quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:18 schreef pussydeluxe het volgende:
Misschien dat de komers () zo lief willen zijn om de link naar dit topic
in haar/zijn sig te plaatsen? Vriendelijk dank![]()
In ruil voor kado's.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:49 schreef boebiedoe het volgende:
Dus dat worden een aantal rondjes op Litso zijn naam. 14.gif
Dubbele ontkenning. Ik verwacht inderdaad kado's.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:52 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik mag toch niet hopen dat je die niet daadwerkelijk verwacht..
Kun je lang wachtenquote:Op maandag 20 maart 2006 13:55 schreef Litso het volgende:
[..]
Dubbele ontkenning. Ik verwacht inderdaad kado's.
ff slotje erop en verder met 5, redden we de 150 welquote:Op maandag 20 maart 2006 14:16 schreef pussydeluxe het volgende:
Hoeveel topics kunnen we volmaken tot de meet![]()
Dat is wel de ONZ way natuurlijkquote:Op maandag 20 maart 2006 14:19 schreef Gizmore het volgende:
óf gewoon volbaggeren.
quote:Op maandag 20 maart 2006 14:19 schreef Gizmore het volgende:
óf gewoon volbaggeren.
Het is een baggermeet. Ik vind dat we ons moeten voorbereiden.quote:
Hopelijk hoeven we de gracht niet uit te baggeren als we zeggen dat het een baggermeet isquote:Op maandag 20 maart 2006 14:25 schreef Litso het volgende:
[..]
Het is een baggermeet. Ik vind dat we ons moeten voorbereiden.
Baggeren in Paultjuhhh's topicquote:
idd maak me blauwquote:Op maandag 20 maart 2006 14:26 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Baggeren in Paultjuhhh's topic![]()
Kan hij niet tijdelijk blauw worden, alleen voor dit topic![]()
Yvonne heeft nog geen TVP geplaatst zie ik![]()
Met die brommer om zn nek: toch?quote:Op maandag 20 maart 2006 14:27 schreef Litso het volgende:
[..]
Omdat die écht in de gracht wordt getieft.
Bijna vergetenquote:Op maandag 20 maart 2006 14:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Jongens jullie moeten wel zwaaien in een baggertopic :
Ah geïnspireerd door mijn eerste ban op KLB ja?quote:Op maandag 20 maart 2006 14:36 schreef pussydeluxe het volgende:
Sorry, vergeten, bij deze![]()
Kunnen we hier bij elkaar opscheppen over het aantal bans die we hebben gehad?![]()
Uiteraard zonder de inhoud te bespreken, want dat mag niet![]()
Litso, HeetWijf?
0quote:Op maandag 20 maart 2006 14:36 schreef pussydeluxe het volgende:
Kunnen we hier bij elkaar opscheppen over het aantal bans die we hebben gehad?![]()
Je allereerste?quote:Op maandag 20 maart 2006 14:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ah geïnspireerd door mijn eerste ban op KLB ja?
Ik verveel me wel dood overigens
Ik ook 0.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:39 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
0![]()
Mag ik nu nog wel op de meet komen?
Het is geen vereistequote:Op maandag 20 maart 2006 14:39 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
0![]()
Mag ik nu nog wel op de meet komen?
Mijn allerallerallereerste, goed hè?quote:Op maandag 20 maart 2006 14:39 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je allereerste?
Wees blij dat het alleen KLB is![]()
Mijn ban was algeheel
Gelukkig maar!quote:
Lijkt me echt zo'n tent waar zo'n meeting uiteindelijk eindigt.quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 14:41 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Gelukkig maar!![]()
Ik kan natuurlijk nog snel even tubgirl posten voor de meet. Dat dwingt respect af!![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 14:43 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Lijkt me echt zo'n tent waar zo'n meeting uiteindelijk eindigt..
Ziet er wel aardig uit jaquote:Op maandag 20 maart 2006 14:43 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Lijkt me echt zo'n tent waar zo'n meeting uiteindelijk eindigt..
Ik ben de tel kwijtquote:Op maandag 20 maart 2006 14:36 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik voel een ONZ ban aankomenquote:Op maandag 20 maart 2006 14:44 schreef c0nd0r het volgende:
[..]Die eindigt toch met een paar meiden bij mij in bed?
Toch PD?
Dan moet jij maar voor hobbelhoer spelen ofzoquote:Op maandag 20 maart 2006 15:39 schreef pussydeluxe het volgende:
Biogarde kan van de lijst twijfelaars af![]()
In het vorig topic heeft hij zich afgemeld![]()
Dat meen je niet.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:39 schreef pussydeluxe het volgende:
Biogarde kan van de lijst twijfelaars af![]()
In het vorig topic heeft hij zich afgemeld![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 16:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat meen je niet.![]()
Ach.. met de rest wordt het wel feest!![]()
Net gedaan.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:31 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja hij had een andere afspraak ofzo...
Je moet je sig aanpassen Ratel![]()
OK, dan wis ik hem welquote:Op maandag 20 maart 2006 17:06 schreef nikky het volgende:
Oke ik kan niets bedenken even... maar dit is absoluut géén tvp![]()
quote:
je hebt nu toch dit als TVP?quote:
Dit wel, gewoon een onverkapte ouderwetse TVPquote:Op maandag 20 maart 2006 17:06 schreef nikky het volgende:
NIET! Damaggik niet doen wegens mijn "voorbeeldfunctie"quote:Op maandag 20 maart 2006 17:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit wel, gewoon een onverkapte ouderwetse TVP![]()
![]()
ow sorry, haal em maar weg danquote:Op maandag 20 maart 2006 17:36 schreef nikky het volgende:
[..]
NIET! Damaggik niet doen wegens mijn "voorbeeldfunctie"
En jij ook niet.
[fluistermodus]dan is onze Teeveepee toch weg man[/fluistermodes]quote:
Noujaaaaaaaaaaa biogarde zou komenquote:Op maandag 20 maart 2006 16:31 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja hij had een andere afspraak ofzo...
Je moet je sig aanpassen Ratel![]()
oh ja, weet je wat? dan doe ik het zo, is nog ontopic ook:quote:Op maandag 20 maart 2006 17:39 schreef nikky het volgende:
[..]
[fluistermodus]dan is onze Teeveepee toch weg man[/fluistermodes]![]()
Dat mag toch wel in het ONZ/Bagger meet topic?quote:Op maandag 20 maart 2006 17:36 schreef nikky het volgende:
[..]
NIET! Damaggik niet doen wegens mijn "voorbeeldfunctie"
En jij ook niet.
quote:Op maandag 20 maart 2006 17:06 schreef nikky het volgende:
MDF may stand for:quote:
One of several CD image formats that Alcohol 120% can mount. Alcohol 120% is used for media backup. IsoBuster can interpret these files directly.quote:
Moet er wel een .mds bijzitten anders heb je er nog niks aanquote:Op maandag 20 maart 2006 22:50 schreef remlof het volgende:
[..]
One of several CD image formats that Alcohol 120% can mount. Alcohol 120% is used for media backup. IsoBuster can interpret these files directly.
Die gaat de gracht inquote:
Jij gaat ook die gracht inquote:Op maandag 20 maart 2006 23:00 schreef Gizmore het volgende:
[..]
[..]
Jij ook omdat je mn geweldige topic dichtgooide!
Sunchaser ook meequote:Op maandag 20 maart 2006 23:08 schreef Litso het volgende:
Gaat er eigenlijk een filmcrew mee? Dit zou wel een primeur zijn voor Fok! TV
het wordt nog druk in die grachtquote:Op maandag 20 maart 2006 23:05 schreef nikky het volgende:
[..]
Jij gaat ook die gracht in/. Beetje iedereen aanzetten tot het openen van nóg meer topics
![]()
Ach, met een beetje mazzel liggen er dan al zoveel users in dat ik gewoon droog en wel naar de andere kant kan lopenquote:Op maandag 20 maart 2006 23:05 schreef nikky het volgende:
[..]
Jij gaat ook die gracht in/. Beetje iedereen aanzetten tot het openen van nóg meer topics
![]()
OMG, hij komt toch nog wel op de meet he?quote:Op maandag 20 maart 2006 22:59 schreef yvonne het volgende:
dribbel_, maand weg
Ik heb uit bronnen vernomen dat hij inderdaad nog steeds komt.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:59 schreef Gizmore het volgende:
[..]
OMG, hij komt toch nog wel op de meet he?
Zo niet:
Ik mag het hopen, want zonder Dribbel_ is het natuurlijk ook geen échte baggermeetquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:00 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb uit bronnen vernomen dat hij inderdaad nog steeds komt.
ik ookquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:00 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb uit bronnen vernomen dat hij inderdaad nog steeds komt.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:04 schreef _FopNeger_ het volgende:
Ik kwam ff melden dat ik van Dribbel_ had gehoord dat hij nog steeds komt
Ik zal kijken wat ik kan doenquote:Op maandag 20 maart 2006 23:08 schreef Litso het volgende:
Gaat er eigenlijk een filmcrew mee? Dit zou wel een primeur zijn voor Fok! TV
Mooizo, ik wil je niet horen of zien als ik naar die meet komquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:33 schreef frenzy2003 het volgende:
ik meld bij deze even dat ik nog steeds naar de meet kom. aangezien ik niet bij het bagger team van onz hoor ga ik overigens wel in een hoekje zitten kniezen!
jij bent de enige die ik lastig zal vallen,beloofd.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:38 schreef purplerose het volgende:
[..]
Mooizo, ik wil je niet horen of zien als ik naar die meet kom
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:00 schreef paultjuhhh het volgende:
frenzy je begint een aardige irritante baggeraar te worden anders
Why God! Whyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:41 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
jij bent de enige die ik lastig zal vallen,beloofd.
Nou oi dan !quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:11 schreef Evelientje84 het volgende:
Hoi allemaal![]()
![]()
Ik dacht, laat ik weer eens gaan FOK!ken![]()
Vast omdat Dribbel_ een ban heeft, want die had m gemaakt. Toch?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:08 schreef Litso het volgende:
Het plaatje in de OP werkt niet!
neequote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:18 schreef pussydeluxe het volgende:
Heeft niemand het plaatje opgeslagen?![]()
Ik doe alsof.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:34 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Waar maak jij je druk om? Je komt niet eens!
hij staat op mijn livinginarnhem.com server maar die lijkt het effe niet te doenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:08 schreef Litso het volgende:
Het plaatje in de OP werkt niet!
Ik dacht al, livinginarnhem lijkt me meer Remlof dan Paultjuhhquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:12 schreef remlof het volgende:
[..]
hij staat op mijn livinginarnhem.com server maar die lijkt het effe niet te doen
als ie het straks nog niet doet als ik thuis ben zet ik em wel ergens anders neer...
<- oh als m'n icon het doet is de server weer in de lucht
Hoezoquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:16 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik dacht al, livinginarnhem lijkt me meer Remlof dan Paultjuhh
Gezien de wet van omgekeerd evenredig grote bek op internet en IRL zullen die wel in hun broek schijten bij de gedachte alleen al.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:29 schreef Herald het volgende:
jammer dat tonks, Chriz2k en dWc_RuffRyder niet komen
daarom zou ik daar zo goed bij passenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:35 schreef Litso het volgende:
Gezien de wet van omgekeerd evenredig grote bek op internet en IRL zullen die wel in hun broek schijten bij de gedachte alleen al.
Dont even go therequote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:53 schreef NJ het volgende:
Kuttopic, slotje.
Bij een hoop namen uit de OP is het zo dat als ik die namen in een ONZ-topic tegenkom, ik het gewoon sluit zonder te lezen met die tekst. Macht der gewoonte dus.quote:
Wat ben je toch aardigquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Bij een hoop namen uit de OP is het zo dat als ik die namen in een ONZ-topic tegenkom, ik het gewoon sluit zonder te lezen met die tekst. Macht der gewoonte dus.
Daar zit weer iets inquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Bij een hoop namen uit de OP is het zo dat als ik die namen in een ONZ-topic tegenkom, ik het gewoon sluit zonder te lezen met die tekst. Macht der gewoonte dus.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:01 schreef NJ het volgende:
[..]
je hebt mailquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:16 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik dacht al, livinginarnhem lijkt me meer Remlof dan Paultjuhh
Ik voel enige dwang hier.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:32 schreef Litso het volgende:
Ik heb TrenTs op het misschien-lijstje gezet want ik vind dat hij moet komen.
Helemaal niet... maar als je niet komt zoek ik je op en sla ik je in elkaarquote:
Eenschquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:35 schreef Litso het volgende:
[..]
Gezien de wet van omgekeerd evenredig grote bek op internet en IRL zullen die wel in hun broek schijten bij de gedachte alleen al.
Oh, *past op*quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:05 schreef Litso het volgende:
[..]
Helemaal niet... maar als je niet komt zoek ik je op en sla ik je in elkaar
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:00 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
remlof! Ik voel me zo zwart vandaag.
Nee, hij gaat dood.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:06 schreef donnahvh het volgende:
onz baggermeet![]()
paulus gaat t echt wel overleven he![]()
ah nou ik kijk wel , ik vind paulus wel liev namelijk dus misschien kom ik als bodyguardquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jij wel. Paultje gaat dood. Daardoor zijn wij vrolijk. Dus het wordt leuk.
gewoon komen,Paul kan het wel gebruiken.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:12 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ah nou ik kijk wel , ik vind paulus wel liev namelijk dus misschien kom ik als bodyguard![]()
is de locatie al bekend?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:14 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
gewoon komen,Paul kan het wel gebruiken.
Maar maar maar ik presteer slecht onder druk.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:05 schreef Litso het volgende:
[..]
Helemaal niet... maar als je niet komt zoek ik je op en sla ik je in elkaar
daar had ik nog niet gekekenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:26 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]utrecht. check voor verder info de OP
.
gewoon ff een paar keer tubgirl postenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:27 schreef donnahvh het volgende:
[..]
daar had ik nog niet gekeken![]()
maar 5 bans dat ga ik niet redden![]()
ahh nou twijfelaar danquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:32 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
gewoon ff een paar keer tubgirl posten.
en voor jou maken we een uitzondering.
ja moet ff kijken wat ik kan regelenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:39 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
zit ik zo me best te doen,twijfel je nog!
heb je msnquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:43 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ja moet ff kijken wat ik kan regelen![]()
+ 3 subtielquote:
ik heb een fobo banquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:45 schreef Herald het volgende:
[..]
+ 3 subtiel
het staat zo stom om dat net als al die andere droopies te vragen in het fotoboek eh
okquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:47 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
smoesjes. we hebben het er nog wel over op de meet.
you made her cumquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:49 schreef frenzy2003 het volgende:
zo,Donna is dus ook een komer.
das t probleem niet , heb 2 kids en toch wel zo handy als ik ze niet mee neemquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:51 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik wil je wel thuisbrengen hoor,als dat het probleem is.
als biogarde niet komt,gaat die maar baby-sitten.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:52 schreef donnahvh het volgende:
[..]
das t probleem niet , heb 2 kids en toch wel zo handy als ik ze niet mee neem![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:11 schreef MisterICE het volgende:
Worden er foto's van BrauN gemaakt ?
*als* ie komt vast welquote:Op woensdag 22 maart 2006 01:11 schreef MisterICE het volgende:
Worden er foto's van BrauN gemaakt ?
Hij staat in de OP, hij moetquote:
Hij was nooit van plan te komen hoorquote:Op woensdag 22 maart 2006 01:20 schreef MisterICE het volgende:
[..]
Hij staat in de OP, hij moet [afbeelding]
We zouden je eventueel op zich in principe bij wijze van spreken in zekere zin op zich wel op kunnen komen halen als je wilt.quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:22 schreef fraubitch het volgende:
spreken we af op cs? en dan vanaf daar doorlopen naar plaats van bestemming? Anders ben ik echt hopeloosken niks in utrecht
quote:
Duidelijk antwoord.quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
We zouden je eventueel op zich in principe bij wijze van spreken in zekere zin op zich wel op kunnen komen halen als je wilt.
Toch de MSN smilies maar aangepast?quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
We zouden je eventueel op zich in principe bij wijze van spreken in zekere zin op zich wel op kunnen komen halen als je wilt.
Niet doen, we zijn allemaal newbie geweest hoorquote:
je word voor newbie uitgemaakt of je word het niet hequote:
En als je nou afspreekt met enge mensen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet doen, we zijn allemaal newbie geweest hoor.
Ik vind het alleen altijd wel grappig om te zien hoe druk mensen zich kunnen maken over een meeting, alsof het afspreken met mensen eng is ofzo.
Ik vergat er nog bij te zetten: "... mits ik kom". Want dat is nog niet zeker. Ik moet de volgende ochtend heel vroeg in Breda zijn. Info waar niemand wat mee kan, maar toch is het zoquote:
neenquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het alleen altijd wel grappig om te zien hoe druk mensen zich kunnen maken over een meeting, alsof het afspreken met mensen eng is ofzo.
Dat doe je dan zelf, maar fokkers zijn veel, raar, maf, gestoord, vreemd, maar eng? Nog niet echt een enge fokker meegemaakt eigenlijkquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:31 schreef NJ het volgende:
[..]
En als je nou afspreekt met enge mensen?
dan ben je ruigquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:31 schreef NJ het volgende:
[..]
En als je nou afspreekt met enge mensen?
Das beter danquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:32 schreef fraubitch het volgende:
[..]
neenhet is niet eng
![]()
ik ken alleen de weg niet![]()
Komen er.. echte mensen enzo..? Ieewquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
en trouwensquote:
Aldus de expert.quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat doe je dan zelf, maar fokkers zijn veel, raar, maf, gestoord, vreemd, maar eng? Nog niet echt een enge fokker meegemaakt eigenlijk.
Nou ja, sommige, maar das anders eng.
Zodra je die vraag niet meer hoeft te stellen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:35 schreef fraubitch het volgende:
[..]
en trouwens
waneer ben ik eens eindelijk newbie af? ben al bijna 2 jaar een dwangmatige fokker![]()
dus jij bent homo?quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:35 schreef NJ het volgende:
[..]
Aldus de expert..
En ik ben ooit eens met Gellarboy, elcastel en Krea naar een homobar in Amsterdam geweest, dus ik ben wel wat gewend..
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |