Tja, je moet 'm gewoon direct in een USB 2.0-poort prikken. De USB-hub in je toetsenbord is USB 1.1 en kan ook niet voldoende power leveren (in de praktijk schijnbaar dus wel genoeg om je iPod op te laden, maar deze waarschuwing is vast uit voorzorg).quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:14 schreef carfreak_01 het volgende:
Heb sinds gisteren een Apple Keyboard & Migthy Mouse maar ik krijg een fout.
Ik dacht even mn iPod aan mn toetsenbord-usb-poort te hangen ..
Maar dan krijg ik dit![]()
[afbeelding]
Doe ik iets fout of kan het gewoon niet ?
Het rare is wel dat mn iPod wel oplaadt![]()
Ik ben eigenlijk best wel gewend aan een eenknopsmuis op dit moment. Iedereen zeurt er altijd over wat deels onterecht is. Het meeste in de context menu's die je via je rechtermuisknop op kan roepen is ook te vinden in de menu-balk ...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:54 schreef P-Style het volgende:
[..]
Tja, je moet 'm gewoon direct in een USB 2.0-poort prikken. De USB-hub in je toetsenbord is USB 1.1 en kan ook niet voldoende power leveren (in de praktijk schijnbaar dus wel genoeg om je iPod op te laden, maar deze waarschuwing is vast uit voorzorg).
Mighty Mouse is trouwens een geweldig muisje!Ben blij dat Apple eindelijk van de "een-muisknop-is-genoeg-filosofie" af is.
Opzich valt er wel te werken met slechts één knop (Apple heeft er immers jarenlang gebruik van gemaakt), maar als je het gebruik van twee knoppen gewend bent, is een tweeknopsmuis voor de Mac toch fijner. Maar vooral dat scroll-balletje van MM vind ik geweldig.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:57 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben eigenlijk best wel gewend aan een eenknopsmuis op dit moment. Iedereen zeurt er altijd over wat deels onterecht is. Het meeste in de context menu's die je via je rechtermuisknop op kan roepen is ook te vinden in de menu-balk ...
Bedankt voor de uitlegquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:54 schreef P-Style het volgende:
[..]
Tja, je moet 'm gewoon direct in een USB 2.0-poort prikken. De USB-hub in je toetsenbord is USB 1.1 en kan ook niet voldoende power leveren (in de praktijk schijnbaar dus wel genoeg om je iPod op te laden, maar deze waarschuwing is vast uit voorzorg).
Mighty Mouse is trouwens een geweldig muisje!Ben blij dat Apple eindelijk van de "een-muisknop-is-genoeg-filosofie" af is.
quote:Ballmer cracks me up. The emperor has no undies. Ballmer is incompetent. The interview mentioned previously is terrible. Ballmer has presided over the fall of Microsoft. He sucks. When are internal folks going to stop falling for this mythological aristocracy? He and Bill are just weak men who aren?t in control. They desire power and no longer care about software.
?Best and brightest? my back-side. He has morons on search. The product sucks! Market share is falling daily. Innovation is minimal. The new Live is like giving msn the paddles while the lips are turning blue.
?We are doing a great job innovating.? Bull! You copy and use your monopoly power to leverage others our of markets that they created. A polite way of saying it is that you are a ?fast follower.?
Ballmer?s days are numbered.
Is dat wel slim, nu zo met de CPU whinequote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:35 schreef editor2 het volgende:
Mijn bestelde 15 inch MBP 1.83 GHZ is binnen!
ff de boel relaxed straks gaan installeren.
De meest typerende vond ik dezequote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Editor2=iSpy24??Ik krijg een akelige deja-vu....
Kwam overigens deze link tegen; MS personeel dat Vista en MS afkraakt. Dit is een van mijn favoriete
[..]
![]()
quote:Sure, it's embarassing to slip, but seriously, who really cares when you have a monopoly? Instead of the OEM paying $50 or whatever for a copy of Vista for each machine sold, they're paying $50 per copy of XP. Boo hoo.
By Jonathan Ellis, at 8:55 PM
Kom nou maar gewoon weer online dan het topicje vervuilen...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En iDex en Furious, je mag me ook prima hier uitlachen, ipv. op MSN![]()
Ok, is ook goed.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:29 schreef Geqxon het volgende:
En iDex en Furious, je mag me ook prima hier uitlachen, ipv. op MSN![]()
torrents mogen sowieso niet van de DIG mods, en er is laatst ook al een keynote site geslotenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Op de weblog staat een torrent link naar de Apple Keynotes van 1996 tot en met 2006.
Volgens mij niks illegaals aan maar als ie weg moet van een mod: so be it.
Ja je hebt het foutquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:44 schreef Geqxon het volgende:
Volgens mij is er niks mis met het publiceren van keynotes, Apple doet het in principe ook gratis en voor niks?
Ik kan het fout hebben
ispyquote:Op zondag 26 maart 2006 00:42 schreef 'editor2' het volgende:
idols-hippie alias tonkskloon zullen we nu afspreken dat elke keer dat iemand mij ispy noemt ik gewoon terug ga reageren? Schijnbaar doen jij en die tonkskloon van je het erom om de boel op te jutten en topics bewust te gaan versjitteren met dit soort zinloze ot reacties.
vind je het gek i-spy.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:42 schreef editor2 het volgende:
idols-hippie alias tonkskloon zullen we nu afspreken dat elke keer dat iemand mij ispy noemt ik gewoon terug ga reageren? Schijnbaar doen jij en die tonkskloon van je het erom om de boel op te jutten en topics bewust te gaan versjitteren met dit soort zinloze ot reacties.
Geniale reactiequote:
Slaat nergens op dit Ruub.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:52 schreef editor2 het volgende:
nietzman kloon
Deal, maar ik reageer slechts in één smilie:quote:Op zondag 26 maart 2006 00:42 schreef editor2 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |