Jack is tofquote:
Je kunt ze tussen een boek doen en drogen enzoquote:Op zondag 19 maart 2006 23:04 schreef Mirri het volgende:
Ik moet huilen.Frank: "De beste wereldkampioene ooit"
En ik heb haar bloemen, "de beste bloemen ooit" ook al zijn ze verdroogd..![]()
![]()
Jezus de tranen rollen over mijn wangen.
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:04 schreef Mirri het volgende:
![]()
ECHT?quote:Op zondag 19 maart 2006 23:04 schreef Mirri het volgende:
![]()
Als je alle 4 wereldrecords optelt dan kom je op 154.084. Daar zit Klassen maar 0.496 boven, nog geen half punt.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:03 schreef Arcee het volgende:154.580
Wat een waanzinnig puntenrecord.Cindy
wat een prutser die Klassen, is niet eens beter dan zo'n stoffige Russinquote:Op zondag 19 maart 2006 23:05 schreef Ericr het volgende:
Ff gezocht, maar Lidia Skoblikova won ook alle afstanden in 1963 en pakte toen meer dan 4 punten op het totaal.
Ik heb verstand van planten, ik heb ze aan het plafond ondersteboven gehangen zodat ze goed drogen en ik ze altijd kan bewaren. Maar ze kraken wel een beetje toen ik ze net op mijn schoot hadquote:Op zondag 19 maart 2006 23:05 schreef Remzz het volgende:
[..]
Je kunt ze tussen een boek doen en drogen enzo
Jack is een lul.quote:
De concurrentie bij de vrouwen is nu wel wat groter dan toen denk ik.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:05 schreef Ericr het volgende:
Ff gezocht, maar Lidia Skoblikova won ook alle afstanden in 1963 en pakte toen meer dan 4 punten op het totaal.
Moet ze wel oppassen met die tranen danquote:Op zondag 19 maart 2006 23:05 schreef Remzz het volgende:
[..]
Je kunt ze tussen een boek doen en drogen enzo
Kap ff met dat gejammer zegquote:Op zondag 19 maart 2006 23:04 schreef Mirri het volgende:
![]()
tegen die tijd moet ze Friesinger aanduwenquote:Op zondag 19 maart 2006 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
staat dan de ploegenachtervolging mét rollator op het programma dan
Ik probeer het me te visualiserenquote:Op zondag 19 maart 2006 23:06 schreef Mirri het volgende:
[..]
Maar ze kraken wel een beetje toen ik ze net op mijn schoot had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |