Ik ben heel benieuwd, ik heb werkelijk geen flauw idee.quote:Op zondag 19 maart 2006 10:40 schreef MikeyMikeZ het volgende:
ik zoek nog steeds een dancenummer, ik weet er inmiddels al ietsje meer van, maar het is niet echt duidelijk.
Het is een nieuw nummer, ik hoor hem best vaak op mn werk op qmusic, het is een dancenummer, gezongen door een vrouw.
Een heel kort stukje wat ik heb kunnen horen:
"i'v been..........in avenue light....
.............girls inside....."
Misschien schiet er bij iemand iets te binnen
Alvast bedankt!!!!
T.O.F. - Funk it up [1995]quote:Op zondag 19 maart 2006 14:18 schreef Ephemera het volgende:
Ik hoorde vannacht met uitgaan een oud liedje. Of 'oud'.. jaren '90, denk ik. Het wordt gezongen door een kerel met een erg lage stem. Denk aan; reel 2 real, dr. Alban, het is een up-tempo nummer... Het gaat zo;
baby baby baby, i want to (fuck?) it up. Baby baby baby, do you wanna (fuck?) it up.
Hij zegt ook ergens:
Onea.. twoa.. one two treea.
Ik krijg het liedje maar niet uit mn hoofd.. dus als iemand de zanger/groep en/of het nummer kent, kan ik hen downloaden. Hopelijk scheelt dat wat![]()
Alvast bedankt
Is dat niet van Salt 'n Pepa?quote:Op zondag 19 maart 2006 14:35 schreef donroyco het volgende:
Ik zoek zelf ook nog een nummer, hoorde het al een paar keer voorbij komen bij Eurosport's Watts en er zijn meerdere uitvoeringen van. Door het nummer heen komt "oeh baby baby" en het deuntje is erg herkenbaar en wordt (denk ik) in meerdere genres gebruikt (o.a. hiphop, meen ik). Het deuntje klinkt zo ta tada ta ta ta, tadadadada tada ta ta
Any suggestions ?
Ooo.. funk, niet fuckquote:Op zondag 19 maart 2006 15:12 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
T.O.F. - Funk it up [1995]
Eventueel msn 4 audio![]()
Helemaal niemand... Is een oud nummer uit de jaren 60 of 70... Ik d8 dat hier kenners actief waren met het raden van nummersquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:36 schreef cornutocontente het volgende:
[..]
Is te horen in de aftiteling...
Groet
GdB
ik bedoel de aftiteling van Wintertijd...quote:Op zondag 19 maart 2006 18:46 schreef cornutocontente het volgende:
[..]
Helemaal niemand... Is een oud nummer uit de jaren 60 of 70... Ik d8 dat hier kenners actief waren met het raden van nummers![]()
![]()
![]()
Ja, maar dan moet je wintertijd ook wel gezien hebben. Heb je wat meer info? Stukken tekst? Kan je het neuriën? Omschrijven?quote:Op zondag 19 maart 2006 18:46 schreef cornutocontente het volgende:
[..]
Helemaal niemand... Is een oud nummer uit de jaren 60 of 70... Ik d8 dat hier kenners actief waren met het raden van nummers![]()
![]()
![]()
als je de naam en artiest al weet zit je hier verkeerdquote:Op zondag 19 maart 2006 21:22 schreef PAA-053 het volgende:
Ik ben naarstig op zoek naar American Kids van Bloc Party. Wie kan me helpen?
Ik heb al succes gekend via deze weg...quote:Op zondag 19 maart 2006 21:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
als je de naam en artiest al weet zit je hier verkeerd
zou kunnen, maar dan nog is dat niet de bedoeling van dit topicquote:Op zondag 19 maart 2006 21:27 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Ik heb al succes gekend via deze weg...
Daar heb je gelijk inquote:Op zondag 19 maart 2006 21:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zou kunnen, maar dan nog is dat niet de bedoeling van dit topic![]()
The beloved - In sweet harmony ?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:12 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Okee, een liedje. Of eigenlijk 2.
In de eerste plaats voor mezelf dit wijsje wat ik vanmiddag hoorde in het Stadion bij AZ-Feyenoord. Een Gospel-achtig lied waarvan het erg lijkt of de titel "When i go" is maar ik heb tot nu toe geen succes met zoeken op die titel.
Het is geen Gospel liedje qua tekst maar het arrangement (met veel koor enzo) geeft het een erg gospel-sausje. Het wordt gezongen door een vrouw.
Het tweede nummer is een wat oud nummer wat misschien wel in een reclame zit of en een gedeelte van de tekst gaat "......... in perfect harmony". Een erg oudbollig nummer ala de jaren 20 ofzo. Mijn moeder is erg benieuwd naar dit nummer.
Ik weet het, zo goed als geen aankopingspunten maar...........
Nope sorry. Dat tweede nummer is echt zo'n nummer wat je nu regelmatig hoort dus het zal wel in een reclame spotje zitten.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:14 schreef Roppenzo het volgende:
[..]
The beloved - In sweet harmony ?
of anders beter; The Hilltoppers - If I Didnt Care
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |