Nee hoor, hypocrisie is verboden in de islamquote:Op maandag 20 maart 2006 19:15 schreef typtypo het volgende:
[..]
Ze stonden ook aan poorten van Wenen niet om een gezellig potje Mozart te te luisteren.
Veroverd land hoeft niet perse vernietigd te worden. Als je er zelf beter van wordt zul er waarschijnlijk zuinig op zijn.
Nou, als je dat een poging tot vernietiging van Europa noemt dan weet ik niet waarom je met de Grieken en Romeinen durft aan te komenquote:Op maandag 20 maart 2006 19:15 schreef typtypo het volgende:
[..]
Ze stonden ook aan poorten van Wenen niet om een gezellig potje Mozart te te luisteren.
Veroverd land hoeft niet perse vernietigd te worden. Als je er zelf beter van wordt zul er waarschijnlijk zuinig op zijn.
Mongools invasie is ook niet relevant als het gaat om de islamquote:Op maandag 20 maart 2006 19:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nou, als je dat een poging tot vernietiging van Europa noemt dan weet ik niet waarom je met de Grieken en Romeinen durft aan te komen![]()
Waar komt de Mongoolse invasie opeens vandaan?quote:Op maandag 20 maart 2006 19:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mongools invasie is ook niet relevant als het gaat om de islam
Taqiyya and kitman or ‘holy hypocrisy’ has been diffused throughout Arabic culture for over fourteen hundred years since it was developed by Shiites as a means of defence and concealment of beliefs against Sunni unbelievers. As the Prophet said: 'he who keeps secrets shall soon attain his objectives.’quote:Op maandag 20 maart 2006 19:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee hoor, hypocrisie is verboden in de islam
Shiettenquote:Op maandag 20 maart 2006 19:21 schreef typtypo het volgende:
[..]
Taqiyya and kitman or ‘holy hypocrisy’ has been diffused throughout Arabic culture for over fourteen hundred years since it was developed by Shiites as a means of defence and concealment of beliefs against Sunni unbelievers. As the Prophet said: 'he who keeps secrets shall soon attain his objectives.’
http://www.ci-ce-ct.com/Feature%20articles/02-12-2002.asp
Hypocriet ze hebben het woord uitgevonden.![]()
Hun probeerden Europa letterlijk te vernietigen maar is niet zo relevant voor Typquote:Op maandag 20 maart 2006 19:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Waar komt de Mongoolse invasie opeens vandaan?
quote:Op maandag 20 maart 2006 18:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij verstaat onder een hoofddoek, maar volgens mij ben jij in de war met een bivakmuts ofzo
Dat is een Belgische vlag, geen hoofddoekquote:Op maandag 20 maart 2006 19:28 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit blokkeerd dus wel degelijk mijn zichtsveld...
De Dom in Utrecht, de Sint Servaas en Onze Lieve Vrouwe-basiliek in Maastricht , de Hooglandse en Pieterskerk in Leiden, de Nieuwe Kerk in Groningen zeggen je zeker niets?quote:Op maandag 20 maart 2006 18:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Jawel ik vind alleen de grote kerk in Dam historisch de anderen zijn gewoon net als Moskeeen etc. gebouwen met een toegevoegde waarde
Wanneer hebben ze dat geprobeerd?quote:Op maandag 20 maart 2006 19:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hun Zij probeerden Europa letterlijk te vernietigen maar is niet zo relevant voor Typ
During the Spanish inquisition, Sunni Moriscos attended mass and returned home to wash their hands of the ‘holy water’. In operational terms, taqiyya and kitman allowed the ‘mujahadeen ’ to assume whatever identity was necessary to fulfill their mission; they had doctrinal and theological and later jurisprudential sanction to pretend to be Jews or Christians to gain access to Christian and Jewish targets: ‘the mujahadeen can take the shape of the enemy’.quote:
kleuterschool reden dus...quote:Op maandag 20 maart 2006 18:15 schreef Meki het volgende:
[..]
omdat jullie hoofddoek ook een teken van onderdrukking zien
quote:Op maandag 20 maart 2006 18:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Peijs kan maar beter aftreden denk ik...
Atillaquote:Op maandag 20 maart 2006 19:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wanneer hebben ze dat geprobeerd?
bron?quote:Op maandag 20 maart 2006 19:42 schreef typtypo het volgende:
[..]
During the Spanish inquisition, Sunni Moriscos attended mass and returned home to wash their hands of the ‘holy water’. In operational terms, taqiyya and kitman allowed the ‘mujahadeen ’ to assume whatever identity was necessary to fulfill their mission; they had doctrinal and theological and later jurisprudential sanction to pretend to be Jews or Christians to gain access to Christian and Jewish targets: ‘the mujahadeen can take the shape of the enemy’.
Sunni's ook. Het is een bekend islamitisch gebruik en word gewoon geoefend.
Vorm van oorlogsvoering.
Misschien heb jij een opfris-cursus Nederlands nodig ...quote:Op maandag 20 maart 2006 19:28 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit blokkeerd dus wel degelijk mijn zichtsveld...
Djenghis han, Mongolen.. Atilla hunnen.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:41 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat waren de Hunnen, niet de Mongolen.
Ach joh, Hunnen, Turken, Mongolen. Allemaal neefjes van de centraal aziatische steppenquote:Op maandag 20 maart 2006 23:41 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat waren de Hunnen, niet de Mongolen.
alle 3 zijn ze in Europa geweestquote:Op maandag 20 maart 2006 23:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ach joh, Hunnen, Turken, Mongolen. Allemaal neefjes van de centraal aziatische steppen![]()
Ja, dat is een ding dat zeker is.quote:„Het zou de herkenbaarheid van het kabinet zeker vergroten.
Nou, pak van m'n hart! Als ik het wel heb, wordt de bekwaamheid van de sollicitanten dus getoetst alvorens men ze de scepter van een ministerie in handen geeft. Vernuftig plan. Waarom hebben we het dan over een hoofddoek? Weet de minister al wie er in aanmerking komen voor zo'n functie? Want anders is het een behoorlijk zinledige uitspraak.quote:Het moet wel iemand zijn die om haar capaciteiten wordt uitgekozen. Ze mag geen excuustruus zijn.”
Jij was toch voor vrijheid van meningsuiting?quote:Op maandag 20 maart 2006 23:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, dat is een ding dat zeker is.
[..]
Nou, pak van m'n hart! Als ik het wel heb, wordt de bekwaamheid van de sollicitanten dus getoetst alvorens men ze de scepter van een ministerie in handen geeft. Vernuftig plan. Waarom hebben we het dan over een hoofddoek? Weet de minister al wie er in aanmerking komen voor zo'n functie? Want anders is het een behoorlijk zinledige uitspraak.
Kunnen Peijs en Van der Hoeven een spreekverbod krijgen?
Ja, maar wat deze ministers beweren raakt kant noch wal.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij was toch voor vrijheid van meningsuiting?![]()
Ben je er nu voor of tegen?quote:Op maandag 20 maart 2006 23:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, maar wat deze ministers beweren raakt kant noch wal.
De Turken zijn er nog hoorquote:Op maandag 20 maart 2006 23:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
alle 3 zijn ze in Europa geweest
Immers; een minister dient te worden uitverkoren vanwege zijn kwaliteiten. Of een regering nu bestaat uit volstrekt grijze technocraten of flamboyante dansmariekes, is volmaakt onbelangrijk. Je kunt dan ook niet zeggen dat een Hindoe met tulband, een orthodoxe Jood, een dubbelganger van boer Koekoek of een in vrome gewaden uitgedoste Moslima ''geen slecht idee'' is.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:46 schreef Johan_de_With het volgende:
. Waarom hebben we het dan over een hoofddoek? Weet de minister al wie er in aanmerking komen voor zo'n functie? Want anders is het een behoorlijk zinledige uitspraak.
Ik ben er voor. Maar politici hebben een bepaalde verantwoordelijkheid, zeker als ze zich begeven op een terrein dat geen deel uitmaakt van de taak waarvoor ze zijn aangewezen.quote:
Dus moslims staan gelijk als ze hirsi ali stil willen hebben?quote:Op maandag 20 maart 2006 23:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ben er voor. Maar politici hebben een bepaalde verantwoordelijkheid, zeker als ze zich begeven op een terrein dat geen deel uitmaakt van de taak waarvoor ze zijn aangewezen.
Ik begrijp je niet helemaal. Wat bedoel je met gelijk staan in deze zin?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dus moslims staan gelijk als ze hirsi ali stil willen hebben?
Dat moslims recht hebben om een spraakverbod voor Hirsi Ali te eisen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:06 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet helemaal. Wat bedoel je met gelijk staan in deze zin?
Dat gaan ze maar in hun eigen bekrompen land van herkomst doen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat moslims recht hebben om een spraakverbod voor Hirsi Ali te eisen?
On welke mate verschil jij met een facist dan?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:16 schreef typtypo het volgende:
[..]
Dat gaan ze maar in hun eigen bekrompen land van herkomst doen.
Moslims zijn niets meer dan iemand anders in nederland. Voor facisten is hier geen plaats.
Precies. Ik stond echt perplex wat Peijs beweert.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:16 schreef Leandra het volgende:
Peijs is gewoon een beetje in de war met het feit dat het in (sommige) Arabische landen idd een stukje vrijheid geeft..... zonder hoofddoek zouden die vrouwen anders de deur niet uitkunnen...
Maar laten we nou niet doen alsof vrouwen hier de deur niet uitkunnen als ze geen hoofddoek om hebben, als je op die manier gaat stellen dat hoofddoek voor een stuk vrijheid zorgt dan ben je toch even vergeten waar je bent.
Niet Moslim wil een spraak verbod, niets aan de hand. Een Moslim wil een spraak verbod, is hij een fascistquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:16 schreef typtypo het volgende:
[..]
Dat gaan ze maar in hun eigen bekrompen land van herkomst doen.
Moslims zijn niets meer dan iemand anders in nederland. Voor facisten is hier geen plaats.
wat een facistisch gedachtengoedquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
Niet Moslim wil een spraak verbod, niets aan de hand. Een Moslim wil een spraak verbod, is hij een fascist![]()
Peijs wil misschien op deze manier de concensus hier in Nederland doorbreken, dat de hoofddoek staat voor vrouwenonderdrukking.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:18 schreef Flumina het volgende:
[..]
Precies. Ik stond echt perplex wat Peijs beweert.
Gelijk aan een eventuele verbod die jij voor Peijs zou wensen,quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:21 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat van dat ''spreekverbod'' meende ik natuurlijk niet echt, maar als iedereen eens wat meer tijd nam om zich te beraden alvorens zich te uiten zou de politiek een stuk verheffender zijn.
Maar aan welke vorm van een spreekverbod voor Ali had je gedacht?
Dat ze haar kop moet houden over, dat ze zich zogenaamd inzet voor de Islamitische gemeenschap en met name de Moslim vrouw.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:21 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat van dat ''spreekverbod'' meende ik natuurlijk niet echt, maar als iedereen eens wat meer tijd nam om zich te beraden alvorens zich te uiten zou de politiek een stuk verheffender zijn.
Maar aan welke vorm van een spreekverbod voor Ali had je gedacht?
Veel.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
On welke mate verschil jij met een facist dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |