Jeeheehhh, krijg alweer zin om wat te gaan rellen eigenlijkquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:24 schreef Isabeau het volgende:
Troel, je topic heeft indruk gemaakt: foliumzuur![]()
Nou, dat topic is al bijna een rel, geef het anders een duwtje. Als je geen foliumzuur slikt dan wil je gewoon graag een gehandicapt kindje om interessant te lijken. Een soort Munchausen by proxy met voorbedachte rade.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:30 schreef Sjeen het volgende:
Jeeheehhh, krijg alweer zin om wat te gaan rellen eigenlijk![]()
Durf niet, BE heeft me gewaarschuwd dat banaanvragen in OUD eigenlijk altijd gehonoreerd worden... Daar sta je dan met je (meestal) goeie gedragquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, dat topic is al bijna een rel, geef het anders een duwtje. Als je geen foliumzuur slikt dan wil je gewoon graag een gehandicapt kindje om interessant te lijken. Een soort Munchausen by proxy met voorbedachte rade.
quote:
quote:
*meldt*quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:56 schreef Isabeau het volgende:
Jee, ken eigenlijk niemand die na de zwangerschap lichter was,
*meldt eveneens* 3 kilo lichter na zwangerschap, maar ik heb er ook weer 8 aangegeten zelf toenquote:Op woensdag 22 maart 2006 06:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
*meldt*5 kilo minder dan voor de zwangerschap.
Niet dat dat lang geduurd heeft
Ja, ik zie hetquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:24 schreef Isabeau het volgende:
Troel, je topic heeft indruk gemaakt: foliumzuur![]()
Bull, iedereen moet ruim 40 kilo af kunnen vallen met gemak. 25 is nietsquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:40 schreef Sjeen het volgende:
Sjit, ik moet toch echt iets beters gaan verzinnen dan... Ow, wat dacht je van: 'Iedereen kan met gemak ruim 25 kilo afvallen, dat heb ik ook gedaan'![]()
Als ik 40 kilo afval gaan ze me naar een dokter slepen wegens anorexiaquote:Op woensdag 22 maart 2006 07:59 schreef Troel het volgende:
Bull, iedereen moet ruim 40 kilo af kunnen vallen met gemak. 25 is niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |