Voor je post, zie ook de huisregels en de FAQ's.quote:Op zaterdag 21 december 2002 16:05 schreef Tijn het volgende:
Grofweg is het de bedoeling dat je het hier post als iets je niet geheel bevalt omtrent het modereren van de Digital Corner. Opmerkingen of aanmerkingen dus. Maar ook nieuwe ideeën, complimenten, een FAQ die niet klopt of het wijzen op iets wat niet helemaal goed verloopt. Kortom: alles wat je normaal in FB had gezet over DIG gaat nu hier
Lucille & ik (nu: Marty26, Slarioux en Jump) hopen uiteraard op input van jullie allen, want daar kunnen we iets mee! Maar hou dit topic wel een beetje netjes aub, tis geen slowchat reeks
Alvast bedankt!
Maar als het nou niet echt veel met het topic te maken heeft?quote:Op maandag 20 maart 2006 16:03 schreef Jump het volgende:
Je hoeft nooit 'bang' te zijn om een oud topic omhoog tehalen, als het maar een nuttige bijdrage of vraag is.
Er stond al een reactie in van iemand om die naar C&H te sturen, maar die heb ik tijdens het opkuisen per ongeluk ook verwijderd. En daarna vergeten om het topic ook naar C&H te sturen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:29 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat is dit voor apparaat?
Deze heb ik even in bruikleen gratis gejat van jullie naar C&H.
Mocht er morgen nog niemand iets weten over dat ding dan geef ik hem weer terug. Deal?
Volgens mij had ik min of meer ook al aangegeven dat het dicht kon...het is goed uitgelegd, alleen had geen zin meer.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:32 schreef en_door_slecht het volgende:
@ Slarioux:
Ik rock!!En daar druf jij op die manier een slotje op te pleuren?
je sigquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:00 schreef editor2 het volgende:
Kunnen jullie voordat er weer onnodig gezeik komt Tonks ff aanpakken . Hij zit elke keer te vervelen in de Apple slowchat puur en alleen om te zeiken en de boel op te naaien met zijn ipsy verwijzing naar mij. Hij doet het in diverse treads,ook buiten Dig.,zonder dat ik daar aanleiding toegeef met als enig doel dat hij mij weg wilt pesten en leden wil opjutten met alle gevolgen van dien. Ik dacht dat er in de vorige Apple Slowchat een duidelijke afspraak is gemaakt m.b.t. jutterij en provocerend gedrag nl. Wie nu nog begint gewild/ongewild met het zieken en provoceren mag lekker gaan afkoelen. Wat is daarvan over? Of wordt Tonks in bescherming genomen omdat hij weblogger is.Lijkt me sterk.
Nou, tegen Geqxon heb ik sowieso niets...quote:Op maandag 3 april 2006 08:41 schreef nietzman het volgende:
Ik zie liever een iSpy of Geqxonloos DIG als een AppleSC-loze computerhoek.
Ja, behoorlijk.quote:Op maandag 3 april 2006 08:46 schreef ChOas het volgende:
[..]
Nou, tegen Geqxon heb ik sowieso niets...
Het sucked trouwens dat de SC dicht is
Ik vond ook niet dat er in dit topic zo veel mis ging of aanvallen werden gedaan of zo. Maar misschien zijn er posts verwijderd?quote:Op maandag 3 april 2006 08:46 schreef ChOas het volgende:
[..]
Nou, tegen Geqxon heb ik sowieso niets...
Het sucked trouwens dat de SC dicht is
En dat was als reactie op een post van Nietzman (dus niet Tonks) die alleen maar 'Ja' zei op de vraag van iemand anders of editor ispy was. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat hij nu zijn doel bereikt heeft...quote:idols-hippie alias tonkskloon zullen we nu afspreken dat elke keer dat iemand mij ispy noemt ik gewoon terug ga reageren? Schijnbaar doen jij en die tonkskloon van je het erom om de boel op te jutten en topics bewust te gaan versjitteren met dit soort zinloze ot reacties.
quote:Op maandag 3 april 2006 08:33 schreef Tomasso het volgende:
Wat ging er fout dat het Apple SC dicht moest?
Het niet mogelijk om gewoon leuk te praten over iets wat maar een kleine groep wel heeft(Apple) en een andere grotere groep niet(Windows). Tenminste dat is gebleken.quote:
Ja ik ook, nouja vooral dat bah jaquote:Op maandag 3 april 2006 11:37 schreef snoopy het volgende:
Nou ik wil toch even kwijt dat ik het vreselijk jammer vind. Bah![]()
Audrey is volgens mij al een aantal delen weg omdat ze inzag dat het niet ging werken. Het een en ander aan bans en beloftes zou kunnen werken maar we hebben gezien dat bannen slechts het uitstellen van problemen is.quote:Op maandag 3 april 2006 11:43 schreef De_Hertog het volgende:
Als ispy nou eens definitief gebanned word en tonks en furious beloven geqxon met rust te laten, mogen we het dan nog één keer proberen? Of moeten we dit door Nugget en Audrey laten vragen, die zijn vast beter in lief kijken
Misschien wel slim jaquote:Op maandag 3 april 2006 11:51 schreef De_Hertog het volgende:
Ik vind het gewoon jammer dat de slowchat weg is, maar als het niet anders kan, tsja, jammer dan. Ik denk alleen dat er dan voor iedere keynote wel een nieuw topic komt, en dat er straks verspreidde Apple probleemtopics gaan kopen. Om de versnippering tegen te gaan is één centraal topic, met een mooie faq en alles, stiekem best handig
Wat mij betreft:quote:Op maandag 3 april 2006 11:47 schreef Remzz het volgende:
Als we tonks(+vriendjes) en geqxon nou een slowchat verbod geven zijn we al een heel stuk verder.
quote:Op maandag 3 april 2006 11:53 schreef XL het volgende:
[..]
Wat mij betreft:
- ispy/editor2/powerbook15 moet wieberen. In ONZ noemen ze zijn bijdrage bagger.
- Geqxon zou beter overtuigd van zijn gelijk moeten zijn als hij inhoudelijk over Mac OS X of Mac-applicaties post (geen verwijt, er blijkt gewoon iets minder tolerantie naar Windows-users en daar kan je zelf ook op inspelen). Als je iets niet weet hoef je dat niet te posten.
- Tonks zou minder op de man moeten spelen, met name richting Geqxon. Ik denk dat dit met een belofte kan.
Als hij het hier belooft en het vervolgens niet doet maakt hij zichzelf belachelijk tegenover iedereen in de slowchat. Jezelf belachelijk maken wil niemand. Door de belofte te maken redt hij de SC, hij wint/verliest zijn Geqxon-ruzie niet. Die kan hij netjes gaan negeren, misschien zelfs wel vergetenquote:Op maandag 3 april 2006 11:54 schreef Remzz het volgende:
[..]Dat zou de oplossing zijn, maar jou laatste punt dat kan echt niet met een belofte geloof me
Woonplaats: Utopia?quote:Op maandag 3 april 2006 11:58 schreef XL het volgende:
[..]
Als hij het hier belooft en het vervolgens niet doet maakt hij zichzelf belachelijk tegenover iedereen in de slowchat. Jezelf belachelijk maken wil niemand. Door de belofte te maken redt hij de SC, hij wint/verliest zijn Geqxon-ruzie niet. Die kan hij netjes gaan negeren, misschien zelfs wel vergeten![]()
Als jullie denken dat het niet kan, ook wieberen dan....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |