Waarom moest je daar zo'n herrie bij maken. Tssss... wilde nog wel uitslapenquote:
Sorry ik liet een ondersteek vallenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waarom moest je daar zo'n herrie bij maken. Tssss... wilde nog wel uitslapen![]()
Hoe kun je op de verkeerde manier uitgeslapen zijnquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:38 schreef sararaats het volgende:
ik ben uitgeslapen, alleen niet op de goeie manier
ik mail je wel eventjesquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoe kun je op de verkeerde manier uitgeslapen zijn
Ow dear. Is het zo spannend?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:40 schreef sararaats het volgende:
ik mail je wel eventjes
Nou, ik was blij dat de batterijtjes van mijn gehoorapparaat op waren.quote:
Ze sliepen er heerlijk doorheenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:33 schreef anneVi het volgende:
![]()
![]()
zeker zin in een rustig middagje, zuster Bluezz?
Volgens mij heb je slaaptabletjes in de toetjes gedaan, iedereen ligt voor pampus voor de tvquote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze sliepen er heerlijk doorheen
Vanavond lekker snoezelen met zijn allen
Neuh... klein feesthe gehadquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij heb je slaaptabletjes in de toetjes gedaan, iedereen ligt voor pampus voor de tv![]()
Heb je je bril wel bij? Ik kan me niet verstaanbaar maken en doe het op papier!quote:
ik hou het bij een biertje, en heb heb besloten om mezelf helemaal vol te gieten vanavondquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Neuh... klein feesthe gehad![]()
nog iemand portje of die bccradi coconuts die is ook prima te drinken![]()
dan zal het converseren moeilijk gaan, ik heb 2 glazen ogenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:02 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Heb je je bril wel bij? Ik kan me niet verstaanbaar maken en doe het op papier!
Da heb ik al gedan, had t wel verdiend vond ik. Dus vergeef me m'n rare typfouten zie t nie meer zo hlder allemaal.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:04 schreef laffer het volgende:
[..]
ik hou het bij een biertje, en heb heb besloten om mezelf helemaal vol te gieten vanavond![]()
![]()
Nou dan ga ik maar slapen. Mss legt degene die mijn stem heeft hem vannacht weer netjes terug na hem geleend te hebben.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:05 schreef laffer het volgende:
[..]
dan zal het converseren moeilijk gaan, ik heb 2 glazen ogen![]()
Gewoon fluisteren; lukt altijd!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:10 schreef it_was_me het volgende:
Shit wat is dat lastig als je je niet verstaanbaar kan maken. Ik word moe van mezelf!
Truste mensen. Ik kom morgen wel weer eens kijken!![]()
doe mij nog maar een bacardi coconut dan ajbquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:17 schreef golfer het volgende:
* golfer komt nog een advocaatje met slagroom nuttigen.
Roept de nachtzuster voor bediening.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:19 schreef Snaptnix het volgende:
doe mij nog maar een bacardi coconut dan ajb![]()
ach blijf nog ff, m`n blindegeleidehond leest alle posts voor me opquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:10 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Nou dan ga ik maar slapen. Mss legt degene die mijn stem heeft hem vannacht weer netjes terug na hem geleend te hebben.
Shit wat is dat lastig als je je niet verstaanbaar kan maken. Ik word moe van mezelf!
Truste mensen. Ik kom morgen wel weer eens kijken!![]()
* meldt...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:28 schreef golfer het volgende:
Roept de nachtzuster voor bediening.
Worteltaart en wat te drinken graag.quote:
quote:
het legen van m`n stoma graagquote:
Wanneer gaat de dansmarathon beginnenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:40 schreef Bluezz het volgende:
Zuster * Bluezz doet haar laatste ronde, morgen weer gymen dames en heren :
[afbeelding]
Mazaru heeft geoefend!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:40 schreef Bluezz het volgende:
Zuster * Bluezz doet haar laatste ronde, morgen weer gymen dames en heren :
[afbeelding]
Dancing with the stars of zoquote:
Dt laatste natuurlijkquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Dancing with the stars of zo
Of het kampioenschap rolstoel-dansen van ons bejaardencentrum?![]()
Chachacha?quote:
Weet niet, ik niet iigquote:
Ik wacht ook al uren op mijn lieffiequote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:02 schreef Snaptnix het volgende:
Waar is morwenis die al gesignaleerd ?
Snaptallessie wel dus, duh!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:02 schreef Snaptnix het volgende:
Weet niet, ik niet iig![]()
Bij de nieuwe dokter ben ik gillend weggerend. Heb het van schrik op een zuipen gezet, tuusendoor even bij Indisch restaurant Bali neegeplofd om wat naar binnen te schuiven en nu durf ik pas weer net (bibberend en wel) terug binnen te komenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Snaptallessie wel dus, duh!
Hoe was jouw warme hap, en die nieuwe dokter
Zeg, dronken kakkerlak, hoest met je mierenarmbandquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hey, daar is mijn schat ook weerquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zeg, dronken kakkerlak, hoest met je mierenarmband![]()
Golfer..... enzo
Morwen kanjer, daar ben je danquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zeg, dronken kakkerlak, hoest met je mierenarmband![]()
Golfer, Bluezz![]()
![]()
Kunnen wij als ouwetje niet een nieuw kunstprojectje beginnen?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:15 schreef Snaptnix het volgende:
Mierenarmband bevalt prima, bijna net zo mooi als een kattenhandtasje![]()
Ben jij ook dronken, Golfer?quote:
Sure, lik jij mijn stoma, doe ik jouw katheter heen en weer halenquote:
Jij zit vol goeie ideeenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Sure, lik jij mijn stoma, doe ik jouw katheter heen en weer halen![]()
Nee, kan hem nog overend krijgen.quote:
Oei....2 bejaarden met mijquote:*voelt een bejaardensex-trio aankomen![]()
Nee, Bluezz doet gewoon lekker met de bezem mee.quote:Bluezz in de bezemkast opsluit![]()
2 Gandhi's en 2 Moeder Theresa's, vandaar dat het hier zo stil isquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:26 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb vandaag een korsakov test gedaan
en het was [afbeelding]
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
2 Gandhi's en 2 Moeder Theresa's, vandaar dat het hier zo stil is![]()
Wij zijn allemaal soep aan het uitdelen![]()
Kippesoep zekerquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:32 schreef Morwen het volgende:
2 Gandhi's en 2 Moeder Theresa's, vandaar dat het hier zo stil is![]()
Wij zijn allemaal soep aan het uitdelen![]()
Face it, jij bent menslievendquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jij bent al die soep werkelijk uit aan het delen? Was m'n vriezer leeg aan het ruimen, even een voorraadje invriezen. Stuur ik de rest wel naar het bejaardentehuis hier
![]()
Ik heb hier een partij kippen die nog niet ingeënt zijnquote:
Ik ben heeeeeel mensenlievend, das waarquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Face it, jij bent menslievend![]()
En uitdelen zal je![]()
![]()
Ach, als je maar voldoende Tamiflu ingespoten hebt bij jezelf is er niets aan de hand, toch?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:39 schreef Morwen het volgende:
Ik heb hier een partij kippen die nog niet ingeënt zijnTis een long shot, maar nooit geschoten is altijd mis
![]()
Gaan we schieten, wat ben jij gevaarlijk op dit tijdstipquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik heb hier een partij kippen die nog niet ingeënt zijnTis een long shot, maar nooit geschoten is altijd mis
![]()
Wat je zegt ben je zelfquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
jij bent een moeder Theresa hoor jij hoort gewoon lief te zijn![]()
Ben nog in de ontkenningsfasequote:
Ik leer het ooit wel..... misschienquote:
Goh... hebben we er nog al eentje met een opgefokte rolstoel. Vet dingetje hoorquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:02 schreef donnahvh het volgende:
wat zijn er nog veel bejaarden wakker![]()
gaat als een trein deze sc
he??quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Goh... hebben we er nog al eentje met een opgefokte rolstoel. Vet dingetje hoor![]()
Voor inwijding eerst bejaardensex, wel graag eerst (een nummertje) trekken en keurig op je beurt wachten![]()
never mind... feestje gehad, beetje melig en veels teveel gedronnken.quote:
same here, kroeg dan maar snap t nog nietquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
nm... feestje gehad, beetje melig en veels teveel gedronnken. Niet opletten en anders ook nooit trouwens![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:12 schreef donnahvh het volgende:
[..]
same here, kroeg dan maar snap t nog nietmja snaptnix he
![]()
paas maar naar mij ik heb altijd same problemquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja zoiets geloof ik.. goh hoe zou ik toch aan m'n naam gekomen zijn, grotere vraag hoe kom je er weer vanaf
![]()
Nja... maar onder deze naam krijg je mailtjes van BN'ers. Dat voordeel wil ik weer niet kwijtrakenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:16 schreef donnahvh het volgende:
[..]
paas maar naar mij ik heb altijd same problem![]()
![]()
ah goeie zaakquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nja... maar onder deze naam krijg je mailtjes van BN'ers. Dat voordeel wil ik weer niet kwijtraken![]()
De naam past wel bij me in ieder geval. Dat is een feit, en mocht ik er ooit toch nog dringend vanaf willen (als de naam te bekend is gebeurd dat snel) ben je de eerste die het hoort![]()
Gatverquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:18 schreef golfer het volgende:
Voorhuidtasjes of overtollige schaamlomprugzakjes?
ja hey, ik was net verdiept in m'n favoriete lectuur!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:25 schreef mazaru het volgende:
Ja zeg!
WAKKER WORDEN ALLEMAAL!!!!!
[afbeelding]
Ouwe snoepert!!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:43 schreef remlof het volgende:
[..]
ja hey, ik was net verdiept in m'n favoriete lectuur!
[afbeelding]
* Bluezz schrikt op van haar middagdut, zet haar philips oorbellen uit, en slaapt weer verderquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:25 schreef mazaru het volgende:
Ja zeg!
WAKKER WORDEN ALLEMAAL!!!!!
[afbeelding]
Die vrouw is natuurlijk geen 40quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:43 schreef remlof het volgende:
[..]
ja hey, ik was net verdiept in m'n favoriete lectuur!
[afbeelding]
*mazaru* opent haar slaapkamerdeur, en laat de vrijdag zaterdagavond-verrassing zien!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
* Bluezz schrikt op van haar middagdut, zet haar philips oorbellen uit, en slaapt weer verder
Die tietuh heeft ze iig nog geen 40 jaar, wat een neppers.quote:
Wakker!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:56 schreef mazaru het volgende:
*mazaru* opent haar slaapkamerdeur, en laat de vrijdag zaterdagavond-verrassing zien!![]()
[afbeelding]
Ik ben klaar met die blonden, nou wil ik die twee van jou even lenen, mag jij de mijnequote:
Jij hebt een voorkeur voor harige ontplofde mollen, is mij al duidelijk.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:52 schreef Esmeralfa het volgende:
Niet mijn smaak hoor zijn een beetje gladjes
Die kriebelt te veel tussen de benen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:54 schreef Esmeralfa het volgende:
Nou dames ik heb nog wel een lekkere in de aanbieding
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Die kriebelt te veel tussen de benen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |