...quote:Op zondag 19 maart 2006 22:51 schreef MiLalaa het volgende:
Supertijd voor Haugli ook.. Maar voor wie niet lijkt het haast
Die fipo van 't vorige topic was echt knettersnel.quote:
Nee, ze gaat voor een WR.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:52 schreef DeeBee het volgende:
zou Klassen achteruit of zonder schaatsen gaan finishen?![]()
ze heeft in ieder geval de voorsprong om een stunt te kunnen uithalen![]()
Ik denk dat ze met haar lippen op het ijs over de finish glijdt... jullie mogen zelf invullen welkequote:Op zondag 19 maart 2006 22:52 schreef DeeBee het volgende:
zou Klassen achteruit of zonder schaatsen gaan finishen?![]()
ze heeft in ieder geval de voorsprong om een stunt te kunnen uithalen![]()
Zou enorm stoer zijn.quote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 22:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die fipo van 't vorige topic was echt knettersnel.
Ik doe alleen maar aan Lapo's en Lato's van subforums.quote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 22:53 schreef Bruce117 het volgende:
@TheVulture.
't IDO-forum: de definitieve stats. Je staat 30e, met volgens sommige 100 posts te weinig.
Lapo's en fipo's van forums zijn stoer.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:54 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik doe alleen maar aan Lapo's en Lato's van subforums.
per topic is te makkelijk![]()
Ow kan ookquote:Op zondag 19 maart 2006 22:55 schreef Light het volgende:
sneller dan 6:53:17 moet ze rijden, om onder 155.000 punten te komen
dat gaat lukken. zou wel geweldig zijnquote:Op zondag 19 maart 2006 22:55 schreef Light het volgende:
sneller dan 6:53:17 moet ze rijden, om onder 155.000 punten te komen
ja, hij geilde echt openlijk op d'rquote:Op zondag 19 maart 2006 22:55 schreef maril het volgende:
OMG, Frank Snoeks wil een Smeetsje doen met Klasse.
dat zou gaaf zijn... en Pechstein moet niet meeliftenquote:
dat doet zij altijdquote:Op zondag 19 maart 2006 22:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat zou gaaf zijn... en Pechstein moet niet meeliften
Uhuh, heeft ze niet handig gedaan.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik zeg je... Klassen heeft verkeerd gepiekt... dat had 5 keer goud kunnen zijn in Turijn in deze vorm
Nee op de 500 meter en 100 meter zijn er beterquote:Op zondag 19 maart 2006 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik zeg je... Klassen heeft verkeerd gepiekt... dat had 5 keer goud kunnen zijn in Turijn in deze vorm
Inderdaad.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:56 schreef Bruce117 het volgende:
Vraag het maar eens aan Arcee
klopt maar dat gebeurt wel vaker, kramer eigenlijk ookquote:Op zondag 19 maart 2006 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Nou Arcee, kom maar opquote:
Ik had het laatste slotje van Topixquote:Op zondag 19 maart 2006 22:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Lapo's en fipo's van forums zijn stoer.
* Arcee had de fipo van IED.![]()
![]()
Met Klassen weet je het dit weekend nooitquote:Op zondag 19 maart 2006 22:57 schreef komrad het volgende:
WR zit er niet in
762 Nou?quote:
In deze vorm niet, de 500 had ze niet gewonnen maar de ploegenachtervolging welquote:Op zondag 19 maart 2006 22:58 schreef maril het volgende:
[..]
Nee op de 500 meter en 100 meter zijn er beter
Ik snap het echt nietquote:
862 is mijn userid.quote:
Dit gaat een jaar of tien duren eer dat dit record is gesneuveldquote:Op zondag 19 maart 2006 23:01 schreef Brahimov het volgende:
Een 10. Met een griffel. A-ma-zing. Ik ben er stil van. Wat een vierkamp
let op, in Vancouver weer goud in de ploegenachtervolgingquote:
ik hoop hetquote:Op zondag 19 maart 2006 23:01 schreef Ericr het volgende:
Toch niet weer die debiele hand straks bij Pechstein?
jaquote:Op zondag 19 maart 2006 23:01 schreef Ericr het volgende:
Toch niet weer die debiele hand straks bij Pechstein?
oh okquote:
Zij zo goed, de rest rijgt ook PR aan PR.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:02 schreef ScienceFriction het volgende:
Was de rest nou zo slecht of zij nou zo goed?
Zij zo goed.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:02 schreef ScienceFriction het volgende:
Was de rest nou zo slecht of zij nou zo goed?
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:03 schreef ScienceFriction het volgende:
Mooie afsluiting van de carriere van Pechstein
staat dan de ploegenachtervolging mét rollator op het programma danquote:Op zondag 19 maart 2006 23:02 schreef rubbereend het volgende:
zet Klassen straks weer dat OS mutsje op?
[..]
let op, in Vancouver weer goud in de ploegenachtervolging
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:03 schreef ScienceFriction het volgende:
Die stopt pas als iemand allebei d'r benen breekt ben ik bangquote:Op zondag 19 maart 2006 23:03 schreef ScienceFriction het volgende:
Jack is tofquote:
Je kunt ze tussen een boek doen en drogen enzoquote:Op zondag 19 maart 2006 23:04 schreef Mirri het volgende:
Ik moet huilen.Frank: "De beste wereldkampioene ooit"
En ik heb haar bloemen, "de beste bloemen ooit" ook al zijn ze verdroogd..![]()
![]()
Jezus de tranen rollen over mijn wangen.
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:04 schreef Mirri het volgende:
![]()
ECHT?quote:Op zondag 19 maart 2006 23:04 schreef Mirri het volgende:
![]()
Als je alle 4 wereldrecords optelt dan kom je op 154.084. Daar zit Klassen maar 0.496 boven, nog geen half punt.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:03 schreef Arcee het volgende:154.580
Wat een waanzinnig puntenrecord.Cindy
wat een prutser die Klassen, is niet eens beter dan zo'n stoffige Russinquote:Op zondag 19 maart 2006 23:05 schreef Ericr het volgende:
Ff gezocht, maar Lidia Skoblikova won ook alle afstanden in 1963 en pakte toen meer dan 4 punten op het totaal.
Ik heb verstand van planten, ik heb ze aan het plafond ondersteboven gehangen zodat ze goed drogen en ik ze altijd kan bewaren. Maar ze kraken wel een beetje toen ik ze net op mijn schoot hadquote:Op zondag 19 maart 2006 23:05 schreef Remzz het volgende:
[..]
Je kunt ze tussen een boek doen en drogen enzo
Jack is een lul.quote:
De concurrentie bij de vrouwen is nu wel wat groter dan toen denk ik.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:05 schreef Ericr het volgende:
Ff gezocht, maar Lidia Skoblikova won ook alle afstanden in 1963 en pakte toen meer dan 4 punten op het totaal.
Moet ze wel oppassen met die tranen danquote:Op zondag 19 maart 2006 23:05 schreef Remzz het volgende:
[..]
Je kunt ze tussen een boek doen en drogen enzo
Kap ff met dat gejammer zegquote:Op zondag 19 maart 2006 23:04 schreef Mirri het volgende:
![]()
tegen die tijd moet ze Friesinger aanduwenquote:Op zondag 19 maart 2006 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
staat dan de ploegenachtervolging mét rollator op het programma dan
Ik probeer het me te visualiserenquote:Op zondag 19 maart 2006 23:06 schreef Mirri het volgende:
[..]
Maar ze kraken wel een beetje toen ik ze net op mijn schoot had
die man heeft nog weleens een paar baanrecords op de 100 meter staanquote:Op zondag 19 maart 2006 23:07 schreef MiLalaa het volgende:
ik heb in Inzell ook wel eens een bosje bloemen gekregen, van Tucker Fredricks B-groep. Na een halve dag was er al niet veel meer van over
![]()
ik heb er nog immer nachtmerries door
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:04 schreef Mirri het volgende:
![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als je alle 4 wereldrecords optelt dan kom je op 154.084. Daar zit Klassen maar 0.496 boven, nog geen half punt.
dat dachten we van de 13:30 van Koss ookquote:Op zondag 19 maart 2006 23:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit gaat een jaar of tien duren eer dat dit record is gesneuveld
Hou je klote muil johquote:
Da's ernstig goed dus.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als je alle 4 wereldrecords optelt dan kom je op 154.084. Daar zit Klassen maar 0.496 boven, nog geen half punt.
De eerste 2quote:Op zondag 19 maart 2006 23:09 schreef MiLalaa het volgende:
we gaan toch geen een halve rit 10km missen, mag ik hopen
ik vind het niet zo erg om de eerste rit op de 10k te missenquote:Op zondag 19 maart 2006 23:09 schreef MiLalaa het volgende:
we gaan toch geen een halve rit 10km missen, mag ik hopen
Dat kwam door de klapschaatsquote:Op zondag 19 maart 2006 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat dachten we van de 13:30 van Koss ook
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:09 schreef Mirri het volgende:
[..]
Hou je klote muil johDit is niet alleen jouw forum, je hebt echt geen idee wat dit allemaal voor me betekent
![]()
Blijkbaar niet neequote:Op zondag 19 maart 2006 23:09 schreef Mirri het volgende:
[..]
Hou je klote muil johDit is niet alleen jouw forum, je hebt echt geen idee wat dit allemaal voor me betekent
![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:09 schreef Mirri het volgende:
[..]
![]()
Jezus zeg, ga ff puberen met je dramakwieneriequote:Op zondag 19 maart 2006 23:09 schreef Mirri het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:09 schreef Ericr het volgende:
[..]
Pleur die bloemen lekker weg, oude zooi.
Waarom betekent dit zoveel voor je? Heb je ontzettend veel geld gezet op haar overwinning ofzo?quote:Op zondag 19 maart 2006 23:09 schreef Mirri het volgende:
[..]
![]()
http://www.huisarts.nl/quote:Op zondag 19 maart 2006 23:09 schreef Mirri het volgende:
[..]
![]()
Wil je erover pratenquote:Op zondag 19 maart 2006 23:09 schreef Mirri het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezus zeg, ga ff puberen met je dramakwienerie
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:12 schreef Ericr het volgende:
En daar komt die dan, het grootste gat ooit (denk ik) : 1947.
Verne Lesche uit Finland die alle afstanden won met totaal 21 punten voorsprong.
Hoeveel deden er toen mee?quote:Op zondag 19 maart 2006 23:12 schreef Ericr het volgende:
En daar komt die dan, het grootste gat ooit (denk ik) : 1947.
Verne Lesche uit Finland die alle afstanden won met totaal 21 punten voorsprong.
de nieuwe meissie123!quote:Op zondag 19 maart 2006 23:11 schreef TheVulture het volgende:
De tranen rollen bij mij nu ook over mijn wangen... van het lachen om de reacties op Mirri![]()
Vertel ben echt serieus want je hebt het zwaar te pakken meisquote:
Ik weet echt niet waar ik dit aan verdiend hebquote:Op zondag 19 maart 2006 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezus zeg, ga ff puberen met je dramakwienerie
Gaan zij ff voor mij bepalen welke ritten belangrijk zijn en welke nietquote:Op zondag 19 maart 2006 23:07 schreef ScienceFriction het volgende:
De belangrijke ritten laten ze wel zien
2quote:
Vaag kampioenschap met alleen Scandinavische landen. Die Lesche had in 1939 ook al gewonnen met 13 punten voorsprong.quote:
dat was ook een figuur jaquote:
dat bedoel ikquote:Op zondag 19 maart 2006 23:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Gaan zij ff voor mij bepalen welke ritten belangrijk zijn en welke niet.
Ik wil ze allemaal zien.
Cindy zat toch eerst ook boven de 157.000 ?quote:Op zondag 19 maart 2006 23:12 schreef Arcee het volgende:
Dat puntenrecord blijft lang staan als ze 'm zelf niet verbetert.
Zelfs de puntentotalen van PR's komen niet eens in de búúrt van die 154.580.
2 Anni Friesinger Germany 38.09 1:53.19 3:58.52 6:58.39 157.412
3 Claudia Pechstein Germany 38.99 1:54.83 3:57.35 6:46.91 157.515
4 Kristina Groves Canada 38.75 1:54.48 3:59.46 6:54.55 158.275
5 Ireen Wüst Netherlands 39.04 1:54.03 4:01.11 6:59.87 159.222
Ik mis Cindy heel erg, terwijl ik haar niet eens goed ken, ik heb 5 minuten met haar gepraat en geknuffeld. En toch voelt het alsof ik opeens iets misquote:Op zondag 19 maart 2006 23:13 schreef maril het volgende:
[..]
Vertel ben echt serieus want je hebt het zwaar te pakken meis
niet op het ijs kotsen aubquote:Op zondag 19 maart 2006 23:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Gaan zij ff voor mij bepalen welke ritten belangrijk zijn en welke niet.
Ik wil ze allemaal zien.
Zoek hulp.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:15 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik mis Cindy heel erg, terwijl ik haar niet eens goed ken, ik heb 5 minuten met haar gepraat en geknuffeld. En toch voelt het alsof ik opeens iets mis![]()
Mijn godquote:Op zondag 19 maart 2006 23:15 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik mis Cindy heel erg, terwijl ik haar niet eens goed ken, ik heb 5 minuten met haar gepraat en geknuffeld. En toch voelt het alsof ik opeens iets mis![]()
Moniek kan niet typenquote:Op zondag 19 maart 2006 23:15 schreef Ericr het volgende:
Meissie123 was gewoon Kleinsman die in het geheim een Internet cafe had opgezocht in Turijn.
Idolisatie kan rare dingen met je doen.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:15 schreef Mirri het volgende:
[..]
't is je idool. je moet dat gevoel gewoon negeren en doorgaan met je gewone leven.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:15 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dan ben je verlieftquote:Op zondag 19 maart 2006 23:15 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ging Cindy dan zo ver met knuffelen, ik bedoel als ik voel dat een vrouw iets meer voel voor mij als moi voor haar ,houd ik afstandquote:Op zondag 19 maart 2006 23:15 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je al een afspraak hebt morgen met je psychiater.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:09 schreef Mirri het volgende:
[..]
![]()
Nee, dat is niet gezond, maar gaat vanzelf over.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:17 schreef Ericr het volgende:
Wombcat het is hier toch ook gewoon een schoolpleinZeg nou zelf, gezond is die adoratie niet.
Godsamme zeg.. Ik kan me best voorstellen dat het een leuke ervaring is om ff met Cindy Klassen te lullen ja, maar je overdrijft toch wel behoorlijk hoor. Geknuffeld? Vanmiddag had je ook al met r gezoend. Beetje overbodig te vermelden misschien, maar ik geloof er geen flikker vanquote:Op zondag 19 maart 2006 23:15 schreef Mirri het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:17 schreef snellejelle het volgende:
[..]
't is je idool. je moet dat gevoel gewoon negeren en doorgaan met je gewone leven.
heeft immers allemaal gene zin.
als je nou verliefd was op renate was het een ander verhaal geweest
Geknuffeld ja, gezoend alleen op 1 wang, dat ging gewoon automatisch. Ze vond mijn spandoek mooiquote:Op zondag 19 maart 2006 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godsamme zeg.. Ik kan me best voorstellen dat het een leuke ervaring is om ff met Cindy Klassen te lullen ja, maar je overdrijft toch wel behoorlijk hoor. Geknuffeld? Vanmiddag had je ook al met r gezoend. Beetje overbodig te vermelden misschien, maar ik geloof er geen flikker van
Als Jelle er ook zo'n freaky thoughts op na gaat houden dan verbied ik hem dat bij dezequote:Op zondag 19 maart 2006 23:18 schreef Ericr het volgende:
Jelle wanneer ga je knuffelen met Maren?
Daar heb je gelijk in, maar misschien heeft ze echt hulp nodig. je kunt haar toch niet zo verdrietig achter laten, ja ik vind dat weer moeilijk.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, dat is niet gezond, maar gaat vanzelf over.
Maar jullie manier om er mee om te gaan is veel ongezonder.
Het leven op een forum, vind de reacties eerlijk gezegd nog wel meevallen.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, dat is niet gezond, maar gaat vanzelf over.
Maar jullie manier om er mee om te gaan is veel ongezonder.
Je zou haar toch maar in een reflex vol op de bek pakkenquote:Op zondag 19 maart 2006 23:20 schreef Mirri het volgende:
[..]
Geknuffeld ja, gezoend alleen op 1 wang, dat ging gewoon automatisch. Ze vond mijn spandoek mooi
Nietquote:Op zondag 19 maart 2006 23:18 schreef Ericr het volgende:
10-2-2007quote:Op zondag 19 maart 2006 23:18 schreef Ericr het volgende:
Oh ja, de norm op het forum is natuurlijk om iedereen zoveel mogelijk de grond in te boren, dat was ik vergetenquote:Op zondag 19 maart 2006 23:20 schreef Ericr het volgende:
[..]
Het leven op een forum, vind de reacties eerlijk gezegd nog wel meevallen.
Hahaquote:Op zondag 19 maart 2006 23:20 schreef Remzz het volgende:
[..]
Je zou haar toch maar in een reflex vol op de bek pakken
maar goed Mirri, het lijkt me dus dat je inderdaad verliefd bent op Klassen. Dat is niet echt handig. Heb je trouwens ook wel eens met andere schaatsers gesproken? Of alleen 1x met Klassen. Heel veel schaatsers doen heel aardig hoor. Misschien ben je er gewoon door overdonderd. Maar het is ook maar een mens.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:20 schreef Mirri het volgende:
[..]
Geknuffeld ja, gezoend alleen op 1 wang, dat ging gewoon automatisch. Ze vond mijn spandoek mooi
Is Peter Mueller getuige?quote:Op zondag 19 maart 2006 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NietMaren en ik gaan morgen trouwen
![]()
Maandag is het gratis op het gemeentehuis
Slaap ze.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Oh ja, de norm op het forum is natuurlijk om iedereen zoveel mogelijk de grond in te boren, dat was ik vergeten![]()
Nou ja, zoek het maar uit verder, ik ga pitten![]()
welnee, zo ben ik nietquote:Op zondag 19 maart 2006 23:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als Jelle er ook zo'n freaky thoughts op na gaat houden dan verbied ik hem dat bij deze
Is het dan zo dat ik de grond in word geboord? Ik voel me nu gewoon klote omdat ik dit allemaal teweeg heb gebracht, serieus.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Oh ja, de norm op het forum is natuurlijk om iedereen zoveel mogelijk de grond in te boren, dat was ik vergeten![]()
fijne vakantiequote:Op zondag 19 maart 2006 23:21 schreef Wombcat het volgende:
slaap lekker Wimquote:Op zondag 19 maart 2006 23:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Smit een hoge 37quote:Op zondag 19 maart 2006 23:23 schreef Arcee het volgende:
Wat is die Klassen ongelooflijk goed!
37.51 op de 500m en 6.48.97 op de 5000m.
Zie je Catriona Le May al een 6.50 klokken op de 5km? Of Gretha Smit een hoge 37er op de 500m?
Geen woorden voor zo goed als die Klassen is.Klassen
Daarom lachte ik! Remco ik bedoelde serieus Haha, niet sarcastisch zo gevoelig ben ik nu ook weer niet. Kijk dat is de ellende van een forumquote:
Jij bent ook net een hoerquote:Op zondag 19 maart 2006 23:23 schreef TheVulture het volgende:
@ Mirri, ben jij dat op je avatar? Zo ja, dan ben ik verliefd![]()
Ja dat is ze leuke meid hè.?quote:Op zondag 19 maart 2006 23:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb maar 5 minuten nodigquote:
Ah okeequote:Op zondag 19 maart 2006 23:23 schreef Mirri het volgende:
[..]
Daarom lachte ik! Remco ik bedoelde serieus Haha, niet sarcastisch zo gevoelig ben ik nu ook weer niet. Kijk dat is de ellende van een forum![]()
quote:
ah joh, niks aan de hand, lekker beetje rellenquote:Op zondag 19 maart 2006 23:22 schreef Mirri het volgende:
[..]
Is het dan zo dat ik de grond in word geboord? Ik voel me nu gewoon klote omdat ik dit allemaal teweeg heb gebracht, serieus.![]()
Ja dat ben ik.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:23 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:24 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja dat ben ik.
Ik baal hier gewoon van, verdikkempies![]()
Niet doen, hoor. Probeer het allemaal een beetje te relativeren.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:22 schreef Mirri het volgende:
[..]
Is het dan zo dat ik de grond in word geboord? Ik voel me nu gewoon klote omdat ik dit allemaal teweeg heb gebracht, serieus.![]()
Je moet het je gewoon niet zo aantrekken. Iedereen kan vanalles zeggen op een forumquote:Op zondag 19 maart 2006 23:24 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja dat ben ik.
Ik baal hier gewoon van, verdikkempies![]()
Presiesquote:Op zondag 19 maart 2006 23:25 schreef Remzz het volgende:
[..]
Je moet het je gewoon niet zo aantrekken. Iedereen kan vanalles zeggen op een forum
als jij daar op valt moet je helemaal je muil houden over Marenquote:Op zondag 19 maart 2006 23:23 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:26 schreef snellejelle het volgende:
[..]
als jij daar op valt moet je helemaal je muil houden over Maren
Dacht ik ook al aanquote:Op zondag 19 maart 2006 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Is dit topic eigenlijk niet een Darwin-nominatie waard
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:26 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Die Maren is toch echt wel een heel stuk lelijker hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 23:26 schreef snellejelle het volgende:
[..]
I second that...quote:Op zondag 19 maart 2006 23:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Die Maren is toch echt wel een heel stuk lelijker hoor.
lap top mee?quote:Op zondag 19 maart 2006 23:27 schreef maril het volgende:
Ik ben te wakker , ga wel de 10 km in bed kijken en hoop zelfs dat ik het eind niet meemaak want die wekker morgenvroeg
Vind je?quote:Op zondag 19 maart 2006 23:28 schreef BVO het volgende:
[..]
laat jelle het maar niet horenquote:Op zondag 19 maart 2006 23:28 schreef BVO het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:27 schreef maril het volgende:
Ik ben te wakker , ga wel de 10 km in bed kijken en hoop zelfs dat ik het eind niet meemaak want die wekker morgenvroeg
nietusquote:Op zondag 19 maart 2006 23:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, en ik ben de Paashaasquote:Op zondag 19 maart 2006 23:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee in mijn slaapkamer geen internet, dan slaap ik niet vanacht ,kijk ik het schaatsen af.quote:
Ik dacht je al te herkennen, maar nu weet ik het zeker.quote:
11 schatquote:Op zondag 19 maart 2006 23:31 schreef Mirri het volgende:
Gaan we met een schone lei beginnen in topic #10?![]()
Dit is 10.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:31 schreef Mirri het volgende:
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:31 schreef Mirri het volgende:
Interview met Cindy? Ja, die ga ik niet missen hoor,quote:Op zondag 19 maart 2006 23:32 schreef maril het volgende:
[..]
hw is er straks nog wel een interview met dr
![]()
Hey leuke screenshots! Kijk jij schaatsen op de computer?quote:Op zondag 19 maart 2006 23:31 schreef Remzz het volgende:
Caps zijn helemaal niets geworden
Maar voor Jelle nog wel een 'half' ontblote Maren en een stuk hoofd
[afbeelding]
[afbeelding]
Misschien heeft Henk Kok dan ook z'n Wat En Hoe Tsjechisch uitquote:Op zondag 19 maart 2006 23:34 schreef Mirri het volgende:
[..]
Interview met Cindy? Ja, die ga ik niet missen hoor,![]()
Schoot je weer vol?quote:Op zondag 19 maart 2006 23:35 schreef Mirri het volgende:
Hey leuke screenshots!
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:35 schreef Jane het volgende:
Ik mis een hele soap hier geloof ik...
Niemand is ooit zo blij me te zien als jij, Arcee!quote:
Ja houd jij de boel lekker in de piepert, ik ga naar het mandjequote:Op zondag 19 maart 2006 23:37 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Zullen we dat boek nu maar dichtdoen?![]()
we hadden je er best bij kunnen gebruiken jaquote:Op zondag 19 maart 2006 23:35 schreef Jane het volgende:
Ik mis een hele soap hier geloof ik...
Surequote:Op zondag 19 maart 2006 23:31 schreef Mirri het volgende:
Gaan we met een schone lei beginnen in topic #11?![]()
Jaquote:Op zondag 19 maart 2006 23:35 schreef Mirri het volgende:
[..]
Hey leuke screenshots! Kijk jij schaatsen op de computer?
Dit was mijn éérste opmerking hierover.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:37 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Zullen we dat boek nu maar dichtdoen?![]()
Trustequote:Op zondag 19 maart 2006 23:38 schreef maril het volgende:
[..]
Ja houd jij de boel lekker in de piepert, ik ga naar het mandje![]()
Nu nog omgekeerd.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:37 schreef Jane het volgende:
Niemand is ooit zo blij me te zien als jij, Arcee!![]()
Ja maar dan met tv beeldenquote:Op zondag 19 maart 2006 23:40 schreef snellejelle het volgende:
[..]
is dat net zoiets als een ansichtkaart?
Landgenoten.....quote:Op zondag 19 maart 2006 23:40 schreef BVO het volgende:
Is Janmaat al begonnen?
Sorry.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dit was mijn éérste opmerking hierover.
Mirri is okee.
En fan van Klassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |