Waar is dit topic niet voor bedoeld?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP
http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
Chi Coltrane - Go Like Elijahquote:Op zondag 19 maart 2006 22:12 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Okee, een liedje. Of eigenlijk 2.
In de eerste plaats voor mezelf dit wijsje wat ik vanmiddag hoorde in het Stadion bij AZ-Feyenoord. Een Gospel-achtig lied waarvan het erg lijkt of de titel "When i go" is maar ik heb tot nu toe geen succes met zoeken op die titel.
Het is geen Gospel liedje qua tekst maar het arrangement (met veel koor enzo) geeft het een erg gospel-sausje. Het wordt gezongen door een vrouw.
Nummer heet 'Time to say goodbye', wie deze uitvoerende is weet ik nietquote:Op zondag 19 maart 2006 23:06 schreef Cheek0 het volgende:
ik zoek het lied uit het volgende filmpje:
http://www.huilendehonden.nl/Anders/zlatan-goodbye.wmv
Heb t echt nodig
Andrea Bocelli, en de naam van de zangeres weet ik niet.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nummer heet 'Time to say goodbye', wie deze uitvoerende is weet ik niet
Ik hoorde geen manquote:Op zondag 19 maart 2006 23:25 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Andrea Bocelli, en de naam van de zangeres weet ik niet.
Vanaf het midden ongeveer.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik hoorde geen man
Heb dan ook maar 10 seconden geluisterd
Sarah Brightman. Het nummer heet Time to say goodbye.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:25 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Andrea Bocelli, en de naam van de zangeres weet ik niet.
Heb lopen zoeken maar kom er maar niet op..quote:Op maandag 20 maart 2006 08:59 schreef Joncho het volgende:
Ik zoek het nummer uit de Ice Age 2 Trailer, niet het laatste nummer, dat is Vanilla Ice, maar het nummer dat te horen is nadat Scrat de Piranha's verslagen heeft en 'This Spring' in beeld is. Het is waarschijnlijk het einde van het nummer dat te horen is en ik hoop dat het genoeg is voor de kenners om het te kunnen ontdekken.
Bekijk de trailer hier.
Hm, ik heb een beetje baggergeluid hier, en de radio aan, maar volgens mij zijn het de Proclaimers met 500 Milesquote:Op maandag 20 maart 2006 08:59 schreef Joncho het volgende:
Ik zoek het nummer uit de Ice Age 2 Trailer, niet het laatste nummer, dat is Vanilla Ice, maar het nummer dat te horen is nadat Scrat de Piranha's verslagen heeft en 'This Spring' in beeld is. Het is waarschijnlijk het einde van het nummer dat te horen is en ik hoop dat het genoeg is voor de kenners om het te kunnen ontdekken.
Bekijk de trailer hier.
Reel 2 reel?quote:Ik hoorde vannacht met uitgaan een oud liedje. Of 'oud'.. jaren '90, denk ik. Het wordt gezongen door een kerel met een erg lage stem. Denk aan; reel 2 real, dr. Alban, het is een up-tempo nummer... Het gaat zo;
baby baby baby, i want to (fuck?) it up. Baby baby baby, do you wanna (fuck?) it up.
Hij zegt ook ergens:
Onea.. twoa.. one two treea.
Ik krijg het liedje maar niet uit mn hoofd.. dus als iemand de zanger/groep en/of het nummer kent, kan ik hen downloaden. Hopelijk scheelt dat wat
Alvast bedankt
Ah ja, overheen gelezen.quote:Op maandag 20 maart 2006 10:59 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
We waren inmiddels tot de conclusie gekomen dat het ging om:
T.O.F. - Funk it up [1995]
Schoolquote:Op maandag 20 maart 2006 15:35 schreef Dizer het volgende:
Hoe heet dat ene nummer van Supertramps (of zo iets) dat ook bekend staat als kippenvel nummer met in het begin een vraamd geluid dan kindergeluiden en dan brand de hel los.... ?
Heerlijk nummer inderdaad.quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 15:15 schreef Abe_Lenstra het volgende:
[..]
Dat isset!![]()
Grote klasse D. Rose!![]()
Dj Mystery - Punaniquote:Op maandag 20 maart 2006 19:41 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
weet iemand het een nummer(s) uit het filmpje hieronder?
filmpje
Randy Crawford - Knockin' on heaven's door [1989]quote:Op maandag 20 maart 2006 23:23 schreef aquino het volgende:
Knocking on heavens door... het is zo vaak gecovered en ik weet zeker dat er ook een hele mooie versie door een vrouw ingezongen is (en dan bedoel ik niet avril lavigne). Wie kan mij helpen aan de naam van de zangeres?
Bedankt!quote:Op maandag 20 maart 2006 23:26 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Randy Crawford - Knockin' on heaven's door [1989]
Dick Dale - Misirlouquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:21 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van het nummer wat bij dit filmpje afgespeeld word.
Filmpje
Stoer filmpje! Dat nummer ken ik.. staat op een van de soundtracks van Quintin Tarantino's films. Ik geloof Pulp Fiction.. maar welkequote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:21 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van het nummer wat bij dit filmpje afgespeeld word.
Filmpje
Google, eerste hit.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:44 schreef Messenga het volgende:
Een vrij melig nummer..
Tekst bestaat voornamelijk uit "we love you but we don''t like ya"! en wat gefluit op de achtergrond..
iemand?
Is em niet, helaasquote:
Download het programma Guitarpro. www.mysongbook.com kan je allemaal tabs vandaanplukken. Zit naast gitaar tablatuur ook een keyboard bij zodat je ziet waar de noten gespeeld worden.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:19 schreef Metalmeis het volgende:
Weet iemand waar op internet ik metal-bladmuziek kan vinden voor keyboard?
Ben nu echt al een paar dagen flink aan het zoeken.. Niks gevonden.![]()
Kaiser Chiefs, kom op!quote:
Babylon Zoo - Spacemanquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:35 schreef Camickaeze het volgende:
Oi oi!
Ik ben op zoek naar het nummer uit dit filmpie! Dat hele filmpie stelt niets voor, maar het nummer is okee!!
Iemand enig idee?
Ik weet het nu weer een beetjequote:Op woensdag 22 maart 2006 16:12 schreef furanku het volgende:
Een nummer van ene John ? Het is nederlands of dialet achtig iets..
Op het dak van die schuur .. of deur van die schuur..
en dan een la la la laa la la la la refrein ofzo...
Ik weet niet van wie het origineel is maar kunnen het de Blues Brothers - Shake Your Tailfeather geweest zijn?quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:17 schreef NightxVision het volgende:
Hmm ,, zaterdag was er een feesje en er werd egt zoon klassieker gedraajt.. refrein ga zoo al roepen HANDS UP!! SH SH SH SHAKE IT!! .. ma das ook al dak ervan eb gehoort ..:d
Kent iemand dit?
op internet vindik nix ..
Xx Tinaa
Gokje: Gerard Lenorman - Voici les clesquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:50 schreef furanku het volgende:
[..]
Ik weet het nu weer een beetje
Dit nummer heet bij die schuur en is van john.. maar het is een cover van een franse zanger..
die heeft zo'n refrein.. Laa la la la la la la laaaaa laaa . tu e die soir ofzo... weet ik het.. erg vrolijk stukje...
Ik heb hem gevonden onder pour un flirt avec toiquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:20 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Gokje: Gerard Lenorman - Voici les cles
Heb je nog meer tekst?quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:11 schreef cosmick het volgende:
Ik zoek de naam/titel van een ouwe plaat, ik denk jaren 70.
De melodie weet ik zo wel, en qua tekst kan ik "yes i would, yes i wwwooould" herinneren.
Maar verder?
simply red - something got me startedquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:11 schreef cosmick het volgende:
De melodie weet ik zo wel, en qua tekst kan ik "yes i would, yes i wwwooould" herinneren.
Maar verder?
Nee, thanks, 't is echt ouder. Beetje lullig nummer ook eigenlijk. Ligt meer in de sfeer van een Demis Roussosquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:18 schreef jerver73 het volgende:
[..]
simply red - something got me started
http://www.lyricsfreak.com/s/simply-red/125062.html
Glorix: Golden Earring - Another 45 Milesquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:35 schreef waynie het volgende:
Ik weet niet meer welke reclame het is, maar hij is best nieuw. En het nummer is van de golden earring...
Simon & Garfunkel - El Condor Pasa (If I could)quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:11 schreef cosmick het volgende:
Maar verder?
Als we dan toch bezig zijn:quote:Op donderdag 23 maart 2006 06:19 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
ik zoek een hardcore/trance achtig nummer, natuurlijk zit er niet of nauwelijks tekst bij, het enige wat ik heb gehoord was iets wat leek op ''This is a journey into sound'' oid, iemand een gokje wagen?
Verdorie! Inderdaad!quote:Op donderdag 23 maart 2006 10:39 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Simon & Garfunkel - El Condor Pasa (If I could)
DJ Boozy Woozy - Party affairquote:Op donderdag 23 maart 2006 06:19 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
ik zoek een hardcore/trance achtig nummer, natuurlijk zit er niet of nauwelijks tekst bij, het enige wat ik heb gehoord was iets wat leek op ''This is a journey into sound'' oid, iemand een gokje wagen?
Is al eens eerder langsgekomen in dit topic, maar het is:quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:46 schreef Meng het volgende:
Welke track hoor je op de achtergrond in de commercial van Carl Cox % friends. Ook te horen op de achtergrond op www.carlcox.nl
Tnx
Graag gedaan..quote:
Is die niet van Michel Delpeche?quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:06 schreef furanku het volgende:
[..]
Ik heb hem gevonden onder pour un flirt avec toi
Gerard lenormand
Gambolputty, enorm bedankt!!!!!!![]()
![]()
![]()
Volgens mij is de single versie de live versiequote:Op donderdag 23 maart 2006 15:07 schreef waynie het volgende:
Golden Earring - Another 45 miles
Ik kan er alleen maar de live versie van vinden? weet iemand hoe de normale heet :/![]()
Ja, klopt. Die Lenorman is van La Ballade des Gens Heureux.quote:
heb je misschien een stukje tekst?quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:34 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ik hoor de hele tijd een nummer op de radio (maar nooit de naam van het lied..) met de zanger die verdomd veel weg heeft van de stem van Queen (freddy) , wie o wie weet welke ik bedoel
of de zender(s) waar het nummer gedraaid wordt?quote:
And I feel the thunder in my heart ,But I just can't get controlllllquote:
Da's dan Thunder in my heart again van Meck feat. Leo Sayerquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:33 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
And I feel the thunder in my heart ,But I just can't get controlllll
Should I walk away followin my soul
zoiets
Op radio 538 vaak , is net nieuw dacht ik.
Meck ft. Leo Sayers - Thunder in my heartquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:33 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
And I feel the thunder in my heart ,But I just can't get controlllll
Should I walk away followin my soul
zoiets
Op radio 538 vaak , is net nieuw dacht ik.
heb m zelf al gevonden...quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:13 schreef donroyco het volgende:
Zoek nog een nummer, wordt (best) vaak op TMF gedraaid, met een zwart/wit videoclip en het is een beetje een rustig nummer. Het enige (wat ik overigens nog niet eens zeker weet) is een deel van de titel (of artiest) " The Score" ...Bvd
quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:44 schreef donroyco het volgende:
[..]
Meck ft. Leo Sayers - Thunder in my heart
quote:
Adverteerder/merk: Fordquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:58 schreef tong_poh het volgende:
Ik zoek het nummer, dat gebruikt wordt in de reclame van de ford focus ST.
2 sec @ ster.nlquote:
Gevonden, het is : The Space Between van de Dave Matthews Bandquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:59 schreef ioko het volgende:
Welk nummer zit er onder de nieuwe vooraankondiging van Everwood? (ik dacht misschien the counting crows, maar ken het nummer niet)
Het is een bewerking van een eerder nummer van Wyclef: "Dance like this". Wellicht komt het je daardoor bekend voor....quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:13 schreef melismay het volgende:
Ok, vraagje, ik hoorde net het nieuwe nummer van Shakira en Wyclef Jean. Van welk nummer is dit een cover? Het komt me zo bekend voor....
quote:
Mary J. Blige samen met Bonoquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:55 schreef Whiskers het volgende:
Van wie is die live versie van One van U2 die net op YorinFM was, welke zangeres zingt er mee? Het klinkt wel als U2 maar toch ook weer niet...![]()
probeer die tu tu tu tu, tu tu tu tu anders eens op www.songtapper.comquote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:20 schreef Sir_Mix_A_Lot het volgende:
Ik zoek de titel va neen nummer wat volgens mij van Feeder is.
Het reffrein gaat zo: "tu tu tu tu, tu tu tu tu". (mocht je der iets aan hebben)
Tis een vrolijk uptempo nr.
In de clip van het nummer zie je wat jongeren in hun slaapkamer springen en gek doen.
* Whiskers says thanxquote:
quote:
IMDb geeft:quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:36 schreef Barthez het volgende:
Ik zat gistere de film Driven te kijken. Hoe heet dat afsluitende liedje voordat de laatste race begint.. ik vond het erg mooi. en emotioneelWeet iemand de naam?
Dankje. Ik ga het proberen!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:00 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Download het programma Guitarpro. www.mysongbook.com kan je allemaal tabs vandaanplukken. Zit naast gitaar tablatuur ook een keyboard bij zodat je ziet waar de noten gespeeld worden.
'Randy Crawford - One day I'll fly away' heel misschien?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:47 schreef splendor het volgende:
Niet voor mezelf maar iemand die ik ken zoekt het liedje wat bij de KLM reclame zat die in 1995 werd uitgezonden, moet een erg bekend liedje zijn.
Ik heb het even laten hoor maar helaas.. wel een mooi nummer trouwens.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:51 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
'Randy Crawford - One day I'll fly away' heel misschien?
Ja, ik dacht al dat het niet goed was. Dat nummer zat ook ooit in een KLM-reclame, alleen veel eerder geloof ik.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:59 schreef splendor het volgende:
[..]
Ik heb het even laten hoor maar helaas.. wel een mooi nummer trouwens.
Ain't no mountain high enough toevallig? Die is door verschillende artiesten uitgevoerd en zat volgens mij in een KLM reclame.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:47 schreef splendor het volgende:
Niet voor mezelf maar iemand die ik ken zoekt het liedje wat bij de KLM reclame zat die in 1995 werd uitgezonden, moet een erg bekend liedje zijn.
Als het 1995 is dan had die het idd moeten zijn, de commercial is hier nog te zien zelfs:quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:51 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
'Randy Crawford - One day I'll fly away' heel misschien?
Oh, dan zat ik toch goed qua tijd.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:35 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Als het 1995 is dan had die het idd moeten zijn, de commercial is hier nog te zien zelfs:
http://www.ster.nl/ster?nav=tytoIsHCjEtCqDhDAH
Give Me The Night by George Bensonquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:43 schreef alyel het volgende:
dit wordt in het nummer dat ik zoek gezongen;
if there's music in the air (...) so gimmie the night(..)
sorry meer tekst herinner ik me niet meer
Ik heb het gevonden aan de hand van letssingit.comquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:59 schreef alyel het volgende:
jaaa die bedoel ik![]()
(hm lkkr slim ben ik he)
aah ok.. handig!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb het gevonden aan de hand van letssingit.com
Daar kan je ook zoeken op stukjes lyrics
Just A Day?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:20 schreef Sir_Mix_A_Lot het volgende:
Ik zoek de titel va neen nummer wat volgens mij van Feeder is.
Het reffrein gaat zo: "tu tu tu tu, tu tu tu tu". (mocht je der iets aan hebben)
Tis een vrolijk uptempo nr.
In de clip van het nummer zie je wat jongeren in hun slaapkamer springen en gek doen.
nice, ik ben niet de enigequote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:56 schreef Camplo het volgende:
Gisteren op TMF bij MovieFacts was "Night Watch'
een russische horror / SF film.
Als de producers in beeld kwamen speelde er een relaxed deuntje, iemand enig idee hoe dat heette?
Is dat ergens terug te zien wellicht?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:56 schreef Camplo het volgende:
Gisteren op TMF bij MovieFacts was "Night Watch'
een russische horror / SF film.
Als de producers in beeld kwamen speelde er een relaxed deuntje, iemand enig idee hoe dat heette?
zoals alle movie facts heb je na een week genoeg van ze omdat ze heeeel vaak worden herhaald . . .quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:34 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Is dat ergens terug te zien wellicht?![]()
Geen idee. TMF mailen zal ik eens proberen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:34 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Is dat ergens terug te zien wellicht?![]()
Heel vaak gebruiken ze Jay-Z - Dirt off your shoulder en Lil Jon ft. The Eastside Boyz - Get low, maar of er een playlist is?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:08 schreef godard_k het volgende:
Weet iemand of er een lijst is van alle muziekjes die ze bij MTV op de achtergond gebruiken bij MTV Cribs bijvoorbeeld.
Of anders een voorbeeld. De achtergrond tune bij de movie fact bij de film Night Watch (russische film).
thnx
Google?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:06 schreef Roellie80 het volgende:
hoe heet dat hardcore nummer en van wie was het:
I neeeeeeeeeed your lovin ..... like the sunshine.
Help me out
Die versie ken ik nietquote:
Volgens mij Soft Cell - Tainted Lovequote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:58 schreef Henkmanz het volgende:
De plaat SOS van Rihanna (ja, da's best fout) bevat een sample/melodielijn die volgens mij van een oudere plaat is. Hoe heet dit oudere nummer?
De tekst komt uit "everybody's got to learn sometimes" van the Korgis. Maar wie hem ver***kt heeft weet ik niet.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:06 schreef Roellie80 het volgende:
hoe heet dat hardcore nummer en van wie was het:
I neeeeeeeeeed your lovin ..... like the sunshine.
Help me out
Truequote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:17 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Volgens mij Soft Cell - Tainted Love
NRG - The real hardcore ( i need your lovin') [1993]quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die versie ken ik niet
Ken wel de versie van Infectious
Da's wel house, maar geen hardcore
Mr. Oizo - Flat Beat?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:03 schreef Gebleekte het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe een bep. nummer heet
Het enige wat ik nog weet is dat het nummer toen ook op tv kwam met een clip waarin een raar geel beest zat. Was beetje groove achtig nummer.
Weet niet van wie en de titel, iemand?
Werd er zowat mee doodgegooid een hele tijd terug.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:06 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
My Saviour![]()
Ik zocht dat nummer al zo lang![]()
"Centerfold" van de J. Geils Band.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:10 schreef Saphira200 het volgende:
Hey, ik zoek een liedje wat bij de aftiteling komt van Vh1: Behind the scenes: 1981, dat vanmiddag op MTV was. Het begint met iets van nananananana (ja, heb je veel aan maargoed ) En de clip is van een man die op een soort school loopt in een roodzwart gestreept t-shirt en dan krijgt hij boeken over zijn hoofd en rent hij weg ofzo... Beetje vaag, maar das alles dat ik heb![]()
quote:01.Die Zipfelbuben - Kedeng, Kedeng (Single Version)
02.De Smitjes & Co - De Oude Muzikant
03.Naughty Boy - Phat Beach (I'll Be Ready) (Uniting Nations Radio Edit)
04.Ericke ft. Gina J. - Boogie Down (Original Mix)
05.Willeke & Willy Alberti - Reisje Langs De Rijn
06.Alex - De Liefde
07.DJ Gerrit & DJ Glenn ft. Mister G. - Get My Mind Set On You
08.Partyzoo DJ Team - Lecker
09.Helemaal Hollands - Kom Dans Met Mij
10.8Ball Pres. Pool Players - My Love (Radio Edit)
11.Mainx - 88 To Piano (Iriz)
12.Frans Bauer - Ga Met Je Heupen Draaien
13.Stef Ekkel - De Woonboot
14.Dingetje - Houtochdiekop
15.Cliff Richard & The Young Ones (Ft. Hank Marvin) - Living Doll
16.Jean Roch - Can You Feel It (Big Ali Edit)
17.DJ Patrick - Raindrops (Clubcrew Radio RMX)
18.Jan Smit - Sta Op (En Dans Met Mij)
19.Nico Landers - We Wanna Go Dancin'
20.Pisteflow - Oostenrijk Ik Mis Je
21.Hi5 - Met Zijn Allen Op 1 Lijn
22.Aretha Franklin - Respect
23.DJ Norman & The Dark Raver - Je Weeeet Toch! (Single Bubblin Edit)
24.Randy Katana - Play It Louder (Radio)
25.JR Jocks - Piepklein Nummertje
26.Zware Jongens - Alles Heeft Een Einde
27.Corry Konings - Ik Krijg Een Heel Apart Gevoel Van Binnen (Remix 2005)
28.De Deurzakkers - Rosamunde
29.Contours - Do You Love Me
30.Toontje Lager - Stiekem Gedanst
31.Lee Towers - I Can See Clearly Now
32.M & D - You're My Favourite Waste Of Time
33.Jose - I Will Follow Him
34.Gebroeders Ko - Broodje Frikandel
35.Patty Brard & Ome Henk - Ik Wil Knallen! (Apres Ski Versie)
36.'t Merretkoer - Iech Haw Vaan 't Leve
37.Rene Schuurmans - Op De Griekse Tour
38.DJ Michelski Ft. Mary & Ilse - Reach Out & Touch
39.Dennis Christopher Vs Tony Cha Cha - Slut! (Original Radio Edit)
40.Feestpolitie - Strippen, Strippen, Strippenkaart
41.De Alpenzusjes - Viva Tirol
42.DJ Chris - Positive Negative (Radio Edit)
43.Derb - Derb (Derbus)
44.V.O.F. De Kunst - Suzanne
45.Udo Jurgens - Aber Bitte Mit Sahne
Het doet pijn aan mijn ogen...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:30 schreef Joana het volgende:
Hey ik zoek de naam van het dancenummer die je hoort bij de reklame van de skihut 18 cd.
Een hoog tuut tuut, tuuuuuut gehalte, eerste nummer die je hoort bij de reklame.
Het nummer staat dus hier ergens tussen.
[..]
Muzikaal onverantwoord?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:33 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Het doet pijn aan mijn ogen...![]()
ff onder aandacht brengenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:41 schreef furanku het volgende:
zoek een nummer van vanochtend op rebecca rock classic ofzo..
peter rysen... (die rys moet langer dus) met een titel als "on the outside"
?
"Long train runnin'" van de Doobie brothers.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:12 schreef kree het volgende:
Ik zoek een best wel bekend nummer (weet alleen de titel niet)
het begint met 1 gitaar vervolgens komt er nog 1 bij (akkoesitisch geluid) en daarna de bas.
het refreintje gaat zo.
"Without loooo ooooo oooo ooove"
Het is ook wel een gebruikt bij een bier reclame heineken ofzo.
Hmmm beetje onduidelijke omschijvingmaar hopelijk gaat er bij iemand een lichtje branden
haha geweldig. Dat is 'mquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:31 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Long train runnin'" van de Doobie brothers.
Bruiloft?quote:
Haha wie weet. Ik hoorde het op de radio en we zijn net een coverbandje gestart.quote:
"I could've kissed you" is het waarschijnlijk, als het tenminste uit Liset Alea - This Could Have Been It komtquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:54 schreef Silverado het volgende:
Ben op zoek naar een vrouw die een paar weken geleden nog te gast was bij Robert Jensen. Ze zingt een mooi nummer, en bespeeld een gitaar. Volgens mij zingt ze iets in de trend van "Should I've kisses you" al kan ik dat niet met zekerheid zeggen (het is al laatWie kan me helpen?
Dat nummer staat niet op de cd, maar het is zonder twijfel Erick E - Boogie Down (Billy the Clit Re-Edit)quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:30 schreef Joana het volgende:
Hey ik zoek de naam van het dancenummer die je hoort bij de reklame van de skihut 18 cd.
Een hoog tuut tuut, tuuuuuut gehalte, eerste nummer die je hoort bij de reklame.
Het nummer staat dus hier ergens tussen.
[..]
Tnxquote:Op zondag 26 maart 2006 11:35 schreef Molluck het volgende:
[..]
"I could've kissed you" is het waarschijnlijk, als het tenminste uit Liset Alea - This Could Have Been It komt
Tegen wie heb je het?quote:Op zondag 26 maart 2006 14:38 schreef Erosjuhhh het volgende:
surfing usa? bedoel je?
Nee die is het niet, maar echt zo'n klassiek nummer...quote:Op zondag 26 maart 2006 14:48 schreef Erosjuhhh het volgende:
ooh ok, vaak draaien ze in de cinestar ook zo'n liedje met surfing usa lalala
Niemand?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:12 schreef jpg97 het volgende:
Op zoek naar een Dance nummer, waarin een zwoele damesstem zingt:
" oooeehh love ya, oeeehhh... I love you"
Meer kan ik er niet over vertellen, want dat is volgens mij het enige dat ze zingt
Iemand?
Doet me denken aan Scritti Politti - Absolutequote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:12 schreef jpg97 het volgende:
Meer kan ik er niet over vertellen, want dat is volgens mij het enige dat ze zingt
Iemand?
Maar dat is toch zo'n jaren '80 nummer?quote:Op zondag 26 maart 2006 16:06 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Doet me denken aan Scritti Politti - Absolute
je wilt de titel van een nummer dat je niet echt wat vondquote:Op zondag 26 maart 2006 16:34 schreef martjin het volgende:
Ik zoek een nummer, het is in het spaans gezongen (dus ik versta er geen fuck van / zoeken op lyrics) enhet is een recent nummer, zo hoorde ik hem vanochtend nog op Qmusic, het klinkt een beetje als Adios Amigo (die zanger), maar ik vond niet echt wat, suggesties?
Juanes - La Chamisa Negra ?quote:Op zondag 26 maart 2006 16:34 schreef martjin het volgende:
Ik zoek een nummer, het is in het spaans gezongen (dus ik versta er geen fuck van / zoeken op lyrics) enhet is een recent nummer, zo hoorde ik hem vanochtend nog op Qmusic, het klinkt een beetje als Adios Amigo (die zanger), maar ik vond niet echt wat, suggesties?
heb net effe zitten denken en het is meer een japans melodietje dat je er door heen hoord.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:31 schreef ook_gek het volgende:
Er is de laatste tijd een geweldig club nummertje met een hele pakkende melodie. Soort van oosters melodiets met de teks van You and my bla bla bla dancing together
iemand een idee welk nummer dit is?
Waar heb je hem gehoord? Wordt het op de radio gedraaid.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb net effe zitten denken en het is meer een japans melodietje dat je er door heen hoord.
Het is een nummer dat door Erick E, Roog, brian S, benny rodrigues gedraaid word.
Dan heb je ongeveer een idee wat het is.
tis een jazz nummer (als ik het niet verkeerd heb)quote:Op zondag 26 maart 2006 20:55 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Ik zoek dat nummer wat op de achtergrond bij de reclame van "Rozegeur&Wodka lime" gespeeld wordt. Volgens mij is het iets van St. Germain?
Horny as a dandy - Mousse T vs the Dandy Warholsquote:Op maandag 27 maart 2006 00:26 schreef waynie het volgende:
Nummer waarvan 2 bekende nummers met elkaar gemixt zijn, waarvan een: I am horney, horney, horney horney
was jij vroeger de user rhoona of zo iets?quote:Op maandag 27 maart 2006 00:46 schreef roonaatje het volgende:
Wie kan mij helpen. Lange Frans en Baas B. waren afgelopen vrijdag in Meppel. Lange Frans rapte daar een nummer "zuig pik met twee handen, veel spuug en geen tanden. Met jou wil........" Sorry de rest van de tekst weet ik niet, want toen stormde lange frans het publiek in om iemand in elkaar te rossen. Maar weet iemand hoe dit nummer heet en of het toevallig misschien een gejatte rap is en of het wel een bestaand nummer is? Ik wil dit nummer heel graag voor iets gebruiken, dus please help me out!
Dat is Us3 met Cantaloopquote:Op zondag 26 maart 2006 20:55 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Ik zoek dat nummer wat op de achtergrond bij de reclame van "Rozegeur&Wodka lime" gespeeld wordt. Volgens mij is het iets van St. Germain?
blur - song 2quote:Op maandag 27 maart 2006 01:27 schreef Boefjetim het volgende:
Ik zoek een nummer, werd donderdagavond in de Paradiso gedraaid.
Het refrein is heel simpel whooooooooh hoooooooh whooooooooooh hoooooooooh
Qua melodie is het ongeveer zo Whoooo( D# ) oooooh hoo( C# )oooh Whoooo( D# )ooooh Hooo( F )oooh.
Het was volgens mij een Kaiser Chiefs / Arctic Monkeys achtige band.
Wie o wie kan me helpen?
Pennywise - Bro Hymn?quote:Op maandag 27 maart 2006 01:27 schreef Boefjetim het volgende:
Qua melodie is het ongeveer zo Whoooo( D# ) oooooh hoo( C# )oooh Whoooo( D# )ooooh Hooo( F )oooh.
Wie o wie kan me helpen?
1ste = Rumble Feat Dick Rules - Tricky Trickyquote:Op maandag 27 maart 2006 08:18 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik heb 2 'filmpjes' van het uitgaan in Curaçao. Je ziet niks, maar het gaat me dus om de 2 nummers:
De eerste: KLIK
De 2e is een stuk onduidelijker, maar ik hoop toch dat iemand hem herkend: KLIK
Het zou Buckshot Lefonque kunnen zijn, maar ik twijfel. Ik heb hem wel ergens op cd staan, maar die zitten momenteel in een verhuisdoos. Ik check vanavond even of hij toevallig op mijn pc staat.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:55 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Nee het was dat Cantaloopquote:Op maandag 27 maart 2006 10:50 schreef Rio het volgende:
[..]
Het zou Buckshot Lefonque kunnen zijn, maar ik twijfel. Ik heb hem wel ergens op cd staan, maar die zitten momenteel in een verhuisdoos. Ik check vanavond even of hij toevallig op mijn pc staat.
Zen - Hair?quote:Op maandag 27 maart 2006 10:40 schreef Berkery het volgende:
'Zo'n nummer dat iedereen wel kent.' Ik hoorde het gisteren op de radio en vroeg me af van wie het eigenlijk was.
"Yeah...growing, flowing..."
"Flowers grow on my hair"![]()
Flower Power-achtig in ieder geval. Ik dacht dat het wel te googelen was, maar kwam niet verder dan de Grateful Dead, en die zijn het volgens mij niet.
quote:Op maandag 27 maart 2006 10:55 schreef Mark het volgende:
Die was al beantwoord, hoor
Ah, overheen gelezen. Die staat overigens op mijn pc, dus ik had 'm uiteindelijk wel gevonden.quote:
Yepquote:Op maandag 27 maart 2006 12:00 schreef martjin het volgende:
Ik zoek dus een liedje uit een reclame (http://www.ster.nl/ster?nav=vhilLsHCjEtCeDnDCygE) maar op ster staat dat het speciaal gecomponeerde muziek is, betekent dat dat ik het nergens kan krijgen?
Helaasquote:
quote:Er is de laatste tijd een geweldig club nummertje met een hele pakkende melodie. Soort van japans melodie met de tekst van You and me bla bla bla dancing together
De tekst gaat echt op de beat van de melodie.
dj,s zoals roog, Erick-E, brian S draaien dit nummer.
Ik krijg een Bert Haanstra beeld voor ogen. Geert Chatrou is overigens ook erg happy, misschien is dat wat.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:29 schreef teigan het volgende:
beetje huppelende kinderen, een paar olifanten, een paar tijgers, giraffen en ze zitten een patatje te eten, dat is het zo ongeveer..
De enige logica die ik achter dit nummer kan ontdekken is dat het op het album 'Elephant' staat...quote:Op maandag 27 maart 2006 20:21 schreef teigan het volgende:
Bedankt voor de tips, ik heb uiteindelijk(of voorlopig) The hardest button to button gebruikt van The white stripes....
nee ik heb zelf niet die geluidjes getypt het is een copy paste van een ander forum.quote:I've got something, and it goes something like this: dobedobedobedobop, dobedobedobedobop.
untz untz untz, baby untz untz untz.
all you neeeeeeed, is my unt-iz, unt-iz un-tiz
Meck feat. Leo Sayer - Thunder In My Heart Againquote:Op maandag 27 maart 2006 20:52 schreef assie het volgende:
Hoorde net een sterk dance nummer op Yorin. Artiest was ene Mac ... & .....
Iemand enig idee, info is wel erg beknopt....
For the record:quote:Op maandag 27 maart 2006 20:45 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik zoek me rot maar kan maar niet het nummer achter dit stukje tekst vinden.
[..]
nee ik heb zelf niet die geluidjes getypt het is een copy paste van een ander forum.
edit:
wat een toeval! ze draaien m nu op Fok! radio.Heb de titel dus nu.
Ik heb het nummer gevonden. Het heet chocolate puma-always and foreverquote:
De tweede is iig goedquote:Op maandag 27 maart 2006 10:41 schreef Koepert het volgende:
[..]
1ste = Rumble Feat Dick Rules - Tricky Tricky
2de = Sean Paul - Temperature (keeping You Warm)
Kickjequote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:12 schreef jpg97 het volgende:
Iemand?
Haha, die ken ik natuurlijk wel, maar die had ik er niet uitgehaald met jouw beschrijving, Oosters deuntje?quote:Op maandag 27 maart 2006 22:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb het nummer gevonden. Het heet chocolate puma-always and forever
Forte - Close To You (Ft. Disguyz)quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:59 schreef donroyco het volgende:
Ik zoek een remix van het nummer The Carpenters - Close to you.. het is een dance/trance versie ..
Was deze al beantwoord?quote:Op maandag 27 maart 2006 01:27 schreef Boefjetim het volgende:
Wie o wie kan me helpen?
Ja, Blur - Song 2..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:16 schreef quadrifoglio het volgende:
[..]
Was deze al beantwoord?
The Sheer - Right Now
That's it!quote:
Niet iedereen is zo sociaal..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:22 schreef quadrifoglio het volgende:
[..]
ah okik zag nergens een bedankje van de zoekende partij..
![]()
Nee, das een RnB versie, geen trance/dance versiequote:
Ik heb 'm al gevondenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:45 schreef Sjaakman het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel/uitvoerenden van een nummer met stevig gitaarwerk.
Het is een redelijk recent nummer, ouder dan een jaar zal het denk ik niet zijn.
Het enige dat ik er over weet te vertellen is dat in de videoclip, tijdens de gitaarsolo (met twee gitaristen die elkaar afwisselen) de één lekker quasi laks een half litertje water naar binnen zit te gieten, terwijl de ander (oosters uiterlijk, met lang zwart haar) aan een deel van de gitaarsolo bezig is.
Het flesje water is leeg vlak voordat hij zelf weer los mag op zijn plank met snaren.
Welk nummer is dit nou? En van wie is het?
met de tekst make me a fool boy!!!!!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:43 schreef DrBeavis het volgende:
wie kan me helpen?
net was het deuntje van MTV Asian Screen, of zeg maar de reclame ervan op MTV, het is een deuntje met opzwepend vioolspel...wie kent dit of weet wat ik bedoel en kan me aan de naam helpen?
Nouvelle Vague - Just can't get enoughquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:20 schreef MI55ILLE het volgende:
Kent iemand het nummer wat je hoort in de nieuwste reclame van H&M op tv?
quote:Op zondag 26 maart 2006 22:37 schreef Chen het volgende:
Ik zoek het nummer dat in de nieuwste reclame van WE zit, heb op tvreclames.nl en op ster.nl gekeken nergens kunnen vinden helaas. Weet iemand het? bvd Chen
Joey Negro - Make A Movequote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:29 schreef DrBeavis het volgende:
wie helpt me met het nummer van de promo van Asia Mania? die met de violen dus
Hm, ik weet niet of het dezelfde isquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:28 schreef heaven7 het volgende:
Welk liedje is dat die in de (tmf) reclame van XBOX voorkomt?
Erick E-Boogie Down ?quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:37 schreef TheFrankey het volgende:
ik zoek een nummer wat een stem heeft wat bewerkt is door een computer, en het deuntje komt uit de jaren 90...duidelijk geremixed. Een mannelijke stem.... Hoorde het in een kledingwinkel....
nog 'n keerquote:Op zondag 26 maart 2006 14:35 schreef wobbel het volgende:
Als je in Cinestar in Enschede zit, krijg je bij sommige zalen een lasershow enzo, met zo'n klassiek nummer erachter dat beetje gemixt is.
Weet iemand toevallig welke dat is? Hij is echt extreem bekend...
Was het hiphop/dance/disco...?quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:37 schreef TheFrankey het volgende:
ik zoek een nummer wat een stem heeft wat bewerkt is door een computer, en het deuntje komt uit de jaren 90...duidelijk geremixed. Een mannelijke stem.... Hoorde het in een kledingwinkel....
Ja kan die best zijn, herinner me iets van een hoop vechtende of stoeiende mensen op straat ofzo? Ding 1 keer gezien maar vind het liedje zo leuk! Het lijkt een erg ouderwets liedje.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:19 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Hm, ik weet niet of het dezelfde is, maar ik zoek dus de naam van het liedje uit die reclame van XBOX waar ze elkaar met waterballonen bekogelen.
Joey Negro - Make A Movequote:Op woensdag 29 maart 2006 20:08 schreef Ewaldus het volgende:
Ik zoek het nummer dat op MTV te horen is tijdens de reclame van mtv Asian Screen, klinkt klassiek en gaat later steeds sneller naar modern klinkend nummer.. Wie weet het ?
sorry, leek me te onwaarschijnlijk dat ie er al tussen zou staanquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:10 schreef donroyco het volgende:
[..]
Joey Negro - Make A Move
Blader anders ook even door de rest van het topic![]()
Teddy Bears Picnic van Gilbert Russell.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:19 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Hm, ik weet niet of het dezelfde is, maar ik zoek dus de naam van het liedje uit die reclame van XBOX waar ze elkaar met waterballonen bekogelen.
http://www.discogs.com/release/204300quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:59 schreef donroyco het volgende:
Ik zoek een remix van het nummer The Carpenters - Close to you.. het is een dance/trance versie ..
Bedanktquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:22 schreef Rosella het volgende:
[..]
Teddy Bears Picnic van Gilbert Russell.
Site
Busta Rhymes - Gimme Some Mo (titel weet ik niet zeker)quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:41 schreef peterbreur het volgende:
Weet iemand misschien van wie dit nummer is?
Link
Het is een fragment van het nummer dat ik onlangs hoorde op de radio.
Alvast bedankt!
Ja! Dat is hem!quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:25 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Busta Rhymes - Gimme Some Mo (titel weet ik niet zeker)
was "O Fortuna" al gezegd? of anders het sensation 2004 anthem..?quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:19 schreef wobbel het volgende:
[..]
nog 'n keermoet hem in een filmpie monteren maar ken de naam niet
Paul T - Can I Get Somequote:Op donderdag 30 maart 2006 11:40 schreef ve4443 het volgende:
Wie kent dat dancenummer (geen top40-meuk, maar meer voor in een club) waaruit ik slechts de volgende flarden ken:
"Cocaine, what a drug that was..."
"...made my dick shrink..."
Eeuwige roem voor de tipgever!
toch snel verdiendquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:33 schreef ve4443 het volgende:
Grandioos! Eeuwige roem voor Quadrifoglio dus![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:49 schreef Genverbrander het volgende:
Ik zoek desperately naar de titel van het klassiek-achtige nummer dat je hoort in de de eerste 4 minuten van dit paaseiland-filmpje:
http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?grens=190
Iemand die me kan helpen? Alvast bedankt!
kijk eens bij het oeuvre van shakira..quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:44 schreef Koewam het volgende:
ik zoek tangomuziek, liefst Argentijns. Iemand die leuke artiesten weet?
Da's van Patty & Shift - Wonderfulquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:17 schreef DUSHI82 het volgende:
Ik heb al dagen het "Spijkerhoek"-liedje in mijn hoofd, gezongen door Patty uit de serie?
Iemand?
Een leescursus.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:19 schreef heaven7 het volgende:
Wat bieden jullie me?
Xbox weet ik niet, maar die H&M reclame is Nouvelle Vague - Just can't get enoughquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:18 schreef brambosjesman het volgende:
Ja die van de XBOX reclame wil ik ook graaaaag
Maar ook die van de nieuwe H&M reclame....
Marcel Woods - Advancedquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:17 schreef dunniecash het volgende:
Welk nr is dit? Net vluchtig een snippet opgenomen:
http://home.deds.nl/~dunniecash/dope/liedje.mp3
Marcel Woods - Advancedquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:17 schreef dunniecash het volgende:
Welk nr is dit? Net vluchtig een snippet opgenomen:
http://home.deds.nl/~dunniecash/dope/liedje.mp3
Sorryquote:
Henry Hall leidt het orkest. Klik nou maar eens op dat linkje in mijn post.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:13 schreef heaven7 het volgende:
[..]
SorryHeb het niet gezien.. evengoed is het Henry Hall die zingt in de reclame
Weet je ook het jaartal van die versie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |