Zo vind ik het ook wel spannendquote:Op zondag 19 maart 2006 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat bloesje van Dione mag nog wel verder open hoor
en dan een extra grote medaillequote:Op zondag 19 maart 2006 21:54 schreef TheVulture het volgende:
Eigenlijk vind ik dat het allroundtoernooi ook best op de spelen gereden kan worden... de beste 12 allrounders van het WK een jaar voor de Spelen mogen dan meedoen en rijden ook gewoon alle afstanden mee... kost je dan ook geen extra dagen, je maakt alleen het klassementje op aan het einde van de Spelen
Nog niet bekend dacht ik.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Hedrick is minstens 1 OS ouder dan Davis, dus er gaat een OS komen MET Davis, ZONDER HedrickWaar zijn de OWS in 2014?
Utrechtquote:Op zondag 19 maart 2006 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Hedrick is minstens 1 OS ouder dan Davis, dus er gaat een OS komen MET Davis, ZONDER HedrickWaar zijn de OWS in 2014?
6 extra ritten op de 500 meter, dat geeft idd een enorme druk op het tijdsschemaquote:Op zondag 19 maart 2006 21:57 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ze rijden mee, dus komen er extra ritten. 500 meter dan vooral.
Nog niet bekend. Maar meest waarschijnlijk in Salzburg of in Zuid - Korea.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar zijn de OWS in 2014?
ja, 3 manquote:Op zondag 19 maart 2006 21:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou ja, ik zei dus dat de Noren het gewoon goed hebben gedaan en met 3 man de 10km rijden, terwijl NL er maar 2 heeft.
Noorwegen 1 tegen Nederland 2 is het natuurlijk wel. Olde Heuvel rijdt normaal gesproken in zijn hele carriere geen WK allround.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou ja, ik zei dus dat de Noren het gewoon goed hebben gedaan en met 3 man de 10km rijden, terwijl NL er maar 2 heeft.
met die snelheid in Turijn wel ja, minstens een half uur extraquote:Op zondag 19 maart 2006 22:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
6 extra ritten op de 500 meter, dat geeft idd een enorme druk op het tijdsschema
als het in Salzburg is ga ik naar Davis kijkenquote:Op zondag 19 maart 2006 22:01 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Nog niet bekend. Maar meest waarschijnlijk in Salzburg of in Zuid - Korea.
quote:
Ja, inderdaad, Bokko wordt wel wat oud.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, 3 man
die volgend jaar allemaal stoppen
ik hoop Davis, ik denk Davisquote:Op zondag 19 maart 2006 22:02 schreef Brahimov het volgende:
Ik hoop Davis, ik denk Hedrick.
Maar: het OWS gevoel is weer helemaal terug, dit weekend. Genieten![]()
ik naar Maren natuurlijk.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als het in Salzburg is ga ik naar Davis kijken
Uitermate helaasquote:Op zondag 19 maart 2006 22:03 schreef Ambrosius het volgende:
Geen Davis - Hedrick dus helaas.
True, da's wel redelijk bijzonder. Dat hebben de Nederlanders in de beste dagen vast ook maar anderhalf keer gehadquote:Op zondag 19 maart 2006 22:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh, ik zei 3 noren, maar ik bedoel allevier.
En dat kan geen enkel land ze nazeggen.
Goed gepiektquote:Op zondag 19 maart 2006 22:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh, ik zei 3 noren, maar ik bedoel allevier.
En dat kan geen enkel land ze nazeggen.
oh ja ook nogquote:Op zondag 19 maart 2006 22:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik naar Maren natuurlijk.
volgend jaar op 't WK natuurlijk ook al
Helaas is het gevoel na vanavond alweer voorbijquote:Op zondag 19 maart 2006 22:02 schreef Brahimov het volgende:
Ik denk dat er door Hedrick wel een wr wordt gereden op de 10, maar Shani wordt kampioen!quote:Op zondag 19 maart 2006 22:04 schreef MiLalaa het volgende:
Maar wel Davis in laatste rit dus. Gunstig voor hem. Ik zeg dus nog steeds Davis
Mwoa, met die ellebogen op de knieën? Dat had Hedrick gisteren op de 5 ook....quote:Op zondag 19 maart 2006 22:04 schreef Ericr het volgende:
Ervik ging bijna dood op de 10K. Heb het filmpje nog wel voor de liefhebber.
iddquote:Op zondag 19 maart 2006 22:02 schreef Brahimov het volgende:
wat een gelulquote:Op zondag 19 maart 2006 22:04 schreef Ericr het volgende:
Kramer baalt, dag WR 10K.
Nou, ik wil niet zeggen dat ze nu geweldig zijn, maar dat Muellergebash slaat nergens op. Een paar jaar geleden waren ze hier niet eens bij in de buurt gekomen.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:04 schreef Ericr het volgende:
[..]
Goed gepiektDie Noren knallen in het voorseizoen er in, op dit WK zijn ze op niveau en op de OS zijn ze collectief ruk. Ervik ging bijna dood op de 10K. Heb het filmpje nog wel voor de liefhebber.
En slijm uit de mond, hij ondersteunde trouwens zijn benen iets langer.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, met die ellebogen op de knieën? Dat had Hedrick gisteren op de 5 ook....
Misschien gaat Zweden ook wel weer proberen om eens de OWS te krijgen.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:01 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Nog niet bekend. Maar meest waarschijnlijk in Salzburg of in Zuid - Korea.
Nee, maar het vertrouwen heeft wel een deuk opgelopen en hij heeft niet zoveel rusttijd.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat een geluler is nog geen meter gereden
Of juist niet, als Sven boos is gaat-ie hard.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:04 schreef Ericr het volgende:
Kramer baalt, dag WR 10K.
Ach welnee. Des te mooier is de herkenning als ze in oktober weer op tv zijn.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:07 schreef Mirri het volgende:
In het schaatsseizoen weet je waar ze uithangen, je ziet hoe ze veranderen en hoe het met ze gaat.
Als het schaatsseizoen is afgelopen, dan zie je ze een half jaar niet, ze lijken van de aardbodem verdwenen...dat vind ik zo verdrietig![]()
Dan moet Shani maar 8 seconden boven het nieuwe WR blijven!quote:Op zondag 19 maart 2006 22:05 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik denk dat er door Hedrick wel een wr wordt gereden op de 10, maar Shani wordt kampioen!
+20quote:Op zondag 19 maart 2006 22:08 schreef Ambrosius het volgende:
Snelle dweilpauzes, hooguit 20 minuten.
20 + 14 + 14, daarin moet Studio Voetbal lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |