Vangelis - Chariots of firequote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:04 schreef DeStedebouwer het volgende:
Weet iemand hoe het nummer het wat gespeeld wordt wanneer het vogelbekdier uit onderstaand filmpje door de lucht vliegt?
http://81.169.168.8/Bluedream/Zoo_Compressed_web.mov
gewoon luisteren totat je een zin goed kan verstaan en die googlen. Niet zo moeilijk toch?quote:
Era - Ameno (zijn ook wat dance remixen van)quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:38 schreef wht het volgende:
Hele korte info maar :S
Is volgens mij latijns of iets dergelijks,
Iets met, dorimi adimus.....![]()
Staat ook gewoon op zn site hoorquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:22 schreef ook_gek het volgende:
http://www.youtube.com/w/Carl-Cox?v=bVUpyGWKH6A&search=carl%20cox
Weet iemand waar dit was en wanneer. Ik wil op zoek gaan naar deze live set.
Ben overgens ook op zoek naar de disco waar dit was![]()
Is het niet Kaiser Chiefs - Na Na Na Na Naaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:52 schreef Drumpie het volgende:
ik zoek nog steeds dat ene liedje van nanananana maar niemand hier weet het ik ook niet trouwens, het is meer rock en in het begin beetje bass met mannenzang
Hardstyle?quote:Op zondag 19 maart 2006 00:07 schreef Rio het volgende:
edit: Heb hem al gevonden: Ferry Corsten - Rock Your Body, Rock
Ik zat er niet ver naast qua tekst.
Nee want die nana na nana die is wat slomer en niet zo snel achterelkaarquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:54 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Is het niet Kaiser Chiefs - Na Na Na Na Naa
Cosmic Gate remix?quote:
Mike Flowers Pops?quote:Op zondag 19 maart 2006 01:30 schreef LennyKravitz het volgende:
imitatie/persiflage op oasis-wonderwall... vent liep met een al te blond opvallen haarstukje en clip deed barbie-kleurig-overdreven jarig 60 aan...
wie was deze artiest?
Meck feat. leo sayer - Thunder in my heart again ??quote:Op zondag 19 maart 2006 10:40 schreef MikeyMikeZ het volgende:
ik zoek nog steeds een dancenummer, ik weet er inmiddels al ietsje meer van, maar het is niet echt duidelijk.
Het is een nieuw nummer, ik hoor hem best vaak op mn werk op qmusic, het is een dancenummer, gezongen door een vrouw.
Een heel kort stukje wat ik heb kunnen horen:
"i'v been..........in avenue light....
.............girls inside....."
Misschien schiet er bij iemand iets te binnen
Alvast bedankt!!!!
Dat is hem niet..maar toch bedankt!quote:Op zondag 19 maart 2006 11:23 schreef Flyingdutchman het volgende:
[..]
Meck feat. leo sayer - Thunder in my heart again ??
niemand een idee? Hij komt heel vaak voorbij op Mtv en Mtv2, alleen blijkbaar niet als ik kijkquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:47 schreef morgane het volgende:
hmmm...ik zit nu met een halve zin uit een liedje in m'n kop, en ik wil dus graag weten wat het is! Ik weet nog wel dat ik de rest van het nummer erg tof vond maar ik weet niet eens meer waar ik het gehoord hebiig zit er "you're the funny/crazy little ...... in my/a ....." in
het is een beetje alternatief nummer, beetje Fall Out Boy stijl ofzo, wordt vaak gedraaid op Mtv2 en meer dan dit weet ik dus niet
en zover ik weet is het níet funny little frog van Belle & Sebastian
damn ik maak het jullie wel erg moeilijk zo
![]()
Gino Vannelli - Wild horsesquote:Op zondag 19 maart 2006 12:13 schreef Wouter.1984 het volgende:
ik ben op zoek naar een nummer waar ik een stukje van het reffrein van ken:
"'wild horses could not drag me away from you''
ik dacht eerst dat het een lied van Van morrison was maar nee dus en heb ook al op wild horses gezocht. Kan niet meer op de naam komen, help !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |