Gezien de wet van omgekeerd evenredig grote bek op internet en IRL zullen die wel in hun broek schijten bij de gedachte alleen al.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:29 schreef Herald het volgende:
jammer dat tonks, Chriz2k en dWc_RuffRyder niet komen
daarom zou ik daar zo goed bij passenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:35 schreef Litso het volgende:
Gezien de wet van omgekeerd evenredig grote bek op internet en IRL zullen die wel in hun broek schijten bij de gedachte alleen al.
Dont even go therequote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:53 schreef NJ het volgende:
Kuttopic, slotje.
Bij een hoop namen uit de OP is het zo dat als ik die namen in een ONZ-topic tegenkom, ik het gewoon sluit zonder te lezen met die tekst. Macht der gewoonte dus.quote:
Wat ben je toch aardigquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Bij een hoop namen uit de OP is het zo dat als ik die namen in een ONZ-topic tegenkom, ik het gewoon sluit zonder te lezen met die tekst. Macht der gewoonte dus.
Daar zit weer iets inquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Bij een hoop namen uit de OP is het zo dat als ik die namen in een ONZ-topic tegenkom, ik het gewoon sluit zonder te lezen met die tekst. Macht der gewoonte dus.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:01 schreef NJ het volgende:
[..]
je hebt mailquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:16 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik dacht al, livinginarnhem lijkt me meer Remlof dan Paultjuhh
Ik voel enige dwang hier.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:32 schreef Litso het volgende:
Ik heb TrenTs op het misschien-lijstje gezet want ik vind dat hij moet komen.
Helemaal niet... maar als je niet komt zoek ik je op en sla ik je in elkaarquote:
Eenschquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:35 schreef Litso het volgende:
[..]
Gezien de wet van omgekeerd evenredig grote bek op internet en IRL zullen die wel in hun broek schijten bij de gedachte alleen al.
Oh, *past op*quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:05 schreef Litso het volgende:
[..]
Helemaal niet... maar als je niet komt zoek ik je op en sla ik je in elkaar
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:00 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
remlof! Ik voel me zo zwart vandaag.
Nee, hij gaat dood.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:06 schreef donnahvh het volgende:
onz baggermeet![]()
paulus gaat t echt wel overleven he![]()
ah nou ik kijk wel , ik vind paulus wel liev namelijk dus misschien kom ik als bodyguardquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jij wel. Paultje gaat dood. Daardoor zijn wij vrolijk. Dus het wordt leuk.
gewoon komen,Paul kan het wel gebruiken.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:12 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ah nou ik kijk wel , ik vind paulus wel liev namelijk dus misschien kom ik als bodyguard![]()
is de locatie al bekend?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:14 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
gewoon komen,Paul kan het wel gebruiken.
Maar maar maar ik presteer slecht onder druk.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:05 schreef Litso het volgende:
[..]
Helemaal niet... maar als je niet komt zoek ik je op en sla ik je in elkaar
daar had ik nog niet gekekenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:26 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]utrecht. check voor verder info de OP
.
gewoon ff een paar keer tubgirl postenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:27 schreef donnahvh het volgende:
[..]
daar had ik nog niet gekeken![]()
maar 5 bans dat ga ik niet redden![]()
ahh nou twijfelaar danquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:32 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
gewoon ff een paar keer tubgirl posten.
en voor jou maken we een uitzondering.
ja moet ff kijken wat ik kan regelenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:39 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
zit ik zo me best te doen,twijfel je nog!
heb je msnquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:43 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ja moet ff kijken wat ik kan regelen![]()
+ 3 subtielquote:
ik heb een fobo banquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:45 schreef Herald het volgende:
[..]
+ 3 subtiel
het staat zo stom om dat net als al die andere droopies te vragen in het fotoboek eh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |