Haal eerst even uw wasje binnen meneer lafferquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:26 schreef laffer het volgende:
[..]
jaaah, dat past precies in mijn straatje![]()
lolquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Haal eerst even uw wasje binnen meneer laffer![]()
[afbeelding]
ben erweerquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:27 schreef ElisaB het volgende:
Iemand laffer nog gezien?
Hij holde naar binnen bij een mevrouw zonder t-shirtje en ik heb hem sindsdien niet weer naar buiten zien komen. Heb wel aan de deur staan luisteren en hoorde hem kreunen. Hij zal toch niet zn heup gebroken hebben of zo
die gebruik ik niet meer, ik kan toch niet meer zwanger wordenquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Haal eerst even uw wasje binnen meneer laffer![]()
[afbeelding]
gek?quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:34 schreef sararaats het volgende:
en ik wou ook even kwijt dat ik me niet zo op m'n gemak voel op FOK!
Kijk maar uit, straks rolt die er af, dan moet je voortaan zittend plassenquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:32 schreef laffer het volgende:
[..]
die gebruik ik niet meer, ik kan toch niet meer zwanger worden![]()
Dan neem je het te serieus.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:34 schreef sararaats het volgende:
en ik wou ook even kwijt dat ik me niet zo op m'n gemak voel op FOK!
Owwwww, daar is ie weerquote:
doe ook maar niet, dat zal ze echt niet waarderenquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:33 schreef sararaats het volgende:
ik wou haar even zeggen dat ik een oogje op haar heb maar dat ik haar niet zal bombarderen
quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owwwww, daar is ie weer
Zal ik je noten inpakken?
* ElisaB is goed met verband en pleisters
begin maar met plakkenquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks rolt die er af, dan moet je voortaan zittend plassen![]()
zal ik niet doen, ik ben eigenlijk op iemand andersquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:36 schreef laffer het volgende:
[..]
doe ook maar niet, dat zal ze echt niet waarderen![]()
ik vertrouw eropquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:38 schreef sararaats het volgende:
[..]
zal ik niet doen, ik ben eigenlijk op iemand anders
maar toch, ze heeft iets wat mijn geliefde niet heeft
ik zal me gedragen
Iedereen is geloof ik "op" Bloesssssssssquote:
Vind jij het gek danquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:45 schreef mazaru het volgende:
Iedereen is geloof ik "op" Bloesssssssss
![]()
Hij voelt ook jonger. En dat maakt hem nou juist zo aantrekkelijk.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:44 schreef sararaats het volgende:
ik vind de tagjes van de mods eigenlijk te bejaard klinken
ik vind dat laffer er jonger uitziet dan 40
Ik eigenlijk ook.quote:
mooi, wist je trouwens dat ik heel mooi haar hebquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gezocht, laffer. Gebrekje geen bezwaar![]()
Ik ook, omdat ik korter ben dan Bloessssquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:48 schreef golfer het volgende:
Ik eigenlijk ook.
Regelmatig trouwens dat ik daar op ben.![]()
Ik weet het niet eigenlijk. Maar als je geen haar hebt, vind ik je ook liev... ben gewoon op je. En op Bloes natuurlijkquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:49 schreef laffer het volgende:
mooi, wist je trouwens dat ik heel mooi haar heb![]()
dames vallen toch op mannen met mooi haar![]()
Is iedereen ook op laffer???quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij voelt ook jonger. En dat maakt hem nou juist zo aantrekkelijk.
golfer is ook een mooie meid hoorquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Iedereen is geloof ik "op" Bloesssssssss
![]()
duh, je bent met haar getrouwdquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook.
Regelmatig trouwens dat ik daar op ben.![]()
Ja maarruhhhh ..... ik val eigenlijk niet zo op vrouwenquote:
Ja, het neuken met schapen beviel haar niet meer, dus heeft ze mij gevraagd.quote:
Ik hou wel van gladde kale kopjes om overheen te aaien.quote:
Het perfecte huisdier voor golfer!!quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hou wel van gladde kale kopjes om overheen te aaien.
eikes wat viesquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het perfecte huisdier voor golfer!!![]()
[afbeelding]
Da's gewoon een schone poes, maar zonder haarquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:57 schreef sararaats het volgende:
eikes wat vies
Mijn staartje spint altijd.quote:
Zoals het hoort, hoewel dat 40+-jaar geleden wat minder gebruikelijk was.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:57 schreef ElisaB het volgende:
Da's gewoon een schone poes, maar zonder haar
golfert heeft 1 heel klein staartje, met een sigarenbandje erom...quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vooral als ze staartjes heeft is ze![]()
was dat een belediging?quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Da's gewoon een schone poes, maar zonder haar
Voor de poes welquote:
Niet dat ik weetquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:59 schreef sararaats het volgende:
was dat een belediging?
Wilde Havanna's hebben er geen bandjes omzitten.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:59 schreef laffer het volgende:
golfert heeft 1 heel klein staartje, met een sigarenbandje erom...
zo liev..![]()
ah, dat zijn toch die sigaren waar je eerst het topje moet afknippen voor gebruikquote:
trustuh liefiequote:Op donderdag 23 maart 2006 01:04 schreef ElisaB het volgende:
Ik denk er nog even over na! Voor nu: welterusten bollekes
Trusteh, lekker ding!quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:04 schreef ElisaB het volgende:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:04 schreef ElisaB het volgende:
Het is niet erg als mensen eens een keer over je heen lopen, zolang ze maar niet heen en weer lopen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:05 schreef sararaats het volgende:
ik kruip ook zo in m'n nest
ik volg een assertiviteitscursus maar de praktijk wil niet zo goed lukken
Trusteh, sara. fijne droompjes.quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:05 schreef sararaats het volgende:
Zo'n geisha is best wel lekker hoor.quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:10 schreef mazaru het volgende:
Het is niet erg als mensen eens een keer over je heen lopen, zolang ze maar niet heen en weer lopen.
jij ook trustuhquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:05 schreef sararaats het volgende:
Dat zou niet eens zo erg zijn, maar die rollator van d'r staat constant gruwelijk in de padquote:
Zou die demente bejaarde zomaar ergens aan het rondzwerven zijn in de stad?quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:36 schreef Snaptnix het volgende:
Dat zou niet eens zo erg zijn, maar die rollator van d'r staat constant gruwelijk in de pad![]()
ja, oud enzo..quote:
uhm.... sja tegenwoordig wisselend, als piraatje was ze tenminste herkenbaar overalquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Zou die demente bejaarde zomaar ergens aan het rondzwerven zijn in de stad?![]()
Moeten we al een opsporingsbericht voor haar laten uitgaan?
Wie heeft haar signalement?![]()
Oké, ik lig de plaatselijke politie vast in, evenals Vermist, Opsporing verzocht en Spoorloos.quote:Op donderdag 23 maart 2006 02:00 schreef Snaptnix het volgende:
Opsporing verzocht:
rondfladderende, demente bejaarde, luisterend naar de naam Morwen![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 02:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké, ik lig de plaatselijke politie vast in, evenals Vermist, Opsporing verzocht en Spoorloos.
heb je Morwen gezien of moeder theresaquote:Op donderdag 23 maart 2006 03:25 schreef Snaptnix het volgende:
Ik heb Morwen gezien
Krijg ik nu een beloning?
Nee hoor, voor moeder Theresa hoef ik alleen maar inde spiegel te kijkenquote:Op donderdag 23 maart 2006 03:31 schreef A-en-M het volgende:
[..]
heb je Morwen gezien of moeder theresa![]()
Bel de dokter of de psych even?quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:14 schreef sararaats het volgende:
ik heb het gevoel dat ik overal tegenloop
het zou toch niet aan die Zolpidem liggen zeker
ik blijf niet op deze rotwereld
Maar Bluezz toch, waar moet ik dan rustig wat te drinken pakken 's nachtsquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:55 schreef Bluezz het volgende:
Wat een nachtelijke bagger hier.![]()
Slotje
Het kelderluik is altijd openquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:07 schreef Snaptnix het volgende:
Maar Bluezz toch, waar moet ik dan rustig wat te drinken pakken 's nachts![]()
[R&P] open all nightquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Maar Bluezz toch, waar moet ik dan rustig wat te drinken pakken 's nachts![]()
Nee die danst erboven opquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:36 schreef nixxx het volgende:
[R&P] open all nightreasonable prices
... maar geen Bluezz achter de bar...
quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:31 schreef mazaru het volgende:
Dit is ook echt een sloooooooooooooowwwww chattttttt... he?![]()
tegen de tijd dat ik hier aankom waaien is het toch meestal al zelfbedieningquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
[R&P] open all nightreasonable prices
... maar geen Bluezz achter de bar...
The story of your life?quote:
ah, je seksleven loopt niet meer zo lekkerquote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:23 schreef golfer het volgende:
[..]
The story of your life?
Nou ja, af-en-toe jezelf bedienen op je ouwe dag, als de nachtzuster het weer laat afweten, is ook niet zo erg, toch?![]()
Neuh... zelfbediening gaat alleen 's nachts op, rest van de dag niets te klagenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:23 schreef golfer het volgende:
[..]
The story of your life?
Nou ja, af-en-toe jezelf bedienen op je ouwe dag, als de nachtzuster het weer laat afweten, is ook niet zo erg, toch?![]()
Ik heb niets te klagen, want zuster aan huis.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:30 schreef laffer het volgende:
ah, je seksleven loopt niet meer zo lekker![]()
Golfer!quote:
Ik ben Ghandi, volgens die test.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:15 schreef Morwen het volgende:
Golfer!
Wie ben jij![]()
Internet testje : WHAT FAMOUS LEADER ARE YOU?
Ff kijken of wij een beetje matchen![]()
Ook al zo'n menslievend gedrocht dusquote:
Wie was jij dan, volgens die test?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:26 schreef Morwen het volgende:
Ook al zo'n menslievend gedrocht dus![]()
Eh, wij moeten echt gaan upgraden naar deze tijd hoor![]()
Die morfine begint al lekker door te werken, hehquote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Wie was jij dan, volgens die test?
Laat me raden:
Moeder Theresa zeker.
Niets mis met ouderwetse opium, hoor.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:31 schreef Morwen het volgende:
Die morfine begint al lekker door te werken, heh![]()
Ik las pruimquote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Niets mis met ouderwetse opium, hoor.
Een lekkere pruim op zijn tijd is ook niet mis.quote:
Slaap lekker, ouwe menslievende zuurpruimquote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Een lekkere pruim op zijn tijd is ook niet mis.![]()
Maar deze ouwe zuurpruim gaat nu zich even laten instoppen door de verpleging.
Ben er nog steeds niet aan gewend, stomme test. Krijg er gewoon nachtmerries van. Zie mezelf steeds langzaam transformeren naar moeder Theresaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 02:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ook al zo'n menslievend gedrocht dus![]()
Eh, wij moeten echt gaan upgraden naar deze tijd hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |