abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 maart 2006 @ 21:26:03 #1
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36180951
Zo, als ik 'm sluit, open ik ook een nieuwe.

MIjn laatste post:
quote:
Zo Genuivere da's niet niks 8 kilo. Dus je zit nu aan de ferro-tabletten? Rotspul, ik had het gevoel er 'verstopt' van te raken. Ken je Floradix? Is een kruidenelixer met ijzersupplement. Werkt bij mij nu heel goed om de vermoeidheid wat te bestrijden bij de zwangerschap. Smaakt smerig, maar in vruchtensap goed te doen.
Als je niet lacht, ben je dood.
  zondag 19 maart 2006 @ 21:34:40 #2
24188 Belana
kloon van belana
pi_36181339
Ik zou wel wat kilootjes kwijt willen hoor Ik groei weer dicht deze zwangerschap, heel frustrerend als je het er net weer vanaf had...
Maar zomaar 8 kilo fvallen klinkt niet goed genuivere
stormy waters...
sailin'
  zondag 19 maart 2006 @ 21:35:03 #3
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_36181359
Ja, van die mooie bruine tabletjes van 200 mg. Na de bevalling van Storm was mijn ijzer ook laag, maar toen kreeg ik van die rode tabletjes van 125 mg. Daar hoefde ik er toen ook maar eentje per dag van (ik vond het doosje van de week nog in mijn nachtkastje). Maar ik heb ook wel regelmatig dat verstopte gevoel hoor of last van maag, dat het soort van brandt terwijl ik normaal nooit last van mijn maag heb. Floradix ken ik niet, maar ga ik wel even in gedachten houden. Mocht het over een paar weken nog niet beter zijn dan kan ik nog wat extra's in de strijd gooien. En mijn gewicht kwam volgens de huisart omdat ik te weinig at, dus ik probeer nu maar iets meer te eten en er nog wat beter op te letten. De eerste twee kilo's zijn er nu ook weer bij (het was na de laatste griepgolf hier 10 kilo eraf, daarom schreeef ik ook 8 kilo). Nu hoeft van mij alles er ook niet meer bij, maar dit ging inderdaad wel heftig dit winter. Ik heb ook nog nooit meegemaakt dat ik zomaar spontaan afval.
As het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat...
Mama van Storm (10-12-2000), Sverre (19-08-2002) en Lune (05-09-2003)
  zondag 19 maart 2006 @ 21:36:02 #4
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36181418
Had ik trouwens al verteld dat we bijna vrijdag Léon kwijt waren in de Ikea?
Gut, wat had meneer het naar zijn zin zeg; in zijn boodschappenauto. Hij was helemaal Ikea-fan. Maar toen moesten papa en mama beslissen welk kussen ze namen. Het ene moment hoor je hem kwekken en het volgende moment is het stil. Meneer zit niet meer in de auto. Ik ben de linkerkant op gevlogen, het mannetje de rechterkant. Roepen en nog eens roepen, maar hij gaf geen sjoeger. Wárm heb je het dan zeg!!
Het mannetje komt een duitse dame tegen: "Suchen Sie den Kleine?" en ze wijst ergnes naar. Daar staat Léon met een vette grijns: "Papa zoeken!"
Toen hebben we hem maar vastgezet in die auto. Pffff....
  zondag 19 maart 2006 @ 21:39:50 #5
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36181618
Zoiets had ik vanmiddag op de Dam met Jolie. Ik schrok ook heel erg. Normaal heeft ze zo'n polsbandje in de stad maar die was ik vergeten.
  zondag 19 maart 2006 @ 21:43:29 #6
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_36181830
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:34 schreef Belana het volgende:
Ik zou wel wat kilootjes kwijt willen hoor Ik groei weer dicht deze zwangerschap, heel frustrerend als je het er net weer vanaf had...
Maar zomaar 8 kilo fvallen klinkt niet goed genuivere
riep ik ook altijd na Lune haar zwangerschap en bevalling hoor Belana. Toen bleef ik dus ook rond de 73/74 kilo hangen. Maar dat was voor mij niet zodanig dat ik gemotiveerd was om er wat aan te doen. Toen ging ik vorig jaar maart (ook tijdens een griepmaand!! papa en kids ziek, mama loopt door) met mijn gewicht naar zo'n 67 kilo. Dat was mooi meegenomen en het bleef er gedurende de zomer ook mooi af, dus ik was er al helemaal blij mee. En nu ging het dus vanaf december tot eind februari naar 57 kilo (op zijn laagste dan) en dat was dus wel heftig. Daarom ben ik ook bij de huisarts geweest en heeft ze bloedonderzoek gedaan, waar alles verder goed aan was.
Maar wel vervelend voor jezelf Belana dat je zoveel aankomt, je kan er gewoon weinig aandoen, tenslotte zit je ook al met je bekken en is bewegen al lastig. Met Lune ging het bij mij toen ook hard hoor, vooral door die 10 weken platliggen vanaf 26 weken.
  zondag 19 maart 2006 @ 21:46:57 #7
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_36182024
Vanaf drie mag ie spelen in Smarreland Dutch, veeeel veiliger en mama en papa kunnen even rustig kijken.
Oh en hier ben ik ze ook wel eens kwijt hoor, het zijn alledrie van die eigenwijze weglopers, dus wij trainen heel hard op het handje houden in de stad en steeds koppen tellen :-)
  zondag 19 maart 2006 @ 21:48:04 #8
24188 Belana
kloon van belana
pi_36182081
ja, dat is het ook genuivere, wel honger en trek hebben, maar te weinig beweging. Ik weet dat ik het er wel weer af krijg, maar ik vind het echt niet leuk, hoe zeer het ook voor "het goeie doel" is. Ik moet proberen het van me af te zetten, anders wordt het allemaal heel negatief, terwijl ik het verder geweldig vind. Nah ja... never mind me....

Ik hoop dat jij snel opknapt dan, zeker wat je ijzer betreft, dat lijkt me niet prettig. Ben je er ook duizelig van? Dat had ik na de bevalling toe ik door bloed verlies een heel laag HB had.
stormy waters...
sailin'
  zondag 19 maart 2006 @ 21:48:52 #9
24188 Belana
kloon van belana
pi_36182113
Ow Dutch, wat moet je dat schrikken, vreselijk! En LB ook al... Ik heb het gelukkig nog niet gehad...
stormy waters...
sailin'
  zondag 19 maart 2006 @ 21:53:26 #10
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36182332
LB, zo'n polsbandje ja goed idee! Waar kun je die dingen eigenlijk halen?
Belana, volgens mij gebeurt het iedere ouder wel een keer. Het ging echt in een flits. Zo hoor je hem nog en vraag je manlief: "Wil jij een hoge of een middelhoog kussen?" En toen was het stil. 1x in je vingers knippen. Foetsie.
En hij was gewoon verstoppertje aan het spelen.
Genuivere, hij is nog maar anderhalf.
Floradix kun je trouwens bij het reformhuis halen. Klinkt wel eng dat snelle afvallen.
pi_36182477
Bij Prenatal verkopen ze ze Dutchie. Gelukkig hadden jullie je kleintjes weer snel bij je. Vreselijk als je ze kwijt ben.
Genuivre beterschap Je zal best doodmoe zijn.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 19 maart 2006 @ 21:57:15 #12
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_36182491
quote:
Op zondag 19 maart 2006 21:48 schreef Belana het volgende:
Ik hoop dat jij snel opknapt dan, zeker wat je ijzer betreft, dat lijkt me niet prettig. Ben je er ook duizelig van? Dat had ik na de bevalling toe ik door bloed verlies een heel laag HB had.
duizelig in zoverre dat als ik opsta van de bank het soms wel eens zwart voor mijn ogen wordt, wat na een paar passen lopen weer weg is. Maar dat gebeurt me wel wel jaren hoor, ik weet dat altijd aan mijn wat lage bloeddruk. Met zo'n thuisbloeddrukmeter kwam ik vaak niet verder als 55/100 en dan kan je dat ook wel eens gebeuren. Als ik echt goed ziek ben kan ik daar ook mee flauwvallen. In '99 op skivakantie kreeg ik stevig de griep en ging ik echt gestrekt in de gang. Het mannetje schrok ervan, hij had niet verwacht dat ik echt om zou gaan toen ik zei dat ik niet wilde
  zondag 19 maart 2006 @ 22:00:12 #13
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_36182624
Jessie, ik mag graag slapen op moment savonds :-) het mannetje liet zich al ontvallen dat ik savonds wel saai ben. Ik ben ook blij als de kids om zeven uur in bed liggen en dan zit ik heerlijk op de bank voor de tv met het laptoppie op schoot.
Zo en nu wordt het tijd voor de douche en slapen!
  zondag 19 maart 2006 @ 22:00:36 #14
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36182641
Ik weet niet Dutchie, die van ons is van de dochter van een vriendin geweest. Jolie mag gewoon los mee naar de supermarkt enzo lopen hier. Ik geef haar graag de vrijheid dingen te leren en het vertrouwen dat ze wel meeloopt. Ze doet dat ook eigenlijk altijd. Maar op sommige plekken zijn daar de mogelijkheden gewoon niet voor en dan doen we het zo.
  zondag 19 maart 2006 @ 22:03:13 #15
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_36182766
Die bandjes heb ik bij de Hema gekocht en bij de Action. Heel handig, word ik een stuk minder gestresst van.
  zondag 19 maart 2006 @ 22:03:15 #16
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36182769
Ja maar, ja maar LB, jij hebt Jolie. En Jolie is heel lief en luister heel goed. Léon is werkelijk óveral! Hij rent en vliegt alle kanten uit, kom vaak handen en ogen te kort.
  zondag 19 maart 2006 @ 22:09:24 #17
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36183057
Euh, ik zeg toch gewoon dat het handig is.
pi_36183071
Gaver morgen naar de tandarts. En ook al is het alleen maar controle, toch vind ik het weer eng. Dat haakje dat spiegeltje En dan amar hopen dat ze niks zien voor een volgende keer. Maar dat is ijdele hoop denk ik
En dan de meiden ook mee natuurlijk. Ik probeer zo mijn angst niet over te brengen. Maar ja dat is bijna onmogelijk. Bo is net als ik vroeger overal bang voor wat betrefd dokters en tandarts dingen. Jans niet eigenlijk. Maar die begon vanavond met eng eng. Dus we zien wel.
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 19 maart 2006 @ 22:12:51 #19
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_36183218
Dat lijkt me hartstikke moeilijk Jessie, die angst niet overbrengen. Ik ben daar best slecht in. Luuke heeft een kippeknuffel en die durf ik bijna niet aan te raken ivm angst voor vogels. Dat merkt ze dus meteen.... Succes!

Dutch, had je nog schoenen gevonden voor Leon? Wij gaan morgen hier, in brabant, met oma!

Luchtbel, vriendlief is foto´s online aan het zetten zodat ik dadelijk Luuke in d´r Jolievestje kan showen. Staat ´r erg leuk vind ik!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zondag 19 maart 2006 @ 22:18:51 #20
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36183516
Leuk, ben benieuwd!
pi_36183579
Heb je dat zo extreem dan lishe? Lijkt me moelijk!

Ik zelf heb emetofobie maar gelukkig kan ik tegen het overgeven van mijn kind (meestal) wel.. want wil niet dat zij het ook krijgt
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away....
  zondag 19 maart 2006 @ 22:21:23 #22
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36183644
Shit, post kwijt.

In het kort:
LB

Lishe, gelukt! Hele stoere bruin suede/gekrakkeleerd leer (?) met rode accenten. Staan hem geweldig. Gewoon bij Ziengs. (terwijl die hier dus ook zit )
heb je je mail nog gechecked?

Jessie, sterkte morgen! Mijn oproep hangt ook 'pas' een maand op het bord hier.
pi_36183812
Dutchie, een wandelkoordje kost 7 euro bij www.pasopshop.nl (onder 'Kind kwijt').

Sterkte morgen Jessie!
  zondag 19 maart 2006 @ 22:27:57 #24
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_36183996
Foto´s staan in het fototopic!
Ja bubblebabe, ik kan helemaal panisch worden als er een vogel te dichtbij komt..
Dutch, ik ga nu kijken. Schoentjes klinken leuk!
  zondag 19 maart 2006 @ 22:28:24 #25
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36184012
Poemojn, zo erg is het nu ook weer niet hoor. Ik raak hem echt niet dagelijks kwijt. En hij loopt wel vaker gewoon los hoor, maar je moet hem gewoon in de gaten houden. Hij moet wat te doen hebben, bijv. een eigen karretje ofzo.
Probleem is dat hij momenteel sneller is dan zijn moeder. En dat is wel eens vermoeiend.
  zondag 19 maart 2006 @ 22:30:20 #26
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_36184113
Dutch, ik reageer dinsdag even, dan ben ik weer thuis en in bezit van agenda!
pi_36184130
Wat voor polsbandje bedoelde jij dan Dutchie?
Myrthe zit in de supermarkt in de kinderwagen of winkelwagen.. ik moet de boodschappen tenslotte ook nog kunnen vervoeren. Wil Leon dat niet meer?
  zondag 19 maart 2006 @ 22:34:23 #28
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36184320
Je hebt van die polsbandjes waar op staan wie ze zijn en wie je moet bellen.
En Léon wil best wel in de kinderwagen, maar de laatste tijd verzet hij zich heftig als hij in de boodschappenkar moet. "Lopeuh!" roept hij dan. Uiteindelijk geeft hij wel toe. Maar hij kan moeilijk stilzitten ja.
pi_36184409
O ik bedoelde ook die van Poemojn, ik had die jippie's met die felle kleurtjes, die brede zeg maar.
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 19 maart 2006 @ 22:36:35 #30
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36184430
Oh ik bedoelde ook dat bandje dat Poemojn laat zien hoor.
  zondag 19 maart 2006 @ 22:36:57 #31
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36184446
Jessie
pi_36184497
sjak, wat fijn dat 't past allemaal! pak van m'n hart. (had je m'n mail over de vergeten badstandaard nog gehad? )
pi_36184565
Mijn nichtje en neefjes hadden vroeger zo'n ding aan een ketting: http://www.identiteitsplaatje.nl/ Misschien ook nog een optie Maar dan moet de ketting wel direct breken als hij ermee blijft haken aan iets.
Lastig hoor, Myrthe kan heel lang & goed stilzitten (mits ze ook regelmatig ruimte krijgt om te bewegen), erg handig als je eens uit eten wilt zoals gisteravond.. gewoon een nieuwe puzzel & pop mee en je hebt geen kind aan haar.
  zondag 19 maart 2006 @ 22:39:57 #34
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36184619
En ik dacht dat jullie wat anders bedoelden!
Ik wist niet eens van het bestaan van die dingen.
  zondag 19 maart 2006 @ 22:40:51 #35
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_36184653
Kijk dat is nou het voordeel van een hupsend kind, nog geen polsbandjes nodig. Het lijkt me doodeng om Kai kwijt te raken.

Vogelangst, jeetje Lishe, dan zal jij nu wel blij zijn met die ophokplicht

Zo, sollicitatiebrief is verstuurd. Nu nog een vakantie boeken en dan is het lijstje weer afgewerkt voor vandaag.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_36184710
Nou gauw aanschaffen Dutchie dan heb je zo'n polsbandje met een adresje niet meer nodig
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 19 maart 2006 @ 22:43:52 #37
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36184809
Nee, ik bedoelde ook deze. Ik heb dezelfde als dat Jessie heeft. Maar die polsbandjes waar jij het over hebt hebben we ook. Die kan je ook bij Prenatal kopen. Handiger dan zo'n identiteitsplaatje vind ik omdat die van mij ook nog wel eens met iemand anders op pad gaat.
  zondag 19 maart 2006 @ 22:44:51 #38
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_36184856
Ehm ja M@x, een beetje wel. Ik durf nl. ook niet alleen met Luuke naar de kinderboerderij, want daar hebben ze heeeele grote kippen in de wei. En ik ben als de dood dat er 1 ontsnapt en dat die mij dan aanraakt.
pi_36184883
Die jippie's kan je ook bij prenatal kopen overgens.
Het fijne van zo'n koordje is dat een kind dan ook niet altijd met zijn handje omhoog hoeft te lopen in drukke gedeeltes.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_36184943
Lishe dat lijkt me best wel vervelend. Ik heb dat met honden (iets meer geaccepteerd als vogels) Maar die kom je dus ook overal tegen
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 19 maart 2006 @ 22:47:10 #41
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36184968
Aaaaahhhh!!! K*-verbinding!
Tijd om af te sluiten dan maar, ik raak constant posts kwijt.
  zondag 19 maart 2006 @ 22:56:26 #42
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36185383
Ik vind dat bandje ook fijn Jessie, al had ik eerst gedacht dat ze het niet zou pikken.
pi_36185467
Ik was ook bang dat Bo hem zelf af zou doen tijdens het lopen. Maar nee, Bo gaf haar pols gewoon als we naar buiten gingen. Bij Janneke heb ik hem niet nodig gehad.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_36185540
Ik heb er zelf ook aan gedacht om zulke bandjes te halen, maar ik denk dat Giulia ze er binnen een minuut van haar pols afgetrokken heeft.. :/
Ik schrik me ook regelmatig een ongeluk als ik haar weer eens niet in een oogopslag zie..

Weten jullie misschien nog een andere "oplossing" wat niet zo snel van haar pols af is?
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away....
pi_36185742
Ja ik dacht dat ook bij Bo, maar dat deed ze toch niet. Ik heb gewoon duidelijk gemaakt als we gaan wandelen gaan die om en anders gaan we niet wandelen. En toen deed ze ze gewoon om en hield ze om. En Bo was echt geen gezapig meisje
Het voelt heerlijk!!!!
  FOK!fossiel zondag 19 maart 2006 @ 23:04:14 #46
2628 Karin
pi_36185766
Van de zomer heb ik op het strand bij Bram mijn mobiele nummer op zijn arm geschreven maarja om dat nu elke keer te doen als je boodschappen gaat doen
pi_36185781
Je hebt ook tuigjes voor om haar rompje. Die had ik als kind zelf vroeger vertelde mijn moeder. Ik was ook altijd weg en liep met jan en alleman mee. Bo had ook het vertrouwen in de hele wereld. Als er maar iemand naar haar lachtte liep ze er al achteraan (dat is nu wel anders)
Het voelt heerlijk!!!!
pi_36185809
Zo'n chip Karin
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 19 maart 2006 @ 23:06:36 #49
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36185879
Ja Jessie dat! Jolie gaf vanmiddag een hand en een kusjes aan zo'n levend standbeeld. Een hele enge, met een groen hoofd. Iemand die lacht, zwaait, hand uitsteekt, Jolie komt er aan hoor!
pi_36185949
Dus gewoon volhouden Jessie, Die pakketjes van de action en de hema (geloof ik ) zitten vast wel meer dan 1 in.. dus doe er dan maar gewoon wat meer in mijn tas, en moet maar af en toe even controleren.

En het nummer op haar hand schrijven, dat is inderdaad beetje te veel van het goede om elke keer voor de boodscappen te doen, straks heeft ze een permantente tattoo er aan over
En denk dat het ook niet zou werken bij Giulia, want zodra er maar een pluisje oid op haar vinger zit pakt ze meteen een billendoekje en gaat hard poetsen, of rent heel hard naar mij toe met vinger in de lucht "mama bah!"
pi_36186038
Over hondjes gesproken.

Dino heeft ook last van het voorjaar in zijn bol, vanmiddag was hij wel zo enthousiast aan het springen in het weiland achter onze tuin dat hij de lantaarn paal even over het hoofd zag....

hij heeft er niets aan over gehouden, was wel enorm verbaasd
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_36186080
Eh bublebabe wat bedoel jij nou? Je merkt toch snel genoeg of je je kind niet meer aan je lijntje heb?
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 19 maart 2006 @ 23:12:44 #53
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36186119
Verwarring alom
pi_36186141
Ja volgens mij bedoeld bubblebabe een Dutchie bandje
Het voelt heerlijk!!!!
pi_36186232
Ja sorrie.. ik was vergeten te quoten My Bad..

Ik bedoelde dus dat ik dat bandje maar gewoon steeds moest controleren (bandje om pols) en dat het nummer op de hand schrijven beetje te veel van het goede was

Sorrie.. Tis al laat enzo
pi_36186249
Zoo ik ga ook eens een bedje opzoeken en dan eens proberen wat te slapen.

morgen hoef ik iig niet te fietsen naar het werk, Marco brengt me morgen weg en haalt me smiddag's op.

fijne avond/nacht nog mensen en zacht
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_36186275
Maar als je dat bandje om die pols steeds kan controleren dan hoef je het net zo goed niet om te doen want dan is ze toch niet weggelopen
Het voelt heerlijk!!!!
pi_36186289
Truste Bar
Het voelt heerlijk!!!!
pi_36186318
quote:
Op zondag 19 maart 2006 23:17 schreef jessie het volgende:
Maar als je dat bandje om die pols steeds kan controleren dan hoef je het net zo goed niet om te doen want dan is ze toch niet weggelopen
Ja maar een minuut later kan ze weg zijn he
pi_36186357
Ja maar dan heb je de reservebandjes in je tas nog
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 19 maart 2006 @ 23:20:41 #61
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36186390
Ik snap er nu niks meer van.
pi_36186495
quote:
Op zondag 19 maart 2006 23:19 schreef jessie het volgende:
Ja maar dan heb je de reservebandjes in je tas nog
Ja maar dan geen kind meer om ze om te doen..

-edit-

Ik had dus niet door dat we het over 2 verschillende bandjes hadden, normaal ben ik niet zo dom hoor Maar heb van LB nu al begrepen dat die polsbandjes er niet zo uitzagen als ik in mijn hoofd had, en dus niet zo heel erg makkelijk van de pols af te halen zijn door Giulia. Sorrie Jessie voor de verwarring.

[ Bericht 21% gewijzigd door BubbleBabe op 19-03-2006 23:32:51 ]
  maandag 20 maart 2006 @ 08:14:37 #63
593 sjak
Juffie Bloem
pi_36191339
Zijn die SOS kettinkjes of armbandjes niets? Die hadden wij vroeger (in ieder geval op vakantie) altijd om. Of voor een jongetje zo'n stoer (leger) plaatje.
Lekker douchen!
  maandag 20 maart 2006 @ 08:16:40 #64
3142 m@x
pi_36191356
Die legerplaatjes vind ik ook zo leuk. Voor meisjes zijn trouwens ook hele leuke legerplaatjes te krijgen.Mijn buurmeisje heeft een heel stoer setje paarse plaatjes om haar nek.
  † In Memoriam † maandag 20 maart 2006 @ 09:15:57 #65
7074 moussy
kuttekop
pi_36191998
Bij gebrek aan tijd, ik was het gewoon vergeten te bestellen, hadden Cas en René zo'n kattenkokertje om hun nek tijdens onze vakantie
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 20 maart 2006 @ 09:47:33 #66
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36192501
Pff ik heb gisteren zo een rare dag gehad. We hadden een familiedag, en één oom die ruim jaar geleden een herseninfarct of zoiets heeft gehad, was niet op komen dagen op het station waar ie met familieleden mee zouden reizen. Hij is sowieso heel dwars en eigenwijs en koppig en lastig dus ze waren maar gewoon gegaan. Iedereen zat er later nog grapjes over te maken enzow. 's Middags hadden we een rondleiding door de stad en als afsluiting daarvan gingen we in een café wat drinken. De hoogzwangere dochter (paar dagen geledenw as ze uitgerekend) van de betreffende oom was niet mee gegaan met de rondleiding, maar kwam wel naar dat café. Onderweg daarnaartoe zag ze dat er een man was gevallen, epileptische aanval enzow. Bleek dus haar vader/mijn oom te zijn Sinds die herseninfarct heeft ie af en toe epileptische aanvallen. Dan wordt ie met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht en als ie zich iets beter voelt wil ie weer naar huis, zonder verder behandeld/onderzocht te worden enzow. Nu dus ook weer... Mijn moeder en die hoogzwangere dochter waren met hem mee naar het ziekenhuis, en je voelt hem al aankomen, die dochter kreeg last van weeën.. Het had al een paar dagen gerommeld en nu had ze weeën om de 10 minuten. Werd wel weer naar huis gestuurd want was nog lang niet heftig genoeg. Geen idee of het nog doorgezet heeft of dat het toch weer is afgenomen.

Maar pff, wat een dag
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_36192557
Iig geen saaie familiedag Tex
Ben benieuwd hoe het afgelopen is.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 20 maart 2006 @ 09:55:27 #68
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36192623
Met die familie is het nooit saai Ik heb zo'n rare familie

Mijn moeder zou als één van de eerste gebeld worden als m'n nicht bevallen was, dus dan hoor ik het ook gauw. Maar ja voor hetzelfde geld is het weer afgenomen en komt het pas over een week.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_36193579
quote:
Op zondag 19 maart 2006 23:10 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Over hondjes gesproken.

Dino heeft ook last van het voorjaar in zijn bol, vanmiddag was hij wel zo enthousiast aan het springen in het weiland achter onze tuin dat hij de lantaarn paal even over het hoofd zag....

hij heeft er niets aan over gehouden, was wel enorm verbaasd
heerlijke streken heeft Dino
damn ik mis hem Dat word met de week erger. Misschien snel weer eens wat afspreken Bar?
  maandag 20 maart 2006 @ 10:51:40 #70
30488 coolbabe
My little pwny
pi_36193835
Goeiemorgen mensen
Ik heb vanmorgen oppas gevonden voor Tom. Moeders gaat weer aan de arbeid per 1 april
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_36193845
lekker coolbabe! Wat ga je doen?
  maandag 20 maart 2006 @ 11:05:30 #72
30488 coolbabe
My little pwny
pi_36194154
Voorraadbeheer op de computer, in een lingeriezaak Voor een paar uurtjes in de week maar een mens moet uiteraard ergens beginnen
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  maandag 20 maart 2006 @ 11:06:52 #73
24188 Belana
kloon van belana
pi_36194184
gefeli coolbabe lekker hoor!
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † maandag 20 maart 2006 @ 11:07:00 #74
81992 Githa
pi_36194191
Ohw Coolbabe, gefeliciteerd leuk!
  maandag 20 maart 2006 @ 11:08:17 #75
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36194229
Wat fijn Coolbabe!
pi_36194290
gefeliciteerd Coolbabe!
  maandag 20 maart 2006 @ 11:15:10 #77
3142 m@x
pi_36194395
Gefeliciteerd Coolbabe
pi_36194422
Dat klinkt goed coolbabe!!
  maandag 20 maart 2006 @ 11:43:24 #79
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36195206
M'n nicht is vanmorgen om kwart voor 11 bevallen van een gezonde dochter
©Dumbo
pi_36195229
Gefeliciteerd Tex
  maandag 20 maart 2006 @ 11:48:48 #81
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36195352
En elk kindje is natuurlijk een wondertje, maar dit kindje helemaal. M'n nicht heeft namelijk borstkanker gehad, en kreeg een hormoonkuur om de kans te verkleinen dat de kanker terug zou komen. Daardoor zou ze zo goed als onvruchtbaar zijn. Op gegeven moment had ze steeds een raar gevoel in d'r buik, en ze was bang dat de kanker toch uitgezaaid was. Bleek ze dus al 18 weken zwanger te zijn
©Dumbo
pi_36195381
Tex, gefeliciteerd
Apart verhaal hoor, zowel het begin als het eind van de zwangerschap
pi_36196919
Tex wat een dag En gefeliciteerd met je achternichtje!

Coolbabe van harte met je baan en met je oppas

Nou ik ben zo trots op mijn meiden. Ze zijn allebei de stoel in geweest. Mondjes keurig open gedaan. Ze waren verder wel opvallend stil
Aan Bo dr gebitje kon die helemaal niet zien dat ze duimde. Duimt ze? vroeg hij echt verontwaardigd. Jans heeft een klein beetje overbeet van de speen, maar niet echt heel erg. Geer terug voor 1 gaatje. En ik had 3 verkleuringen waar die voor de zekerheid een foto van wilde maken. Niks erg verontrustends, maar met mijn gebit kennende.....Ik moest ook tandsteen, maar dat wilde ik niet waar de kinderen bij waren (dan ga ik altijd spastisch doen met mijn benen ) Nu vanmiddag even terugbellen voor een nieuwe afspraak voor mij en Geer. En nu ben ik gelijk weer bang dat die 3 verkleuringen toch gaatjes zijn. Of zoals een vorige keer toen zag die op de foto toch nog iets anders verdachts

Maar ik ben echt supertrots op die meiden. Ik zag aan Bo dat ze het griezelig vond, maar dat ze zich er echt overheen zette. Zo knap
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 20 maart 2006 @ 12:45:53 #84
24188 Belana
kloon van belana
pi_36197015
wat knap idd jessie
Liam wilde de laatste keer zelf in de stoel, want ja, wij gingen ook. Hij heeft ongeveer 2 seconden gelegen en toe wilde hij er weer af, dus dat deden we ook. De tandarts heeft ook niet gekeken ofzo, het was gewoon de eerste ervaring met de stoel en dat vond ik toen ook al heel stoer
stormy waters...
sailin'
pi_36197140
Bij Bo en Jans ging de stoel niet naar achteren. Ze bleven gewoon rechtop zitten. Ook keek hij niet met een spiegeltje, maar met zij handen deed hij even hun mondjes opzij zodat hij alles goed kon zien. Echt ik vond dat zo knap! De vorige keer bleven ze stokstijf op schoot zitten met hun mondjes stijf op elkaar

En Liam ook al in de stoel gelegen zelfs!
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 20 maart 2006 @ 12:54:57 #86
24188 Belana
kloon van belana
pi_36197210
ja, hij wilde zelf, dus dan mag ie natuurlijk. Ik heb zelf grote angst voor de tandarts en ik wil niet dat Liam dat krijgt...
stormy waters...
sailin'
  maandag 20 maart 2006 @ 13:01:37 #87
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_36197376
Wij moeten in april weer naar de tandarts en nemen we saskia voor 't eerst mee.
Ben benieuwd hoe dat gaat.. Ze is panisch van alles wat maar op een dokter lijkt... En ook als een dokter bij mij moet kijken oid gaat ze al gillen..
Ik hou m''n hart vast..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 20 maart 2006 @ 13:02:53 #88
24188 Belana
kloon van belana
pi_36197417
Is ze nog steeds zo bang ET? Zo moeilijk lijkt me dat! Ik hoop dat het goed gaat dan.
stormy waters...
sailin'
  maandag 20 maart 2006 @ 13:08:56 #89
3011 E.T.
pi_36197560
quote:
Op maandag 20 maart 2006 13:02 schreef Belana het volgende:
Is ze nog steeds zo bang ET? Zo moeilijk lijkt me dat! Ik hoop dat het goed gaat dan.
Panisch is een betere benaming. Het gaat echt voorbij bang..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 20 maart 2006 @ 13:12:49 #90
24188 Belana
kloon van belana
pi_36197657
god wat vreselijk zielig zeg!
stormy waters...
sailin'
  maandag 20 maart 2006 @ 13:17:26 #91
3011 E.T.
pi_36197797
quote:
Op maandag 20 maart 2006 13:12 schreef Belana het volgende:
god wat vreselijk zielig zeg!
jah.. En ik wil ook best meegaan met 'r dat ze het eng vind enzo.. Maar ik ga geen dingen ontwijken omdat ze die eng vind.
Dokter en tandarts enzo zijn van die dingen die toch echt moeten.

Het is wel lastig (en niet in de laatste plaats voor haarzelf)..
  maandag 20 maart 2006 @ 13:24:50 #92
24188 Belana
kloon van belana
pi_36198017
ja, moeilijk lijkt dat me, omdat je niet weet waar je goed aan doet. Ik zou Liam denk ik ook wel gewoon meenemen, want idd, het moet toch...
Ik dacht laatst ergens gelezen te hebben dat met een speelgoed dokters setje het beter ging? Of was dat nou heel iemand anders?
stormy waters...
sailin'
  maandag 20 maart 2006 @ 13:28:12 #93
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_36198118
Tex, het lijkt wel een soap Gefeliciteerd met je nichtje!

E.T. wat zielig dat Saskia zo panisch reageert op dokters! Heel lastig ook.

Jessie, wat zul jij trots zijn op je meiden! Hahah en hoe je dat weer vertelt over die spastische benen
  maandag 20 maart 2006 @ 13:28:13 #94
3011 E.T.
pi_36198119
quote:
Op maandag 20 maart 2006 13:24 schreef Belana het volgende:
ja, moeilijk lijkt dat me, omdat je niet weet waar je goed aan doet. Ik zou Liam denk ik ook wel gewoon meenemen, want idd, het moet toch...
Ik dacht laatst ergens gelezen te hebben dat met een speelgoed dokters setje het beter ging? Of was dat nou heel iemand anders?
Zo probeer ik het wat makkelijker te maken voor d'r idd
Maar wil ook niet elke dag met dat koffertje aanzetten, het is nl. niet favoriet..
  maandag 20 maart 2006 @ 13:29:01 #95
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_36198152
En Coolbabe een baan! Gefeliciteerd!
pi_36198632
Hoe was het proefzwemmen nou gegaan Spuuglokje?
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 20 maart 2006 @ 13:47:06 #97
30488 coolbabe
My little pwny
pi_36198738
Bedankt voor de felicitaties allemaal

Tex gefeliciteerd met je achternichtje!
  maandag 20 maart 2006 @ 13:48:37 #98
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_36198782
quote:
Op maandag 20 maart 2006 13:43 schreef jessie het volgende:
Hoe was het proefzwemmen nou gegaan Spuuglokje?
Goed! Aanstaande zaterdag om half een mag ze afzwemmen voor diploma A
  maandag 20 maart 2006 @ 13:50:57 #99
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_36198856
Katja moet woensdag weer naar de tandarts. Ik voorzie drama's, maar gelukkig gaat John met haar mee.

Over een speeltuinbankje vol hondjes gesproken; ik liep net met de kinderen lekker te wandelen toen we opeens een hondje tegenkwamen. Het was zo'n franse bulldog en liep helemaal alleen en liep dus ook vrolijk achter ons aan . Nu was het best een lief beestje, maar Katja is bang voor honden en raakte helemaal hysterisch. Dus ik uiteindelijk Katja bovenop de buggy gezet en snel doorgelopen om die hond maar kwijt te raken. Maar we zijn de hond dus niet kwijtgeraakt . Hij liep het hele stuk naar huis met ons mee, stak drukke straten over en Katja zat maar te gillen en te schreeuwen op die buggy. Het laatste stuk ben ik gaan hollen om dat hondje maar kwijt te raken want ik moet er niet aan denken dat hij bij ons voor de deur zou blijven zitten. En nu maak ik me stiekem toch wel zorgen over dat beestje, want hij was toch een heel eind van huis.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_36199558
Is ze bang voor de witte jassen, of voor wat ze doen, ET? Misschien kun je 'm anders vragen die jas uit te doen als ze erg bang reageert? Als ze ouder wordt kun je alles tenslotte beter uitleggen dan nu, dus het blijft vast geen jaren noodzakelijk.
  maandag 20 maart 2006 @ 14:18:18 #101
3011 E.T.
pi_36199731
ik weet niet wat 't is poemojn. Niet per definitie witte jassen want de HA hier en de CB-arts hebben geen witte jassen en ook daar was 't drama.

We zien wel, voor ze 16 is zal 't vast wel overgaan. tot die tijd er maar het beste van proberen te maken
  maandag 20 maart 2006 @ 14:19:54 #102
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_36199780
Coolbabe gefeli

E.T je tandarts is bellen of hij de witte jas uit wil doen.

Tex wow wat een Fam. gefeli met je nieuwe nichtje

Bo en Janneke toppertjes van de dag

Go Sterre

Tjee livelink
  maandag 20 maart 2006 @ 14:20:17 #103
61800 Rottdog
pi_36199790
*Ziet hier een spuit elf reactie*
pi_36201722
cool, babe! gefeliciteerd!

tex ook met 't nieuwe achternichtje. bijzonder verhaal!
  maandag 20 maart 2006 @ 16:25:33 #105
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_36203516
Oh jee Livelink wat een tocht! Maar hondjes hebben een heel goede neus, dus die komt vást wel op zijn pootjes ehhh bij zijn baasje terecht.
pi_36204539
Coolbabe gefeliciteerd .

Tex, wat een bijzondere familiedag.
Fake it till you make it...
  † In Memoriam † maandag 20 maart 2006 @ 18:48:40 #107
81992 Githa
pi_36207511
quote:
Op maandag 20 maart 2006 13:17 schreef E.T. het volgende:

[..]

jah.. En ik wil ook best meegaan met 'r dat ze het eng vind enzo.. Maar ik ga geen dingen ontwijken omdat ze die eng vind.
Dokter en tandarts enzo zijn van die dingen die toch echt moeten.

Het is wel lastig (en niet in de laatste plaats voor haarzelf)..
E.T heb je mijn stukje niet gelezen in het vorige topic?
Over de pedagogische medewerkers op de kinderafdeling in het ziekenhuis?....
  maandag 20 maart 2006 @ 20:08:48 #108
3011 E.T.
pi_36210459
quote:
Op maandag 20 maart 2006 18:48 schreef Githa het volgende:

[..]

E.T heb je mijn stukje niet gelezen in het vorige topic?
Over de pedagogische medewerkers op de kinderafdeling in het ziekenhuis?....
jawel, maar er was iets waarom ik dat terzijde heb gelegd. (weet alleen niet meer wat )
  Jubileum moderator maandag 20 maart 2006 @ 20:16:39 #109
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_36210789
Coolbabe gefeliciteerd met je nieuwe baan

Jessie wat geweldig van je meisjes en ET is er weinig wat je er tegen kunt doen hoor, behalve wachten tot ze wat ouder worden volgens mij. Wij hebben zo'n beetje alles wel geprobeerd met Eva en het lijkt nu eindelijk wat beter te gaan nu ze wat beter kan aangeven wat ze precies eng vind.

Tex wat een verhaal

Ik heb morgen geen examen Mijn collega belde vanmiddag dat ze me hadden gebeld (op kantoor) dat de examinator ziek is. Nu heb ik donderdag examen maar dat kan helemaal niet want dat is mijn vaste vrije dag. Morgen maar even horen wanneer ik dan wel moet want van leren is vandaag ook weer weinig gekomen met een ziek hoopje Iris op schoot.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 20 maart 2006 @ 20:25:54 #110
24188 Belana
kloon van belana
pi_36211150
en bovendien heb je donderdag visite
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator maandag 20 maart 2006 @ 20:27:57 #111
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_36211234
En bovendien heb ik donderdag visite idd!!

dat was ik echt echt niet vergeten hoor...
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 20 maart 2006 @ 20:30:23 #112
24188 Belana
kloon van belana
pi_36211324
dat zou jij noooooooooooooit vergeten
stormy waters...
sailin'
pi_36211398
Hoi

Ik heb even een vraagje Hebben er hier moeders ervaring met gastouderbureau's? Wat zijn bijvoorbeeld de kosten?

Bedankt!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  maandag 20 maart 2006 @ 20:34:39 #114
24188 Belana
kloon van belana
pi_36211475
ja, ik! er is ook een topic over trouwens, wat wil je weten?
stormy waters...
sailin'
pi_36211512
waar is het topic? Ga ik daar wel ff heen
Wat bijvoorbeeld de kosten zijn en wat de voor en nadelen zijn.
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  maandag 20 maart 2006 @ 20:36:59 #116
24188 Belana
kloon van belana
pi_36211552
ow, de kosten dus...
Ik betaal voor 3 dagen in de week, 10 uur per dag, 360 euro. Maar daar is de belasting teruggave al vanaf, want die wordt direct verrekend met het gastouderbureau (hun regelen dat allemaal voor me) en dan krijg ik ook nog 1/6 deel van mijn werkgever terug, dus uiteindelijk kost het me netto ongeveer 270 euro
stormy waters...
sailin'
  maandag 20 maart 2006 @ 20:37:18 #117
24188 Belana
kloon van belana
pi_36211567
ik zoek het topic ff op
stormy waters...
sailin'
  maandag 20 maart 2006 @ 20:38:11 #118
3011 E.T.
pi_36211592
Wat lekker Lois!
pi_36211656
ben ff naar een ander topic

[ Bericht 35% gewijzigd door Beaker op 20-03-2006 20:53:43 ]
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  maandag 20 maart 2006 @ 20:40:41 #120
24188 Belana
kloon van belana
pi_36211696
hier is een topic, maar die bedoelde ik niet eigenlijk... Kinderopvang
stormy waters...
sailin'
  maandag 20 maart 2006 @ 20:41:15 #121
24188 Belana
kloon van belana
pi_36211717
ik post toch ff daar beaker
stormy waters...
sailin'
pi_36211733
Oke
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_36212341
Volgens mij is de lente vandaag begonnen De zon scheen eindelijk weer
  Jubileum moderator maandag 20 maart 2006 @ 20:59:39 #124
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_36212393
De lente is vanavond om 19.30 uur begonnen hoorde ik net op het journaal
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!fossiel maandag 20 maart 2006 @ 21:01:05 #125
2628 Karin
pi_36212447
Jaaaaaaaaaaaaa heerlijk weer lente
Ik had ook helemaal zo'n lentegevoel onderweg van mijn werk naar huis, wou al de schuifpui helemaal openzetten maar daar was het toch nog iets te koud voor

Ik heb er zo'n zin in. Lekker buitenspelen in de zandbak, daar zit Bram al maanden naar te vragen. Of buiten voor de deur met stoepkrijt en fietsjes en ballen. Weer wat contacten met de buurtkindertjes, Lekker buiten eten, buiten leven gewoon. God wat heb ik behoefte aan de lente en zomer.

Coolbabe gefeliciteerd met je baan
pi_36212471
Hee, zie je wel: ik had het goed Ik ben er klaar voor!
  maandag 20 maart 2006 @ 21:38:09 #127
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36213886
Ik heb misschien een nieuwe baan. Vandaag zouden we onderhandelen over wat laatste zaken maar schijnbaar is men de afgelopen dagen op het briljante idee gekomen om te vragen of ik meer uren wil werken. Nee want er zit ook nog anderhalf uur reistijd (bij elkaar) aan vast. Nu weten ze niet meer of ze me willen. Ik begrijp het wel maar ik vind het echt verschikkelijk, ik had het proefcontract al gehad. Binnen twee dagen komt er nu een nieuw voorstel maar ik hoop nergens meer op. Donderdag heb ik ergens anders een sollicitatiegesprek, ik hoop dat ik me tegen die tijd weer wat beter voel. Dit is echt zo lomp, voel me heen en weer geslingerd tussen werken, school afmaken, Jolie en alleen zijn. Het is zo rot, ik wil ook lente. Graag deze maand nog.
  FOK!fossiel maandag 20 maart 2006 @ 21:42:18 #128
2628 Karin
pi_36214039
Ach luchtbel wat stom zeg om nu opeens toch over andere uren te gaan beginnen. Dat kunnen ze gewoon niet maken, is echt absoluut niet netjes.

Ik hoop dat het voor jou ook snel lente is.
  maandag 20 maart 2006 @ 21:43:32 #129
24188 Belana
kloon van belana
pi_36214086
LB, wat een gezeik zeg (niet van jou dus)
stormy waters...
sailin'
  maandag 20 maart 2006 @ 21:44:03 #130
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36214102
LB, inderdaad het is tijd voor de lente.
  maandag 20 maart 2006 @ 21:51:20 #131
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36214380
Ja nou Karin, vragen staat vrij natuurlijk. Het is alleen wel heel vervelend dat het nu hierop misloopt. Ik mag er niet meer aan denken van mezelf en maar beter gaan nadenken over donderdag en me daarop instellen. Maar ja ik ben ook gewoon teleurgesteld, iedere keer weer en eigenlijk wordt het iedere keer erger. Weet niet wat voor keuzes ik moet maken, moet ik dan een half jaar lang 36 uur gaan werken (ipv 30) plus 1,5 reizen per dag plus Jolie halen brengen om school af te kunnen maken. Ik ben jaloers op mensen waarbij dingen wel lukken, geen haat jaloers overigens maar wel. Waarom lukt mij dat nou niet. Ik vermijd zelfs mensen erdoor, dat is zo niks voor mij. Ik vind alleen 36 uur en die wegbreng en reistijd zo veel. Dan zie ik Jolie doordeweeks alleen in bed en in bad. Dat is ook zo niks voor mij
  maandag 20 maart 2006 @ 21:58:16 #132
61800 Rottdog
pi_36214678
Kan me dat heel goed voorstellen LB en zou daarom net als jij ook nee hebben gezegt
  maandag 20 maart 2006 @ 22:00:12 #133
24188 Belana
kloon van belana
pi_36214746
lb, volg je gevoel hierin hoor. het zit mij ook ff niet mee op werk gebied, maar ik weiger 36 uur te werken! Ik wil idd mijn lieve knulletje ook nog zien. (ja, nu zit ik in de ziektewet)
Het lukt mij ook allemaal (nog) niet zoals ik het wil, maar dat komt vast wel, daar moet ik in geloven. jij ook.
stormy waters...
sailin'
  FOK!fossiel maandag 20 maart 2006 @ 22:02:58 #134
2628 Karin
pi_36214864
Ja heel jammer als het op zoiets moet mislopen terwijl het eigenlijk al rond is. En het lijkt mij inderdaad ook een hele moeilijke keuze die je moet maken. Een half jaartje is op zich te overzien maar de tijd gaat al zo vreselijk hard bij die kleintjes een half jaar klinkt dan weer heel lang.. Lastig joh! Maar moet je echt 36 uur gaan werken om je school af te kunnen maken?
  maandag 20 maart 2006 @ 22:06:18 #135
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36215007
We hebben vanmiddag met Léon de video gekeken van toen hij net geboren was. Hij ging er helemaal gek van doen, zo raar vond hij het. Maar door baby Léon weer te zien kreeg ik het helemaal warm en voelde ik alles weer rammelen. Ik heb er weer zo'n zin in in zo'n babietje.
  maandag 20 maart 2006 @ 22:06:34 #136
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36215017
Nee dat niet maar dan is het wel klaar zeg maar, ik zoek een baan die ik als stage mee kan laten tellen op school. Ik kan niet stage lopen alleen voor stagevergoeding, dan kom ik niet uit met geld, Jolie en de oppas. Ik vind 36 uur wel te overzien eventueel maar dan wil ik niet ook nog s morgens een kwartier moeten fietsen en een kwartier terug naar station, dan half uur trein, tram lopen. Dat ga ik echt niet redden, de rest moet ook nog gebeuren thuis. ALs het hier in de buurt was oke, dan had ik er over nagedacht.

Belana ik wil ook hoop houden maar ik wil ook graag huilend op de bank liggen sorry dat ik jullie hier mee lastig val maar ik vind het veel te eng iemand dit echt te vertellen.
  maandag 20 maart 2006 @ 22:08:25 #137
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36215088
LB dat is niet lastig vallen. Soms is het gewoon prettiger om het hier te vertellen dan tegen iemand in je 'echte' omgeving. Gewoon even om te checken.
  FOK!fossiel maandag 20 maart 2006 @ 22:10:15 #138
2628 Karin
pi_36215163
Aha zo. Ja het zal wel ontzettend lastig zijn, zo niet onmogelijk, om een plek te vinden waar je kan werken maar die ook als stage geldt. En dan door die reistijd worden het ook nog eens hele lange dagen, kan me heel goed voorstellen dat je dat absoluut niet wilt. Het moet ook allemaal wel te doen blijven.

Dutchie wat leuk! Ach nog een paar maandjes en dan mag je weer lekker.
pi_36215192
En die 36 uur in 4 dagen, is dat nog een optie? Of red je het dan niet meer met Jolie halen en brengen?
Sterkte
  maandag 20 maart 2006 @ 22:11:23 #140
24188 Belana
kloon van belana
pi_36215212
lb, het is ook eng, omdat je alleen bent en alle beslissingen allen moet nemen enzo en dat mag je toch altijd hier eruit gooien. is vaak beter dan hardop tegen iemand omdat dat echter is ofzo. Soms zie je het gewoon ff niet zitten...
stormy waters...
sailin'
  maandag 20 maart 2006 @ 22:17:15 #141
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36215491
Ja dat idee en de enige die ik dit zou willen vertellen is m'n vorige vriendje maar die durf ik heus weer niet te bellen omdat ik echt niet nog een keer afgewezen wil worden deze week. Wat is het goed dat ik een psych heb he

Poemojn, dat is misschien te doen maar gewoon ook niet zo ver weg. Dan ben ik 12 uur bezig.
pi_36215566
Nee, dat is ook wel logisch.. misschien kun je ze nog een eindje tegemoet komen door 32 uur voor te stellen (evt ook over 4 dagen verdeeld), maar eigenlijk moeten ze zich gewoon aan die 30 uur houden vind ik
  maandag 20 maart 2006 @ 22:22:16 #143
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36215707
LB als je alles op een weegschaal legt, moet je voor jezelf uitmaken wat het zwaarst weegt. Ik denk dat je toch een goede keus maakt het niet te doen. Er zitten zoveel 'maars' aan deze baan, ik denk niet dat je daar gelukkiger van wordt. Alleen heb je op dit moment ws zoiets van: "Maar waar dan wel van?"
Het zit allemaal tegen, maar uiteindelijk komt er echt iets op je pad wat van alle kanten klopt. Alleen heb je daar zo weinig aan op dit moment, dat begrijp ik best. En wat Belana al zei, al die beslissingen die je alleen moet nemen. Dat maakt het ook niet makkelijker. Heb vertrouwen dame, het komt, echt. Maar het liefst gister ipv morgen.
pi_36215738
LB dat meen je niet! belachelijk dat 't daarop mis zou kunnen lopen, als het oorspronkelijk om 30 uur ging. ik vind 30 uur al zo dapper veel, naast je opleiding.
  maandag 20 maart 2006 @ 22:24:05 #145
24188 Belana
kloon van belana
pi_36215780
ik heb dat dus lang gedaan, 4 keer 9 uur werken.... 12 uur per dag onderweg zijn.... echt niet leuk meer
stormy waters...
sailin'
pi_36216182
Ik ook, maar dat was voor ik zwanger was. Toen ik zwanger was veranderde ik van baan en werd 't 4*8 uur, was wel beter te doen..en lekker nog een dag voor andere dingen. Maar LB zit nu met Jolie wel in een andere situatie natuurlijk.
pi_36216237
Ik vind dat ook wel een beetje onredelijk om te vragen of je meer uren wil werken terwijl het eigenlijk zo goed als rond is. Nou ja, ze mogen het natuurlijk wel vragen, maar dat dan de beslissing ineens wankelt vind ik wel heel oneerlijk.

36 uur is wel veel, zeker in 4 dagen tijd. Veel collega's van mij werken 36 uur in 4 dagen maar de meeste vinden het wel behoorlijk zwaar. Zelfs als ze minder reistijd hebben dan LB...

Ik zou m'n zinnen proberen te zetten op donderdag als ik jou was, krijg je voor die tijd een positief voorstel is dat alleen maar geweldig...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_36216412
Lb wat jammer als het daarop mis zou lopen. Beetje slorig van dat bedrijf dat ze als het ware achteraf nog komen met of je 36 uur wilt komen werken . En huilen op de bank kan soms best ff lekker zijn!
pi_36216572
O luchtbel wat kut!
En wat voor iets zoek je? Wat past er allemaal binnen je opleiding waardoor het als stage mag fungeren. Want dat lijkt me ook een crime om dat dan maar net te vinden. Ik kan me zo voorstellen dat dit dus dubbel kut is. Weten ze daar dat je een kindje hebt en school doet enzo? Ik zou gewoon zeggen dat je superenthousiast bent, het echt heel graag wil, supergemotiveerd ook, maar dat het wel haalbaar moet zijn. En dat 36 uur dan echt te veel is, hoe jammer je dat ook vind. Ik denk namelijk dat als ze dit weten je een hartstikke pittig wijf vinden. vinden ze dat niet, dan zijn t sukkels Maar jij zit er maar mooi mee.
Mens wat heb ik een respect voor je.
Ik loop al te miepen als ik Bo uit school moet halen en daar Jans voor wakker moet maken. Of me nu al druk te maken hoe ik straks Jans en Bo uit school moet halen als ze tegelijk uit zijn en Bo in een ander gebouw zit omdat ze naar de middenbouw gaat. Echt dit stelt allemaal geen reet voor met hoe jij het elke dag toch maar weer klaarspeelt om er te zijn! Gewoon te zijn, waar dan ook, voor school, je werk en voor je lieve Jolie
Echt meid zeik dit hele bankie maar vol (tis overgens niet eens zeiken) Jank het vol, schreeuw het uit!!!!! Het is gewoon een kutdag voor je gatver
Echt die mensen moesten eens weten wat ze je durven te vragen.
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 20 maart 2006 @ 23:32:26 #150
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36218625
Jullie zijn lief echt heel erg. Ik voel me gewoon ook zo snel afgewezen altijd dan denk ik steeds. Zelfs m'n moeder houdt niet van me terecht dat ik niet dit of dat heb. Dingen echt uit z'n verband halen maar het voelt wel soms zo. Dan wil ik van alles doen om het toch zo te laten worden zoals ik wil, compromissen sluiten, dingen waar ik in principe niks voor voel toch proberen want ik wil zo graag iets. Of dan ben ik te bang om ergens in te geloven omdat misschien teleurgesteld wordt maar dan denk ik achteraf weer, misschien als ik er meer in had durven geloven. Maar iddd Igraine, ik ga gewoon voorbereiden op donderdag. Dat lijkt me zelf ook het beste.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 07:43:50 #151
24188 Belana
kloon van belana
pi_36222167
wat staan jullie toch allemaal laat op
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 21 maart 2006 @ 07:58:12 #152
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_36222250
Hier nog eentje wakker hoor! Maar jij bent ook wel erg vroeg!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 21 maart 2006 @ 07:58:33 #153
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_36222255
U zei?

LB, lieve LB, klotezooi allemaal. Iedereen hier heeft gelijk en Jessie helemaal.
En ik hou van je. Veel zelfs.

Ik duim voorlopig toch dat je het sterker als afwijzing hebt ervaren dan nodig. En dat ze vandaag zeggen dat 30 uur kan! En anders, anders gaan we je hier met z'n allen gewoon zo'n boost geven dat je donderdag vol hoop en glorie dat gesprek in gaat en er ook zo vandaan gaat! Oh zo.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 21 maart 2006 @ 08:02:09 #154
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_36222276
LB, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, daarom sluit ik me aan bij Sugar en Jessie en de rest!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 21 maart 2006 @ 08:37:19 #155
3011 E.T.
pi_36222528
LB, kort gezegd: ik vind je een topwijf! Als ze je niet willen, zijn ze je niet waard!
pi_36222751
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 08:37 schreef E.T. het volgende:
LB, kort gezegd: ik vind je een topwijf! Als ze je niet willen, zijn ze je niet waard!
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 21 maart 2006 @ 09:36:31 #157
95752 crew  Chell
Kluns
pi_36223482
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 08:37 schreef E.T. het volgende:

Amen!
  dinsdag 21 maart 2006 @ 10:06:04 #158
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36224108
LB! Wat een klojo's! Het paste allemaal net zo mooi.
Ik ga heel hard duimen dat ze vandaag alsnog akkoord gaan met 30 uur!

pi_36224341
Verdomme zeg LB, wat een klojo's
Ik hoop zo dat het goed gaat komen. Vandaag nog!
  dinsdag 21 maart 2006 @ 10:17:52 #160
593 sjak
Juffie Bloem
pi_36224348
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 07:43 schreef Belana het volgende:
wat staan jullie toch allemaal laat op
Toen zat ik al op mijn werk.... ben nu al 15 minuten Kintent aan het proberen te bereiken. Hoe lang zou die wachttijd zijn zeg?

He bah LB, wat enorm oneerlijk.
Lekker douchen!
  dinsdag 21 maart 2006 @ 10:38:17 #161
24188 Belana
kloon van belana
pi_36224831
wat is kintent?

Ik heb net Aeropax gehaald tegen alle lucht in mijn buik, ben benieuwd of het helpt. En ik stop maar weer met melk drinken, ik geloof dat ik een melk intolerantie opgebouwd heb
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 21 maart 2006 @ 10:46:58 #162
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_36225031
Luchtbel, ik denk dat ze het alleen wilden probéren om jou voor 36 uur te laten gaan. Ze accepteren je vast wel voor 30 uur hoor! Soms doen mensen vervelend om hun zin te krijgen, maar als het niet gaat dan gaat het niet en dan moeten ze maar genoegen nemen met 30 uur! En dat doen ze vast hoor! Geef de moed nog niet op! Dikke kus,
  dinsdag 21 maart 2006 @ 10:54:20 #163
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36225261
Wat een shitzooi zeg LB. Ik sta ook achter wat de rest gezegd heeft.
Het enige wat ik er nog aan toe te voegen heb: Durf meer voor jezelf op te komen en achter JOUW keuzes te gaan staan ipv die van een ander. Zie het niet als een persoonlijk falen, want je bent sterk genoeg.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 11:03:40 #164
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_36225563
Vorige week ging ik voor het eerst in járen weer eens naar de zonnebank, en ik was de hele tijd bang dat ik door de beschermingsplaat zou zakken en dat ik ge-electrocuteerd tussen de gebroken lichtbuizen gevonden zou worden. The horror! Dat kwam omdat ik steeds iets hoorde knappen en kraken toen ik lag Maar toen ik er na afloop onder uit kwam, ging dat knappen en kraken gewoon door. Bleek dat te komen door het verwarmen en afkoelen van die buizen! Maar nu ga ik dus relaxt genieten van mijn zonnebankkwartiertje!
  dinsdag 21 maart 2006 @ 11:07:34 #165
24188 Belana
kloon van belana
pi_36225667
oe lekker spuuglokje
stormy waters...
sailin'
pi_36225844
Ik zou ook wel willen maar durf het eigenlijk niet nu ik zwanger ben. Maar ik zou best wat warmte en licht kunnen gebruiken!
pi_36225990
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 10:38 schreef Belana het volgende:
wat is kintent?

Ik heb net Aeropax gehaald tegen alle lucht in mijn buik, ben benieuwd of het helpt. En ik stop maar weer met melk drinken, ik geloof dat ik een melk intolerantie opgebouwd heb
Helpt dat? Hier is het weer bar en boos met het gerommel en het ontluchten Verhuisstress (ik heb al overwogen om niet toch maar een zw-test te doen maar op de lucht & steken na heb ik nergens last van en van dat geld kan ik ook kussentjes kopen voor mijn bank )

LB, ik ga gigantisch duimen dat ze alleen ff wilden zeiken over die 36 uur en je nu gewoon voor 30 uur nemen en dan duim ik meteen ff door voor donderdag.
Het Moet Lente Worden Voor LB!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 21 maart 2006 @ 11:22:26 #168
24188 Belana
kloon van belana
pi_36226105
Ik weet niet of het helpt syrena, dat ga ik dus eens uitproberen

snoopy, dat mag toch wel opzich? weet het eigenlijk niet, lijkt mij ook lekker
stormy waters...
sailin'
pi_36226199
Ik weet niet, ik lees overal dat je het met mate moet doen.Dat zal niet voor niks zijn. En aangezien het heeeeel lang geleden is dat mijn lijf een zonnetje heeft gezien en ik snel verbrand, doe ik het maar niet.
quote:
Algemeen wordt gesteld : doe dergelijke zaken steeds met mate.
Zie dit antwoord echter niet als een toestemming en raadpleeg hiervoor dus steeds je arts ; de meningen hieromtrent zijn zeer persoonsgebonden en verdeeld.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 11:34:20 #170
24188 Belana
kloon van belana
pi_36226442
quote:
De zonnebank kan een zwangerschapsmasker (een bruine verkleuring van de gezichtshuid) veroorzaken

dat is het natuurlijk!
stormy waters...
sailin'
pi_36226543
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 11:34 schreef Belana het volgende:

dat is het natuurlijk!
Oh ja, nou dat ga ik waarschijnlijk toch niet tegen, aangezien ik nog de heeeeeeeeele zomer zwanger ben
pi_36226908
LB, wat rot dat het zo is afgelopen, Ik weet hoe zenuwachtig je erevoor was. Heb heel hard voor je geduimd, maar dat heeft niet echt geholpen dus
Ik hoop dat donderdag een leukere kans komt. En misschien komen ze er nog op terug, als ze zien hoe goed jij eigenlijk bent voor de baan.
36 uur is gewoon te veel, hoe graag je ook wilt. dan ga je er spijt van krijgen helaas.. Want leven om te werken hou je maar zo lang vol... Dan zou je Jolie alleen ochtends heel vroeg en avonds heel laat zien.. :/

Lieve Luchtbel, ik hoop echt dat de baan van je dromen heel erg snel voorbij komt! Want je bent een geweldige meid, en ze weten niet wat ze mislopen!
pi_36226998
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 11:37 schreef snoopy het volgende:

[..]

Oh ja, nou dat ga ik waarschijnlijk toch niet tegen, aangezien ik nog de heeeeeeeeele zomer zwanger ben
En je niet de heeeeeeele zomer onder een parasol wil zitten

ik was ook zomer-zwanger, en heb ook heerlijk in de zon gelegen hoor, en geen vlekje gehad.. dus het kan ook goed uitpakken
  dinsdag 21 maart 2006 @ 12:40:47 #174
593 sjak
Juffie Bloem
pi_36228514
Kintent is de organisatie die bij mijn werkgever de kinderopvang regelt. Ik heb twee keer ruim een kwartier gewacht toen de verbinding verbroken werd Uiteindelijk maar een mail gestuurd dat ik een inschrijfpakket wil. Gedoe zeg

Ik hoop dat dat spul helpt, Balana. Vervelend dat je zo ineens niet meer tegen melk kan.
Lekker douchen!
  dinsdag 21 maart 2006 @ 12:45:11 #175
24188 Belana
kloon van belana
pi_36228641
nou, ik denk eigenlijk dat ik misschien altijd wel last heb daarvan sjak, dat het met zwanger zijn alleen meer opvalt. Ik heb namelijk altijd een opgezette buik alsof ik 4 maanden zwanger ben, dus ik ga eens kijken of dit wil helpen. zou fijn zijn.

wat vreemd zeg van dat kintent. ben je lekker mee. Ik hoop wel dat je je pakket krijgt dan...
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 21 maart 2006 @ 12:57:29 #176
91591 gnoompje
naomi en kelvin
pi_36229012
even uit lurkstand LB een hart onder de riem steken.

Je schreef dat je je proefcontract al gehad hebt.
Zou je niet iemand die er een beetje verstand van heeft kunnen vragen of ze dit wel mogen doen.
Ik neem aan dat in dat contract 30 uur staat en geen 36.
Verder vind ik het heel knap hoe jij in het leven staat. Ik neem mijn pet er voor af.
Ik sluit me aan bij wat jessie zei.
Voor donderdag veel succes> You go Girl!!!!
ik ben niet blond, ik ben gewoon mezelf!!
  dinsdag 21 maart 2006 @ 12:58:59 #177
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36229045
Thanks allemaal Sugar
Ik voel me al wel weer wat beter en als ik dan s morgens dat lijfje tegen me aan voel in bed dan kan ik het wel een beetje relativeren. Dan denk ik we gaan zo maar een tijdje door, dan moet ik maar wat extra geld in die studie steken en dan gaan we volgend jaar wel op vakantie en geld dat gespaard was voor als we zouden gaan verhuizen dan ook maar. Spullen zijn niet zo belangrijk. We gaan gewoon nog even zo door en we zien het wel weer. Ik wil haar niet te veel missen want dat is nu al soms. Hoewel ik me wel verheug op d'r weekendje weg dit weekend

Sjak soms is het ook beter om dat soort dingen via mail aan te vragen, scheelt een hoop stress en geld. En als je weer eens vergeten of overgeslagen bent, heb je altijd bewijs dat het verstuurd is.
pi_36230231
Nou ik word echt niet goed hoor. Vanacht werd ik rond half 2 wakker met hevige pijn in mijn rug. En een soort band om mijn ribben (net onder me borst) die heel hard aangetrokken werd. Geer had natuurlijk nachtdienst. Die heb ik gebeld en die kwam gelukkig. Ik werd duzielig van de pijn, moest overgeven en had het gewoon niet meer. De huisartsenpost is langsgeweest en waarschijnlijk was dit toch (weer) een galsteenaanval. Ik heb zetpillen gekregen die wat hielpen. Als de pijn niet minder werd kmocht ik bellen voor een prik morfine. Vandaag moest ik dehuisarts bellen voor een echo ivm misschien duwen op de lever. Daar kan ik nu de 28e voor terecht
Nu heb ik nog de hele dag rugpijn. Geen aanvallen meer, maar een constante zeurderige pijn. Echt ik word niet goed van mezelf. Altijd maar lopen zeuren over lichamelijke klachtjes. Ik word zo'n mens waarvan iedereen denkt daar heb je ze weer. Maar ik had vanacht liever een 6-ling gekregen dan deze pijn. Echt het was vreselijk.
Ik ga nu maar weer wat tegen de pijn nemen en kijken hoe we deze dag en nacht weer doorkomen (gelukkig heeft Geer alleen vanacht nog dienst en is er dan weer 4 vrij)
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † dinsdag 21 maart 2006 @ 13:44:24 #179
7074 moussy
kuttekop
pi_36230379
Erg he Jessie, ik ben ook zo'n medisch mietje geworden na de zwangerschap van Cas Sterkte er maar weer mee

En LB'tje natuurlijk ook met dit gezeik
pi_36230428
Jessie toch, wat rot weer Ik vind je helemaal geen zeur (en LB ook niet!). Ik denk alleen steeds: Waarom nou weer?! Het ging net beter met je! Verdorie.

Veel beterschap en sterkte!!
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_36230543
He Jessie wat kl*te. Gaat het qua hoesten weer wat beter krijg je weer wat anders op je dak... . En wat moet je lang op die echo wachten... pffff.
Sterkte en beterschap.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 13:57:59 #182
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36230758
Jessie wat een ellende weer beterschap en sterkte
  dinsdag 21 maart 2006 @ 14:48:32 #183
30488 coolbabe
My little pwny
pi_36232492
Jessie beterschap!
Voor wie ook naar de Hema-vriendenavond wil, maar geen toegangskaart heeft, op de Hema site staat een bon die je uit kan printen en ook geldig is
hier
pi_36233946
Hè bah Jessie wat naar voor je. Echt rot. Ik hoop dat het snel weer over is
  dinsdag 21 maart 2006 @ 16:52:00 #185
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36236440
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 14:48 schreef coolbabe het volgende:
Jessie beterschap!
Voor wie ook naar de Hema-vriendenavond wil, maar geen toegangskaart heeft, op de Hema site staat een bon die je uit kan printen en ook geldig is
hier
Dit ga je gewoon niet menen.... Het is altijd op dinsdagavond hier en dan moest ik altijd werken. Vanaf deze week werk ik op woensdagavond, dus dacht 'mooi, kan ik er lekker naartoe!' Heeft de Hema het verplaatst naar woensdagavond. Het is me gewoon niet gegund.

Jessie, beterschap weer. Vooral dat woordje 'weer' erachter.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 17:31:58 #186
24188 Belana
kloon van belana
pi_36237682
De hema in Hoorn staat er niet bij wat is dat nou weer?

Jessie, meid... pffff..... sterkte hoor!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 21 maart 2006 @ 19:34:07 #187
3011 E.T.
pi_36241267
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 17:31 schreef Belana het volgende:
De hema in Hoorn staat er niet bij wat is dat nou weer?

Jessie, meid... pffff..... sterkte hoor!
Meestal zijn 't alleen de grotere filialen die meedoen Ze zullen Hoorn te klein vinden ofzo..

Jessie, sterkte!

Ik heb ook de huisarts deze winter vaker gezien dan in de vijf jaar dat ik hier woon in totaal.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 20:07:54 #188
37150 livelink
pi_36242337
Jessie, alweer ziek. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet zeggen. Ik hoor op het moment ook van zoveel mensen die maar blijven kwakkelen, het is echt niet leuk meer.
Het moet inderdaad maar eens snel lente worden. Even een nieuw seizoen in alle opzichten.

Luchtbel, ik hoop echt heel hard voor jou en Jolie dat je toch gewoon je 30 uur mag werken en dat het allemaal heel goed uit gaat pakken voor jullie
  dinsdag 21 maart 2006 @ 20:13:33 #189
24188 Belana
kloon van belana
pi_36242530
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 19:34 schreef E.T. het volgende:

[..]

Meestal zijn 't alleen de grotere filialen die meedoen Ze zullen Hoorn te klein vinden ofzo..
Het is niet eerlijk
stormy waters...
sailin'
  FOK!fossiel dinsdag 21 maart 2006 @ 20:36:16 #190
2628 Karin
pi_36243372
Jessie ze moeten je wel hebben de laatste tijd zeg Wat vreselijk een galsteenaanval, ik heb wel eens gehoord dat galsteenaanvallen een van de pijnlijkste dingen is die er bestaan. En dan zo midden in je nacht in je uppie, fijn dat Geer naar huis kon.
Beterschap!

Ik denk dat ik het dit keer maar oversla die Hema avond. Altijd als ik ga (ik heb een collega die altijd kaartjes uitdeelt, heeft een zus die bij de Hema werkt) kom ik met een auto vol spul thuis "want nu is het lekker goedkoop". Erg leuk als je bezig bent je baby-uitzet te kopen maar nu heb ik weinig nodig en kom ik vast met veel te veel thuis.
pi_36244074
Ow, handig die HEMA link, ik moet nog beddegoed en wat andere zooi kopen. Thanx coolbabe!
pi_36244347
ik kwam er vandaag achter dat ik een bolderkar gewonnen heb , bij de buurtsuper

je kreeg per 10 euro boodschappen een bonnetje wat je moest invullen en in een bak gooien en daar werd aan het eind van de week getrokken
en ik met maar 1 bonnetje had zowaar de bolderkar eruit gehaald.

morgen gaan we hem ophalen
  dinsdag 21 maart 2006 @ 21:16:46 #193
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36244893
lekker bar
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_36245070
lieve jessie, arme jij!
luchtbel wanneer hoor je nou wat over die baan van gisteren?
bar, wat leuk!
coolbabe, inderdaad handig die link.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 21:21:28 #195
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36245137
jessie beterschap trouwens zijn nog niet aan de foto bewerking toegekomen, maurice heetf bijna alleen sweekends echt tijd over en we hadden dit weekend het hele huis vol

weet hier iemand trouwens waar je doopkaarsen kan halen en hoelang je ze tevoren moet kopen als je er een naam en datum op wil
  dinsdag 21 maart 2006 @ 21:21:44 #196
3142 m@x
pi_36245152
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 20:13 schreef Belana het volgende:

[..]

Het is niet eerlijk
Dan kom je toch ook gewoon naar het filiaal in Rijswijk

LB, wat een rotverhaal zeg. Ik hoop op goed nieuws

Jessie, wat zal jij gepaniekt hebben zeg. Helemaal alleen en dan zo beroerd zijn. Sterkte
pi_36245220
ik heb de doopkaars besteld toen wij het gesprek hadden met de pastor over de doop.
evenstar
  dinsdag 21 maart 2006 @ 21:25:20 #198
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36245328
ah oke de pastoor kotm volgende week woensdag daar maar even vragen! maar benm zo bang dta we te laat zijn omdat we haar 9 april willen laten dopen.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 21:26:21 #199
37150 livelink
pi_36245383
Evenstar, jij woont nu toch in Zuid-Limburg? Dan zou je eens in Wittem kunnen gaan kijken, daar hebben ze vast wel zoiets. Ik koop wel dat soort kaarsen in Utrecht bij een evangelische winkel in Hoog Catharijne.
pi_36245409
je kan natuurlijk ook altijd even naar de kerk zelf bellen natuurlijk evenstar, dan weet je het nog sneller
  dinsdag 21 maart 2006 @ 21:29:34 #201
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36245521
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 21:26 schreef livelink het volgende:
Evenstar, jij woont nu toch in Zuid-Limburg? Dan zou je eens in Wittem kunnen gaan kijken, daar hebben ze vast wel zoiets. Ik koop wel dat soort kaarsen in Utrecht bij een evangelische winkel in Hoog Catharijne.
dat klopt! dank voor de tip

en bar, onze pastoor is met pensioen dus we kijgen een vervanger dus die kan weinig zinvols nog zeggen denk ik
  dinsdag 21 maart 2006 @ 21:31:12 #202
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_36245592
Luchtbel, niet teveel piekeren hoor, het gaat helemaal goedkomen bij jullie en zoals je zelf al zegt, het samenzijn met je meisje is het belangrijkst, de rest eromheen ga je ook wel rondkrijgen. Sterkte ermee en hopelijk krijg je toch gewoon je 30 uur.
Jessie, wat een ellende, het klinkt akelig pijnlijk en vreselijk en dan helemaal als je ook nog eens alleen thuisbent. Gaat het inmiddels al weer wat beter? Heel veel sterkte meis en gauw opknappen hoor en dan gaan genieten van de lente.
pi_36245603
dames een fijne avond nog ik ga douchen en dan naar bed.

Morgen wederom vroeg op.

en dan is het alweer bijna Donderdag cabaret avondje is Oosterhout Klaas van de Eerden
pi_36245943
er zijn er toch wel meer hier geloof ik he die wel eens zo'n xenos-doek-op-frame gekocht hebben om een schilderijtje van te maken? ik had er een paar ingeslagen, zodat piet en anna a.s. zaterdag een leuk kadootje hebben het feestje van opa & oma. vanmorgen moest 't er dan eindelijk van komen, ondanks dat ze allebei nog steeds niet helemaal fit zijn, dus met wat moeite en veel rotzooi zijn er wat schilderijtjes in elkaar geflanst. maar waar ik me nu nog 't hoofd over breek: aan elk lijstje zat een plastic zakje met 8 houtjes vastgeniet, en ik heb géén idéé waar die voor bedoeld zijn. je kunt er in ieder geval geen lijstje van maken. misschien ter versteviging bedoeld, aan de achterkant? maar hoe dan? ik vind 't maar wazig!
  dinsdag 21 maart 2006 @ 21:44:24 #205
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36246053
bix als je momentje hebt maak ik even een paintfrutseltje voor je
pi_36246164
ah gerne!
  dinsdag 21 maart 2006 @ 21:47:50 #207
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36246172

zo van de achterkant gezien schuif je die dingetjes zo in het lijstje
is het een beetje duidelijker ?
  dinsdag 21 maart 2006 @ 21:48:46 #208
3142 m@x
pi_36246210

Dat heb ik dus nooit geweten. Ik wist ook niet waar ze voor waren en heb ze uiteindelijk maar weggegooid.
pi_36246211
oh! ik ga 't meteen proberen, tnx!
  dinsdag 21 maart 2006 @ 21:53:51 #210
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36246399
your welcome af en toe kan ik bets slim wezen
pi_36250021
't is gelukt hoor (en ondertussen nog een hele ovenschotel voor morgenavond in elkaar gekokkereld ook! ), maar bij die van ons is het toch net een beetje anders dan op jouw tekening evenstar. hier moesten de houtjes met de schuin afgezaagde kant het lijstje in (de gleuven zijn van binnen ook schuin toelopend) en dan moet je ze klem zien te krijgen door de onderste over de bovenste heen te schuiven. althans dat is 't beste dat wij ervan konden maken.

[ Bericht 2% gewijzigd door bixister op 21-03-2006 23:29:59 ]
  dinsdag 21 maart 2006 @ 23:26:47 #212
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36250160
ja dta kan ook maar goed het idee was duidelijk en het is gelukt ik heb ze zelf meestal van de action gehad daar zijn de doeken fijner en goedkoper zelf ook meen ik
en overnschotels.. zucht ik wou dat ik een oven had
  † In Memoriam † woensdag 22 maart 2006 @ 08:01:40 #213
37843 lady-wrb
kortaf
pi_36254427
het is hier net een soap. mijn liever-lui-dan-moe-stiefdochter loopt stage.
maandag is ze begonnen.
om half negen kwam ze geheel geschuurd en geplamuurd en behangen met bling bling naar beneden met de vraag: hoe zie ik eruit?
ik wilde antwoorden: als een kerstboom met teveel ballen, maar ik hield me in en zei : prachtig meid . tevreden en vol enthousiasme ging ze op tijd (!) de deur uit.
om even over 12 was ze terug. lunchpauze.
t was zooooo leuk en de jongens zaten met haar te flirten en ze had zo veel gedaan. misschien ging ze dit wel als bijbaantje doen.
op mijn vraag wat ze nou eigenlijk moest doen, kreeg ik als antwoord: spiegelen en vakken vullen, en dat deed ik harstikke goed.
om even over 5 kwam ze terug, al wat minder enthousiast en volgens eigen zeggen doodmoe.
dinsdagochtend hoorde ik haar om half 9 boven stommelen. oke, die is wel weer op tijd dacht ik nog....
paar minuten voor 9 komt ze naar beneden.
op mijn : moet jij niet op dit moment bij appie zijn? is het antwoord: op mijn wekker is het 10 voor, op mijn telefoon is het 10 voor, boven is het overal 10 voor, dus is het 10 voor
ik laat haar zien dat het op teletekst inmiddels 2 minuten voor is.
tsssss reageert ze, en gaat nog eens uitgebreid naar het toilet.
eindelijk gaat ze dan op weg.
tussen de middag is ze terug. briesend en beledigd omdat haar gevraagd is of ze het handboek wel gelezen had en dat daar de werktijden instaan.
goh waar die man zich mee bemoeide. er waren daar wijven (!) die om 10 uur binnen kwamen.
mijn: welkom in de werkende wereld, werd beloond met een nijdige blik, waarop ze zich weer snel op msn stortte.
toen ze 's avonds thuis kwam, was haar aanvankelijke enthousiasme behoorlijk verminderd: ze had de hele middag bordjes moeten poetsen. maar nu zou ze later wel een goede huisvrouw worden. dr vaders opmerking dat huisvrouwen thuis poetsen en dat ze ook dr eigen vuilnisbelt dan maar eens moet gaan schoonhouden, viel niet in goede aarde.
er was overigens niemand die zo hard gewerkt had als zij, was haar mening, want pap, jij beweegt toch alleen maar je arm op en neer? (pa is schilder)
van mij denkt ze dat ik de hele dag op de bank koffie lig te drinken.
ik heb haar beloofd dat ik later de kaboutertjes naar haar door zal sturen.....
vandaag de derde stagedag.
ik ben benieuwd wat we vandaag weer beleven
pi_36255891
LadyWrb, je tovert een glimlach van oor tot oor op mijn gezicht met je verhaal. Prachtig he puberende meisjes!

Wat moeten mijn ouders (en die van andere dames) wel niet vroeger over mij (ons) gedacht hebben! En hoe kijk ik over 13 jaar tegen mijn puberende dochter aan!
  woensdag 22 maart 2006 @ 09:51:44 #215
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_36255903
Arme puber
pi_36256644
Hoe lang moet die stage gaan duren Ladywrb?
Als ze elke dag wat minder enthousiast wordt hoop ik dat het niet te lang duurt .

Succes!
  † In Memoriam † woensdag 22 maart 2006 @ 10:37:07 #217
37843 lady-wrb
kortaf
  woensdag 22 maart 2006 @ 10:38:59 #218
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_36257055
Hihi, wat een verhaal Lady-wrb!

Het linkje van de hema heb ik ook maar even bij favorieten gezet.

* pm-girl afleiding zoeken komt
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_36257321
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 10:38 schreef PM-girl het volgende:
Hihi, wat een verhaal Lady-wrb!

Het linkje van de hema heb ik ook maar even bij favorieten gezet.

* pm-girl afleiding zoeken komt
http://www.zylom.com
Rot he, dat wachten en die onzekerheid
  † In Memoriam † woensdag 22 maart 2006 @ 11:10:13 #220
37843 lady-wrb
kortaf
pi_36258083
jaaaa zylom en dan insaniquarium en shape shifter of dat spel met die 5 verschillen
  woensdag 22 maart 2006 @ 11:11:16 #221
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_36258109
Zylom ligt eruit.....
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  † In Memoriam † woensdag 22 maart 2006 @ 12:04:40 #222
7074 moussy
kuttekop
pi_36259702
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 09:51 schreef Faja-Lobi het volgende:

Wat moeten mijn ouders (en die van andere dames) wel niet vroeger over mij (ons) gedacht hebben! En hoe kijk ik over 13 jaar tegen mijn puberende dochter aan!
daar heeft mijn moeder een verbod op gekregen om dat hier te posten
pi_36259932
Lady-wrb
Variety is the spice of life
  woensdag 22 maart 2006 @ 12:26:01 #224
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_36260340
Livelink? Hoe spreek je jouw nick uit?
Ben in een verhitte discussie beland: iemand beweert dat het vast en zeker ( ) laiv-link is (engels "live") en ik denk lievelink, als verbastering van lieveling.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 22 maart 2006 @ 12:27:04 #225
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36260374
Ik zet een tientje op de engelse versie!
  woensdag 22 maart 2006 @ 12:28:05 #226
37150 livelink
pi_36260400
Het is inderdaad laiv (engelse live) link. Ik ben wel benieuwd met wie je in deze discussie beland bent.
  woensdag 22 maart 2006 @ 12:29:42 #227
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_36260460
Na ja! Lievelink, je bent toch gewoon lievelink? Jeeminee.
Wat een desillusie.
  woensdag 22 maart 2006 @ 12:30:12 #228
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36260483
Whehehehe!

*tientje aan mezelf betaalt
  woensdag 22 maart 2006 @ 12:32:14 #229
37150 livelink
pi_36260531
Sorry. Ik had zelf nooit aan de associatie lievelink gedacht, zelfs. Maar ik hoorde later dat meer mensen het zo zagen.
  woensdag 22 maart 2006 @ 12:45:37 #230
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36260909
Sugar lachte me gewoon uit

*terug lacht!
  woensdag 22 maart 2006 @ 12:47:28 #231
24188 Belana
kloon van belana
pi_36260968
lievelink? sugar, hoe kom je erop
stormy waters...
sailin'
  woensdag 22 maart 2006 @ 12:47:59 #232
24188 Belana
kloon van belana
pi_36260985
ben jij dan Zuggar?
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † woensdag 22 maart 2006 @ 12:50:02 #233
43556 miss_dynastie
pi_36261041
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 08:01 schreef lady-wrb het volgende:
ik wilde antwoorden: als een kerstboom met teveel ballen, maar ik hield me in en zei : prachtig meid . tevreden en vol enthousiasme ging ze op tijd (!) de deur uit.

Pubers
  † In Memoriam † woensdag 22 maart 2006 @ 12:56:32 #234
7074 moussy
kuttekop
pi_36261203
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 12:47 schreef Belana het volgende:
lievelink? sugar, hoe kom je erop
jij ook B?

Ik wel
  woensdag 22 maart 2006 @ 12:58:07 #235
24188 Belana
kloon van belana
pi_36261243
nee, heb altijd laivelink/de engelse versie gedacht hoor, ik vind die versie "lievelink" echt komisch
stormy waters...
sailin'
pi_36261263
ik doe ook lievelink suuchar
  woensdag 22 maart 2006 @ 13:00:24 #237
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_36261301
Ik had een psych die Lieverink heette en ik dacht eerst Lievelink. Dus misschien vandaar?
Maar ik ben gewoon ook erg pro-nederlands.
pi_36261364
Ik dacht het ook lievelink

En dat blijf ik lekker denken *puh*
pi_36261384
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 13:00 schreef Sugar het volgende:
Ik had een psych die Lieverink heette en ik dacht eerst Lievelink. Dus misschien vandaar?
Ik dacht ook Lievelink hoor Suiker, of spreek je jouw naam ook al anders uit

ik sprak Lois ook altjd anders uit voor mezelf, tot ik destijds die "Oud" uitzending op Fok-Radio hoorde
pi_36261410
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 13:02 schreef Syrena het volgende:
Ik dacht het ook lievelink

En dat blijf ik lekker denken *puh*
En bij jou denk ik altijd aan Bridget Jones, kan er niks aan doen
  woensdag 22 maart 2006 @ 13:05:08 #241
30488 coolbabe
My little pwny
pi_36261438
Ik dacht ook lievelink en moussy d`r nick spreek ik gewoon eigenwijs uit als moessie
  woensdag 22 maart 2006 @ 13:05:17 #242
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_36261443
Zeg je ook Lojs, iezie?

En ik zeg ook poooooosten, in plaats van posten (dan wel engels, , wat erg!).
  woensdag 22 maart 2006 @ 13:05:21 #243
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36261445
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 13:03 schreef easy-going het volgende:
ik sprak Lois ook altjd anders uit voor mezelf, tot ik destijds die "Oud" uitzending op Fok-Radio hoorde
Dit meen je niet!

Ik zei al tegen Sjoeg dat het wellicht komt omdat ik hier hele dagen engels spreek op mijn werk dat ik juist dingen eerder met een engelse uitspraak zal doen dan niet.
  woensdag 22 maart 2006 @ 13:06:16 #244
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36261472
Maar meiden toch... nog nooit Superman gekeken? Of Lois Lane geluisterd?
  woensdag 22 maart 2006 @ 13:07:15 #245
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_36261505
Ja, maar er bestaan nog grotere referentiekaders, BE. Nog groter dan Superman en Lois Lane.
pi_36261524
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 13:06 schreef Brighteyes het volgende:
Maar meiden toch... nog nooit Superman gekeken? Of Lois Lane geluisterd?
Lojs Lane jah
  woensdag 22 maart 2006 @ 13:17:53 #247
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36261817
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 13:07 schreef easy-going het volgende:
Lojs Lane jah
pi_36261988
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 13:04 schreef easy-going het volgende:

[..]

En bij jou denk ik altijd aan Bridget Jones, kan er niks aan doen
Vanwege mijn date-problematiek?!
Of erger... ?

Zo lang je maar niet aan Rene *eekhoornwangetjes* Zellweger denkt.... (hoewel we allebei dezelfde kleine oogjes hebben)
pi_36262055
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 13:00 schreef Sugar het volgende:
Zei de vrouw die 'Sugar' als nick heeft
pi_36262306
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 13:23 schreef Syrena het volgende:

[..]

Vanwege mijn date-problematiek?!
Of erger... ?

Zo lang je maar niet aan Rene *eekhoornwangetjes* Zellweger denkt.... (hoewel we allebei dezelfde kleine oogjes hebben)
Ik weet niet waarom

Maar als ik jouw posts lees denk ik: Ha, daar hebben we onze Fok!Bridget weer

Oja, en het is positief hoor, ik vind het altijd leuk om jouw posts te lezen
pi_36262454
ik ben ook in shock nu, lieve link! bijna nog erger dan bij moessie.
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 13:25 schreef snoopy het volgende:
Zei de vrouw die 'Sugar' als nick heeft
hihi!
pi_36262464
Oh gelukkig

Ik ga nu ff in mijn telefoon programmeren dat lief en ik zondag 10 maanden verkering hebben, want dat ga ik weer geheid vergeten..... Vind 't zo lullig voor 'm, ik vergeet het steeds.
pi_36262493
10 maanden alweer syrena!
pi_36262605
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 13:41 schreef bixister het volgende:
10 maanden alweer syrena!
Ja ongeloveloos he! Ik weet nog dat Leah een keer vertelde (n.a.v. een klaagzang van mij) van toen ze haar man tegenkwam enzo, en dat ze daarna Freek kregen en ik dacht: Uhuh, maar bij mij gaat het noooooit goedkomen, ik word gewoon rimpelig en vrijgezel...

Dus nu alleen nog een Freekje of een Jolie of een Maria...offeuhhh.... !
vriendje heeft krullen, dus een Cas kan ook yaaa!
pi_36262661
geen Myrthe, dat wordt te verwarrend
  † In Memoriam † woensdag 22 maart 2006 @ 13:49:10 #256
81992 Githa
pi_36262687
Syrena, Ik moet soms zo om je lachen.
10 maanden is super hoor en een huissie, dat wordt nog wel eens wat met jou
pi_36262720
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 13:49 schreef Githa het volgende:
Syrena, Ik moet soms zo om je lachen.
10 maanden is super hoor en een huissie, dat wordt nog wel eens wat met jou
Ja OMG zeg Had je al gelezen wat voor moeite ik heb met het inrichten van die flat?
Jajajaja, luxeproblemen
  woensdag 22 maart 2006 @ 17:14:12 #258
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_36269985
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 14:48 schreef coolbabe het volgende:
Jessie beterschap!
hier
Goh,dat is dit jaar voor het eerst dat ze ze ook op de site zetten.Is mijn uitdeel aktie eigenlijk een beetje nutteloos geweest
Maar ja...de dames die een envelop hebben gestuurd naar me,ze zijn gister hier op de bus gegooid.
pi_36270522
ah! dat scheelt me weer een printje. dankjewel alvast suziieee.
pi_36276399
Voelen jullie je ook zo "vreemd" na het bericht over Danyel?
Ik lurk hier altijd met grote regelmaat en heb het verhaal van Danyel vanaf het begin meegemaakt en keek ook regelmatig voor updates op zijn site
Moet leren voor tentamens, maar kijk met regelmaat even op fok...
  † In Memoriam † woensdag 22 maart 2006 @ 20:38:27 #261
7074 moussy
kuttekop
pi_36276483
Ja, er vliegt van alles door mn hoofd heen zoals een verlossing, einde van de oneerlijke strijd, verdriet, kracht, vreselijk ongelukkige ouders.. wat erg
pi_36276513
ik voel me verdrietig
  woensdag 22 maart 2006 @ 20:40:50 #263
3142 m@x
pi_36276572
Ik ook. Kan me nog zo goed herinneren toen Danyel werd geboren en het niet goed ging. Zoveel verdriet, spanning, allerlei gevoelens door elkaar.
  † In Memoriam † woensdag 22 maart 2006 @ 20:41:45 #264
7074 moussy
kuttekop
pi_36276618
Ik hoop dat er "daar ergens" een speeltuin is voor de pukkies
pi_36276642
met een bankje....
  woensdag 22 maart 2006 @ 20:42:57 #266
24188 Belana
kloon van belana
pi_36276664
ik voel me vreselijk idd... loop bij het minste geringste te janken...
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † woensdag 22 maart 2006 @ 20:44:51 #267
81992 Githa
pi_36276744
Toen Danyel werd geboren was ik nog geen moeder, maar nu .... nu kan ik goed gaan zitten huilen alleen omdat je weet hoeveel je van een kind kan houden. Ik ben er echt gewoon van uit mijn doen.

De gedachtens die ik ook krijg dat ik Jordy zou verliezen realiteit is dat het allemaal zo gebeurd kan zijn.
pi_36276778
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 20:38 schreef moussy het volgende:
Ja, er vliegt van alles door mn hoofd heen zoals een verlossing, einde van de oneerlijke strijd, verdriet, kracht, vreselijk ongelukkige ouders.. wat erg
Dat
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 20:42 schreef Belana het volgende:
ik voel me vreselijk idd... loop bij het minste geringste te janken...
En dit dus inderdaad

Nu gingen ze net naar Limburg verhuizen om dichterbij te zijn, kreeg hij 2 superkamers in huis en dan gebeurd er dit
Life isn't fair
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 22 maart 2006 @ 20:46:46 #269
95752 crew  Chell
Kluns
pi_36276834
Ik kan eigenlijk niet echt aan iets anders denken. Ik kan me nog zo goed al dat meeleven herinneren toen Danyel geboren werd en ik ben 'm altijd blijven volgen via zijn beebiesite....en dan dit.

Ik kijk afwisselend hier en op zijn eigen site...en in de tussentijd probeer ik aanstalten te maken te leren voor mijn examen maandag, maar dat wil nog niet echt lukken. Moet ook steeds huilen...
pi_36276862
er schiet hier ook vanalles door hoofd.
  † In Memoriam † woensdag 22 maart 2006 @ 20:48:48 #271
7074 moussy
kuttekop
pi_36276896
Die arme arme ouders
  † In Memoriam † woensdag 22 maart 2006 @ 20:48:48 #272
43556 miss_dynastie
pi_36276898
Ik moet zo denken aan dat zinnetje op de website...
"Geduld is een schone zaak, maar gelukkig duurt het nu niet meer lang totdat alles eindelijk op orde is!!!"

Het is ook zo oneerlijk...
...............................................................
  woensdag 22 maart 2006 @ 20:50:14 #273
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36276961
Ik kan me nog als de dag van gister herinneren dat ik Phluphys bericht las over Danyels geboorte, terwijl mijn moeder achter me stond.

Ik las het vanmiddag op mijn werk en ik moet eerlijk zeggen dat ik niet 'functioneer' nadien. Toen ik thuiskwam om te eten, stond mijn lieve Léonnetje voor het raam mij op te wachten. Alsof... nou ja.. noem me maar gek.
Wat is het leven toch een kwetsbaar gegeven.
  Jubileum moderator woensdag 22 maart 2006 @ 20:51:34 #274
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_36277000
Ik ben al sinds vanmorgen aan het bedenken hoe en wat ik wil zeggen maar de woorden heb ik nog steeds niet gevonden.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_36277191
Dit schreef Phluphy in het bericht over de geboorte van Danyel
quote:
Zijn naam betekent: God is mijn rechter. Ik hoop dat de rechter rechtvaardig zal oordelen, want Danyel is zo geheel onschuldig....
En..
quote:
Waarom krijgen wij eerste en kado aangeboden en wordt het ons vervolgens weer afgepakt?
Dit raakt me echt
pi_36278138
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 20:48 schreef moussy het volgende:
Die arme arme ouders
Mous, ik heb je avatar gejat, vind hem mooi. Hopelijk heb je geen bezwaar.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  † In Memoriam † woensdag 22 maart 2006 @ 21:38:11 #277
7074 moussy
kuttekop
pi_36278802
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 21:20 schreef beefcake het volgende:

[..]

Mous, ik heb je avatar gejat, vind hem mooi. Hopelijk heb je geen bezwaar.
Natuurlijk niet, ik hou van deze vleugeltjes....
  woensdag 22 maart 2006 @ 21:46:49 #278
61800 Rottdog
pi_36279132
Danyel heeft vast die mooie vleugels op zijn rug gekregen.
  † In Memoriam † woensdag 22 maart 2006 @ 21:49:40 #279
7074 moussy
kuttekop
pi_36279223
ik had deze vleugeltjes ook toen mink overleden was
  woensdag 22 maart 2006 @ 21:54:52 #280
24188 Belana
kloon van belana
pi_36279373
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 21:49 schreef moussy het volgende:
ik had deze vleugeltjes ook toen mink overleden was
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † woensdag 22 maart 2006 @ 22:01:09 #281
7074 moussy
kuttekop
pi_36279615
Wat is fok toch een mooi iets als je naar de kring voor fluf en meneer fluf kijkt.... Ik denk niet dat wij ons ook maar voor kunnen stellen hoe die mensen zich zouden voelen nu...
pi_36279791
idd moussy
pi_36279965
Moussy ik heb je vleugeltjes ook gejat, vind ze ook echt heel mooi.

Ik las het bericht net, hele dag druk bezig geweest enzo...Echt heel heftig, ik ken Esther en Jeroen niet, Danyel ook niet. Maar ik las wel regelmatig op zijn beebiesite en vond het ook echt bewonderenswaardig hoe ze het allemaal deden.
Het voelt zo bizar dat hij is overleden...
  woensdag 22 maart 2006 @ 22:11:04 #284
35189 Troel
scherp en bot
pi_36279991
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 22:01 schreef moussy het volgende:
Wat is fok toch een mooi iets als je naar de kring voor fluf en meneer fluf kijkt.... Ik denk niet dat wij ons ook maar voor kunnen stellen hoe die mensen zich zouden voelen nu...
en toch denk ik dat jij dat als geen ander kan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Jubileum moderator woensdag 22 maart 2006 @ 22:15:23 #285
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_36280157
Black Crow wat een ontroerend mooi gedicht heb je gepost
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 22 maart 2006 @ 22:19:53 #286
35189 Troel
scherp en bot
pi_36280329
Ik kruip zo mijn bed in, ik zal morgen het plaatje van de kring weer updaten enzo.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † woensdag 22 maart 2006 @ 22:39:34 #287
7074 moussy
kuttekop
pi_36281201
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 22:11 schreef Troel het volgende:

[..]

en toch denk ik dat jij dat als geen ander kan
Nee echt niet, misschien een piep klein beetje, iedere situatie is zooo anders.
  woensdag 22 maart 2006 @ 22:44:08 #288
13984 Black_Crow
Geniet nooit met mate
pi_36281379
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 22:15 schreef Lois het volgende:
Black Crow wat een ontroerend mooi gedicht heb je gepost
Ook ik heb het moeilijk met dit soort berichen.
Net als vele anderen zit ook ik hier met tranen in mijn ogen.
Ik heb zoveel schijt aan alles, dat ik stront tekort kom
  † In Memoriam † woensdag 22 maart 2006 @ 22:47:38 #289
7074 moussy
kuttekop
pi_36281528
in het groot zijn de vleugels helemaal super...

woensdag 22 maart 2006 @ 22:51:30 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36281673
Ze zijn idd mooi Mous!
En in dit geval heel toepasselijk 'phluphy' bovenop...

Over dat speeltuintje daarboven... Ik moest denken aan het gedichtje van de regenboogbrug dat iemand mij gaf toen met mijn kat... Ik hoop dat er idd ook zo'n heel fijn plekje is waar deze kindjes met elkaar een supertijd hebben terwijl ze wachten op hun papa's en mama's om verder te gaan...
  woensdag 22 maart 2006 @ 22:53:36 #291
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36281755
bwoah.. ik zit hier met kippenvel in een huis waar het 22 graden is.. domme wat is het leven soms zo oneerlijk
  † In Memoriam † woensdag 22 maart 2006 @ 22:55:01 #292
7074 moussy
kuttekop
pi_36281822
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 22:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ze zijn idd mooi Mous!
En in dit geval heel toepasselijk 'phluphy' bovenop...

Over dat speeltuintje daarboven... Ik moest denken aan het gedichtje van de regenboogbrug dat iemand mij gaf toen met mijn kat... Ik hoop dat er idd ook zo'n heel fijn plekje is waar deze kindjes met elkaar een supertijd hebben terwijl ze wachten op hun papa's en mama's om verder te gaan...
ja, waar ze opgevangen worden door (over)groot opa's en oma's
  woensdag 22 maart 2006 @ 22:58:45 #293
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36282020
ik wil niet hard zijn.. en hoop dat het niet verkeerd valt.. maar ik denk dat danyel een heel lief mooi vrindje heeft in mink.. en dat zij samen in een speeltuinbankje naar ons allen zitten te kijken..
  † In Memoriam † woensdag 22 maart 2006 @ 23:07:58 #294
7074 moussy
kuttekop
pi_36282536
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 22:58 schreef _evenstar_ het volgende:
ik wil niet hard zijn.. en hoop dat het niet verkeerd valt.. maar ik denk dat danyel een heel lief mooi vrindje heeft in mink.. en dat zij samen in een speeltuinbankje naar ons allen zitten te kijken..
Als dat zo is zitten ze ons vast samen uit te lachen
pi_36282580
Die vleugels zijn heel mooi Moussy!
  woensdag 22 maart 2006 @ 23:10:15 #296
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36282636
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 23:07 schreef moussy het volgende:

[..]

Als dat zo is zitten ze ons vast samen uit te lachen
pi_36288012
Ik lees net het bericht van Danyel...
Het is zo oneerlijk!
pi_36288026
ik moet er ook steeds aan denken. vind het zo erg...
  donderdag 23 maart 2006 @ 08:55:01 #299
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36288064
Ja, ik kan niet vergeten dat er nu ergens 2 mensen zijn die hun grootste nachtmerrie waar hebben zien worden... Ik kan me de pijn en het verdriet niet eens voorstellen.
pi_36288154
Het is zo vreselijk verdrietig. Kan ook niet stoppen er aan te denken.
  donderdag 23 maart 2006 @ 09:08:34 #301
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_36288292
Ook ik sta er mee op weer. Wat is dit erg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')