RJ 11 is voor telefoon dacht ik, RJ 12 is voor ISDN. 4 of 6 aderig dus.quote:Op zondag 26 maart 2006 04:35 schreef en_door_slecht het volgende:
RJ-12? Bedoel je niet RJ-11? Nah, ik zeg: schaar d'r in, draadjes op de goede plek in de nieuwe connector proppen, krimpen und fertig!
Dat moet toch gaan ruiken zou je zeggen.quote:Op zondag 26 maart 2006 04:41 schreef en_door_slecht het volgende:
She is in slaap gevallen boven d'r soldeerbout.
Gewoon er af knippen met een zijkniptang en dan even strippen (alleen de mantel rondom de losse aders) en die RJ12/11 unit er op zetten.quote:Op zondag 26 maart 2006 05:47 schreef SHE het volgende:
Euh, er staat toch duidelijk RJ 12 ??
ene kant 45, andere kant 12
ik wil de 45 eraf hebben en daar ook 12 of 11 maakt niet zoveel uit lijkt me
HOE?
quote:Op zondag 26 maart 2006 06:01 schreef rudedeltadude het volgende:
Ja, jezus, gewoon knippen. Is toch niet zo moeilijk?
* ]SHE pakt schaar, bedenkt dat het de RJ-45 kant is die ze beet heeft, en...[/me]
KNIP!
[me= Dan stript SHE een stuk plastic, zodat er ruimte is om de juiste aderen in de juiste plug te proppen en gaan met die banaan. Wat snap je hier niet aan?
Rustig maar asswipe, ik heb het nog nooit gedaan, dus ergens wel logisch dat ik het vraag toch?quote:Op zondag 26 maart 2006 06:01 schreef rudedeltadude het volgende:
* ]SHE pakt schaar, bedenkt dat het de RJ-45 kant is die ze beet heeft, en...[/me]
KNIP!
[me= Dan stript SHE een stuk plastic, zodat er ruimte is om de juiste aderen in de juiste plug te proppen en gaan met die banaan. Wat snap je hier niet aan?
Als je niet normaal kunt reageren, dan hoer je lekker op naar GOT, om daar met de rest van de lelijke nerds, wel op niveau te kletsen.quote:Op zondag 26 maart 2006 05:54 schreef en_door_slecht het volgende:
SHE pakt schaar, bedenkt dat het de RJ-45 kant is die ze beet heeft, en... KNIP!
Dan strip je een stuk plastic, zodat er ruimte is om de juiste aderen in de juiste plug te proppen en gaan met die banaan. Wat snap je hier niet aan?
Doe eens liefquote:Op zondag 26 maart 2006 06:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Als je niet normaal kunt reageren, dan hoer je lekker op naar GOT, om daar met de rest van de lelijke nerds, wel op niveau te kletsen.
Ik ben:
1. Vrouw
2. Lekker
3. Heb nog nooit zelf een connector vervangen
Ik heb dus alle schijn tegen en wil dus in teletubbie taal horen hoe ik het moet doen.
Is dat nou zo moeilijk?
Thnxquote:Op zondag 26 maart 2006 06:19 schreef Bartje71 het volgende:
Je kunt die plugjes niet hergebruiken... als je ze monteert knijp je ze feitelijk "stuk". Je moet dus wel een nieuw plugje hebben.
Mag je nog wel je boerenverstand gebruiken.quote:
quote:2. Lekker
Ik wil het wel voor doen, maar dan moet je even langs komen.quote:3. Heb nog nooit zelf een connector vervangen.
Ik heb dus alle schijn tegen en wil dus in teletubbie taal horen hoe ik het moet doen.
Meteen de redenen waarom je ooit Salesmanager IT was, of was het je enorme technische inzicht?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |