mijn geliefde niet heeft
ik zal me gedragen
Iedereen is geloof ik "op" Bloesssssssssquote:
Vind jij het gek danquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:45 schreef mazaru het volgende:
Iedereen is geloof ik "op" Bloesssssssss
![]()
Hij voelt ook jonger. En dat maakt hem nou juist zo aantrekkelijk.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:44 schreef sararaats het volgende:
ik vind de tagjes van de mods eigenlijk te bejaard klinken
ik vind dat laffer er jonger uitziet dan 40
Ik eigenlijk ook.quote:
mooi, wist je trouwens dat ik heel mooi haar hebquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gezocht, laffer. Gebrekje geen bezwaar![]()
Ik ook, omdat ik korter ben dan Bloessssquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:48 schreef golfer het volgende:
Ik eigenlijk ook.
Regelmatig trouwens dat ik daar op ben.![]()
Ik weet het niet eigenlijk. Maar als je geen haar hebt, vind ik je ook liev... ben gewoon op je. En op Bloes natuurlijkquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:49 schreef laffer het volgende:
mooi, wist je trouwens dat ik heel mooi haar heb![]()
dames vallen toch op mannen met mooi haar![]()
Is iedereen ook op laffer???quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij voelt ook jonger. En dat maakt hem nou juist zo aantrekkelijk.
golfer is ook een mooie meid hoorquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Iedereen is geloof ik "op" Bloesssssssss
![]()
duh, je bent met haar getrouwdquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook.
Regelmatig trouwens dat ik daar op ben.![]()
Ja maarruhhhh ..... ik val eigenlijk niet zo op vrouwenquote:
Ja, het neuken met schapen beviel haar niet meer, dus heeft ze mij gevraagd.quote:
Ik hou wel van gladde kale kopjes om overheen te aaien.quote:
Het perfecte huisdier voor golfer!!quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hou wel van gladde kale kopjes om overheen te aaien.
eikes wat viesquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het perfecte huisdier voor golfer!!![]()
[afbeelding]
Da's gewoon een schone poes, maar zonder haarquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:57 schreef sararaats het volgende:
eikes wat vies
Mijn staartje spint altijd.quote:
Zoals het hoort, hoewel dat 40+-jaar geleden wat minder gebruikelijk was.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:57 schreef ElisaB het volgende:
Da's gewoon een schone poes, maar zonder haar
golfert heeft 1 heel klein staartje, met een sigarenbandje erom...quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vooral als ze staartjes heeft is ze![]()
was dat een belediging?quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Da's gewoon een schone poes, maar zonder haar
Voor de poes welquote:
Niet dat ik weetquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:59 schreef sararaats het volgende:
was dat een belediging?
Wilde Havanna's hebben er geen bandjes omzitten.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:59 schreef laffer het volgende:
golfert heeft 1 heel klein staartje, met een sigarenbandje erom...
zo liev..![]()
ah, dat zijn toch die sigaren waar je eerst het topje moet afknippen voor gebruikquote:
trustuh liefiequote:Op donderdag 23 maart 2006 01:04 schreef ElisaB het volgende:
Ik denk er nog even over na! Voor nu: welterusten bollekes
Trusteh, lekker ding!quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:04 schreef ElisaB het volgende:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:04 schreef ElisaB het volgende:
Het is niet erg als mensen eens een keer over je heen lopen, zolang ze maar niet heen en weer lopen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:05 schreef sararaats het volgende:
ik kruip ook zo in m'n nest
ik volg een assertiviteitscursus maar de praktijk wil niet zo goed lukken
Trusteh, sara. fijne droompjes.quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:05 schreef sararaats het volgende:
Zo'n geisha is best wel lekker hoor.quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:10 schreef mazaru het volgende:
Het is niet erg als mensen eens een keer over je heen lopen, zolang ze maar niet heen en weer lopen.
jij ook trustuhquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:05 schreef sararaats het volgende:
Dat zou niet eens zo erg zijn, maar die rollator van d'r staat constant gruwelijk in de padquote:
Zou die demente bejaarde zomaar ergens aan het rondzwerven zijn in de stad?quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:36 schreef Snaptnix het volgende:
Dat zou niet eens zo erg zijn, maar die rollator van d'r staat constant gruwelijk in de pad![]()
ja, oud enzo..quote:
uhm.... sja tegenwoordig wisselend, als piraatje was ze tenminste herkenbaar overalquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Zou die demente bejaarde zomaar ergens aan het rondzwerven zijn in de stad?![]()
Moeten we al een opsporingsbericht voor haar laten uitgaan?
Wie heeft haar signalement?![]()
Oké, ik lig de plaatselijke politie vast in, evenals Vermist, Opsporing verzocht en Spoorloos.quote:Op donderdag 23 maart 2006 02:00 schreef Snaptnix het volgende:
Opsporing verzocht:
rondfladderende, demente bejaarde, luisterend naar de naam Morwen![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 02:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké, ik lig de plaatselijke politie vast in, evenals Vermist, Opsporing verzocht en Spoorloos.
heb je Morwen gezien of moeder theresaquote:Op donderdag 23 maart 2006 03:25 schreef Snaptnix het volgende:
Ik heb Morwen gezien
Krijg ik nu een beloning?
Nee hoor, voor moeder Theresa hoef ik alleen maar inde spiegel te kijkenquote:Op donderdag 23 maart 2006 03:31 schreef A-en-M het volgende:
[..]
heb je Morwen gezien of moeder theresa![]()
Bel de dokter of de psych even?quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:14 schreef sararaats het volgende:
ik heb het gevoel dat ik overal tegenloop
het zou toch niet aan die Zolpidem liggen zeker
ik blijf niet op deze rotwereld
Maar Bluezz toch, waar moet ik dan rustig wat te drinken pakken 's nachtsquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:55 schreef Bluezz het volgende:
Wat een nachtelijke bagger hier.![]()
Slotje
Het kelderluik is altijd openquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:07 schreef Snaptnix het volgende:
Maar Bluezz toch, waar moet ik dan rustig wat te drinken pakken 's nachts![]()
[R&P] open all nightquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maar Bluezz toch, waar moet ik dan rustig wat te drinken pakken 's nachts![]()
Nee die danst erboven opquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:36 schreef nixxx het volgende:
[R&P] open all nightreasonable prices
... maar geen Bluezz achter de bar...
quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:31 schreef mazaru het volgende:
Dit is ook echt een sloooooooooooooowwwww chattttttt... he?![]()
tegen de tijd dat ik hier aankom waaien is het toch meestal al zelfbedieningquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
[R&P] open all nightreasonable prices
... maar geen Bluezz achter de bar...
The story of your life?quote:
ah, je seksleven loopt niet meer zo lekkerquote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:23 schreef golfer het volgende:
[..]
The story of your life?
Nou ja, af-en-toe jezelf bedienen op je ouwe dag, als de nachtzuster het weer laat afweten, is ook niet zo erg, toch?![]()
Neuh... zelfbediening gaat alleen 's nachts op, rest van de dag niets te klagenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:23 schreef golfer het volgende:
[..]
The story of your life?
Nou ja, af-en-toe jezelf bedienen op je ouwe dag, als de nachtzuster het weer laat afweten, is ook niet zo erg, toch?![]()
Ik heb niets te klagen, want zuster aan huis.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:30 schreef laffer het volgende:
ah, je seksleven loopt niet meer zo lekker![]()
Golfer!quote:
Ik ben Ghandi, volgens die test.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:15 schreef Morwen het volgende:
Golfer!
Wie ben jij![]()
Internet testje : WHAT FAMOUS LEADER ARE YOU?
Ff kijken of wij een beetje matchen![]()
Ook al zo'n menslievend gedrocht dusquote:
Wie was jij dan, volgens die test?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:26 schreef Morwen het volgende:
Ook al zo'n menslievend gedrocht dus![]()
Eh, wij moeten echt gaan upgraden naar deze tijd hoor![]()
Die morfine begint al lekker door te werken, hehquote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Wie was jij dan, volgens die test?
Laat me raden:
Moeder Theresa zeker.
Niets mis met ouderwetse opium, hoor.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:31 schreef Morwen het volgende:
Die morfine begint al lekker door te werken, heh![]()
Ik las pruimquote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Niets mis met ouderwetse opium, hoor.
Een lekkere pruim op zijn tijd is ook niet mis.quote:
Slaap lekker, ouwe menslievende zuurpruimquote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Een lekkere pruim op zijn tijd is ook niet mis.![]()
Maar deze ouwe zuurpruim gaat nu zich even laten instoppen door de verpleging.
Ben er nog steeds niet aan gewend, stomme test. Krijg er gewoon nachtmerries van. Zie mezelf steeds langzaam transformeren naar moeder Theresaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ook al zo'n menslievend gedrocht dus![]()
Eh, wij moeten echt gaan upgraden naar deze tijd hoor![]()
Waarom moest je daar zo'n herrie bij maken. Tssss... wilde nog wel uitslapenquote:
Sorry ik liet een ondersteek vallenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waarom moest je daar zo'n herrie bij maken. Tssss... wilde nog wel uitslapen![]()
Hoe kun je op de verkeerde manier uitgeslapen zijnquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:38 schreef sararaats het volgende:
ik ben uitgeslapen, alleen niet op de goeie manier
ik mail je wel eventjesquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoe kun je op de verkeerde manier uitgeslapen zijn
Ow dear. Is het zo spannend?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:40 schreef sararaats het volgende:
ik mail je wel eventjes
Nou, ik was blij dat de batterijtjes van mijn gehoorapparaat op waren.quote:
Ze sliepen er heerlijk doorheenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:33 schreef anneVi het volgende:
![]()
![]()
zeker zin in een rustig middagje, zuster Bluezz?
Volgens mij heb je slaaptabletjes in de toetjes gedaan, iedereen ligt voor pampus voor de tvquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze sliepen er heerlijk doorheen
Vanavond lekker snoezelen met zijn allen
Neuh... klein feesthe gehadquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij heb je slaaptabletjes in de toetjes gedaan, iedereen ligt voor pampus voor de tv![]()
Heb je je bril wel bij? Ik kan me niet verstaanbaar maken en doe het op papier!quote:
ik hou het bij een biertje, en heb heb besloten om mezelf helemaal vol te gieten vanavondquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Neuh... klein feesthe gehad![]()
nog iemand portje of die bccradi coconuts die is ook prima te drinken![]()
dan zal het converseren moeilijk gaan, ik heb 2 glazen ogenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:02 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Heb je je bril wel bij? Ik kan me niet verstaanbaar maken en doe het op papier!
Da heb ik al gedan, had t wel verdiend vond ik. Dus vergeef me m'n rare typfouten zie t nie meer zo hlder allemaal.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:04 schreef laffer het volgende:
[..]
ik hou het bij een biertje, en heb heb besloten om mezelf helemaal vol te gieten vanavond![]()
![]()
Nou dan ga ik maar slapen. Mss legt degene die mijn stem heeft hem vannacht weer netjes terug na hem geleend te hebben.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:05 schreef laffer het volgende:
[..]
dan zal het converseren moeilijk gaan, ik heb 2 glazen ogen![]()
Gewoon fluisteren; lukt altijd!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:10 schreef it_was_me het volgende:
Shit wat is dat lastig als je je niet verstaanbaar kan maken. Ik word moe van mezelf!
Truste mensen. Ik kom morgen wel weer eens kijken!![]()
doe mij nog maar een bacardi coconut dan ajbquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:17 schreef golfer het volgende:
* golfer komt nog een advocaatje met slagroom nuttigen.
Roept de nachtzuster voor bediening.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:19 schreef Snaptnix het volgende:
doe mij nog maar een bacardi coconut dan ajb![]()
ach blijf nog ff, m`n blindegeleidehond leest alle posts voor me opquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:10 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Nou dan ga ik maar slapen. Mss legt degene die mijn stem heeft hem vannacht weer netjes terug na hem geleend te hebben.
Shit wat is dat lastig als je je niet verstaanbaar kan maken. Ik word moe van mezelf!
Truste mensen. Ik kom morgen wel weer eens kijken!![]()
* meldt...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:28 schreef golfer het volgende:
Roept de nachtzuster voor bediening.
Worteltaart en wat te drinken graag.quote:
quote:
het legen van m`n stoma graagquote:
Wanneer gaat de dansmarathon beginnenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:40 schreef Bluezz het volgende:
Zuster * Bluezz doet haar laatste ronde, morgen weer gymen dames en heren :
[afbeelding]
Mazaru heeft geoefend!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:40 schreef Bluezz het volgende:
Zuster * Bluezz doet haar laatste ronde, morgen weer gymen dames en heren :
[afbeelding]
Dancing with the stars of zoquote:
Dt laatste natuurlijkquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Dancing with the stars of zo
Of het kampioenschap rolstoel-dansen van ons bejaardencentrum?![]()
Chachacha?quote:
Weet niet, ik niet iigquote:
Ik wacht ook al uren op mijn lieffiequote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:02 schreef Snaptnix het volgende:
Waar is morwenis die al gesignaleerd ?
Snaptallessie wel dus, duh!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:02 schreef Snaptnix het volgende:
Weet niet, ik niet iig![]()
Bij de nieuwe dokter ben ik gillend weggerend. Heb het van schrik op een zuipen gezet, tuusendoor even bij Indisch restaurant Bali neegeplofd om wat naar binnen te schuiven en nu durf ik pas weer net (bibberend en wel) terug binnen te komenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Snaptallessie wel dus, duh!
Hoe was jouw warme hap, en die nieuwe dokter
Zeg, dronken kakkerlak, hoest met je mierenarmbandquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hey, daar is mijn schat ook weerquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zeg, dronken kakkerlak, hoest met je mierenarmband![]()
Golfer..... enzo
Morwen kanjer, daar ben je danquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zeg, dronken kakkerlak, hoest met je mierenarmband![]()
Golfer, Bluezz![]()
![]()
Kunnen wij als ouwetje niet een nieuw kunstprojectje beginnen?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:15 schreef Snaptnix het volgende:
Mierenarmband bevalt prima, bijna net zo mooi als een kattenhandtasje![]()
Ben jij ook dronken, Golfer?quote:
Sure, lik jij mijn stoma, doe ik jouw katheter heen en weer halenquote:
Jij zit vol goeie ideeenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Sure, lik jij mijn stoma, doe ik jouw katheter heen en weer halen![]()
Nee, kan hem nog overend krijgen.quote:
Oei....2 bejaarden met mijquote:*voelt een bejaardensex-trio aankomen![]()
Nee, Bluezz doet gewoon lekker met de bezem mee.quote:Bluezz in de bezemkast opsluit![]()
2 Gandhi's en 2 Moeder Theresa's, vandaar dat het hier zo stil isquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:26 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb vandaag een korsakov test gedaan
en het was [afbeelding]
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
2 Gandhi's en 2 Moeder Theresa's, vandaar dat het hier zo stil is![]()
Wij zijn allemaal soep aan het uitdelen![]()
Kippesoep zekerquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:32 schreef Morwen het volgende:
2 Gandhi's en 2 Moeder Theresa's, vandaar dat het hier zo stil is![]()
Wij zijn allemaal soep aan het uitdelen![]()
Face it, jij bent menslievendquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jij bent al die soep werkelijk uit aan het delen? Was m'n vriezer leeg aan het ruimen, even een voorraadje invriezen. Stuur ik de rest wel naar het bejaardentehuis hier
![]()
Ik heb hier een partij kippen die nog niet ingeënt zijnquote:
Ik ben heeeeeel mensenlievend, das waarquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Face it, jij bent menslievend![]()
En uitdelen zal je![]()
![]()
Ach, als je maar voldoende Tamiflu ingespoten hebt bij jezelf is er niets aan de hand, toch?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:39 schreef Morwen het volgende:
Ik heb hier een partij kippen die nog niet ingeënt zijnTis een long shot, maar nooit geschoten is altijd mis
![]()
Gaan we schieten, wat ben jij gevaarlijk op dit tijdstipquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik heb hier een partij kippen die nog niet ingeënt zijnTis een long shot, maar nooit geschoten is altijd mis
![]()
Wat je zegt ben je zelfquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
jij bent een moeder Theresa hoor jij hoort gewoon lief te zijn![]()
Ben nog in de ontkenningsfasequote:
Ik leer het ooit wel..... misschienquote:
Goh... hebben we er nog al eentje met een opgefokte rolstoel. Vet dingetje hoorquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:02 schreef donnahvh het volgende:
wat zijn er nog veel bejaarden wakker![]()
gaat als een trein deze sc
he??quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Goh... hebben we er nog al eentje met een opgefokte rolstoel. Vet dingetje hoor![]()
Voor inwijding eerst bejaardensex, wel graag eerst (een nummertje) trekken en keurig op je beurt wachten![]()
never mind... feestje gehad, beetje melig en veels teveel gedronnken.quote:
same here, kroeg dan maar snap t nog nietquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
nm... feestje gehad, beetje melig en veels teveel gedronnken. Niet opletten en anders ook nooit trouwens![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:12 schreef donnahvh het volgende:
[..]
same here, kroeg dan maar snap t nog nietmja snaptnix he
![]()
paas maar naar mij ik heb altijd same problemquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja zoiets geloof ik.. goh hoe zou ik toch aan m'n naam gekomen zijn, grotere vraag hoe kom je er weer vanaf
![]()
Nja... maar onder deze naam krijg je mailtjes van BN'ers. Dat voordeel wil ik weer niet kwijtrakenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:16 schreef donnahvh het volgende:
[..]
paas maar naar mij ik heb altijd same problem![]()
![]()
ah goeie zaakquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nja... maar onder deze naam krijg je mailtjes van BN'ers. Dat voordeel wil ik weer niet kwijtraken![]()
De naam past wel bij me in ieder geval. Dat is een feit, en mocht ik er ooit toch nog dringend vanaf willen (als de naam te bekend is gebeurd dat snel) ben je de eerste die het hoort![]()
Gatverquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:18 schreef golfer het volgende:
Voorhuidtasjes of overtollige schaamlomprugzakjes?
ja hey, ik was net verdiept in m'n favoriete lectuur!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:25 schreef mazaru het volgende:
Ja zeg!
WAKKER WORDEN ALLEMAAL!!!!!
[afbeelding]
Ouwe snoepert!!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:43 schreef remlof het volgende:
[..]
ja hey, ik was net verdiept in m'n favoriete lectuur!
[afbeelding]
* Bluezz schrikt op van haar middagdut, zet haar philips oorbellen uit, en slaapt weer verderquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:25 schreef mazaru het volgende:
Ja zeg!
WAKKER WORDEN ALLEMAAL!!!!!
[afbeelding]
Die vrouw is natuurlijk geen 40quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:43 schreef remlof het volgende:
[..]
ja hey, ik was net verdiept in m'n favoriete lectuur!
[afbeelding]
*mazaru* opent haar slaapkamerdeur, en laat de vrijdag zaterdagavond-verrassing zien!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
* Bluezz schrikt op van haar middagdut, zet haar philips oorbellen uit, en slaapt weer verder
Die tietuh heeft ze iig nog geen 40 jaar, wat een neppers.quote:
Wakker!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:56 schreef mazaru het volgende:
*mazaru* opent haar slaapkamerdeur, en laat de vrijdag zaterdagavond-verrassing zien!![]()
[afbeelding]
Ik ben klaar met die blonden, nou wil ik die twee van jou even lenen, mag jij de mijnequote:
Jij hebt een voorkeur voor harige ontplofde mollen, is mij al duidelijk.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:52 schreef Esmeralfa het volgende:
Niet mijn smaak hoor zijn een beetje gladjes
Die kriebelt te veel tussen de benen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:54 schreef Esmeralfa het volgende:
Nou dames ik heb nog wel een lekkere in de aanbieding
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Die kriebelt te veel tussen de benen.
Die stonken, maar ga je gangquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:50 schreef mazaru het volgende:
Ik ben klaar met die blonden, nou wil ik die twee van jou even lenen, mag jij de mijne![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |