Chipsvretende bankhangende couchpatatoes met kinderen (die ook nog eens naar Oprah kijken)quote:
MSNquote:Op maandag 20 maart 2006 22:15 schreef Tamea het volgende:
Gaat toch om zo'n MSN baby die je 2 weken op je MSN samen kan hebben?
quote:
Weet ik veel, kan mij het boeien. Iedereen die om mij heen aan kinderen begint vervalt vanzelf in rampspoed en ellende volgens mijquote:Op maandag 20 maart 2006 22:15 schreef Tamea het volgende:
Gaat toch om zo'n MSN baby die je 2 weken op je MSN samen kan hebben?
Maar dat was met hulp van vogelhuisjes, niet met maischips.quote:
De marketingafdelingen gaan steeds verder om klanten aan zich te binden, en eerlijk gezegd snap ik ook geen ruk van de reclame uit de OP... Maar ze doen echt alles om de jeugd aan zich te binden.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:29 schreef Tafkahs het volgende:
Ik zit me zo es af te vragen waar zo'n fantasieloos carrierewijf aan moet denken om zoiets smakeloos in een snack te willen verwerken...
Voor tienermoeders en jonge moeders al te laat. Die weten dat al uit eigen ervaring!!!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:17 schreef Tigereve het volgende:
Uhm nou die reclame van doritos is bedoeld zodat je weet hoe moeilijk het is om samen een kind te verzorgen. Denk ik. Voor tienermoeders en jonge moeders belangrijk. Als je het dan zo duidelijk kan maken.
Al ben ik niet echt een voorstander van de reclame.
Wedden dat jij binnen een paar jaar gedekt wordt. Dan wordt je bevrucht en dan ga je werpen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik wil met niemand een baby maken. Hij gebruikt maar een condoom!!
ik bedoel voordat ze gaan bevallen weet je! voorbereiding. die tienermoeders houden nie van lezen (of liever gezegd de jeugd houd nie meer zo van lezen) zo bedoel ik het.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Voor tienermoeders en jonge moeders al te laat. Die weten dat al uit eigen ervaring!!!
Ik denk eerder dat het dan is om baby's te voorkomen..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:26 schreef Tigereve het volgende:
[..]
ik bedoel voordat ze gaan bevallen weet je! voorbereiding. die tienermoeders houden nie van lezen (of liever gezegd de jeugd houd nie meer zo van lezen) zo bedoel ik het.
Dat wilde ik zeggenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:34 schreef buzzer het volgende:
en nu ontopic, geen lege quotes, enke smilies, en bovenal: Opflikkeren met die kutuilen.
ONZ is op 49
Vandaar dat ik ook niet in zomertijd geloofquote:Op dinsdag 21 maart 2006 07:10 schreef Clourhide het volgende:
Tsssss.... stelletje pubers.
Snappen julie dan niet dat de hele wereld draait om voortplanting? En dat mannen daar maar een kleine rol in te vervullen hebben?
(Ja ik ben ook man, wees maar zeker dat je vriendin je zal laten vallen wanneer de "biologische klok" begint te luiden...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |