Gelukkig maar!quote:
Lijkt me echt zo'n tent waar zo'n meeting uiteindelijk eindigt.quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 14:41 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Gelukkig maar!![]()
Ik kan natuurlijk nog snel even tubgirl posten voor de meet. Dat dwingt respect af!![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 14:43 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Lijkt me echt zo'n tent waar zo'n meeting uiteindelijk eindigt..
Ziet er wel aardig uit jaquote:Op maandag 20 maart 2006 14:43 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Lijkt me echt zo'n tent waar zo'n meeting uiteindelijk eindigt..
Ik ben de tel kwijtquote:Op maandag 20 maart 2006 14:36 schreef pussydeluxe het volgende:
Kunnen we hier bij elkaar opscheppen over het aantal bans die we hebben gehad?![]()
Ik voel een ONZ ban aankomenquote:Op maandag 20 maart 2006 14:44 schreef c0nd0r het volgende:
[..]Die eindigt toch met een paar meiden bij mij in bed?
Toch PD?
Dan moet jij maar voor hobbelhoer spelen ofzoquote:Op maandag 20 maart 2006 15:39 schreef pussydeluxe het volgende:
Biogarde kan van de lijst twijfelaars af![]()
In het vorig topic heeft hij zich afgemeld![]()
Dat meen je niet.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:39 schreef pussydeluxe het volgende:
Biogarde kan van de lijst twijfelaars af![]()
In het vorig topic heeft hij zich afgemeld![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 16:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat meen je niet.![]()
Ach.. met de rest wordt het wel feest!![]()
Net gedaan.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:31 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja hij had een andere afspraak ofzo...
Je moet je sig aanpassen Ratel![]()
OK, dan wis ik hem welquote:Op maandag 20 maart 2006 17:06 schreef nikky het volgende:
Oke ik kan niets bedenken even... maar dit is absoluut géén tvp![]()
quote:
je hebt nu toch dit als TVP?quote:
Dit wel, gewoon een onverkapte ouderwetse TVPquote:Op maandag 20 maart 2006 17:06 schreef nikky het volgende:
NIET! Damaggik niet doen wegens mijn "voorbeeldfunctie"quote:Op maandag 20 maart 2006 17:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit wel, gewoon een onverkapte ouderwetse TVP![]()
![]()
ow sorry, haal em maar weg danquote:Op maandag 20 maart 2006 17:36 schreef nikky het volgende:
[..]
NIET! Damaggik niet doen wegens mijn "voorbeeldfunctie"
En jij ook niet.
[fluistermodus]dan is onze Teeveepee toch weg man[/fluistermodes]quote:
Noujaaaaaaaaaaa biogarde zou komenquote:Op maandag 20 maart 2006 16:31 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja hij had een andere afspraak ofzo...
Je moet je sig aanpassen Ratel![]()
oh ja, weet je wat? dan doe ik het zo, is nog ontopic ook:quote:Op maandag 20 maart 2006 17:39 schreef nikky het volgende:
[..]
[fluistermodus]dan is onze Teeveepee toch weg man[/fluistermodes]![]()
Dat mag toch wel in het ONZ/Bagger meet topic?quote:Op maandag 20 maart 2006 17:36 schreef nikky het volgende:
[..]
NIET! Damaggik niet doen wegens mijn "voorbeeldfunctie"
En jij ook niet.
quote:Op maandag 20 maart 2006 17:06 schreef nikky het volgende:
MDF may stand for:quote:
One of several CD image formats that Alcohol 120% can mount. Alcohol 120% is used for media backup. IsoBuster can interpret these files directly.quote:
Moet er wel een .mds bijzitten anders heb je er nog niks aanquote:Op maandag 20 maart 2006 22:50 schreef remlof het volgende:
[..]
One of several CD image formats that Alcohol 120% can mount. Alcohol 120% is used for media backup. IsoBuster can interpret these files directly.
Die gaat de gracht inquote:
Jij gaat ook die gracht inquote:Op maandag 20 maart 2006 23:00 schreef Gizmore het volgende:
[..]
[..]
Jij ook omdat je mn geweldige topic dichtgooide!
Sunchaser ook meequote:Op maandag 20 maart 2006 23:08 schreef Litso het volgende:
Gaat er eigenlijk een filmcrew mee? Dit zou wel een primeur zijn voor Fok! TV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |