Kunnen wij als ouwetje niet een nieuw kunstprojectje beginnen?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:15 schreef Snaptnix het volgende:
Mierenarmband bevalt prima, bijna net zo mooi als een kattenhandtasje![]()
Ben jij ook dronken, Golfer?quote:
Sure, lik jij mijn stoma, doe ik jouw katheter heen en weer halenquote:
Jij zit vol goeie ideeenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Sure, lik jij mijn stoma, doe ik jouw katheter heen en weer halen![]()
Nee, kan hem nog overend krijgen.quote:
Oei....2 bejaarden met mijquote:*voelt een bejaardensex-trio aankomen![]()
Nee, Bluezz doet gewoon lekker met de bezem mee.quote:Bluezz in de bezemkast opsluit![]()
2 Gandhi's en 2 Moeder Theresa's, vandaar dat het hier zo stil isquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:26 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb vandaag een korsakov test gedaan
en het was [afbeelding]
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
2 Gandhi's en 2 Moeder Theresa's, vandaar dat het hier zo stil is![]()
Wij zijn allemaal soep aan het uitdelen![]()
Kippesoep zekerquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:32 schreef Morwen het volgende:
2 Gandhi's en 2 Moeder Theresa's, vandaar dat het hier zo stil is![]()
Wij zijn allemaal soep aan het uitdelen![]()
Face it, jij bent menslievendquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jij bent al die soep werkelijk uit aan het delen? Was m'n vriezer leeg aan het ruimen, even een voorraadje invriezen. Stuur ik de rest wel naar het bejaardentehuis hier
![]()
Ik heb hier een partij kippen die nog niet ingeënt zijnquote:
Ik ben heeeeeel mensenlievend, das waarquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Face it, jij bent menslievend![]()
En uitdelen zal je![]()
![]()
Ach, als je maar voldoende Tamiflu ingespoten hebt bij jezelf is er niets aan de hand, toch?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:39 schreef Morwen het volgende:
Ik heb hier een partij kippen die nog niet ingeënt zijnTis een long shot, maar nooit geschoten is altijd mis
![]()
Gaan we schieten, wat ben jij gevaarlijk op dit tijdstipquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik heb hier een partij kippen die nog niet ingeënt zijnTis een long shot, maar nooit geschoten is altijd mis
![]()
Wat je zegt ben je zelfquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
jij bent een moeder Theresa hoor jij hoort gewoon lief te zijn![]()
Ben nog in de ontkenningsfasequote:
Ik leer het ooit wel..... misschienquote:
Goh... hebben we er nog al eentje met een opgefokte rolstoel. Vet dingetje hoorquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:02 schreef donnahvh het volgende:
wat zijn er nog veel bejaarden wakker![]()
gaat als een trein deze sc
he??quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Goh... hebben we er nog al eentje met een opgefokte rolstoel. Vet dingetje hoor![]()
Voor inwijding eerst bejaardensex, wel graag eerst (een nummertje) trekken en keurig op je beurt wachten![]()
never mind... feestje gehad, beetje melig en veels teveel gedronnken.quote:
same here, kroeg dan maar snap t nog nietquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
nm... feestje gehad, beetje melig en veels teveel gedronnken. Niet opletten en anders ook nooit trouwens![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:12 schreef donnahvh het volgende:
[..]
same here, kroeg dan maar snap t nog nietmja snaptnix he
![]()
paas maar naar mij ik heb altijd same problemquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja zoiets geloof ik.. goh hoe zou ik toch aan m'n naam gekomen zijn, grotere vraag hoe kom je er weer vanaf
![]()
Nja... maar onder deze naam krijg je mailtjes van BN'ers. Dat voordeel wil ik weer niet kwijtrakenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:16 schreef donnahvh het volgende:
[..]
paas maar naar mij ik heb altijd same problem![]()
![]()
ah goeie zaakquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nja... maar onder deze naam krijg je mailtjes van BN'ers. Dat voordeel wil ik weer niet kwijtraken![]()
De naam past wel bij me in ieder geval. Dat is een feit, en mocht ik er ooit toch nog dringend vanaf willen (als de naam te bekend is gebeurd dat snel) ben je de eerste die het hoort![]()
Gatverquote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:18 schreef golfer het volgende:
Voorhuidtasjes of overtollige schaamlomprugzakjes?
ja hey, ik was net verdiept in m'n favoriete lectuur!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:25 schreef mazaru het volgende:
Ja zeg!
WAKKER WORDEN ALLEMAAL!!!!!
[afbeelding]
Ouwe snoepert!!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:43 schreef remlof het volgende:
[..]
ja hey, ik was net verdiept in m'n favoriete lectuur!
[afbeelding]
* Bluezz schrikt op van haar middagdut, zet haar philips oorbellen uit, en slaapt weer verderquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:25 schreef mazaru het volgende:
Ja zeg!
WAKKER WORDEN ALLEMAAL!!!!!
[afbeelding]
Die vrouw is natuurlijk geen 40quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:43 schreef remlof het volgende:
[..]
ja hey, ik was net verdiept in m'n favoriete lectuur!
[afbeelding]
*mazaru* opent haar slaapkamerdeur, en laat de vrijdag zaterdagavond-verrassing zien!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
* Bluezz schrikt op van haar middagdut, zet haar philips oorbellen uit, en slaapt weer verder
Die tietuh heeft ze iig nog geen 40 jaar, wat een neppers.quote:
Wakker!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:56 schreef mazaru het volgende:
*mazaru* opent haar slaapkamerdeur, en laat de vrijdag zaterdagavond-verrassing zien!![]()
[afbeelding]
Ik ben klaar met die blonden, nou wil ik die twee van jou even lenen, mag jij de mijnequote:
Jij hebt een voorkeur voor harige ontplofde mollen, is mij al duidelijk.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:52 schreef Esmeralfa het volgende:
Niet mijn smaak hoor zijn een beetje gladjes
Die kriebelt te veel tussen de benen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:54 schreef Esmeralfa het volgende:
Nou dames ik heb nog wel een lekkere in de aanbieding
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Die kriebelt te veel tussen de benen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |