't is je idool. je moet dat gevoel gewoon negeren en doorgaan met je gewone leven.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:15 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik mis Cindy heel erg, terwijl ik haar niet eens goed ken, ik heb 5 minuten met haar gepraat en geknuffeld. En toch voelt het alsof ik opeens iets mis![]()
Dan ben je verlieftquote:Op zondag 19 maart 2006 23:15 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik mis Cindy heel erg, terwijl ik haar niet eens goed ken, ik heb 5 minuten met haar gepraat en geknuffeld. En toch voelt het alsof ik opeens iets mis![]()
Ging Cindy dan zo ver met knuffelen, ik bedoel als ik voel dat een vrouw iets meer voel voor mij als moi voor haar ,houd ik afstandquote:Op zondag 19 maart 2006 23:15 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je al een afspraak hebt morgen met je psychiater.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:09 schreef Mirri het volgende:
[..]
Hou je klote muil johDit is niet alleen jouw forum, je hebt echt geen idee wat dit allemaal voor me betekent
![]()
Nee, dat is niet gezond, maar gaat vanzelf over.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:17 schreef Ericr het volgende:
Wombcat het is hier toch ook gewoon een schoolpleinZeg nou zelf, gezond is die adoratie niet.
Godsamme zeg.. Ik kan me best voorstellen dat het een leuke ervaring is om ff met Cindy Klassen te lullen ja, maar je overdrijft toch wel behoorlijk hoor. Geknuffeld? Vanmiddag had je ook al met r gezoend. Beetje overbodig te vermelden misschien, maar ik geloof er geen flikker vanquote:Op zondag 19 maart 2006 23:15 schreef Mirri het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:17 schreef snellejelle het volgende:
[..]
't is je idool. je moet dat gevoel gewoon negeren en doorgaan met je gewone leven.
heeft immers allemaal gene zin.
als je nou verliefd was op renate was het een ander verhaal geweest
Geknuffeld ja, gezoend alleen op 1 wang, dat ging gewoon automatisch. Ze vond mijn spandoek mooiquote:Op zondag 19 maart 2006 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godsamme zeg.. Ik kan me best voorstellen dat het een leuke ervaring is om ff met Cindy Klassen te lullen ja, maar je overdrijft toch wel behoorlijk hoor. Geknuffeld? Vanmiddag had je ook al met r gezoend. Beetje overbodig te vermelden misschien, maar ik geloof er geen flikker van
Als Jelle er ook zo'n freaky thoughts op na gaat houden dan verbied ik hem dat bij dezequote:Op zondag 19 maart 2006 23:18 schreef Ericr het volgende:
Jelle wanneer ga je knuffelen met Maren?
Daar heb je gelijk in, maar misschien heeft ze echt hulp nodig. je kunt haar toch niet zo verdrietig achter laten, ja ik vind dat weer moeilijk.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, dat is niet gezond, maar gaat vanzelf over.
Maar jullie manier om er mee om te gaan is veel ongezonder.
Het leven op een forum, vind de reacties eerlijk gezegd nog wel meevallen.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, dat is niet gezond, maar gaat vanzelf over.
Maar jullie manier om er mee om te gaan is veel ongezonder.
Je zou haar toch maar in een reflex vol op de bek pakkenquote:Op zondag 19 maart 2006 23:20 schreef Mirri het volgende:
[..]
Geknuffeld ja, gezoend alleen op 1 wang, dat ging gewoon automatisch. Ze vond mijn spandoek mooi
Nietquote:Op zondag 19 maart 2006 23:18 schreef Ericr het volgende:
10-2-2007quote:Op zondag 19 maart 2006 23:18 schreef Ericr het volgende:
Oh ja, de norm op het forum is natuurlijk om iedereen zoveel mogelijk de grond in te boren, dat was ik vergetenquote:Op zondag 19 maart 2006 23:20 schreef Ericr het volgende:
[..]
Het leven op een forum, vind de reacties eerlijk gezegd nog wel meevallen.
Hahaquote:Op zondag 19 maart 2006 23:20 schreef Remzz het volgende:
[..]
Je zou haar toch maar in een reflex vol op de bek pakken
maar goed Mirri, het lijkt me dus dat je inderdaad verliefd bent op Klassen. Dat is niet echt handig. Heb je trouwens ook wel eens met andere schaatsers gesproken? Of alleen 1x met Klassen. Heel veel schaatsers doen heel aardig hoor. Misschien ben je er gewoon door overdonderd. Maar het is ook maar een mens.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:20 schreef Mirri het volgende:
[..]
Geknuffeld ja, gezoend alleen op 1 wang, dat ging gewoon automatisch. Ze vond mijn spandoek mooi
Is Peter Mueller getuige?quote:Op zondag 19 maart 2006 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NietMaren en ik gaan morgen trouwen
![]()
Maandag is het gratis op het gemeentehuis
Slaap ze.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Oh ja, de norm op het forum is natuurlijk om iedereen zoveel mogelijk de grond in te boren, dat was ik vergeten![]()
Nou ja, zoek het maar uit verder, ik ga pitten![]()
welnee, zo ben ik nietquote:Op zondag 19 maart 2006 23:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als Jelle er ook zo'n freaky thoughts op na gaat houden dan verbied ik hem dat bij deze
Is het dan zo dat ik de grond in word geboord? Ik voel me nu gewoon klote omdat ik dit allemaal teweeg heb gebracht, serieus.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Oh ja, de norm op het forum is natuurlijk om iedereen zoveel mogelijk de grond in te boren, dat was ik vergeten![]()
fijne vakantiequote:Op zondag 19 maart 2006 23:21 schreef Wombcat het volgende:
slaap lekker Wimquote:Op zondag 19 maart 2006 23:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Smit een hoge 37quote:Op zondag 19 maart 2006 23:23 schreef Arcee het volgende:
Wat is die Klassen ongelooflijk goed!
37.51 op de 500m en 6.48.97 op de 5000m.
Zie je Catriona Le May al een 6.50 klokken op de 5km? Of Gretha Smit een hoge 37er op de 500m?
Geen woorden voor zo goed als die Klassen is.Klassen
Daarom lachte ik! Remco ik bedoelde serieus Haha, niet sarcastisch zo gevoelig ben ik nu ook weer niet. Kijk dat is de ellende van een forumquote:
Jij bent ook net een hoerquote:Op zondag 19 maart 2006 23:23 schreef TheVulture het volgende:
@ Mirri, ben jij dat op je avatar? Zo ja, dan ben ik verliefd![]()
Ja dat is ze leuke meid hè.?quote:Op zondag 19 maart 2006 23:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb maar 5 minuten nodigquote:
Ah okeequote:Op zondag 19 maart 2006 23:23 schreef Mirri het volgende:
[..]
Daarom lachte ik! Remco ik bedoelde serieus Haha, niet sarcastisch zo gevoelig ben ik nu ook weer niet. Kijk dat is de ellende van een forum![]()
quote:
ah joh, niks aan de hand, lekker beetje rellenquote:Op zondag 19 maart 2006 23:22 schreef Mirri het volgende:
[..]
Is het dan zo dat ik de grond in word geboord? Ik voel me nu gewoon klote omdat ik dit allemaal teweeg heb gebracht, serieus.![]()
Ja dat ben ik.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:23 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:24 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja dat ben ik.
Ik baal hier gewoon van, verdikkempies![]()
Niet doen, hoor. Probeer het allemaal een beetje te relativeren.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:22 schreef Mirri het volgende:
[..]
Is het dan zo dat ik de grond in word geboord? Ik voel me nu gewoon klote omdat ik dit allemaal teweeg heb gebracht, serieus.![]()
Je moet het je gewoon niet zo aantrekken. Iedereen kan vanalles zeggen op een forumquote:Op zondag 19 maart 2006 23:24 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja dat ben ik.
Ik baal hier gewoon van, verdikkempies![]()
Presiesquote:Op zondag 19 maart 2006 23:25 schreef Remzz het volgende:
[..]
Je moet het je gewoon niet zo aantrekken. Iedereen kan vanalles zeggen op een forum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |