Ja ongeloveloos he!quote:
Ja OMG zegquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:49 schreef Githa het volgende:Syrena, Ik moet soms zo om je lachen.
10 maanden is super hooren een huissie, dat wordt nog wel eens wat met jou
Goh,dat is dit jaar voor het eerst dat ze ze ook op de site zetten.Is mijn uitdeel aktie eigenlijk een beetje nutteloos geweestquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:48 schreef coolbabe het volgende:
Jessie beterschap!
Voor wie ook naar de Hema-vriendenavond wil, maar geen toegangskaart heeft, op de Hema site staat een bon die je uit kan printen en ook geldig is
hier
Datquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:38 schreef moussy het volgende:
Ja, er vliegt van alles door mn hoofd heen zoals een verlossing, einde van de oneerlijke strijd, verdriet, kracht, vreselijk ongelukkige ouders.. wat erg
En dit dus inderdaadquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:42 schreef Belana het volgende:
ik voel me vreselijk idd... loop bij het minste geringste te janken...
En..quote:Zijn naam betekent: God is mijn rechter. Ik hoop dat de rechter rechtvaardig zal oordelen, want Danyel is zo geheel onschuldig....
Dit raakt me echtquote:Waarom krijgen wij eerste en kado aangeboden en wordt het ons vervolgens weer afgepakt?
Mous, ik heb je avatar gejat, vind hem mooi. Hopelijk heb je geen bezwaar.quote:
Natuurlijk niet, ik hou van deze vleugeltjes....quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:20 schreef beefcake het volgende:
[..]
Mous, ik heb je avatar gejat, vind hem mooi. Hopelijk heb je geen bezwaar.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:49 schreef moussy het volgende:
ik had deze vleugeltjes ook toen mink overleden was
en toch denk ik dat jij dat als geen ander kanquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:01 schreef moussy het volgende:
Wat is fok toch een mooi iets als je naar de kring voor fluf en meneer fluf kijkt.... Ik denk niet dat wij ons ook maar voor kunnen stellen hoe die mensen zich zouden voelen nu...
Nee echt niet, misschien een piep klein beetje, iedere situatie is zooo anders.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:11 schreef Troel het volgende:
[..]
en toch denk ik dat jij dat als geen ander kan
Ook ik heb het moeilijk met dit soort berichen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:15 schreef Lois het volgende:
Black Crow wat een ontroerend mooi gedicht heb je gepost![]()
ja, waar ze opgevangen worden door (over)groot opa's en oma'squote:Op woensdag 22 maart 2006 22:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ze zijn idd mooi Mous!![]()
En in dit geval heel toepasselijk 'phluphy' bovenop...
Over dat speeltuintje daarboven... Ik moest denken aan het gedichtje van de regenboogbrug dat iemand mij gaf toen met mijn kat... Ik hoop dat er idd ook zo'n heel fijn plekje is waar deze kindjes met elkaar een supertijd hebben terwijl ze wachten op hun papa's en mama's om verder te gaan...
Als dat zo is zitten ze ons vast samen uit te lachenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:58 schreef _evenstar_ het volgende:
ik wil niet hard zijn.. en hoop dat het niet verkeerd valt.. maar ik denk dat danyel een heel lief mooi vrindje heeft in mink.. en dat zij samen in een speeltuinbankje naar ons allen zitten te kijken..
quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:07 schreef moussy het volgende:
[..]
Als dat zo is zitten ze ons vast samen uit te lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |