quote:Op dinsdag 21 maart 2006 04:20 schreef Bluezz het volgende:
[SC] Bejaardensoos
[SC 2] Bejaardensoos
Van rollators, draadjesvleesch, golfer en Morwen oftewel echte bejaardenseks
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja zeker joh, vaak genoeg mee geknikkerd vroeger.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 04:27 schreef Pony-Lover het volgende:
kennen jullie fred oster nog persoonlijk?
Bah wat ordinair, een onbeschaamde tvpquote:Op dinsdag 21 maart 2006 04:29 schreef golfer het volgende:
Terugvind Vrouwenvlees Plagenpost.
Ga maar zitten, ik kom het wel even brengen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:08 schreef golfer het volgende:
Glaasje advocaat met slagroom komt halen.
Ik zat al.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:15 schreef mazaru het volgende:
Ga maar zitten, ik kom het wel even brengen.
[afbeelding]
Hey, ouwe nachtbraakster.quote:
nee nee, jij hebt die tent ook nooit in de fik gestoken toentertijd zekerquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:32 schreef golfer het volgende:
Ik heb net even de video van Hoge Bomen over Zwarte Joop van Casa Rossa bekeken.
Ook wel jeugdsentiment, howel ik daar natuurlijk nooit ben geweest.![]()
Buiten zitten? Het vroor vandaag!quote:
vertel; het eens aan oom lafferquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:26 schreef Merisse het volgende:
* Merisse komt even mopperen over "de jeugd van tegenwoordig"
Hoi Golfer.quote:
Ik heet geen Han.....quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:38 schreef laffer het volgende:
nee nee, jij hebt die tent ook nooit in de fik gestoken toentertijd zeker![]()
99 jaar wow, met 100 een feestje hèquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Buiten zitten? Het vroor vandaag!
Ik wil graag een glaasje boerenjonges, en een glaceekoek.
Mijn 99 jarige oma is vandaag aan haar ogen geopereerd, nieuwe lenzen gekregen wegens staar. Nou nog zien dat ze iets aan haar dementie doen. Maar kijken kan ze weer
Ergens vind ik het vaag, zo'n oud mens nog nieuwe lenzen geven, maar ja, ze is verder nog heel goed enzo. Dat zal mij wel niet lukken, zo oud worden. Ze is gewoon 56 jaar ouder dan ik!
wim ruska, dat was toch een judoka?quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heet geen Han.....
Maar ik sportte toen wel met wat jongens van de bewaking/beveiliging, zoals Willem Ruska.
Jazeker, ik geloof dat er dan meteen een familiereunie komt. Als ze het nog een beetje volhoudt wordt ze nog over-overgrootmoeder ook.quote:
Yups. Wereld en Olympisch Kampioen. En mijn trainingsmaatje bij de centrale trainingen van de toppers van wat toen nog de Budo-bond heette.quote:
Veel mooier dusquote:
ik vind het wel wat hoor, 100 jaar en wat je dan allemaal mee gemaakt moet hebben, petje afquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jazeker, ik geloof dat er dan meteen een familiereunie komt. Als ze het nog een beetje volhoudt wordt ze nog over-overgrootmoeder ook.
We gingen met een deel van de selectie altijd in het Amsterdamse bos trainen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:47 schreef ElizabethR het volgende:
Veel mooier dusIk vond Wim Ruska niet om aan te zien, mastodont.
ik had vroeger een fotoboek met plaatjes van olympische sporters, en dus kwam die naam me bekend voor, de budo bond komt me ook bekend voor trouwens, ik heb vroeger ook aan gevechtsport gedaan misschien vandaarquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups. Wereld en Olympisch Kampioen. En mijn trainingsmaatje bij de centrale trainingen van de toppers van wat toen nog de Budo-bond heette.
Hij in het zwaargewicht en ik een paar gewichtsklasses lager.
Tja, heel veel inderdaad. Opkomst van menig modern artikel vanaf het begin zeg maar. Het mooiste vind ze internet. Ik had haar tot voor een paar jaar, voor haar ogen heel slecht werden, regelmatig op MSN. Dat duurde ongeveer een kwartier eer ze eenbericht had getypt, maar who cares.quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:47 schreef laffer het volgende:
[..]
ik vind het wel wat hoor, 100 jaar en wat je dan allemaal mee gemaakt moet hebben, petje af![]()
Ik heb t/m 1972 op redelijk hoog niveau aan judo gedaan.quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:50 schreef laffer het volgende:
ik had vroeger een fotoboek met plaatjes van olympische sporters, en dus kwam die naam me bekend voor, de budo bond komt me ook bekend voor trouwens, ik heb vroeger ook aan gevechtsport gedaan misschien vandaar![]()
mijn overgrootmoeder is op 94 jarige leeftijd overleden, maar die verhalen die ze vertelde enzo was echt leuk om te horenquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Tja, heel veel inderdaad. Opkomst van menig modern artikel vanaf het begin zeg maar. Het mooiste vind ze internet. Ik had haar tot voor een paar jaar, voor haar ogen heel slecht werden, regelmatig op MSN. Dat duurde ongeveer een kwartier eer ze eenbericht had getypt, maar who cares.
't Is een krasse, deed nog aan volksdansen en zingen in het bejaardenkoor tot haar 93e, en haar fiets hing ze aan de wilgen toen ze 91 was. Sinds een jaar of twee is ze superdement, heel snel geworden ook.
Ach, misschien heb ik haar genen wel georven en zit ik nog op Fok als ik 93 ben
O ja! Heerlijke verhalen!! Het moosite vind ik nog steeds het verhaal van toen ze hoogzwanger van mijn moeder moest vluchten in de oorlog en met dikke buik en al van Breda naar Antwerpen gelopen is, naar waar mijn opa toen al zat.quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:59 schreef laffer het volgende:
[..]
mijn overgrootmoeder is op 94 jarige leeftijd overleden, maar die verhalen die ze vertelde enzo was echt leuk om te horen![]()
quote:ze gaf ons eens geld om een ijsje te kopen, het was een muntsuk van een halve cent geloof ik (of iedergeval een muntstuk wat al tig jaren niet meer in produktie was)![]()
Prachtig toch. Nog tot haar 97-ste zo bij de tijd zijn?quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Tja, heel veel inderdaad. Opkomst van menig modern artikel vanaf het begin zeg maar. Het mooiste vind ze internet. Ik had haar tot voor een paar jaar, voor haar ogen heel slecht werden, regelmatig op MSN. Dat duurde ongeveer een kwartier eer ze eenbericht had getypt, maar who cares.
't Is een krasse, deed nog aan volksdansen en zingen in het bejaardenkoor tot haar 93e, en haar fiets hing ze aan de wilgen toen ze 91 was. Sinds een jaar of twee is ze superdement, heel snel geworden ook.
Ach, misschien heb ik haar genen wel georven en zit ik nog op Fok als ik 93 ben
best wel jammer eik, ikzelf was behoorlijk bedreven in thaiboksen...quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb t/m 1972 op redelijk hoog niveau aan judo gedaan.
Was zelfs ooit de jongste 1e danner in NL.
Maar ja, die pubertijd, de meisjes.... en het gebrek aan discipline destijds om 3x per week te trainen en dan ook nog daarnaast op zondag (na het stappen de avond ervoor) de nationale selectietraingen, braken mij op.![]()
Sorry mevrouw, dat we u uit uw gebruikelijke ritme halen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:09 schreef Snaptnix het volgende:
Zeg wat een drukte hier, dat ben ik helemaal niet gewend. Raak helemaal van slag nu, wat doen jullie me aan. Straks ga ik zelfs nog vroeg slapen ook
Absoluut, ik teken er ook voor.quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Prachtig toch. Nog tot haar 97-ste zo bij de tijd zijn?
Waren klote 'omstandigheden'.quote:Door 'omstandigheden' heb ik nooit grootouders gekend, maar lijkt mij super altijd als ik die verhalen over Opa's en Oma's lees.
Dat wat er hier voor je edit stond...quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:22 schreef ElizabethR het volgende:
Ja, nu maak je mij nieuwsgierig naar wat er stond.quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:30 schreef nixxx het volgende:
Dat wat er hier voor je edit stond...daar wil ik wel voor zorgen
Dat snap ikquote:Op woensdag 22 maart 2006 01:30 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat wat er hier voor je edit stond...daar wil ik wel voor zorgen
Mijn oudste, ver niet zo bijzonder ofzo hoorquote:Op woensdag 22 maart 2006 01:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, nu maak je mij nieuwsgierig naar wat er stond.![]()
neuhquote:Op woensdag 22 maart 2006 01:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mijn oudste, ver niet zo bijzonder ofzo hoor
Oké. Snap het.quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:38 schreef ElizabethR het volgende:
Mijn oudste, ver niet zo bijzonder ofzo hoor
Idem hier.quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:59 schreef laffer het volgende:
ik ga nog ff in de lurk-modus en dan straks lekker pitten, trustuh voor straks en tot morgen![]()
![]()
volgens mij had boebiedoe deze gemaakt.. en je staat er nogal vaag opquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:29 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gaat aan de afwas, en wil graag de foto's van Nixxx zien van die rockmiet
ik gok golfer en BE rechts van je en ik kan even niet op de username van het blondje linkss van je komen..quote:
*schrikt uit middagdutje wakker*quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:37 schreef mazaru het volgende:
*maakt een hoop herrie zodat de bewoners ontwaken!
[afbeelding]
Hmmmmquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:45 schreef golfer het volgende:
[..]
*schrikt uit middagdutje wakker*
Zet gehoor apparaat af en dommelt weer verder.![]()
Ja, dat is echt verschrikkelijk.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:32 schreef golfer het volgende:
* golfer is even een beetje stil van dat bericht in OUD.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:41 schreef sararaats het volgende:
ik heb er een zooitje van gemaakt
niet hier, in onzinquote:
GODVER!quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:32 schreef golfer het volgende:
* golfer is even een beetje stil van dat bericht in OUD.
heeft je golfclubje gewonnen??quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:49 schreef golfer het volgende:
Als rechtgeaarde Ajacied kom ik toch nog even een overwinningsadvocaatje-met-slagroom hier halen.
hoi sara, wanneer word je 40??quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:08 schreef sararaats het volgende:
hoi laffer
ik kijk om heel eerlijk te zijn uit naar m'n 40ste verjaardag
euhm, in 2019quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:12 schreef laffer het volgende:
[..]
hoi sara, wanneer word je 40??krijgen we binnenkort taart
![]()
Weet je wat, tegen die tijd mag je Bluezz van mij kopen, ze is dan pas 60.quote:
och, jij bent nog in de bloei van je levenquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:13 schreef sararaats het volgende:
[..]
euhm, in 2019
ik word nog maar 27 op 13 april
huh? over 5 jaar toch alquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Weet je wat, tegen die tijd mag je Bluezz van mij kopen, ze is dan pas 60.![]()
tuurlijkquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:19 schreef laffer het volgende:
[..]
och, jij bent nog in de bloei van je leven![]()
misschien neem je alles hier een beetje te serieus, gewoon lekker posten en laat je niet op de kast jagenquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:22 schreef sararaats het volgende:
[..]
tuurlijk
het spijtige is dat ik zo'n driftkikker ben
jaaah, dat past precies in mijn straatjequote:Op donderdag 23 maart 2006 00:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zag wel waar je naar binnen rende
[afbeelding]
Truste ouwe dibbesen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |