Van mij mag je perfect er een topic over openen. Zet dan wel geen SC ofzo in de titelquote:Op maandag 3 april 2006 16:32 schreef XL het volgende:
Bedankt voor de reactie Jump.
Mag ik nog een antwoord op deze:
[..]
Als jij eens ophoudt met je gejok en je voorkeuren laat varen dan ben je mischien nog eens serieus te nemen.quote:Op maandag 3 april 2006 16:32 schreef Furious het volgende:
Als iedereen geforceerd lief moet doen tegen de twee grootste verziekers.![]()
Sindsdien ging het ook weer een aardige tijd beter, toch?quote:Op maandag 3 april 2006 16:22 schreef Jump het volgende:
[..]
Er was eerder als eens gewaarschuwd door Slarioux dat de vete (of hoe je het ook mag noemen) tusesn tonks/ispy/geqxon/idex/andere aanverwanten in de SC eens gedaan moest zijn aangezien het de sfeer verziekte. Vorige delen kwam dit telkens weer naar boven, en enkele sprongen maar graag op de kar om er telkens wee rde draak met te steken
Nu kan dat beleid per subforum verschillen, maar waren die fipo's zo'n ramp? Zie bijvoorbeeld [PTA SC] Caterpillar 931 Vergeleken met die SC vond ik de Apple altijd erg 'uitgebreid', meestal toch meer inhoudelijke reacties enzo. En zelfs daar zou ik me er niet aan storen, als ik mee zou schrijven.quote:Er zijn in de laatste 2 delen, buiten de fipo's dan, door mij enkele berichten verwijderd. Berichten zoals "rot eens op" en andere met
enzo erbij. Waren er een stuk of 2, 3.
In ieder geval deze post: Apple Slowchat - Deel 53quote:Volgens mij was dat niet het enige en was er in de andere richting ook al met modder gegooid? Heb je daar linkje naartoe?
Betekent dat dat we het nu nog eens mogen proberen, of over een tijdje weer een keer, of gaat het overleg nog even door?quote:Er staan in het FB topic van DIG achter de schermen enkele punten uit de laatste 2 topics. Als er nog een apple slowchat zal komen hangt volgens mij ook grotendeels van de gebruikers daar af.
Typisch dan dat zelfs de oppermod het met mij eens was destijds, over hoe goed het ging in die periode.quote:Op maandag 3 april 2006 16:44 schreef editor2 het volgende:
[..]
als jij eens ophoudt met je gejok en je voorkeur laat varen dan ben je mischien nog sreieus te nemen.
Ga alle threads maar langs en kijk maar eens wanneer het gedonder begint. Niet omdat iemand er bi komt. Nogmaals, jij denkt,gedraagt alsoif die Slowchat van jij en je matties is omdat jullie daar veel vertoeven. NOT! dit is een FOK Apple-Slowchat zone waarin jij en verder iedereen die normaal over Apple in mag meeparticiperen. Niet wat jij of je matties goedvinden. Leer dat eens in die kop van je te stampen. Of vraag nog een snuif aan die Idols-rastafarian.
Dat is niet waar, Nietzman zij alleen maar 'ja' (met een knipoog, ook nog) toen iemand vroeg of jullie dezelfde waren. Tonks had er niets mee te maken en jij begon daarop een halve tirade.quote:Op maandag 3 april 2006 16:33 schreef editor2 het volgende:
Er was totdat Tonks iedere keer de ipsy bal speelde in de Apple Slowchat niks aan de hand en werd er ontopic gewoon in de slowchat gereageerd .
Maar dan kunnen bepaalde mensen niet mee doenquote:Op maandag 3 april 2006 17:05 schreef tonks het volgende:
We kunnen ook een multi ichat doen? mijn ichat username is thebaitshopoc dus die kun je toevoegen
-edit-quote:Op maandag 3 april 2006 17:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar dan kunnen bepaalde mensen niet mee doen![]()
Inderdaad.quote:Op maandag 3 april 2006 16:44 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Sindsdien ging het ook weer een aardige tijd beter, toch?
[..]
Die fipo's opzich zijn niet irritant, maar zoals dat andere topic zou ik het nooit willen. Om het wat te overdrijven: je hebt daar eerst 50 fipo's, dan 50 tvp's en dan het topic pas. Maar een post met enkel "FIPO!" erin ofzo, zeker als je het topic zelf nog geopend hebt is wat onnozel als je het me vraagt.quote:Nu kan dat beleid per subforum verschillen, maar waren die fipo's zo'n ramp? Zie bijvoorbeeld [PTA SC] Caterpillar 931 Vergeleken met die SC vond ik de Apple altijd erg 'uitgebreid', meestal toch meer inhoudelijke reacties enzo. En zelfs daar zou ik me er niet aan storen, als ik mee zou schrijven.
[..]
Inderdaad, het topic gaat goed tot bepaalde reacties, en dan blijft er altijd wat "achter" van die posts, wat dan de sfeer niet ten goede komt tot het einde van het topic. Bij een volgend gaat het dan ook goed tot er weer zo'n reactie komt.quote:In ieder geval deze post: Apple Slowchat - Deel 53
Daarvoor is er in dat topic nog niet veel gezegd. Kijken we terug naar een topic eerder:
Apple Slowchat - Deel 52 (Daar is nog niet veel mis mee, volgende post op zichzelf ook niet, maar wel een ietwat bekende stijl. Dus walter vraagt of ispy editor2 is, Nietzman zegt Apple Slowchat - Deel 52 en daarna komt de al gequotte post. Voor die posts ziet de slowchat er imo prima uit en praat ook Gexqon prima mee (niet dat ik dat als uitzondering wilde noemen, maar omdat die hier genoemd werd.
[..]
Daar ga ik niet alleen overquote:Betekent dat dat we het nu nog eens mogen proberen, of over een tijdje weer een keer, of gaat het overleg nog even door?
quote:Verder bedankt voor de duidelijke uitleg
Uhm worden alle windows vragen tot 1 topic gemerged?quote:Op maandag 3 april 2006 18:18 schreef Klonk het volgende:
hoi
kunnen alle apple vragen user Idex iDex niet tot 1 topic gemerged worden ?
Sorry, dit mag tegenwoordig niet meer. Dan word het namelijk 1 groot topic.quote:Op maandag 3 april 2006 18:18 schreef Klonk het volgende:
hoi
kunnen alle apple vragen user Idex iDex niet tot 1 topic gemerged worden ?
Kijk, tot voor vanmiddag hadden we een Slowchat topic, waar we met zijn allen konden verbergen dat OSX eigenlijk een paupersysteem is. Nu moeten we al onze vragen zomaar stellenquote:Op maandag 3 april 2006 18:19 schreef Klonk het volgende:
ehmmm, nee,
maar aan de andere kant als je zoveel vragen hebt enzo :p
quote:Op maandag 3 april 2006 18:21 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Kijk, tot voor vanmiddag hadden we een Slowchat topic, waar we met zijn allen konden verbergen dat OSX eigenlijk een paupersysteem is. Nu moeten we al onze vragen zomaar stellen![]()
en dat terwijl apple zo gebruikersvriendelijk isquote:Op maandag 3 april 2006 18:21 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Kijk, tot voor vanmiddag hadden we een Slowchat topic, waar we met zijn allen konden verbergen dat OSX eigenlijk een paupersysteem is. Nu moeten we al onze vragen zomaar stellen![]()
Ik ook, maar grappig is het welquote:Op maandag 3 april 2006 18:26 schreef nietzman het volgende:
Ik vraag me af tot in hoeverre het openen van een lading topics in ons voordeel gaat werken jongens..
Hoe is het met je iMac?quote:Op maandag 3 april 2006 18:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Of de Feedback omtoveren tot een [SC] :![]()
Ik stem voor, keigezellig hier.quote:Op maandag 3 april 2006 18:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Of de Feedback omtoveren tot een [SC] :![]()
Snel hequote:Op maandag 3 april 2006 18:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Geniaal eigenlijk; met de jouwe..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |