Waar is dit topic niet voor bedoeld?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP
http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
Chi Coltrane - Go Like Elijahquote:Op zondag 19 maart 2006 22:12 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Okee, een liedje. Of eigenlijk 2.
In de eerste plaats voor mezelf dit wijsje wat ik vanmiddag hoorde in het Stadion bij AZ-Feyenoord. Een Gospel-achtig lied waarvan het erg lijkt of de titel "When i go" is maar ik heb tot nu toe geen succes met zoeken op die titel.
Het is geen Gospel liedje qua tekst maar het arrangement (met veel koor enzo) geeft het een erg gospel-sausje. Het wordt gezongen door een vrouw.
Nummer heet 'Time to say goodbye', wie deze uitvoerende is weet ik nietquote:Op zondag 19 maart 2006 23:06 schreef Cheek0 het volgende:
ik zoek het lied uit het volgende filmpje:
http://www.huilendehonden.nl/Anders/zlatan-goodbye.wmv
Heb t echt nodig
Andrea Bocelli, en de naam van de zangeres weet ik niet.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nummer heet 'Time to say goodbye', wie deze uitvoerende is weet ik niet
Ik hoorde geen manquote:Op zondag 19 maart 2006 23:25 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Andrea Bocelli, en de naam van de zangeres weet ik niet.
Vanaf het midden ongeveer.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik hoorde geen man
Heb dan ook maar 10 seconden geluisterd
Sarah Brightman. Het nummer heet Time to say goodbye.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:25 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Andrea Bocelli, en de naam van de zangeres weet ik niet.
Heb lopen zoeken maar kom er maar niet op..quote:Op maandag 20 maart 2006 08:59 schreef Joncho het volgende:
Ik zoek het nummer uit de Ice Age 2 Trailer, niet het laatste nummer, dat is Vanilla Ice, maar het nummer dat te horen is nadat Scrat de Piranha's verslagen heeft en 'This Spring' in beeld is. Het is waarschijnlijk het einde van het nummer dat te horen is en ik hoop dat het genoeg is voor de kenners om het te kunnen ontdekken.
Bekijk de trailer hier.
Hm, ik heb een beetje baggergeluid hier, en de radio aan, maar volgens mij zijn het de Proclaimers met 500 Milesquote:Op maandag 20 maart 2006 08:59 schreef Joncho het volgende:
Ik zoek het nummer uit de Ice Age 2 Trailer, niet het laatste nummer, dat is Vanilla Ice, maar het nummer dat te horen is nadat Scrat de Piranha's verslagen heeft en 'This Spring' in beeld is. Het is waarschijnlijk het einde van het nummer dat te horen is en ik hoop dat het genoeg is voor de kenners om het te kunnen ontdekken.
Bekijk de trailer hier.
Reel 2 reel?quote:Ik hoorde vannacht met uitgaan een oud liedje. Of 'oud'.. jaren '90, denk ik. Het wordt gezongen door een kerel met een erg lage stem. Denk aan; reel 2 real, dr. Alban, het is een up-tempo nummer... Het gaat zo;
baby baby baby, i want to (fuck?) it up. Baby baby baby, do you wanna (fuck?) it up.
Hij zegt ook ergens:
Onea.. twoa.. one two treea.
Ik krijg het liedje maar niet uit mn hoofd.. dus als iemand de zanger/groep en/of het nummer kent, kan ik hen downloaden. Hopelijk scheelt dat wat
Alvast bedankt
Ah ja, overheen gelezen.quote:Op maandag 20 maart 2006 10:59 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
We waren inmiddels tot de conclusie gekomen dat het ging om:
T.O.F. - Funk it up [1995]
Schoolquote:Op maandag 20 maart 2006 15:35 schreef Dizer het volgende:
Hoe heet dat ene nummer van Supertramps (of zo iets) dat ook bekend staat als kippenvel nummer met in het begin een vraamd geluid dan kindergeluiden en dan brand de hel los.... ?
Heerlijk nummer inderdaad.quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 15:15 schreef Abe_Lenstra het volgende:
[..]
Dat isset!![]()
Grote klasse D. Rose!![]()
Dj Mystery - Punaniquote:Op maandag 20 maart 2006 19:41 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
weet iemand het een nummer(s) uit het filmpje hieronder?
filmpje
Randy Crawford - Knockin' on heaven's door [1989]quote:Op maandag 20 maart 2006 23:23 schreef aquino het volgende:
Knocking on heavens door... het is zo vaak gecovered en ik weet zeker dat er ook een hele mooie versie door een vrouw ingezongen is (en dan bedoel ik niet avril lavigne). Wie kan mij helpen aan de naam van de zangeres?
Bedankt!quote:Op maandag 20 maart 2006 23:26 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Randy Crawford - Knockin' on heaven's door [1989]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |