quote:Op maandag 20 maart 2006 20:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat zal je nog verbazen. Ik ken er tenminste een.
[..]
Je bent ook zonder weerga als het op het animeren aankomt, he?
quote:Op maandag 20 maart 2006 20:51 schreef George-Butters het volgende:
blaat
Now you're talking!quote:Op maandag 20 maart 2006 20:58 schreef George-Butters het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb voor mijn afstuderen ook achterlijke dingen moeten doen.
Ik weet hoe zwaar, langdradig en saai het vaak is.
Nog een bakkie pleur?
quote:Op maandag 20 maart 2006 20:58 schreef Johan_de_With het volgende:
O verrek, dit had ik moeten doen.
[..]
.
Ach....quote:Op maandag 20 maart 2006 20:58 schreef sigme het volgende:
Maar ik denk dat het een van de vandaag geboren lammetjes de morgen niet haalt. Het was een verdrietige dag.
Ikquote:Op maandag 20 maart 2006 20:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wie heeft het over afstuderen, planoloog?
quote:Op maandag 20 maart 2006 20:58 schreef sigme het volgende:
Ik heb heel hard gewerkt vandaag, een van de meer aan mij bestede karwijtjes: zeisen. De zon scheen, het was een productieve, mooie dag.
Maar ik denk dat het een van de vandaag geboren lammetjes de morgen niet haalt. Het was een verdrietige dag.
Ik weet na vandaag weer waarom ik jou mag. Jij lijkt als een perfecte kopie op mijn eerste echte liefde. Alleen is die ruim 10 jaar jonger.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:58 schreef sigme het volgende:
Ik heb heel hard gewerkt vandaag, een van de meer aan mij bestede karwijtjes: zeisen. De zon scheen, het was een productieve, mooie dag.
Zielig.quote:Maar ik denk dat het een van de vandaag geboren lammetjes de morgen niet haalt. Het was een verdrietige dag.
Ik snap het niet helemaal. Je slacht de lammetjes toch later? Dat de lam in kwestie nu een vroegtijdige natuurlijke dood sterft, is toch niet triester dan dat je m later een handje helpt?quote:Op maandag 20 maart 2006 20:58 schreef sigme het volgende:
Die zin loopt!quote:Op maandag 20 maart 2006 21:02 schreef Johan_de_With het volgende:
Mijn eerste echte liefde woonde bij de weilanden.
Ik heb voor het eerst gezoend bij de weilanden.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:02 schreef Johan_de_With het volgende:
Mijn eerste echte liefde woonde bij de weilanden.
Dat fleurt me een beetje op. Dat ik iemand eerste echte liefde had kunnen zijn.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:01 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik weet na vandaag weer waarom ik jou mag. Jij lijkt als een perfecte kopie op mijn eerste echte liefde. Alleen is die ruim 10 jaar jonger.
Tsja. Wie weet bestaan er wel wereldvreemde groenlinksige uitkomsten, en staat er morgen een dartel lam. Wie weet.quote:[..]
Zielig.
Mijn beste GB, ik geniet van het leven van mijn lammetjes. Als ik ze slacht weet ik dat ze een leuk leven hebben gehad. Dit lammetje heeft één koude dag. Hij doet zijn best, maar hij is denk ik morgen dood. Niet hongerig, we hebben hem gevoed, en niet koud want we hebben hem onder een warmtelamp gelegd.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:02 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal. Je slacht de lammetjes toch later? Dat de lam in kwestie nu een vroegtijdige natuurlijke dood sterft, is toch niet triester dan dat je m later een handje helpt?
Als Bas nu dood gaat, heeft hij dat allemaal niet gehad.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:12 schreef sigme het volgende:
Terwijl zijn broertje / zusje dartelt en morgen de wereld gaat verkennen en een lieve moeder heeft en warme melk en een weiland met oude tantes en een narrige ram en 7 halfbroertjes en -zusjes en straks gaat het gras groeien, er is een sloot om over te spingen en hekken om door te klauteren.
Ik vind het ook sneu als jij nu dood gaat, terwijl je uiteindelijk toch dood zult gaan, dus eigenlijk maakt het geen verschil.
quote:Een lammetje z'n schedel openslaan op de stoep, dat is pas leuk
Here to help zegt 'ie dan. De vorige (Hoe jij weten dat ofzo, was Meki, over de vrijmibo.quote:
quote:
Wat weet Meki nou weer van de Vrijmetselaars?quote:Op maandag 20 maart 2006 21:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Here to help zegt 'ie dan. De vorige (Hoe jij weten dat ofzo, was Meki, over de vrijmibo.
Hij is undercover.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat weet Meki nou weer van de Vrijmetselaars?
Vrijheid van Metselen. Hirsi Ali moet niet zeuren als Hitler.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat weet Meki nou weer van de Vrijmetselaars?
Heb jij ooit bij #filo gezeten?quote:Op maandag 20 maart 2006 21:30 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Vrijheid van Metselen. Hirsi Ali moet niet zeuren als Hitler.
quote:Nederlanders boeken opnieuw minder vakanties
DE MEERN (ANP) - De reiswereld wordt nog altijd geconfronteerd met tegenvallende boekingscijfers. In de periode tot en met maart boekten Nederlanders 5 procent minder vakanties in vergelijking met dezelfde periode vorig jaar.
Dat blijkt uit cijfers van TNS Nipo en het Algemeen Nederlands Verbond van Reisondernemingen (ANVR).
Het ANVR bracht de cijfers maandag naar buiten. De afgelopen twee maanden zaten de boekingen bij ANVR-ondernemingen ook al in het slop, met min 7 en min 6 procent. Het verbond ziet het als een lichtpuntje dat de markt langzaam iets aantrekt.
Harde klappen Turkije
Over de hele linie echter zien de boekingscijfers er nog altijd niet goed uit. Vooral Turkije krijgt harde klappen in de jongste statistieken. Het land, vorig jaar nog de winnaar in de strijd om de Nederlandse vakantieganger, zag het aantal boekingen met liefst 47 procent afnemen.
,,Het is verbazingwekkend dat Turkije zo laag blijft staan'', vindt M. Dresmé van het ANVR. ,,Begin januari had je nog het vogelgriepeffect, maar dat kan nu de reden niet meer zijn. Misschien dat vakantiegangers nu weer voor een andere bestemming kiezen.''
Die taxatie is zichtbaar in de boekingscijfers. Griekenland, Portugal en Spanje halen groeicijfers van respectievelijk 23, 16 en 13 procent. ,,Vorig jaar passeerde Turkije Spanje wat betreft het aantal Nederlandse vakantiegangers. Maar als de trend van de laatste maanden doorzet, kan Turkije weer een plekje zakken.''
quote:Op maandag 20 maart 2006 21:45 schreef du_ke het volgende:
Nou ik zeg maar weer dag. Ons internet is een tikje dood (modem kapot ofzo) en de UB sluit zo.
Ik ben zelfs owner van het kanaal.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:36 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Heb jij ooit bij #filo gezeten?
Ik bedoel, zij heeft macht. Een geestige vrouw met macht, dat is zij. En voor een naam als ''Elena Goldschmidt'' trillen al mijn snaren. Ik zou denk ik zelfs een roman van Leon de Winter lezen wanneer er bij de uitgeverij een meisje werkte dat zo heette.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:55 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik zal het nu maar bekennen, ik heb een levensgroot zwak voor Insomaniac.
En het is een zelfgekroonde slettebakquote:Op maandag 20 maart 2006 22:02 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik bedoel, zij heeft macht. Een geestige vrouw met macht, dat is zij. En voor een naam als ''Elena Goldschmidt'' trillen al mijn snaren. Ik zou denk ik zelfs een roman van Leon de Winter lezen wanneer er bij de uitgeverij een meisje werkte dat zo heette.
Altijd goed.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:03 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
En het is een zelfgekroonde slettebak
Je voelt zeker wel hoe subtiel ik het Joodse nepotisme in die liefdesverklaring heb bekritiseerd, he?quote:Op maandag 20 maart 2006 22:03 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
En het is een zelfgekroonde slettebak
Ik voel helemaal niets voor jou, Jehanquote:Op maandag 20 maart 2006 22:05 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je voelt zeker wel hoe subtiel ik het Joodse nepotisme in die liefdesverklaring heb bekritiseerd, he?
It's like what Lenin said.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:04 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Altijd goed.
Slettebakken zijn super.
Dat weet ik, Larry. Dan zou je mijn naam wel respecteren.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:05 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ik voel helemaal niets voor jou, Jehan
Waarom zet je je sollicitatie niet gewoon in d'r fotoboek, dudequote:Op maandag 20 maart 2006 22:06 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat weet ik, Larry. Dan zou je mijn naam wel respecteren.
De kans is veel groter dat ze hier kijkt.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:08 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Waarom zet je je sollicitatie niet gewoon in d'r fotoboek, dude
Ik zal een goed woordje voor je doenquote:Op maandag 20 maart 2006 22:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De kans is veel groter dat ze hier kijkt.
Weer een met je scheve bek en rare grijns?quote:Op maandag 20 maart 2006 22:11 schreef Monidique het volgende:
Ik heb een filmpje gemaakt.
Nee, http://rapidshare.de/files/16010715/0001_0075.mov.htmlquote:Op maandag 20 maart 2006 22:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Weer een met je scheve bek en rare grijns?
een vallend mannetje?quote:Op maandag 20 maart 2006 22:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, http://rapidshare.de/files/16010715/0001_0075.mov.html
Wilde even kijke of het ging.
Waarschijnlijk een alien van een planeet met een ster die dichtbij staat ofzoquote:
Waarom hebben ze geen hoofddoekje omquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:40 schreef zakjapannertje het volgende:
http://www.pbase.com/verti/eilat_girls
Dat doen ze pas bij pussyshotsquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Waarom hebben ze geen hoofddoekje om![]()
Beavershotsquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:55 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Dat doen ze pas bij pussyshots
quote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:40 schreef zakjapannertje het volgende:
http://www.pbase.com/verti/eilat_girls
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |