Ok, is ook goed.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:29 schreef Geqxon het volgende:
En iDex en Furious, je mag me ook prima hier uitlachen, ipv. op MSN![]()
torrents mogen sowieso niet van de DIG mods, en er is laatst ook al een keynote site geslotenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Op de weblog staat een torrent link naar de Apple Keynotes van 1996 tot en met 2006.
Volgens mij niks illegaals aan maar als ie weg moet van een mod: so be it.
Ja je hebt het foutquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:44 schreef Geqxon het volgende:
Volgens mij is er niks mis met het publiceren van keynotes, Apple doet het in principe ook gratis en voor niks?
Ik kan het fout hebben
ispyquote:Op zondag 26 maart 2006 00:42 schreef 'editor2' het volgende:
idols-hippie alias tonkskloon zullen we nu afspreken dat elke keer dat iemand mij ispy noemt ik gewoon terug ga reageren? Schijnbaar doen jij en die tonkskloon van je het erom om de boel op te jutten en topics bewust te gaan versjitteren met dit soort zinloze ot reacties.
vind je het gek i-spy.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:42 schreef editor2 het volgende:
idols-hippie alias tonkskloon zullen we nu afspreken dat elke keer dat iemand mij ispy noemt ik gewoon terug ga reageren? Schijnbaar doen jij en die tonkskloon van je het erom om de boel op te jutten en topics bewust te gaan versjitteren met dit soort zinloze ot reacties.
Geniale reactiequote:
Slaat nergens op dit Ruub.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:52 schreef editor2 het volgende:
nietzman kloon
Deal, maar ik reageer slechts in één smilie:quote:Op zondag 26 maart 2006 00:42 schreef editor2 het volgende:
mooie editquote:Op zondag 26 maart 2006 01:16 schreef editor2 het volgende:
Chaos alias Tilburgse hugster kloon
Ben jij Chaos ?quote:
bah klonen...quote:
Wie is hier nou de kloon?quote:Op zondag 26 maart 2006 04:10 schreef editor2 het volgende:
Het zijn een en al Apple-klonen wat hier rondloopt. Je kan er zo een film over maken.
Schoon maar op deze thread want het gaat ipv over Apple weer over helemaal niets dan
geeikel van klonen en zeiktonkies.
Waarom flikker JIJ niet op, jij begint erover en gek genoeg was de sfeer hier prima vóór jij opdook. Slik je trots in en tief op gaarne.quote:Op zondag 26 maart 2006 04:10 schreef editor2 het volgende:
Het zijn een en al Apple-klonen wat hier rondloopt. Je kan er zo een film over maken.
Schoon maar op deze thread want het gaat ipv over Apple weer over helemaal niets dan
geeikel van klonen en zeiktonkies.
Zijn die nog te koop?quote:Op zondag 26 maart 2006 11:41 schreef allsystemshalt het volgende:
On-topic,
allsystemshalt gaat straks kijken voor een PowerBook 12 inch![]()
quote:Als je Windows XP hebt, moet je de klok automatisch een uur terug draaien, met een Mac gaat dit automatisch. Dus.
Bij Windows gaat dit toch ook vanzelfquote:Op zondag 26 maart 2006 11:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Mooi gesproken Slarioux![]()
Volgens mij wordt Geenstijl ook steeds meer liefhebber van Apple
[..]
![]()
Ik zal 's ff de PC opstarten en dan heb je binnen twee minuten antwoordquote:
Ja, vannacht om 2 uur stond ik even raar te kijken toen op precies hetzelfde moment (internet syncquote:
Dit danquote:Op zondag 26 maart 2006 11:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Mooi gesproken Slarioux![]()
Volgens mij wordt Geenstijl ook steeds meer liefhebber van Apple
[..]
![]()
quote:"Kind kan de was doen," legt de heer Fleischbaum (foto) uit terwijl hij naar z'n nieuwe Apple MacBook Pro wijst. "Ik wou dat ik 'm eerder had gehad, zo'n Apple." De hoofdredacteur van de onorthodoxe website GeenStijl neemt een slok van zijn Coca Cola, steekt een Camel Light op met een gouden Bvlgari-aansteker en wijst naar de mooie Sony Bravia aan de muur, waar TMF met kristalhelder geluid de laatste deuntjes speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |