quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:18 schreef pussydeluxe het volgende:
Misschien dat de komers () zo lief willen zijn om de link naar dit topic
in haar/zijn sig te plaatsen? Vriendelijk dank![]()
In ruil voor kado's.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:49 schreef boebiedoe het volgende:
Dus dat worden een aantal rondjes op Litso zijn naam. 14.gif
Dubbele ontkenning. Ik verwacht inderdaad kado's.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:52 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik mag toch niet hopen dat je die niet daadwerkelijk verwacht..
Kun je lang wachtenquote:Op maandag 20 maart 2006 13:55 schreef Litso het volgende:
[..]
Dubbele ontkenning. Ik verwacht inderdaad kado's.
ff slotje erop en verder met 5, redden we de 150 welquote:Op maandag 20 maart 2006 14:16 schreef pussydeluxe het volgende:
Hoeveel topics kunnen we volmaken tot de meet![]()
Dat is wel de ONZ way natuurlijkquote:Op maandag 20 maart 2006 14:19 schreef Gizmore het volgende:
óf gewoon volbaggeren.
quote:Op maandag 20 maart 2006 14:19 schreef Gizmore het volgende:
óf gewoon volbaggeren.
Het is een baggermeet. Ik vind dat we ons moeten voorbereiden.quote:
Hopelijk hoeven we de gracht niet uit te baggeren als we zeggen dat het een baggermeet isquote:Op maandag 20 maart 2006 14:25 schreef Litso het volgende:
[..]
Het is een baggermeet. Ik vind dat we ons moeten voorbereiden.
Baggeren in Paultjuhhh's topicquote:
idd maak me blauwquote:Op maandag 20 maart 2006 14:26 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Baggeren in Paultjuhhh's topic![]()
Kan hij niet tijdelijk blauw worden, alleen voor dit topic![]()
Yvonne heeft nog geen TVP geplaatst zie ik![]()
Met die brommer om zn nek: toch?quote:Op maandag 20 maart 2006 14:27 schreef Litso het volgende:
[..]
Omdat die écht in de gracht wordt getieft.
Bijna vergetenquote:Op maandag 20 maart 2006 14:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Jongens jullie moeten wel zwaaien in een baggertopic :
Ah geïnspireerd door mijn eerste ban op KLB ja?quote:Op maandag 20 maart 2006 14:36 schreef pussydeluxe het volgende:
Sorry, vergeten, bij deze![]()
Kunnen we hier bij elkaar opscheppen over het aantal bans die we hebben gehad?![]()
Uiteraard zonder de inhoud te bespreken, want dat mag niet![]()
Litso, HeetWijf?
0quote:Op maandag 20 maart 2006 14:36 schreef pussydeluxe het volgende:
Kunnen we hier bij elkaar opscheppen over het aantal bans die we hebben gehad?![]()
Je allereerste?quote:Op maandag 20 maart 2006 14:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ah geïnspireerd door mijn eerste ban op KLB ja?
Ik verveel me wel dood overigens
Ik ook 0.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:39 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
0![]()
Mag ik nu nog wel op de meet komen?
Het is geen vereistequote:Op maandag 20 maart 2006 14:39 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
0![]()
Mag ik nu nog wel op de meet komen?
Mijn allerallerallereerste, goed hè?quote:Op maandag 20 maart 2006 14:39 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je allereerste?
Wees blij dat het alleen KLB is![]()
Mijn ban was algeheel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |