quote:Zo Genuivere da's niet niks 8 kilo. Dus je zit nu aan de ferro-tabletten? Rotspul, ik had het gevoel er 'verstopt' van te raken. Ken je Floradix? Is een kruidenelixer met ijzersupplement. Werkt bij mij nu heel goed om de vermoeidheid wat te bestrijden bij de zwangerschap. Smaakt smerig, maar in vruchtensap goed te doen.
riep ik ook altijd na Lune haar zwangerschap en bevalling hoor Belana. Toen bleef ik dus ook rond de 73/74 kilo hangen. Maar dat was voor mij niet zodanig dat ik gemotiveerd was om er wat aan te doen. Toen ging ik vorig jaar maart (ook tijdens een griepmaand!! papa en kids ziek, mama loopt door) met mijn gewicht naar zo'n 67 kilo. Dat was mooi meegenomen en het bleef er gedurende de zomer ook mooi af, dus ik was er al helemaal blij mee. En nu ging het dus vanaf december tot eind februari naar 57 kilo (op zijn laagste dan) en dat was dus wel heftig. Daarom ben ik ook bij de huisarts geweest en heeft ze bloedonderzoek gedaan, waar alles verder goed aan was.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:34 schreef Belana het volgende:
Ik zou wel wat kilootjes kwijt willen hoorIk groei weer dicht deze zwangerschap, heel frustrerend als je het er net weer vanaf had...
Maar zomaar 8 kilo fvallen klinkt niet goed genuivere
duizelig in zoverre dat als ik opsta van de bank het soms wel eens zwart voor mijn ogen wordt, wat na een paar passen lopen weer weg is. Maar dat gebeurt me wel wel jaren hoor, ik weet dat altijd aan mijn wat lage bloeddruk. Met zo'n thuisbloeddrukmeter kwam ik vaak niet verder als 55/100 en dan kan je dat ook wel eens gebeuren. Als ik echt goed ziek ben kan ik daar ook mee flauwvallen. In '99 op skivakantie kreeg ik stevig de griep en ging ik echt gestrekt in de gang. Het mannetje schrok ervan, hij had niet verwacht dat ik echt om zou gaan toen ik zei dat ik niet wildequote:Op zondag 19 maart 2006 21:48 schreef Belana het volgende:
Ik hoop dat jij snel opknapt dan, zeker wat je ijzer betreft, dat lijkt me niet prettig. Ben je er ook duizelig van? Dat had ik na de bevalling toe ik door bloed verlies een heel laag HB had.
Ja maar een minuut later kan ze weg zijn hequote:Op zondag 19 maart 2006 23:17 schreef jessie het volgende:
Maar als je dat bandje om die pols steeds kan controleren dan hoef je het net zo goed niet om te doen want dan is ze toch niet weggelopen
Ja maar dan geen kind meer om ze om te doen..quote:Op zondag 19 maart 2006 23:19 schreef jessie het volgende:
Ja maar dan heb je de reservebandjes in je tas nog![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 23:10 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Over hondjes gesproken.
Dino heeft ook last van het voorjaar in zijn bol, vanmiddag was hij wel zo enthousiast aan het springen in het weiland achter onze tuin dat hij de lantaarn paal even over het hoofd zag....
hij heeft er niets aan over gehouden, was wel enorm verbaasd
Panisch is een betere benaming. Het gaat echt voorbij bang..quote:Op maandag 20 maart 2006 13:02 schreef Belana het volgende:
Is ze nog steeds zo bang ET? Zo moeilijk lijkt me dat! Ik hoop dat het goed gaat dan.
jah.. En ik wil ook best meegaan met 'r dat ze het eng vind enzo.. Maar ik ga geen dingen ontwijken omdat ze die eng vind.quote:
Zo probeer ik het wat makkelijker te maken voor d'r iddquote:Op maandag 20 maart 2006 13:24 schreef Belana het volgende:
ja, moeilijk lijkt dat me, omdat je niet weet waar je goed aan doet. Ik zou Liam denk ik ook wel gewoon meenemen, want idd, het moet toch...
Ik dacht laatst ergens gelezen te hebben dat met een speelgoed dokters setje het beter ging? Of was dat nou heel iemand anders?
Goed!quote:Op maandag 20 maart 2006 13:43 schreef jessie het volgende:
Hoe was het proefzwemmen nou gegaan Spuuglokje?
E.T heb je mijn stukje niet gelezen in het vorige topic?quote:Op maandag 20 maart 2006 13:17 schreef E.T. het volgende:
[..]
jah.. En ik wil ook best meegaan met 'r dat ze het eng vind enzo.. Maar ik ga geen dingen ontwijken omdat ze die eng vind.
Dokter en tandarts enzo zijn van die dingen die toch echt moeten.
Het is wel lastig (en niet in de laatste plaats voor haarzelf)..
jawel, maar er was iets waarom ik dat terzijde heb gelegd. (weet alleen niet meer watquote:Op maandag 20 maart 2006 18:48 schreef Githa het volgende:
[..]
E.T heb je mijn stukje niet gelezen in het vorige topic?
Over de pedagogische medewerkers op de kinderafdeling in het ziekenhuis?....
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:37 schreef E.T. het volgende:
LB, kort gezegd: ik vind je een topwijf! Als ze je niet willen, zijn ze je niet waard!
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:37 schreef E.T. het volgende:
LB, kort gezegd: ik vind je een topwijf! Als ze je niet willen, zijn ze je niet waard!
Toen zat ik al op mijn werk.... ben nu al 15 minuten Kintent aan het proberen te bereiken. Hoe lang zou die wachttijd zijn zeg?quote:
Helpt dat? Hier is het weer bar en boos met het gerommel en het ontluchtenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:38 schreef Belana het volgende:
wat is kintent?
Ik heb net Aeropax gehaald tegen alle lucht in mijn buik, ben benieuwd of het helpt. En ik stop maar weer met melk drinken, ik geloof dat ik een melk intolerantie opgebouwd heb
quote:Algemeen wordt gesteld : doe dergelijke zaken steeds met mate.
Zie dit antwoord echter niet als een toestemming en raadpleeg hiervoor dus steeds je arts ; de meningen hieromtrent zijn zeer persoonsgebonden en verdeeld.
quote:De zonnebank kan een zwangerschapsmasker (een bruine verkleuring van de gezichtshuid) veroorzaken
Oh ja, nou dat ga ik waarschijnlijk toch niet tegen, aangezien ik nog de heeeeeeeeele zomer zwanger benquote:
En je niet de heeeeeeele zomer onder een parasol wil zittenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:37 schreef snoopy het volgende:
[..]
Oh ja, nou dat ga ik waarschijnlijk toch niet tegen, aangezien ik nog de heeeeeeeeele zomer zwanger ben![]()
Dit ga je gewoon niet menen.... Het is altijd op dinsdagavond hier en dan moest ik altijd werken. Vanaf deze week werk ik op woensdagavond, dus dacht 'mooi, kan ik er lekker naartoe!' Heeft de Hema het verplaatst naar woensdagavond.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:48 schreef coolbabe het volgende:
Jessie beterschap!
Voor wie ook naar de Hema-vriendenavond wil, maar geen toegangskaart heeft, op de Hema site staat een bon die je uit kan printen en ook geldig is
hier
Meestal zijn 't alleen de grotere filialen die meedoenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:31 schreef Belana het volgende:
De hema in Hoorn staat er niet bijwat is dat nou weer?
Jessie, meid... pffff..... sterkte hoor!
Het is niet eerlijkquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:34 schreef E.T. het volgende:
[..]
Meestal zijn 't alleen de grotere filialen die meedoenZe zullen Hoorn te klein vinden ofzo..
Dan kom je toch ook gewoon naar het filiaal in Rijswijkquote:
dat klopt! dank voor de tipquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:26 schreef livelink het volgende:
Evenstar, jij woont nu toch in Zuid-Limburg? Dan zou je eens in Wittem kunnen gaan kijken, daar hebben ze vast wel zoiets. Ik koop wel dat soort kaarsen in Utrecht bij een evangelische winkel in Hoog Catharijne.
http://www.zylom.comquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:38 schreef PM-girl het volgende:
Hihi, wat een verhaal Lady-wrb!
Het linkje van de hema heb ik ook maar even bij favorieten gezet.
* pm-girl afleiding zoeken komt
daar heeft mijn moeder een verbod op gekregen om dat hier te postenquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:51 schreef Faja-Lobi het volgende:
Wat moeten mijn ouders (en die van andere dames) wel niet vroeger over mij (ons) gedacht hebben! En hoe kijk ik over 13 jaar tegen mijn puberende dochter aan!![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:01 schreef lady-wrb het volgende:
ik wilde antwoorden: als een kerstboom met teveel ballen, maar ik hield me in en zei : prachtig meid. tevreden en vol enthousiasme ging ze op tijd (!) de deur uit.
Ik dacht ook Lievelink hoor Suiker, of spreek je jouw naam ook al anders uitquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:00 schreef Sugar het volgende:
Ik had een psych die Lieverink heette en ik dacht eerst Lievelink. Dus misschien vandaar?
Maar ik ben gewoon ook erg pro-nederlands.![]()
En bij jou denk ik altijd aan Bridget Jones, kan er niks aan doenquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:02 schreef Syrena het volgende:
Ik dacht het ooklievelink
![]()
En dat blijf ik lekker denken *puh*
Dit meen je niet!quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:03 schreef easy-going het volgende:
ik sprak Lois ook altjd anders uit voor mezelf, tot ik destijds die "Oud" uitzending op Fok-Radio hoorde![]()
Lojs Lane jahquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:06 schreef Brighteyes het volgende:
Maar meiden toch... nog nooit Superman gekeken? Of Lois Lane geluisterd?![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:04 schreef easy-going het volgende:
[..]
En bij jou denk ik altijd aan Bridget Jones, kan er niks aan doen
Zei de vrouw die 'Sugar' als nick heeftquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:00 schreef Sugar het volgende:
Maar ik ben gewoon ook erg pro-nederlands.![]()
Ik weet niet waaromquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:23 schreef Syrena het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vanwege mijn date-problematiek?!
Of erger... ?![]()
Zo lang je maar niet aan Rene *eekhoornwangetjes* Zellweger denkt....(hoewel we allebei dezelfde kleine oogjes hebben)
Ja ongeloveloos he!quote:
Ja OMG zegquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:49 schreef Githa het volgende:Syrena, Ik moet soms zo om je lachen.
10 maanden is super hooren een huissie, dat wordt nog wel eens wat met jou
Goh,dat is dit jaar voor het eerst dat ze ze ook op de site zetten.Is mijn uitdeel aktie eigenlijk een beetje nutteloos geweestquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:48 schreef coolbabe het volgende:
Jessie beterschap!
Voor wie ook naar de Hema-vriendenavond wil, maar geen toegangskaart heeft, op de Hema site staat een bon die je uit kan printen en ook geldig is
hier
Datquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:38 schreef moussy het volgende:
Ja, er vliegt van alles door mn hoofd heen zoals een verlossing, einde van de oneerlijke strijd, verdriet, kracht, vreselijk ongelukkige ouders.. wat erg
En dit dus inderdaadquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:42 schreef Belana het volgende:
ik voel me vreselijk idd... loop bij het minste geringste te janken...
En..quote:Zijn naam betekent: God is mijn rechter. Ik hoop dat de rechter rechtvaardig zal oordelen, want Danyel is zo geheel onschuldig....
Dit raakt me echtquote:Waarom krijgen wij eerste en kado aangeboden en wordt het ons vervolgens weer afgepakt?
Mous, ik heb je avatar gejat, vind hem mooi. Hopelijk heb je geen bezwaar.quote:
Natuurlijk niet, ik hou van deze vleugeltjes....quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:20 schreef beefcake het volgende:
[..]
Mous, ik heb je avatar gejat, vind hem mooi. Hopelijk heb je geen bezwaar.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:49 schreef moussy het volgende:
ik had deze vleugeltjes ook toen mink overleden was
en toch denk ik dat jij dat als geen ander kanquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:01 schreef moussy het volgende:
Wat is fok toch een mooi iets als je naar de kring voor fluf en meneer fluf kijkt.... Ik denk niet dat wij ons ook maar voor kunnen stellen hoe die mensen zich zouden voelen nu...
Nee echt niet, misschien een piep klein beetje, iedere situatie is zooo anders.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:11 schreef Troel het volgende:
[..]
en toch denk ik dat jij dat als geen ander kan
Ook ik heb het moeilijk met dit soort berichen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:15 schreef Lois het volgende:
Black Crow wat een ontroerend mooi gedicht heb je gepost![]()
ja, waar ze opgevangen worden door (over)groot opa's en oma'squote:Op woensdag 22 maart 2006 22:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ze zijn idd mooi Mous!![]()
En in dit geval heel toepasselijk 'phluphy' bovenop...
Over dat speeltuintje daarboven... Ik moest denken aan het gedichtje van de regenboogbrug dat iemand mij gaf toen met mijn kat... Ik hoop dat er idd ook zo'n heel fijn plekje is waar deze kindjes met elkaar een supertijd hebben terwijl ze wachten op hun papa's en mama's om verder te gaan...
Als dat zo is zitten ze ons vast samen uit te lachenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:58 schreef _evenstar_ het volgende:
ik wil niet hard zijn.. en hoop dat het niet verkeerd valt.. maar ik denk dat danyel een heel lief mooi vrindje heeft in mink.. en dat zij samen in een speeltuinbankje naar ons allen zitten te kijken..
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:07 schreef moussy het volgende:
[..]
Als dat zo is zitten ze ons vast samen uit te lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |