Zo vind ik het ook wel spannendquote:Op zondag 19 maart 2006 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat bloesje van Dione mag nog wel verder open hoor
en dan een extra grote medaillequote:Op zondag 19 maart 2006 21:54 schreef TheVulture het volgende:
Eigenlijk vind ik dat het allroundtoernooi ook best op de spelen gereden kan worden... de beste 12 allrounders van het WK een jaar voor de Spelen mogen dan meedoen en rijden ook gewoon alle afstanden mee... kost je dan ook geen extra dagen, je maakt alleen het klassementje op aan het einde van de Spelen
Nog niet bekend dacht ik.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Hedrick is minstens 1 OS ouder dan Davis, dus er gaat een OS komen MET Davis, ZONDER HedrickWaar zijn de OWS in 2014?
Utrechtquote:Op zondag 19 maart 2006 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Hedrick is minstens 1 OS ouder dan Davis, dus er gaat een OS komen MET Davis, ZONDER HedrickWaar zijn de OWS in 2014?
6 extra ritten op de 500 meter, dat geeft idd een enorme druk op het tijdsschemaquote:Op zondag 19 maart 2006 21:57 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ze rijden mee, dus komen er extra ritten. 500 meter dan vooral.
Nog niet bekend. Maar meest waarschijnlijk in Salzburg of in Zuid - Korea.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar zijn de OWS in 2014?
ja, 3 manquote:Op zondag 19 maart 2006 21:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou ja, ik zei dus dat de Noren het gewoon goed hebben gedaan en met 3 man de 10km rijden, terwijl NL er maar 2 heeft.
Noorwegen 1 tegen Nederland 2 is het natuurlijk wel. Olde Heuvel rijdt normaal gesproken in zijn hele carriere geen WK allround.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou ja, ik zei dus dat de Noren het gewoon goed hebben gedaan en met 3 man de 10km rijden, terwijl NL er maar 2 heeft.
met die snelheid in Turijn wel ja, minstens een half uur extraquote:Op zondag 19 maart 2006 22:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
6 extra ritten op de 500 meter, dat geeft idd een enorme druk op het tijdsschema
als het in Salzburg is ga ik naar Davis kijkenquote:Op zondag 19 maart 2006 22:01 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Nog niet bekend. Maar meest waarschijnlijk in Salzburg of in Zuid - Korea.
quote:
Ja, inderdaad, Bokko wordt wel wat oud.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, 3 man
die volgend jaar allemaal stoppen
ik hoop Davis, ik denk Davisquote:Op zondag 19 maart 2006 22:02 schreef Brahimov het volgende:
Ik hoop Davis, ik denk Hedrick.
Maar: het OWS gevoel is weer helemaal terug, dit weekend. Genieten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |