Of juist niet, als Sven boos is gaat-ie hard.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:04 schreef Ericr het volgende:
Kramer baalt, dag WR 10K.
Ach welnee. Des te mooier is de herkenning als ze in oktober weer op tv zijn.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:07 schreef Mirri het volgende:
In het schaatsseizoen weet je waar ze uithangen, je ziet hoe ze veranderen en hoe het met ze gaat.
Als het schaatsseizoen is afgelopen, dan zie je ze een half jaar niet, ze lijken van de aardbodem verdwenen...dat vind ik zo verdrietig![]()
Dan moet Shani maar 8 seconden boven het nieuwe WR blijven!quote:Op zondag 19 maart 2006 22:05 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik denk dat er door Hedrick wel een wr wordt gereden op de 10, maar Shani wordt kampioen!
+20quote:Op zondag 19 maart 2006 22:08 schreef Ambrosius het volgende:
Snelle dweilpauzes, hooguit 20 minuten.
20 + 14 + 14, daarin moet Studio Voetbal lukken.
Het blijft jammer als je helemaal niets van ze hoort..zeker met dat WK voetbal is iedereen het allang even vergeten, terrible..quote:Op zondag 19 maart 2006 22:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach welnee. Des te mooier is de herkenning als ze in oktober weer op tv zijn.
daarrrrr kan hij niets aan doen.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:08 schreef After_Forever het volgende:
wat een kakkerrrrr die Sicco Janmaat... of in ieder geval zo praat hij
Het is maar sport, WK voetbal ben ik overigens nu al vergeten en dat moet nog beginnen.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:11 schreef Mirri het volgende:
[..]
Het blijft jammer als je helemaal niets van ze hoort..zeker met dat WK voetbal is iedereen het allang even vergeten, terrible..
wat wil je horen dan? af en toe komt er wel eens een nieuwsberichtje tussendoor. En anders bel je cindy toch gewoonquote:Op zondag 19 maart 2006 22:11 schreef Mirri het volgende:
[..]
Het blijft jammer als je helemaal niets van ze hoort..zeker met dat WK voetbal is iedereen het allang even vergeten, terrible..
ah thxquote:
Ze heeft Orie afgemat.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:12 schreef Remzz het volgende:
Is Paul trouwens iedereen der coach dit weekend
Paul en Kemkers ja ivm ziekte Jac Orie en afscheid van Krookquote:Op zondag 19 maart 2006 22:12 schreef Remzz het volgende:
ze had nog wat goed te makenquote:Op zondag 19 maart 2006 22:12 schreef Remzz het volgende:
Ik postte net jouw IDO-topic hier. Lapo voor jou voor dat forum.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:11 schreef Bruce117 het volgende:
@Arcee.
Even iets anders.
Zal ik de definitieve stats van IDO morgen in het centrale statstopic plaatsen of er een nieuw topic voor openen in SC.
hmm ja vaag... Cramer valt toch nog tot einde dit seizoen onder Orie. Raar dat niemand van die loterij daar staatquote:Op zondag 19 maart 2006 22:12 schreef Remzz het volgende:
Zoals ik Kramer begreep is er één dweil halverwege, na 3 ritten dus.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:10 schreef Remzz het volgende:
[..]
+20
Tenminste als ze om de 2 ritten dweilen
jaquote:Op zondag 19 maart 2006 22:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ze had nog wat goed te maken![]()
Heeft iemand Moniek al de schuld gegeven voor het feit dat we hier geen medailles gaan halen?
Bij deze dan: Moniek bedankt![]()
Ik durfde haar telefoonnummer niet te vragen.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:13 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
wat wil je horen dan? af en toe komt er wel eens een nieuwsberichtje tussendoor. En anders bel je cindy toch gewoon![]()
Nee hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 22:15 schreef Mirri het volgende:
Krijg nou wat:
all under reservation: unofficial trackrecord 6.51.77 Cindy Klassen 08-01-06
Haar pr was 6.55.77![]()
unofficial. dus in een trainingsritquote:Op zondag 19 maart 2006 22:15 schreef Mirri het volgende:
Krijg nou wat:
all under reservation: unofficial trackrecord 6.51.77 Cindy Klassen 08-01-06
Haar pr was 6.55.77![]()
Zijn we weer vriendjes trouwens?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:16 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik durfde haar telefoonnummer niet te vragen.
Maar wél de vriend vanquote:Op zondag 19 maart 2006 22:08 schreef After_Forever het volgende:
wat een kakkerrrrr die Sicco Janmaat... of in ieder geval zo praat hij
Ja, maar het gaat erom dat ze dus wel zo hard heeft gereden, dat is belangrijk om te weten voor deze ritquote:Op zondag 19 maart 2006 22:16 schreef snellejelle het volgende:
[..]
unofficial. dus in een trainingsrit
LaPo's zijn cool.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik postte net jouw IDO-topic hier. Lapo voor jou voor dat forum.
Ja, lastig idd. Ik heb die van HBB in 't centrale statstopic gepost, maar de kans dat iemand van HBB dat gezien heeft lijkt me erg klein.
Voor IDO zou ik een topic in Soaps, Showbizz & Sterren openen.
Kan iemand hier ff zekerheid over bieden? Thxquote:Op zondag 19 maart 2006 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ah thx
Wel geinig: het baanrecord van Clara Hughes (6:54,91) is exact hetzelfde als het wereldrecord waarmee Hein Vergeer in 1985 wereldkampioen werd
uit mn hoofd, kan er een jaartje naast zitten
vertel mij eens wat de voorwaarden zijn om vriendjes met je te wordenquote:
ze doet me aan Yvonne denkenquote:Op zondag 19 maart 2006 22:20 schreef maril het volgende:
Wat een viswijf trouwens h`die Ingrid Paul.
gokje:quote:Op zondag 19 maart 2006 22:19 schreef komrad het volgende:
[..]
vertel mij eens wat de voorwaarden zijn om vriendjes met je te worden![]()
* komrad kijkt weer eens in fotoboek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |