Nou oi dan !quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:11 schreef Evelientje84 het volgende:
Hoi allemaal![]()
![]()
Ik dacht, laat ik weer eens gaan FOK!ken![]()
Vast omdat Dribbel_ een ban heeft, want die had m gemaakt. Toch?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:08 schreef Litso het volgende:
Het plaatje in de OP werkt niet!
neequote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:18 schreef pussydeluxe het volgende:
Heeft niemand het plaatje opgeslagen?![]()
Ik doe alsof.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:34 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Waar maak jij je druk om? Je komt niet eens!
hij staat op mijn livinginarnhem.com server maar die lijkt het effe niet te doenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:08 schreef Litso het volgende:
Het plaatje in de OP werkt niet!
Ik dacht al, livinginarnhem lijkt me meer Remlof dan Paultjuhhquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:12 schreef remlof het volgende:
[..]
hij staat op mijn livinginarnhem.com server maar die lijkt het effe niet te doen
als ie het straks nog niet doet als ik thuis ben zet ik em wel ergens anders neer...
<- oh als m'n icon het doet is de server weer in de lucht
Hoezoquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:16 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik dacht al, livinginarnhem lijkt me meer Remlof dan Paultjuhh
Gezien de wet van omgekeerd evenredig grote bek op internet en IRL zullen die wel in hun broek schijten bij de gedachte alleen al.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:29 schreef Herald het volgende:
jammer dat tonks, Chriz2k en dWc_RuffRyder niet komen
daarom zou ik daar zo goed bij passenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:35 schreef Litso het volgende:
Gezien de wet van omgekeerd evenredig grote bek op internet en IRL zullen die wel in hun broek schijten bij de gedachte alleen al.
Dont even go therequote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:53 schreef NJ het volgende:
Kuttopic, slotje.
Bij een hoop namen uit de OP is het zo dat als ik die namen in een ONZ-topic tegenkom, ik het gewoon sluit zonder te lezen met die tekst. Macht der gewoonte dus.quote:
Wat ben je toch aardigquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Bij een hoop namen uit de OP is het zo dat als ik die namen in een ONZ-topic tegenkom, ik het gewoon sluit zonder te lezen met die tekst. Macht der gewoonte dus.
Daar zit weer iets inquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Bij een hoop namen uit de OP is het zo dat als ik die namen in een ONZ-topic tegenkom, ik het gewoon sluit zonder te lezen met die tekst. Macht der gewoonte dus.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:01 schreef NJ het volgende:
[..]
je hebt mailquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:16 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik dacht al, livinginarnhem lijkt me meer Remlof dan Paultjuhh
Ik voel enige dwang hier.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:32 schreef Litso het volgende:
Ik heb TrenTs op het misschien-lijstje gezet want ik vind dat hij moet komen.
Helemaal niet... maar als je niet komt zoek ik je op en sla ik je in elkaarquote:
Eenschquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:35 schreef Litso het volgende:
[..]
Gezien de wet van omgekeerd evenredig grote bek op internet en IRL zullen die wel in hun broek schijten bij de gedachte alleen al.
Oh, *past op*quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:05 schreef Litso het volgende:
[..]
Helemaal niet... maar als je niet komt zoek ik je op en sla ik je in elkaar
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:00 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
remlof! Ik voel me zo zwart vandaag.
Nee, hij gaat dood.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:06 schreef donnahvh het volgende:
onz baggermeet![]()
paulus gaat t echt wel overleven he![]()
ah nou ik kijk wel , ik vind paulus wel liev namelijk dus misschien kom ik als bodyguardquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jij wel. Paultje gaat dood. Daardoor zijn wij vrolijk. Dus het wordt leuk.
gewoon komen,Paul kan het wel gebruiken.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:12 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ah nou ik kijk wel , ik vind paulus wel liev namelijk dus misschien kom ik als bodyguard![]()
is de locatie al bekend?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:14 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
gewoon komen,Paul kan het wel gebruiken.
Maar maar maar ik presteer slecht onder druk.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:05 schreef Litso het volgende:
[..]
Helemaal niet... maar als je niet komt zoek ik je op en sla ik je in elkaar
daar had ik nog niet gekekenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:26 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]utrecht. check voor verder info de OP
.
gewoon ff een paar keer tubgirl postenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:27 schreef donnahvh het volgende:
[..]
daar had ik nog niet gekeken![]()
maar 5 bans dat ga ik niet redden![]()
ahh nou twijfelaar danquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:32 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
gewoon ff een paar keer tubgirl posten.
en voor jou maken we een uitzondering.
ja moet ff kijken wat ik kan regelenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:39 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
zit ik zo me best te doen,twijfel je nog!
heb je msnquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:43 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ja moet ff kijken wat ik kan regelen![]()
+ 3 subtielquote:
ik heb een fobo banquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:45 schreef Herald het volgende:
[..]
+ 3 subtiel
het staat zo stom om dat net als al die andere droopies te vragen in het fotoboek eh
okquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:47 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
smoesjes. we hebben het er nog wel over op de meet.
you made her cumquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:49 schreef frenzy2003 het volgende:
zo,Donna is dus ook een komer.
das t probleem niet , heb 2 kids en toch wel zo handy als ik ze niet mee neemquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:51 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik wil je wel thuisbrengen hoor,als dat het probleem is.
als biogarde niet komt,gaat die maar baby-sitten.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:52 schreef donnahvh het volgende:
[..]
das t probleem niet , heb 2 kids en toch wel zo handy als ik ze niet mee neem![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:11 schreef MisterICE het volgende:
Worden er foto's van BrauN gemaakt ?
*als* ie komt vast welquote:Op woensdag 22 maart 2006 01:11 schreef MisterICE het volgende:
Worden er foto's van BrauN gemaakt ?
Hij staat in de OP, hij moetquote:
Hij was nooit van plan te komen hoorquote:Op woensdag 22 maart 2006 01:20 schreef MisterICE het volgende:
[..]
Hij staat in de OP, hij moet [afbeelding]
We zouden je eventueel op zich in principe bij wijze van spreken in zekere zin op zich wel op kunnen komen halen als je wilt.quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:22 schreef fraubitch het volgende:
spreken we af op cs? en dan vanaf daar doorlopen naar plaats van bestemming? Anders ben ik echt hopeloosken niks in utrecht
quote:
Duidelijk antwoord.quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
We zouden je eventueel op zich in principe bij wijze van spreken in zekere zin op zich wel op kunnen komen halen als je wilt.
Toch de MSN smilies maar aangepast?quote:
quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
We zouden je eventueel op zich in principe bij wijze van spreken in zekere zin op zich wel op kunnen komen halen als je wilt.
Niet doen, we zijn allemaal newbie geweest hoorquote:
je word voor newbie uitgemaakt of je word het niet hequote:
En als je nou afspreekt met enge mensen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet doen, we zijn allemaal newbie geweest hoor.
Ik vind het alleen altijd wel grappig om te zien hoe druk mensen zich kunnen maken over een meeting, alsof het afspreken met mensen eng is ofzo.
Ik vergat er nog bij te zetten: "... mits ik kom". Want dat is nog niet zeker. Ik moet de volgende ochtend heel vroeg in Breda zijn. Info waar niemand wat mee kan, maar toch is het zoquote:
neenquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het alleen altijd wel grappig om te zien hoe druk mensen zich kunnen maken over een meeting, alsof het afspreken met mensen eng is ofzo.
Dat doe je dan zelf, maar fokkers zijn veel, raar, maf, gestoord, vreemd, maar eng? Nog niet echt een enge fokker meegemaakt eigenlijkquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:31 schreef NJ het volgende:
[..]
En als je nou afspreekt met enge mensen?
dan ben je ruigquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:31 schreef NJ het volgende:
[..]
En als je nou afspreekt met enge mensen?
Das beter danquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:32 schreef fraubitch het volgende:
[..]
neenhet is niet eng
![]()
ik ken alleen de weg niet![]()
Komen er.. echte mensen enzo..? Ieewquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
en trouwensquote:
Aldus de expert.quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat doe je dan zelf, maar fokkers zijn veel, raar, maf, gestoord, vreemd, maar eng? Nog niet echt een enge fokker meegemaakt eigenlijk.
Nou ja, sommige, maar das anders eng.
Zodra je die vraag niet meer hoeft te stellen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:35 schreef fraubitch het volgende:
[..]
en trouwens
waneer ben ik eens eindelijk newbie af? ben al bijna 2 jaar een dwangmatige fokker![]()
dus jij bent homo?quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:35 schreef NJ het volgende:
[..]
Aldus de expert..
En ik ben ooit eens met Gellarboy, elcastel en Krea naar een homobar in Amsterdam geweest, dus ik ben wel wat gewend..
.
Mijn eerste meeting was met GB, Yvonne, Lord Dreamer en nog tig "bekende" fokkers uit die tijd..quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:35 schreef NJ het volgende:
[..]
Aldus de expert..
En ik ben ooit eens met Gellarboy, elcastel en Krea naar een homobar in Amsterdam geweest, dus ik ben wel wat gewend..
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |